Ruokakuvaketju

No siis uuniriisipuuro siitä piti jouluaamuksi tulla, en ymmärrä miten sen VOI tyriä :D
no mie sentäs tunnistin että kyseessä on jonkun sortin uunipuuro :D sehän näyttääkin useesti justiinsa tuolta niinku se ois epäonnistunu kun maito ns. palaa kuoreksi päälle :D mie olen ihan omituinen mutta minun mielestä se on aikas herkullisen näkönen kuva ku tiiän miten herkulta se kuiten maistuu (siis toivottavasti maistui?) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;23327610:
no mie sentäs tunnistin että kyseessä on jonkun sortin uunipuuro :D sehän näyttääkin useesti justiinsa tuolta niinku se ois epäonnistunu kun maito ns. palaa kuoreksi päälle :D mie olen ihan omituinen mutta minun mielestä se on aikas herkullisen näkönen kuva ku tiiän miten herkulta se kuiten maistuu (siis toivottavasti maistui?) :p
Hah, ei, se oli oikeesti siis ihan palanut palanut ! :D Tein sit kattilassa lisää niin ei mennyt tunnelma pilalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23327820:
Ja missäs te asuittekaan? :D Sä voit laittaa mulle osotteen tonne postilaatikkoon, ni mä tuun huomenna! :D
Hih. Vöyrillä.
Niin pieni kylä, että kysy ekalta vastaantulijalta että missä asuu se Tönön mummeli, niin neuvovat sinut kyllä perille.
 
Hih. Vöyrillä.
Niin pieni kylä, että kysy ekalta vastaantulijalta että missä asuu se Tönön mummeli, niin neuvovat sinut kyllä perille.
"Hei setä hei, missä täällä asuu se mummeli, jolla on hitosti lapsia?" :D

Missä kummassa on Vöyri? Mä oon joskus jossain nähnyt sen kyltin, kun oon (ehkä) ajanut ohi, mutta ei kyllä mitään hajua että missä tai koska. Mitä lähellä se on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23327940:
"Hei setä hei, missä täällä asuu se mummeli, jolla on hitosti lapsia?" :D

Missä kummassa on Vöyri? Mä oon joskus jossain nähnyt sen kyltin, kun oon (ehkä) ajanut ohi, mutta ei kyllä mitään hajua että missä tai koska. Mitä lähellä se on?
No tuollakin voisi saada vastauksen.
Mutta sinun pitää kysyä ruotsiksi "Var bor den där rödhåriga käringen med massa ungar?"
:)

Vöyri sijaitsee pohjanmaan rannikolla, vähän Vaasasta koiliseen.
 
Eeeeeieieiei, mä en osaa ruotsia :D tyra tissen... Jag heter. Nää on mun sanavarasto ruotsissa, enkä niistäkään tiedä, onko oikein kirjotettu, tai tarkottaako tuo eka edes mitään :D

Eli siis mä oon ajanut siitä ohi, kun ollaan ajettu täältä Porista Raaheen. :)
 
[QUOTE="vieras";23328026]Vöyristä jää ikuisesti mieleen se sanakammotus Vöyri-Maksamaa, joka ei onneksi ollut kovin pitkäikäinen.[/QUOTE]

Onneksi.
Se oli vähän loukkaavaa Maxmoakin kohtaan kun kuntaliitoksessa pantiin "Vöyri Maksamaan"
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23328024:
Eeeeeieieiei, mä en osaa ruotsia :D tyra tissen... Jag heter. Nää on mun sanavarasto ruotsissa, enkä niistäkään tiedä, onko oikein kirjotettu, tai tarkottaako tuo eka edes mitään :D

Eli siis mä oon ajanut siitä ohi, kun ollaan ajettu täältä Porista Raaheen. :)
Juuh. Todennäköisesti olet ajanut ohi, jos rantatietä ajatte.
:)
 

Yhteistyössä