E
En haluaisi tuntea.
Vieras
Lässyn lässyn. Onneksi elämässäni ei ole tollasia ihmisiä kuin ap. Oksettava ahdasmielinen paska olet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Me puhuttiin asioista jo ennen lapsen hankkimista. Molemmille oli selvää, että pientä vauvaa ei laiteta hoitoon. Se oli suht sama, onko sen pikkuisen kanssa kotona isä taikka äiti. Mutta me valitsimme, että mies menee töihin, koska hän tienaa paremmin, kuin minä.
Jahah. Vai että näin. No mitäpä sen murkun on väliä. Väliä on vaan sillä ihanalle tuoksuvalla vauvelilla, teinit saa olla niin kun tahtoo.
Liljana, sä aloit juuri oksettamaan minua.
Tarvitsen onneksi vähemmän unta kuin mies, eli vaikka hillunkin myöhempään hereillä, molemmat noustaan vauvan kanssa aamulla kymmenen maissa, joten ihan vielä ei ole kiire nukkumaan =). Mutta juu, huomenna taas olisi tarkoitus viettää päivä yhdessä perheenä, kiireetön sellainen, kun kaikilla on vapaata. Miehellä ja esikoisellakin koulusta =).
Toistan itseäni. Ihan ok talossa asutaan ja sitä kaivattua pihaakin on. Mies käy töissä. Eipä nostella anopin tai sossun tai kenenkään muunkaan rahoja taikka olla peritty yhtään mitään. MIKSI se on niin vaikeata myöntää itselleen, että ihminen tulee toimeen yllättävänkin pienellä, JOS SE VAAN tahtoo?
Me emme kylve rahassa todellakaan, emme myöskään syö joka päivä kaurapuuroa (paitsi vauva aamulla ja illalla).
Tarvitsen onneksi vähemmän unta kuin mies, eli vaikka hillunkin myöhempään hereillä, molemmat noustaan vauvan kanssa aamulla kymmenen maissa, joten ihan vielä ei ole kiire nukkumaan =). Mutta juu, huomenna taas olisi tarkoitus viettää päivä yhdessä perheenä, kiireetön sellainen, kun kaikilla on vapaata. Miehellä ja esikoisellakin koulusta =).
Te tulkitsette kuin piru raamattua. Tarvitsee tarvitsee, mutta ei samallalailla kuin vauva. Esikoinen ei kyllä edes vielä ole edes murrosiässä. Oikeassa olet siinä, että vauvat tuoksuu ihanalle. Huumaavan ihanalle. Ostaisin sitä tuoksua, jos sitä myytäisiin jossain
.
Test youLove with celebrities or anyone who you love - True love stories never have endings - "Richard Bach". aika paha kun laitto mun exän ja oman mieheni nimet tohon.. sori ei nyt liity niin keskusteluu muuta ku pahassa mielessä![]()
Te tulkitsette kuin piru raamattua. Tarvitsee tarvitsee, mutta ei samallalailla kuin vauva. Esikoinen ei kyllä edes vielä ole edes murrosiässä. Oikeassa olet siinä, että vauvat tuoksuu ihanalle. Huumaavan ihanalle. Ostaisin sitä tuoksua, jos sitä myytäisiin jossain
.
Taas tultiin tähän TE valitsitte. Toiset valitsee toisin, eikä ne ole sen huonompia, kuin sinä tai tekään.
Tajuatko sä ollenkaan kuinka pilkkaavasti ja vähättelevästi sä kirjoitit teineistä? Jumalauta, ne on sun lapsia si sittenkin! Ihan samoja ihania-kultamussakka-pallero-pylleröitä sittenkin!! Ei niitä tarvitse pilkata.
Heh, murrosiässä ne haistattaa sinulle mennen tullen.
Epäilemättä. Elän siksi vielä hetken tässä kuplassani. Sallittehan?
"Minä toivon, että lapseni osaavat arvostaa isona valintaani . Toivon, että he ottavat mallia ja jos joskus omia lapsia saavat, antavat arvoa yhteisille hetkille ja ovat lastensa kanssa läsnä silloin kun he sitä tarvitsevat.
Murrosikäisen hikisukan kansa ei tarvitse enää "mädäntyä" kotona. Silloin sitä sitten voi luoda uraa ja tehdä vaikka 15 tuntisia päiviä ja opiskella vaikka lääkäriksi ."
Näin kirjoitin. Juu, en aio olla kotona silloin enää kun kuopus on teini. Silloin olen, toivon mukaan töissä, siinä työssä, josat pidän kovasti, mutta nyt on vauvan aika.
Kyllä, teini-ikäinenkin on lapsi, jopa 18 vuotias, aina jonkun lapsi.
AP: Onko mielestäsi automaattisesti huono äiti, jos antaa vaikka 6 kk ikäisen vauvan vieraalle hoidettavaksi? Onko tässä jokin tuntiraja, mikä on sallittua mikä ei? Mielestäsi?Onko tämä kulttuurisidonnaista, eli onko sama tapahtuuko Suomessa vai jossain muussa maassa? Minkä ikäinen olit itse, kun menit hoitoon? Vai olitko kotiäidin lapsi?
Valoita hieman lisää kiehtovaa pään sisäistä maailmaasi ja taustojasi![]()
Hold your horses!Minä vain kritisoin sitä, kun sanotaan, ettei pärjää, ei MILLÄÄN pärjää, EI VARMASTI pärjää.
Pärjää! Testattu on. Minulla on siitä kahden lapsen kokemus.
Vastaan siihen kun TODELLA monet valittaa, että ei pärjää. Sanon vastaan, koska minulla on se kokemus, että PÄRJÄÄ. Ymmärrätkö SINÄ?![]()