Ovatko kaikki saaneet jo verotietonsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottavan aika on pitkä =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottavan aika on pitkä =)

Vieras
Ovatko kaikki jo saaneet omat v2010 veroehdotuksensa?? Mietin vain tässä, kun muutakin postia meiltä on hukassa, että pitääkö alkaa verottajaa kohti lähestyä ja kysäistä uutta ehdotusta, kun ei ole vieläkään meille tullut....

Kiitos pikaisesta avusta!!! Meinaa mennä luotto kokonaan Itellaan, joten aika tarkkana saa olla....

Hyvä, jos veroehdotus on ollut jollekin suosiollinen! Toivon mukaan myös minun kirjeessäni olisi palautusta rutkasti!!!!

[QUOTE="mimmi";23565269]Esitäytetty veroilmoitus tuli viikkoja sitten ja se on jo pitänyt palauttaakin tehtyine lisäyksineen. Sen siitä saa kun on yrittäjän puoliso...[/QUOTE]

Mepä puhuttiinkin veroehdotuksesta, eikä veroilmoituksesta :P

Ei ole tullut ja Itellalla on vielä tämä kuukausi aikaa niitä jakaa,joten ei kiirettä :P Täälläkin malttamattomana odotetaan,toivottavasti on kiva kirje!Tuntuu,että hyvin monelle tullut mätkyjä tänä vuonna :/

Mepä puhuttiinkin veroehdotuksesta, eikä veroilmoituksesta :P

Heh esitäytetty veroilmoitus se on joka jokaisen kotiin tulee, veroehdotus tuli silloin ennen vanhaan vain muutamille, ennen kuin uudistettiin järjestelmää niin ettei kenenkään tarvitse tehdä varsinaista veroilmoitusta.

Vero.fi- sivuston mukaan paperit lähetetään Huhtikuun aikana, joten reilu kolme viikkoa saada viimeiset odotella. Eli älkäähän vielä hermostuko.

Ei ole näkynyt. kauhulla odotan että tuleeko TAAS mätkyjä, niinkuin viime vuonna. Mä en käsitä miten ihmseessä työtötmyyspäivärahalla/ sairauspäivärahalla oleva voi saada mätkyjä, kun sitä veroprossaa ei voi pienentääkään kun kela ottaa automaattisesti sen 20 prosnettia.

No Ei kela kyllä automaattisesti 20% veroa, jos sinne vie muutosverokortin. Mä ainakin maksoin kotihoidontuesta vaan 11% veroa viime vuonna.

Verokirjettä ei ole vielä näkynyt.

Ei ole näkynyt. kauhulla odotan että tuleeko TAAS mätkyjä, niinkuin viime vuonna. Mä en käsitä miten ihmseessä työtötmyyspäivärahalla/ sairauspäivärahalla oleva voi saada mätkyjä, kun sitä veroprossaa ei voi pienentääkään kun kela ottaa automaattisesti sen 20 prosnettia.

Varmaan näin voi saada mätkyjä, jos sen veroprossan pitäisi olla yli 20?

terv,
äitiyspäivärahasta Kela vei veroja 23,5%

Taas jollakin on ihan väärää tietoa :(
Se ei ole mikään kiveen kirjoitettu pidätysprosentti, millä Kela pidättää noita etuuksia. Sinne saa kyllä viedä uuden verokortin ;)

Yhteistyössä