Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin. Mutta näppärästi niitä voi nimitellä. Ilmeisen kammottavia otuksia kun niiden luota voi olla pois vapaasti vaikka 15h /vrk. Ja haisevatkin pahalta.
Sinä raivostut jonkun valinnasta, mutta sulle ei saa kukaan sanoa vastaan. Jep jep.
Kritisoin tässä aloituksessa sitä, että minusta seitsenkuinen on LIIAN PIENI menemään vieraalle hoitoon äidin aloittaessa opiskelut, KUN ON VUOSIKAUSIA SITÄ LASTA HALUNNUT JA TOIVONUT.
Entäs ne lapset joita ei ole vuosikausia toivottu ja odotettu? Niidenkö mutsit sitten saa lähteä opiskelemaan vaikka suoraan laitokselta?
Lopetatko ystävällisesti tuon sanojen laittamisen minun suuhuni ja lakkaat viljelemästä ketjussa suoranaisia valheita. Kiitos!
Minä en ole missään vaiheessa ketjua väittänyt, että minulle ei saa kukaan sanoa vastaan. Saa sanoa. Ja on sanonutkin, etkö näe.
.
Se on nimenomaan tuttuni, joka on päättänyt aloittaa opiskelemaan uuteen ammattiin ja on laittamassa pikkuista hoitoon. Minä en ole muuta väittänytkään koko ketjussa kun sen, että jos mies käy duunissa, lapsen kanssa kyllä pärjää kht:lla ja lapsilisällä kotona, JOS vaan haluaa.
Se on omista valinnoista kiinni. Haluaako pihistää muutaman vuoden, mistä on valmis luopumaan sen vuoksi,e ttä SAA hoitaa oman lapsensa kotona.
Ööh, eli seitsenkuinen ei sinänsä ole liian pieni menemään hoitoon, varsinkin jos on ei-toivottu lapsi? Mutta toivotulle lapselle ja äidin opiskelun takia se on LAPSEN kannalta eri asia? En oikein ymmärrä logiikkaasi ja sitä, mikä sua pohjimmiltaan tässä riepoo.
Ei tainnut oma äitisi rakastaa sua kun valitsi ennemmin työt kuin pullan- ja vauvanpaskantuoksuisen kotiäitiyden. Traumoja?
Voi hitto, mistä näitä pösilöitä sikiää?
On liian pieni menemään hoitoon seitsenkuinen, oli toivottu lapsi taikka "helposti" tullut.
MUTTA tässä kyseisessä asiassa en juurikaan tajua, että kun sitä lasta niin maan palavasti on jo pitkään halunnut, miksei siitä sitten nauti?
Luulisi, että yrittää imeä kahta enemmän niitä kaikkia ihania juttuja, joita valla on aina ollut ja jotka nyt sitten on lapsen myötä itselleen saanut.
On liian pieni menemään hoitoon seitsenkuinen, oli toivottu lapsi taikka "helposti" tullut.
MUTTA tässä kyseisessä asiassa en juurikaan tajua, että kun sitä lasta niin maan palavasti on jo pitkään halunnut, miksei siitä sitten nauti?
Luulisi, että yrittää imeä kahta enemmän niitä kaikkia ihania juttuja, joita valla on aina ollut ja jotka nyt sitten on lapsen myötä itselleen saanut.
Et sitten muuta keksinyt :hug:
Syytön minä siihen olen, jos sinua korpeaa, kun et viihtynyt lastesi kanssa kotona heidän vauva-aikanaan...
Kyllä on sanonut, näen. Mutta sinä et nyt näe sitä että sulle on perusteltu monin eri tavoin että ihmiset on erilaisia ja on erilaisia tapoja toimia. Sinä vaan jankkaat että sinun tapasi ja ymmärryksesi on se ainoa oikea.
Takerruin "liilukanvarteesi" siksi etten kertakaikkiaan siedä sitä että teinejä vähätellään ja nimitellään. Sitä sinä olet tehnyt. Se saa minut raivostumaan, kuten sinut tuo tuttavasi toiminta.
Mikä sitten olisi tuttavallesi (tai ylipäätään kenellekään) se "sallittu ikä" laittaa lapsi hoitoon? 3v, kuten sinulla?![]()
Ällyy nyt jo lopettaa. On se jo huomattu, että vain sinä ja sinun mielipiteesi ovat ne oikeat.
Missä minä semmoista olen kertonut?
liian monta sivua luettavana. Miten ystäväsi opiskelu on pois sinulta?
Kommenteistasi haistaa sen. Olet katkera.