Ruokakuvaketju

Ihana ketju kertakaikkiaan. Saanut paljon ihania vinkkejä ja teidän laittamat ruoka kuvat on ihania...nam nam...

Ihailen kyllä suuresti Mummeliisaa kun jaksaa uskollisesti ruokia monta nälkäistä suuta ja panostaa ruoka. Olet mun idoli :)

Tässä olis mun tämän päiväinen ruoka



Mies söi makaronilaatikkoa kun ollaan vähä eri ruoilla ku mä noudatan vähähiilihydattist ruokavaliota ja pudotan painoa :)
 
Ihana ketju kertakaikkiaan. Saanut paljon ihania vinkkejä ja teidän laittamat ruoka kuvat on ihania...nam nam...

Ihailen kyllä suuresti Mummeliisaa kun jaksaa uskollisesti ruokia monta nälkäistä suuta ja panostaa ruoka. Olet mun idoli :)

Tässä olis mun tämän päiväinen ruoka



Mies söi makaronilaatikkoa kun ollaan vähä eri ruoilla ku mä noudatan vähähiilihydattist ruokavaliota ja pudotan painoa :)
Säilykemandariineja vhh:lla? ;) Mitä tuo tossa lautasen yläreunassa on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23294259:
Säilykemandariineja vhh:lla? ;) Mitä tuo tossa lautasen yläreunassa on?
Mun vhh dietti on enemmänkin sitä, että vältän viljoja aika lailla ja makeita eli karkkeja ja leivonnaisia. Noita säilykemandariineja käytän salaatisa jonkin verran ku ne sopii hyvin salaattiin ja hei, onhan se sentään mandariinilohkoja omassa mehussa eikä sokeriliemessä :) hhehe :LOL:
Ja toi tuolla oikeessa yläkulmassa on sika-nauta säilykelihaa eli nötköttiä :)
 
Mun vhh dietti on enemmänkin sitä, että vältän viljoja aika lailla ja makeita eli karkkeja ja leivonnaisia. Noita säilykemandariineja käytän salaatisa jonkin verran ku ne sopii hyvin salaattiin ja hei, onhan se sentään mandariinilohkoja omassa mehussa eikä sokeriliemessä :) hhehe :LOL:
Ja toi tuolla oikeessa yläkulmassa on sika-nauta säilykelihaa eli nötköttiä :)
Aaa, ok :)
 
Kerro
Mun vhh dietti on enemmänkin sitä, että vältän viljoja aika lailla ja makeita eli karkkeja ja leivonnaisia. Noita säilykemandariineja käytän salaatisa jonkin verran ku ne sopii hyvin salaattiin ja hei, onhan se sentään mandariinilohkoja omassa mehussa eikä sokeriliemessä :) hhehe :LOL:
Ja toi tuolla oikeessa yläkulmassa on sika-nauta säilykelihaa eli nötköttiä :)
Mistä oot löytäny mandariineja mehussa eikä sokeriliemessä? Oon nimittäin koittanu ettiä enkä löytäny. Minkä merkkisiä, mistä?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;23309844:
Keittis, miten oot nuo seipihvit tehnyt? Annos näyttää tosi hyvältä! :p
Soseutin sulaneen sein, sekoitin joukkoon suolaa, valkopippuria ja runsaasti tuoretta tilliä. Muotoilin pihveiksi ja paistoin voissa. Helppoa ja edullista :)
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23312728]Sinulla on kiinalaista ruokaa varten omat lautaset :D. Kaunista![/QUOTE]
Multa löytyy myös japanilainen astiasto, mutta sitä tulee jostain syystä harvemmin käytettyä. Ehkä siksi, että ne astiat on kaapissa ylimmällä hyllyllä :D
 

Yhteistyössä