paksut hiukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Omistan melko paksut ja karheat hiukset. Lisäksi vielä hieman luonnonkiharat. Minkälaisia leikkauksia teillä muilla paksu/karhea hiuksissilla on? Tuntuu ettei näihin hiuksiin saa mitään kivaa leikkausta.. aina sama kampaus. En pysty pitämään hiuksiani auki, kun ovat niin hirveät :/ Ääärh hermot menee aina!!

mulla sama ongelma! paksut, karheat ja luonnonkihartavat! aina pidän kiinni hiuksia! joskus bilettelemään lähdössä kun olen niin saatan jättää auki, ja silloinkin usein joko suoristan hiukset tai pesen ja annan kuivua "nätisti".

nyt mulla on puoli noin olkapäille hiukset ja todella paljon kevennetyt(rikotut?). yleensä ite joutuu himassa leikkaamaan paaaaljon lisää noita kevennyksiä kun kampaajat ei tajua ettei jollain veitsellä hieman tehty kevennys vaikuta mihinkään tässä pehkossa.

Mulla paksut, karheat ja piikkisuorat...on kuin rautalankaa vääntäis.Näin kampaaja aina sanoo.
Mulla on nyt kasvatusprojekti hyvällä mallilla.Ihan lyhyet oli aiemmin ja nyt jo korvienkin kohdalta kasvaneet korvalehden alapuolelle.Takaa hieman pätkitty ja on sellanen porras siellä, kun ihan tasamittaset ei ole vielä...voi olla että pätkittynä pidänkin, vaikka vielä kasvaakin.Olen tykästynyt tähän malliin.Ei enää ongelmia takaraivolla olevien pyörylöiden kanssa.Ennen oli ihan pystyssä sieltä ja nyt ne jää ihanan kuohkeaksi....luultu jopa, että olen ihan just tullut kampaajalta.Harjaus, suihkaus lakkaa ja se on siinä =)

Mulla just samanlaiset kuin ap:lla. Paras malli mulla olis lyhyt, tai sitten ihan reilusti pitkä. Mulla ei lyhyenä tukka kiharru kauheesti, ja sitten taas jos se on kunnolla pitkä niin ei haittaa vaikka vähän kihartuu.

Mutta sellaista kampaajaa on kyllä vaikea leikkaa joka osaa tällasta tukkaa käsitellä! Edelliskertainen kerrosti väärin mun hiuksia, niitä kamalia kerrostuksia tässä just kasvattelen pois :(

Mulla on just semmoiset hiukset kuin aloittaneella. Karheat, paksut ja vähän kiharaakin. Jos leikkaa vähän lyhyemmäksi, niin nehän pomppaa päänympärille ja on sitten semmoinen kiharapallo. pitkänä raskaat ja tekee väsähtäneen näköiseksi.

Ehkä parhaimmat juuri pikkasen pidempänä, kerrostettuna ja suoristusraudalla suoristettuna. On vaan työläät pitää siistinä eikä meinaa olla jaksamista tai aikaa moiseen suoristusoperaatioon, kun menee hirveästi aikaa, kun koko pään käy läpi.

Plaah!!! Tuntuu, että iän myötä entistä vaikeammaksi menneet nuo hiukset. Entistä karheammat ja oikukkaat. Että itsekin mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan...

Mullakin on paksut, karheat ja luonnonkiharat. Leikkautin lyhyiksi, mutta ei auttanu muuttuivat vaan kokonaan kihariksi. Seuraavaksi aion leikkauttaa kerroksittain. Toivottavasti onnistuu. Ei näille hiuksille keksi mitään hienoa. Pidän aina kiinni, koska muuten ihan pörröset ovat. Kosteella säällä vaan pahenee. Pitäis kuulema olla ylpee tälläsistä hiuksista...

Mulla on kans paksut kiharat hiukset. Ajattelin vaan kasvattaa, niin silloin ne saa esimerkiks letille tai jollekin kauniille nutturalle. Työlästähän sellaisten hoito on, mutta jos käyttää hoitoaineita oikealla tavalla ja harjaa hiuksia huolellisesti (joka vaatii iankaikkista kärsivällisyyttä) ja käyttää oikeanlaista pesutekniikkaa, niin kyllä selviää.

mulla on paljon tukkaa mutta se on semmosta vaaleeta hentosta vauvan pehmeää.
Vanhemmalla pojalla on isänsä tukka eli ehkä vahvin ja paksuin mitä olen ikinä nähnyt, ja mitä samaa sanoo lähes joka parturi missä ollaan käytetty.

Pojan tukkaa ei voi pitää kuin ihan lyhyenä siilinä, ja senkin leikkaamiseen menee jokin tovi. Joka ikisessä parturissa on mennyt yksi hiustenleikkuukone rikki ennenkuin ovat uskoneet, että hiukset kannattaa leikata/ohentaa ensin käsin, sitte vasta koneella. Onhan se vahvuus j sitä hoetaan pojallekkin mutta olen joskus kiittänyt että on poika eikä tyttö, jolloin ainoa fiksu hiusmalli eli siili voisi tuottaa hieman hankaluuksia.

Mulla myöskin paksut ja karheahkot, hieman kihartuvat hiukset.
Pitkään koin paksun tukan suorastaan ongelmaksi, ymmärrettävästi moni ohuthiuksinen tätä vähän ihmetteli. Oli mielestäni aina pakko pitää lyhyenä tai puolipitkänä, kun ei jaksanut laittaa eikä halunnut peikoltakaan näyttää. Aina oli epäsiisti, epänaisellinen olo kun tukka sojotti ja tuntui karhealta.
Ainakin pääkaupunkiseudulla on kuitenkin ns. etnisiin hiuslaatuihin erikoistuneita kampaamoita, joilta löytyy konsteja tukan kuin tukan suoristamiseen ja leikkaukseen pidemmässäkin mallissa. Hinnatkaan eivät mielestäni ole päätä huimaavat, ennen meni helposti satku tai yli puolipitkään tukkaan ihan vaan värjäyksenkin vuoksi.
Suoristusrautoja ja suoristusutuotteita käytän toisinaan, mutta ihan pelkällä ilmakihartimellakin saa hyvän näköisen kampauksen kun malli on pidempänä reilusti ohennettu latvoista. Laitan yleensä hiukan kampausnestettä tai lopuksi lakkaa. Myös otsatukka vie painoa pois hiuksiston latvaosasta. Kivaa, kun pitkästä aikaa voi pitää pidempää tukkaa näyttämättä möröltä. Paksu tukkahan on ihan huippujuttu, siinä on mahdollisuuksia vaikka mihin.

Mun hiukset on ihan hirveen paksut. Kun käyn kampaajal kampaajan pitää ohentaa mun tukkaa jos mä haluun siistin leikkauksen. Aina hiusten pesun jälkeen mun pitää laittaa tukka ponnarille tai siit tulee pelkkää afroa ja jos mä suoristan se suora tukka pyysyy noin kymmenen minsaa ojennukses ja sit se muuttuu taas hattaraks.

Yhteistyössä