Tähän ketjuun vastaaminen kettuilee mulle usein :kieh: Aina kun saan vastauksen kirjotettua ja painan lähetä, se alkaa kettuilla, että tarvin oikeudet ja olla kirjautuneena... :headwall:
Tämä on kerrassaan hauska . Pitää joskus kokeilla. Mikä sille olisi hyvä nimi, muuten...Tältä listaltanne söisin myös Keittiksen jälkkarin, sen kalan missä aurajuustoa päällä (täytyy kokeilla joskus sellaistakin), Ja erikoismaininta muffinssien kuorrutuksille, söpöjä !!!!!Mulla ei nyt oo kuvaa, mutta jämistä tui mieleen.. Mulla oli tänään partaäijäjogurtinjämä, dellariininjämä ja teki jotain hyvää mieli.. Laitoin jogurtin, sulatetun rasvan, pari munaa, jauhoja ja vettä sekaisin, maustoin hippusella suolaa ja kunnon läjällä ruokosokeria-sit uuniin ja syötiin vaniljajäätelön kanssa. Hitto kun tuntu ettei voi lopettaa
En tiiä.... Kerpeleen kiksautus?Tämä on kerrassaan hauska . Pitää joskus kokeilla. Mikä sille olisi hyvä nimi, muuten...Tältä listaltanne söisin myös Keittiksen jälkkarin, sen kalan missä aurajuustoa päällä (täytyy kokeilla joskus sellaistakin), Ja erikoismaininta muffinssien kuorrutuksille, söpöjä !!!!!
Luin kaks viimeistä sivua nyt vasta - - - - - Kiitos, nämä on kyllä kivoja vinkkejä, tällaiselle keittiöheittiölle, eli täysin tumpelo luonnostaan, varsinkin keksimään uusia...
Tee ihmeessä Meillä tuli 6 tollasta kukhoa, valkosipulia meni VAAN kaks kokonaista... On vieläki vähän valkosipulinen olo Välillä me on laitettu auraa vielä lisäks, mut eilen en laittanut. Ja ripaus chiliä.Mä voisinkin tehä illalla samanmoista... Mutta ranskanleivän kanssa kourittavaksi
Rrrrrrrakastan hedelmiä :heart:Pikkuväen iltapala eli vaniljakastikkeeseen dipattavia hedelmänpaloja.
tiedàn kyllà mutta kysyin miksi. eli parhaan makuinen, halvin vai mità? tàà on semmosta pikku piikittelyà koska musta on aika koomista ettà jonkun ohjeen nimi on esim aurakana, aurapizza yms. siis homejuustokana jne, eikò.Aura on suomalainen!!
Tuo Lime-juustokakku oli AIVAN IHANAA!! Kuuluu ehottomasto vastaisuudessa meidän juhlatarjottaviin. Täällä ohje jos joku haluaa joskus kokeilla:
vähän myöhässä tulee vastaus, mut eikös se ole niin, että parempi myöhään kuin ei milloinkaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23326268:Näyttää herkullisilta Teetkö itse tuon taikinan vai ostatko valmiina? Mun tekis mieleni kokeilla piirakoiden tekemistä, mutta ruistaikinani epäonnistuu aina