Eiliselle iltapalaa.
Kaapissa maitoa yli tarpeen ja huomenna lähdetään reisuun joten koitan käyttää pois.
Aijaa.com - 7649658.jpg
Kaapissa maitoa yli tarpeen ja huomenna lähdetään reisuun joten koitan käyttää pois.
Aijaa.com - 7649658.jpg
Voi hitsit ku uskaltautuis itsekkin kokeilemaan,vesi herahti kielellehttp://aijaa.com/v.php?i=006207649716.jpg
yks päivä kokeilin tehdä ohrapiirakoita
Mä harrastan kans "jämät lautaselle" päiviäTänään mentiin tyylillä kaikki jämät kaapista lautaselle
Aijaa.com - 7654775.jpg
Näyttää herkullisilta Teetkö itse tuon taikinan vai ostatko valmiina? Mun tekis mieleni kokeilla piirakoiden tekemistä, mutta ruistaikinani epäonnistuu ainahttp://aijaa.com/v.php?i=006207649716.jpg
yks päivä kokeilin tehdä ohrapiirakoita
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23326297:Tän päivän safkat eli lounaaksi salaattia, perunasalaattia vadelmavinagrettekastikkeella ja kylmää possunfilettä tomaattisessa kermaviilikastikkeessa:
Päivälliseksi sitten paprikariisiä, naudan ulkofilepihvit, maustevoi, pekoni-herkkusienihöystö ja salaattia:
Ja jälkkäriksi vanilja-hunaja-jäädyke, vadelmia ja sulatettua suklaata:
Noups. Söin kyllä pääasiassa kasvisruokaa silloin, kun esikoinen (=kasvissyöjä) asui vielä kotona.Keittis, miten mulle on tullut sellanen käsitys että sä oisit kasvissyöjä :O
Oi kuulostaa hyvältä,vesi herahtaa kielelle kun lukee ja katsoo näitä herkkuja.Mulla ei nyt oo kuvaa, mutta jämistä tui mieleen.. Mulla oli tänään partaäijäjogurtinjämä, dellariininjämä ja teki jotain hyvää mieli.. Laitoin jogurtin, sulatetun rasvan, pari munaa, jauhoja ja vettä sekaisin, maustoin hippusella suolaa ja kunnon läjällä ruokosokeria-sit uuniin ja syötiin vaniljajäätelön kanssa. Hitto kun tuntu ettei voi lopettaa
Noin syntyykin just kaikenlaisia hyviä kokeilujaMulla ei nyt oo kuvaa, mutta jämistä tui mieleen.. Mulla oli tänään partaäijäjogurtinjämä, dellariininjämä ja teki jotain hyvää mieli.. Laitoin jogurtin, sulatetun rasvan, pari munaa, jauhoja ja vettä sekaisin, maustoin hippusella suolaa ja kunnon läjällä ruokosokeria-sit uuniin ja syötiin vaniljajäätelön kanssa. Hitto kun tuntu ettei voi lopettaa
Oih, mitä herkkuja!!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23326297:Tän päivän safkat eli lounaaksi salaattia, perunasalaattia vadelmavinagrettekastikkeella ja kylmää possunfilettä tomaattisessa kermaviilikastikkeessa:
Päivälliseksi sitten paprikariisiä, naudan ulkofilepihvit, maustevoi, pekoni-herkkusienihöystö ja salaattia:
Ja jälkkäriksi vanilja-hunaja-jäädyke, vadelmia ja sulatettua suklaata:
Mitä on dellariini?Mulla ei nyt oo kuvaa, mutta jämistä tui mieleen.. Mulla oli tänään partaäijäjogurtinjämä, dellariininjämä ja teki jotain hyvää mieli.. Laitoin jogurtin, sulatetun rasvan, pari munaa, jauhoja ja vettä sekaisin, maustoin hippusella suolaa ja kunnon läjällä ruokosokeria-sit uuniin ja syötiin vaniljajäätelön kanssa. Hitto kun tuntu ettei voi lopettaa
Milloin vain.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23327465:Mä oon päivä päivältä varmempi, että haluun syödä Keittiksen ja Mummelin ruokia... Koska mä saan tulla?