lurps... eka lienee uuniohrapuuroa?
mie rakastan myös sushia, california-rullia tehhessä meinas vaan vähän riisit levitä jokapuolelle
lurps... eka lienee uuniohrapuuroa?
No siis uuniriisipuuro siitä piti jouluaamuksi tulla, en ymmärrä miten sen VOI tyriäAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;23327566:lurps... eka lienee uuniohrapuuroa?
mie rakastan myös sushia, california-rullia tehhessä meinas vaan vähän riisit levitä jokapuolelle
no mie sentäs tunnistin että kyseessä on jonkun sortin uunipuuro sehän näyttääkin useesti justiinsa tuolta niinku se ois epäonnistunu kun maito ns. palaa kuoreksi päälle mie olen ihan omituinen mutta minun mielestä se on aikas herkullisen näkönen kuva ku tiiän miten herkulta se kuiten maistuu (siis toivottavasti maistui?)No siis uuniriisipuuro siitä piti jouluaamuksi tulla, en ymmärrä miten sen VOI tyriä
Hah, ei, se oli oikeesti siis ihan palanut palanut ! Tein sit kattilassa lisää niin ei mennyt tunnelma pilalleAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;23327610:no mie sentäs tunnistin että kyseessä on jonkun sortin uunipuuro sehän näyttääkin useesti justiinsa tuolta niinku se ois epäonnistunu kun maito ns. palaa kuoreksi päälle mie olen ihan omituinen mutta minun mielestä se on aikas herkullisen näkönen kuva ku tiiän miten herkulta se kuiten maistuu (siis toivottavasti maistui?)
voi jessus tuommosessa tilanteessa sitä aina toivoo että on tarpeeksi aineksia tehä uuestaan.Hah, ei, se oli oikeesti siis ihan palanut palanut ! Tein sit kattilassa lisää niin ei mennyt tunnelma pilalle
Ens kerralla vähemmän riisiä,ettei tule liian paksua. Ja tuon kuoren otat pois ennen syöntiä.Hah, ei, se oli oikeesti siis ihan palanut palanut ! Tein sit kattilassa lisää niin ei mennyt tunnelma pilalle
Ja missäs te asuittekaan? Sä voit laittaa mulle osotteen tonne postilaatikkoon, ni mä tuun huomenna!Milloin vain.
Meillä ei taitaisi yksi lautanen lisää tuntua missään...
Hih. Vöyrillä.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23327820:Ja missäs te asuittekaan? Sä voit laittaa mulle osotteen tonne postilaatikkoon, ni mä tuun huomenna!
"Hei setä hei, missä täällä asuu se mummeli, jolla on hitosti lapsia?"Hih. Vöyrillä.
Niin pieni kylä, että kysy ekalta vastaantulijalta että missä asuu se Tönön mummeli, niin neuvovat sinut kyllä perille.
No tuollakin voisi saada vastauksen.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23327940:"Hei setä hei, missä täällä asuu se mummeli, jolla on hitosti lapsia?"
Missä kummassa on Vöyri? Mä oon joskus jossain nähnyt sen kyltin, kun oon (ehkä) ajanut ohi, mutta ei kyllä mitään hajua että missä tai koska. Mitä lähellä se on?
Juuh. Todennäköisesti olet ajanut ohi, jos rantatietä ajatte.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23328024:Eeeeeieieiei, mä en osaa ruotsia tyra tissen... Jag heter. Nää on mun sanavarasto ruotsissa, enkä niistäkään tiedä, onko oikein kirjotettu, tai tarkottaako tuo eka edes mitään
Eli siis mä oon ajanut siitä ohi, kun ollaan ajettu täältä Porista Raaheen.
Kyllä muuten näyttääkin hyvälle!Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23331593:Mun edellispäivänen Aura-kuha... Oli aika hyvää
[/URL][/IMG]
Oi, namTänään lounaaksi riisiä ja possua:
Hmm... Mä oon hyvä tuhlaamaan... Yhtä hyvin saan tuhlattua myös Valion Pikkusisko-juuston... Ihan yhdellä kertaaMä rakastan auraa...Söisin vaikka palasen ihan pelkilteen mutta se tuntuis niin tuhlaukselta..
Saiskos reseptiä tuohon aura-kuhaan?Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23332012:Hmm... Mä oon hyvä tuhlaamaan... Yhtä hyvin saan tuhlattua myös Valion Pikkusisko-juuston... Ihan yhdellä kertaa
miksi juuri auraa eikà muita homejuustoja?Mä rakastan auraa...Söisin vaikka palasen ihan pelkilteen mutta se tuntuis niin tuhlaukselta..