katkarapukastike,nam.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23287479:Tän päivän päivällinen eli seipihvejä, rapukastiketta ja rehuja
katkarapukastike,nam.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23287479:Tän päivän päivällinen eli seipihvejä, rapukastiketta ja rehuja
Ihania muffeja!Onpa taas herkkuja tullut paljon!
Munakasrulla
Mariannemuffinit
Toi setsuuri näyttää kyllä tosi hyvältä...Lounaaksi broiskua ja alla yksi kokeilu tältä päivältä: Setsuuria maidottomaan taikinaan.
Hyvin onnas.
Säilykemandariineja vhh:lla? Mitä tuo tossa lautasen yläreunassa on?Ihana ketju kertakaikkiaan. Saanut paljon ihania vinkkejä ja teidän laittamat ruoka kuvat on ihania...nam nam...
Ihailen kyllä suuresti Mummeliisaa kun jaksaa uskollisesti ruokia monta nälkäistä suuta ja panostaa ruoka. Olet mun idoli
Tässä olis mun tämän päiväinen ruoka
Mies söi makaronilaatikkoa kun ollaan vähä eri ruoilla ku mä noudatan vähähiilihydattist ruokavaliota ja pudotan painoa
Mun vhh dietti on enemmänkin sitä, että vältän viljoja aika lailla ja makeita eli karkkeja ja leivonnaisia. Noita säilykemandariineja käytän salaatisa jonkin verran ku ne sopii hyvin salaattiin ja hei, onhan se sentään mandariinilohkoja omassa mehussa eikä sokeriliemessä hheheAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23294259:Säilykemandariineja vhh:lla? Mitä tuo tossa lautasen yläreunassa on?
Todella herkullisen näköinen annos!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23287479:Tän päivän päivällinen eli seipihvejä, rapukastiketta ja rehuja
Aaa, okMun vhh dietti on enemmänkin sitä, että vältän viljoja aika lailla ja makeita eli karkkeja ja leivonnaisia. Noita säilykemandariineja käytän salaatisa jonkin verran ku ne sopii hyvin salaattiin ja hei, onhan se sentään mandariinilohkoja omassa mehussa eikä sokeriliemessä hhehe
Ja toi tuolla oikeessa yläkulmassa on sika-nauta säilykelihaa eli nötköttiä
Hyvän näköisiä ruokia.Eilisiä kokkauksia.
Possua,salaattia ja patonkia.
Aijaa.com - 7644653.jpg
Ja aina niin hyvää omana-kaurapaistosta,miksköhän tätä tulee tehtyä niin harvoin.
Aijaa.com - 7644654.jpg
Ahh..kaura-omenapaistostaEilisiä kokkauksia.
Possua,salaattia ja patonkia.
Aijaa.com - 7644653.jpg
Ja aina niin hyvää omana-kaurapaistosta,miksköhän tätä tulee tehtyä niin harvoin.
Aijaa.com - 7644654.jpg
No mutta on se ihanaa välillä suunnata ajatukset ja energia muuhun kuin siihen ruoanlaittoon.Hyvän näköisiä ruokia.
Me olemme miehen kanssa kaksin kotona päivän ja ajattelin että selviäisimme pelkillä voikkareilla. Noita kuvia kun katsoo, alkaa moiset ajatukset kaduttamaan...
Keittis, miten oot nuo seipihvit tehnyt? Annos näyttää tosi hyvältä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23287479:Tän päivän päivällinen eli seipihvejä, rapukastiketta ja rehuja
Mistä oot löytäny mandariineja mehussa eikä sokeriliemessä? Oon nimittäin koittanu ettiä enkä löytäny. Minkä merkkisiä, mistä?Mun vhh dietti on enemmänkin sitä, että vältän viljoja aika lailla ja makeita eli karkkeja ja leivonnaisia. Noita säilykemandariineja käytän salaatisa jonkin verran ku ne sopii hyvin salaattiin ja hei, onhan se sentään mandariinilohkoja omassa mehussa eikä sokeriliemessä hhehe
Ja toi tuolla oikeessa yläkulmassa on sika-nauta säilykelihaa eli nötköttiä
Soseutin sulaneen sein, sekoitin joukkoon suolaa, valkopippuria ja runsaasti tuoretta tilliä. Muotoilin pihveiksi ja paistoin voissa. Helppoa ja edullistaAlkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;23309844:Keittis, miten oot nuo seipihvit tehnyt? Annos näyttää tosi hyvältä!
Kiitos! Täytyypä testata. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23310159:Soseutin sulaneen sein, sekoitin joukkoon suolaa, valkopippuria ja runsaasti tuoretta tilliä. Muotoilin pihveiksi ja paistoin voissa. Helppoa ja edullista