L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa tulikin jos vastaus tähän, että en ymmärrä. Ajatuksena tuossa oli se että samaa sukupuolta olevat voivat rekisteröidä parisuhteensa ja heterot voivat mennä kirkossa naimisiin ja kaikki on tyytyväisiä.
No miksi pitäisi sallia? Jokatapauksessa suurin osa homoseksuaaleista ei ole tekemisissä kirkon kanssa(tämä tosin ihan mutua), niin miksi kummassa he haluaisivat mennä naimisiin kirkossa? Ja me taas ketkä haluamme mennä naimisiin siellä ja uskomme Jumalaan niin kai meilläkin on jotain oikeuksia, esim. mennä naimisiin kirkossa?
No juurihan tuolla aikaisemmin kirjoitit että kirkko pitäisi erottaa kokonaan tästä tapahtumasta?
Lihavoituna se, mitä voivat myös samaa sukupuolta olevat tehdä.
Mutta asiasta viereen hieman, että aina näissä keskusteluissa tuntuu olevan vain se yksi vaihtoehto, eli uskonnonvastaisuus. Miksi ei tarvitse olla suvaitsevainen uskovia kohtaan ja kunnioittaa myös heidän näkemyksiään asiasta?
En taas ymmärrä mikä vika on nykytilanteessa? Tai no ymmärrän että se vika että vähemmistöjen kun on väkisin saatava kaikki mitä muillakin.
En taas ymmärrä mikä vika on nykytilanteessa? Tai no ymmärrän että se vika että vähemmistöjen kun on väkisin saatava kaikki mitä muillakin.
Harmi vaan ettei tässä ole minun haluamisistani kyse, olisi maailma nimittäin hyvin erillainen paikka.
Eikä pelkästään minun vaan voisin villisti veikata että aika moni muukin suomalainen on kannallani.
Harmi vaan ettei tässä ole minun haluamisistani kyse, olisi maailma nimittäin hyvin erillainen paikka.
Eikä pelkästään minun vaan voisin villisti veikata että aika moni muukin suomalainen on kannallani.
Edellinen sen jo sanoi, rekisteröity parisuhdehan ei ole samanarvoinen avioliiton kanssa ja kai te tiesitte että heterotkin voivat rekisteröidä parisuhteensa, vaan miettikääs miksi maistraatissa naimisiin menevä heteropari ei tee sitä vaan avioituu?
Kirkko ja valtio erilleen ja siunaavat ketä itse haluavat, kaikille samanarvoinen avioliitto sitä ennen maistraatissa.
Ja aika moni ei ole, villi veikkaus tämäkin.
Veikkaan että edistyksellisiä on enemmän. Suomi on kuitenkin edistyksellinen maa joka suhteessa, ei mikään uzbekistan.
Voi olla. Kuten sanoin kyse oli vaan veikkauksesta.![]()
Taitais nousta melkoinen älämölö niiden kohdalla, jotka ovat eronneet kirkosta, mutta mahdollisesti ovat edelleen jonkin sortin uskovaisia. Varsinkin, jos avioliittolaki lakkaisi koskemasta heitä.Ehkä paras ratkaisu olisi se että avioliiton voi solmia kirkossa ja maistraatissa voi rekisteröidä parisuhteen. Silloinhan avioliiton ( liitto joka solmitaan Jumalan silmien edessä) merkitys edelleen pysyy ja MINÄ olen tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23463392:Taitais nousta melkoinen älämölö niiden kohdalla, jotka ovat eronneet kirkosta, mutta mahdollisesti ovat edelleen jonkin sortin uskovaisia. Varsinkin, jos avioliittolaki lakkaisi koskemasta heitä.
Kaikilta muilta osin on paitse että tuosta puuttuu adoptio-oikeus ja sukunimi ei tule automaattisesti.
Ehkä paras ratkaisu olisi se että avioliiton voi solmia kirkossa ja maistraatissa voi rekisteröidä parisuhteen. Silloinhan avioliiton ( liitto joka solmitaan Jumalan silmien edessä) merkitys edelleen pysyy ja MINÄ olen tyytyväinen.
Kaikilta muilta osin on paitse että tuosta puuttuu adoptio-oikeus ja sukunimi ei tule automaattisesti.
Ehkä paras ratkaisu olisi se että avioliiton voi solmia kirkossa ja maistraatissa voi rekisteröidä parisuhteen. Silloinhan avioliiton ( liitto joka solmitaan Jumalan silmien edessä) merkitys edelleen pysyy ja MINÄ olen tyytyväinen.