Yliluonnolliset kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Hende
  • Ensimmäinen viesti
hopeasydän
so boring.. kertokaahan vapun ja tulevan kesän kunniaksi jotain tosi karmivía juttuja.. saa edes jotain äksöniä kun istuu koneella huonot housussa :) 3kk ikäinen tytteli ei vielä tajua vapusta mittään ja mieskin vaan nukkuu makkarissa flunssansa poes..
 
Vampirella
no niin, nyt se vanhempi ketju kaatui EI ANNETA SAMAN TAPAHTUA TÄLLE ! jookosta, jookosta, jookosta ? :/ varmasti joku kokenut jtn vai pitääkö vetää lakana niskaan ja tulla ryskimään nurkkin hä? :)
 
kuset housussa
Tässä yksi päivä kun olin koneella ja mietin mitä tekisin aloin hajamielisesti räplätä vieressäni olevaa kasvia ja kun lopetin ja katsoin kättäni etusormessa oli vähän kuivunutta verta joka ei todellakaan ollut siinä aikaisemmin :O.Eikä kasvi ollut edes mikään sellainen josta olisi voinut tulla haava tai jtn
 
kuset housussa (ei nyt oikeesti oo!)
Tuon viime jutun jälkeen ajattelin että voisin kertoa vähän muutakin.No ei minulle mitään isoa ole tapahtunut mutta välillä kun olen soittanut huoneessani kitaraa metallican mukana olen kuullut ulko oven menevän kiinni (vain kiinni EI auki) vaikkei ketään ole kotona...ja se ääni oli kuulunut vain niin hiljaa että kuulin sen.Toinen aika pieni tälläinen tapahtuma kävin kun olin yritämässä nukahtaa (en ollut edes kovin väsynyt eli ei voinut väsymyksestä johtua) kuulin outoa ääntä joka kuulosti siltä kuin jokin olisi ikään kuin syöksähdellyt ilman halki hiljaa.Ajattelin että se on ehkä joku ötökkä ja yritin nukahtaa mutta se vain jatkui ja jatkui ja sitten ajattelin "VALOT PÄÄLLE!" mutten enää nähnyt/kuullut mitään...joo ja menin sitten olkkariin nukkuun ihan varmuuden vuoksi xD.Ja sitten yksi TODELLA outo tapaus...tyttöystäväni oli juuri jättänyt minut ja olin tietenkin tosi masentunut ja halusin nukkua ettei tarvitse ajatella ja sitten heräsin ja oli pimeää mutta hetken näin pimeydssä tummemman muodon joka oli kuin joku mies tai vastaava ja mielessäni pyöri sanat:"did you know...love is nothing but a scar in a flesh?" se oli tavallaan tosi pelottavaa ja tavallaan jotenkin...en tiedä...rauhoittavaa...Että tälläistä tällä kertaa! toivottavasti oli kiinnostavaa!
 
kuset housussa
Alkuperäinen kirjoittaja kuset housussa (ei nyt oikeesti oo!):
Tuon viime jutun jälkeen ajattelin että voisin kertoa vähän muutakin.No ei minulle mitään isoa ole tapahtunut mutta välillä kun olen soittanut huoneessani kitaraa metallican mukana olen kuullut ulko oven menevän kiinni (vain kiinni EI auki) vaikkei ketään ole kotona...ja se ääni oli kuulunut vain niin hiljaa että kuulin sen.Toinen aika pieni tälläinen tapahtuma kävin kun olin yritämässä nukahtaa (en ollut edes kovin väsynyt eli ei voinut väsymyksestä johtua) kuulin outoa ääntä joka kuulosti siltä kuin jokin olisi ikään kuin syöksähdellyt ilman halki hiljaa.Ajattelin että se on ehkä joku ötökkä ja yritin nukahtaa mutta se vain jatkui ja jatkui ja sitten ajattelin "VALOT PÄÄLLE!" mutten enää nähnyt/kuullut mitään...joo ja menin sitten olkkariin nukkuun ihan varmuuden vuoksi xD.Ja sitten yksi TODELLA outo tapaus...tyttöystäväni oli juuri jättänyt minut ja olin tietenkin tosi masentunut ja halusin nukkua ettei tarvitse ajatella ja sitten heräsin ja oli pimeää mutta hetken näin pimeydssä tummemman muodon joka oli kuin joku mies tai vastaava ja mielessäni pyöri sanat:"did you know...love is nothing but a scar in a flesh?" se oli tavallaan tosi pelottavaa ja tavallaan jotenkin...en tiedä...rauhoittavaa...Että tälläistä tällä kertaa! toivottavasti oli kiinnostavaa!
ja siis tarkoitan tuolla tummemmalla muodolla sitä että kun katsoin pimeään huoneeseen näin siinä kohtaa TÄYSIN mustan ihmisen muodon hetken aikaa

 
minä vaan täällä kurkin

Outoja on tapahtunut minullekkin. Ja näille on kanssa todistajiakin... Kerran tulin kahden kaverini kanssa yöllä autolla kotini eteen, autotallin pariovet avautuivat hiljalleen auki täsmälleen yhtäaikaa... katsoimme sitä suu auki ja säikädimme, ajoimme talon ohi ja kävimme kääntymässä ajaaksemme takaisin. Kun tulimme talon kohdalla, ovet menivät takaisin kiinni, talli oli pimeä ja ketään ei näkynyt... eikä tuulikaan niitä aukonut... sinä yönä menin kaverin luo yöksi. Veljeni teki tuossa tallissa itsemurhan pakokaasulla... En käynyt tallissa pitkään aikaan...
Seuraava kokemus tapahtui asunnossa jossa asuin vuokralla ja edellinen asukas kertoi
että siinä on ollut joskus levotonta, esim naulakko oli tipahtanut seinästä keskellä yötä. Kun asuin siinä, vaatehuoneen ovi oli kerran mystisesti nostettu saranoilta, se nojasi seinää vasten... Siinä asunnossa koirani käyttäytyi jotenkin oudosti, saattoi joskus maata pari-kolme päivää keittiön pöydän alla piilossa, ei siis tahtonut tulla sieltä pois, pelkäsi jotain. Ja kun sain sen pakotettua ulos, se ei olisi halunnut millään takaisin kotiin... Kuulin myöhemmin että siinä asunnossa oli joku asukas tehnyt itsemurhan, hirttäytynyt koiran remmiin!
 
jokumuu
Postasin tämän saman jo eräälle toiselle foorumille, mutta täällä näkyy olevan enemmän keskustelua aiheesta.
En tiedä ovatko nämä niinkään yliluonnollisia, mutta hauskoja sattumuksia mitä tapahtui minulle ja poikaystävälleni suhteen alkuhuuman aikoihin ja vähän myöhemminkin. Hän oli käymässä luonani, niitä ensimmäisiä tapaamisia ja olin kertomassa hauskaa juttua yläasteen ajoilta. Tarinassa oli kohta missä kerroin ystäväni tokaisseen opettajalle "*****, saako laittaa virran päälle?" (kyse oli kemian ja fysiikan tunnilla virtalähteeseen kyhätystä hengenvaarallisesta johtorykelmästä) Samassa kun sain sanottua lauseen loppuun koko asunnosta sammui valot ja muut sähkölaitteet telkkua myöten. Oli pimeää syksy, mutta tunnelma oli rauhallinen, nauratti ja oli lämmin olo. Laitoin sitten kynttilät palamaan. Kesti puolisen tuntia se sähkökatko ja suunniteltu elokuvan katsominen jäi. Samana iltana rakastuttiin jutellesamme aamuviiteen.

Muutama viikko myöhemmin samainen poikaystävä oli juna-asemalla mua vastassa. Itse seisoin junassa oven edessä ja katsoin miten junan vauhti hiljeni hiljenemistään ja kohta jossa seisoin pysähtyi lopulta poikaystäväni kohdalle, joka oli seisonut laiturilla paikallaan viitisen minuuttia.

Kerran olimme kaupungilla onnellisina vastarakastuneina, syötiin jäätelöä aurinkonpaisteessa ja harmittelin kun kamera oli jäänyt kotiin. Meillä oli tapana ottaa näistä onnellisistä hetkistä paljon kuvia. Poikaystävä totesi, että voi kuin olisi kamera leijumassa tuossa olkapäällä niin että se olisi aina mukana. Samalla ohi kävelee polttariporukka, jossa sulhanen kantaa kylttiä "valokuva 5 euroa". Ottavat sitten kuvan meistä rakastavaisista polaroidkameralla ja meistä tietenkin tuntuu, että sillä hetkellä maailma antaa kaiken, mitä uskaltaa pyytää.
Muitakin juttuja varmasti sattui, mutten niitä tähään hätään muista.

Edelleenkin tapahtuu kummia: Olin pari viikkoa sitten yksin kotona ja päätin hetken mielijohteesta avata kuukausia sitten ulkomailta ostetun peltisen teepurkin. Nuuhkaisin sitä avattuani ja huomasin, että se tuoksui kovasti mintulle. Noin 20 minuutin päästä poikaystävä tulee kotiin ja ihmettelee kun töissä oli juuri ennen lähtemistään haissut kovasti minttu, siis juuri silloin kun purkkia nuuhkaisin. Käskin sen nuuhkaista teetä ja samaksi tuoksuksi sitä väitti.

Kuten sanoin, nämä ovat varmasti vain hauskoja sattumuksia, mutta väkisinkin niitä miettii. Toiselta meistä kuoli rakas ja läheinen ihminen ja ehkäpä hän halusi kertoa, että meidän välillä on jotain ainutlaatuista ja hyvää. Tämä suhde on vaikuttanut positiivisesti meidän kummankin elämään, ollaan muutettu toisen elämäntilanteen takia paikkaan missä kumpikin viihtyy ja on kuin kotonaan.
 
Lapsena ennustin Tarotkorteista että mun miespuolisesta opettajasta tulee naisellinen ja äidillinen. Naurettiin kaverin kanssa tälle mut sit parin viikon kuluttua saatiin kuulla että tän meidän opettajan ja hänen vaimonsa adoptiotytär on syntynyt ja ovat katsomassa vauvaa. Toisen kerran kun ennustin korteilla itselleni ja sain hirtetyn miehen. Menin parvisänkyyni nukkumaan ja heräs tunnin päästä juomaan, yritin kaivautua peiton alta (mulla on silloin joku kolme peittoa, monta ylimääräistä lakanaa ja vilttiä) ja olisin muuten pudonnut pää edellä alas sieltä parvelta mutta mulla jäi jalat jonneki jumiin ja killuin siinä sitten pää alaspäin :LOL:
Kerran olen myös spiritismilaudalla kavereiden kanssa pelaillut ja kysyttiin hengeltä että kuka siellä on, lasi liikkui mua kohti ja päätin kysyä että: "minkä ikäinen olin kun sinä kuolit?" kaverit säikähti ja pästi lasista irti. Lasi liukui itsellään numero viiden päälle. Olin siis viiden vanha kun mammani kuoli :D
 
Wovvi1
Näen todella paljon varjoihmisiä, ja se ärsyttää minua. Tässä ei itse asiassa kyllä ole mitään yliluonnollista, mutta tässä seuraavassa saattaa olla. Ennen nukuin aina oveeni päin, mutta en enää kovin usein, tämän tapahtuman myötä.

Herään joka yö, syytä en tiedä. Yhtenä yönä heräsin taas, ja käänsin kylkeä kuten tavallisesti. Pidän aina vähän aikaa silmiä auki herätessäni ja katselen kuuta ikkunastani. Mutta tuona yönä, kun käännyin oveeni päin, vaihdan kylkeä aina niin kun herään, että olen oveeni päin, näin ovellani mustan hahmon. Verhoni ovat aina auki, ja huoneeni on aina valoisa, se oli sysimusta, ei ollut minkään varjo. Kuu ei ollut pilvessä, vaan valaisi huoneeni taas aivan kirkkaaksi. Hahmo ei ollut varjoihminen, koska se ei kadonnut vaikka katsoin suoraan siihen. Ensin ajattelin että näen harhoja ja suljin silmäni. Avasin sitten ne, eikä hahmo ollut kadonnut. En erottanut kasvoja tai yksityiskohtia, mutta olen aivan varma, että hahmo oli mies. Suljin silmäni aina uudestaan ja hoin itselleni ettei siellä ole mitään tai ketään. Kuitenkin hahmo viipyi aina vain, ei lähtenyt minnekkään. En tiedä kuinka kauan meni, ehkä tunti, kaksi, mutta sitten hahmo lähti. En tiedä miten se lähti, mutta kun taas avasin silmäni, hahmo oli poissa. Kerroin tuosta parin viikon päästä äidilleni, koska luulin että hän vain sanoisi että mielikuvitukseni teki minulle kepposet, mutten usko siihen. Aistin hahmon läsnäolon, esimerkiksi kun tulen kotiin, tiedän heti onko joku kotona vai ei, jotenkin asitin sen, en tiedä miten. Ihmetyksekseni äitini sanoi, että hahmo saattoi olla henki. Kerroin hänelle, että hahmo oli ollut varmasti mies, ja hän sanoi että miksen kysynyt hahmolta oliko hänellä asiaa ja kuka hän oli. No en tietenkään ollut uskaltanut, kun kekskellä yötä joku mies seisoo huoneesi ovella, olisitko itse uskaltanut, pelästyin puolikuoliaaksi. Äitini luulee ja myös minä luulen, että hahmo oli edesmennyt isoisäni. Luulen että hahmo oli siksi niin kauan ovellani, että yritti kertoa ettei tee pahaa minulle. Äitini sanoi, että hän ehkä yritti kertoa jotakin minulle. Hän sanoi myös, että sitten kun olen valmis, hän kertoo asiansa minulle, hän sanoi myös että minulla saattaa olla kyky nähdä kuolleita. Myös tätini on jo nukkunut pois, ja hänkin saattaa ilmestyä minulle. Tästä on jo kuitenkin pari kuukautta, enkä ole nähnyt enää ketään. Isoäitini on vielä hengissä, ja käymme usein hänen luonaan. Talossa on vintti, ja käyn usein hakemassa sieltä pakkasesta jotakin. Olen aina halunnut avata oven siihen viereiseen huoneeseen, jossa vietin paljon aikaa lapsena, mutta en ole uskaltanut. Olen jo monta kertaa ollut käsi siinä kahvalla, mutta en olekaan uskaltanut avata ovea. Minusta tuntuu, että siellä on joku, enkä uskalla mennä yksin. Mutta en voi pyytää ketään mukaan, koska minut tunnetaan koulussani täysin pelottomana ihmisenä, ja myös äitini pitää minua täysin pelottomana. En voi mennä sanomaan hänelle että "Hei äiti, voisitko tulla kanssani tuonne vintille yhteen huoneeseen kun en uskalla mennä yksin". Saisin kuulla siitä vielä monta kuukautta pikkusiskoltani ja hänen kaveriltaan. Pikkusiskoni ei tiedä että näen ehkä kuolleita, äitini ei puhu siitä hänen aikanaan, en tiedä miksi. En ole saanut hahmoa palaamaan, vaikka olen yrittänyt kertoa hänelle ajatuksen voimalla etten pelkää häntä, hän voi tulla, haluan tietää mitä asiaa hänellä on. Olisiko jotakin neyvoja, joilla voisin saada hänet palaamaan? Laittakaa meiliä osoitteeseen: DemonsPrinces@gmail.com

Sitten on myös yksi toinen juttu. Joskus kun olen yksin kotona, kuulen askeleita, jotka lähestyvät huonettani, mutta pysähtyvät sitten ovelle, eivät enää liiku mihinkään, ei eteenpäin tai poispäin. Sitten välillä kun katson tv:tä sohvalla, äitini sänky on aivan vieressä, minusta tuntuu että joku istuu siinä sängyllä ja katselee minua, vaikka ketään ei ole kotona. Ja kun istun koneella siskoni huoneessa, ketään ei ole kotona, minusta aina tuntuu, että joku aivan kohta kävelee tuolta käytävästä, jos ovi on auki. Usein sieltä sitten käveleekin, mutta se on vain varjoihminen. Joskus luulin myös nähneeni varjoihmisen, mutta kissana. Onko tälläinen mahdollista? Laittakaa meiliä samaan osoitteeseen kuin tuossa ylhäällä.

Sitten myös joskus kun kävelen kotona, kuulen aivan selvästi takanani askeleita, mutta ei siellä ketään ole. Voitte arvata, että sydämeni hyppää kurkkuun aina, varsinkin öisin. Joskus kun olin juuri menossa nukkumaan, otin puhelimen pois taskusta jne. Kuulin silloin kovan pamahduksen keittiöstä, aivan kuin joku olisi heittänyt vaikka lautasia kattoon, sitten kuului taas askeleita, jotka tulivat huoneeni ovelle, joka oli auki. En uskaltanut katsoa taakseni, mutta olin aivan varma, että selkäni takana oli joku. Aistin taas sen niin kuin aina ennenkin. Yritän aina saada sitä henkeä palaamaan, mutta sitten kun se ehkä on selkäni takana, en uskalla katsoa, vaan suljen silmäni ja sanon itselleni mielessäni, ei siellä kettän ole.

Minussa taitaa myös olla vähän ennustajan vikaa. Kerroin kaverilleni koulussa, että minusta on tuntunut eilis illasta asti, ettei eräs toinen kaverini tule kouluun tänään. Hän ei ollut ilmoittanut mitään, ei ollut yhtään kipeän oloinen tai kipeä edellisenä päivänä. Sitten yksi toinen kaverini tuli sanomaan meille, ettei juuri se kaverini tule kouluun, josta minulla oli ollut tunne ettei hän tule kouluun. Joskus myös koulussa käytävällä sanoin kaverilleni että luulen että nyt opettajien huoneesta tulee seuraavaksi se ja se opettaja. Sitten juuri se opettaja tuli seuraavaksi ulos sieltä.

Nuo askeleet, hahmot, kolistelu ja jonkun muun aistiminen huoneessa ovat todella pelottavia, varsinkin yöllä. Muita tällaisia kokemuksia minulla ei ole ollut. Voitte uskoa että tällaiset kokemukset ovat pelottavia neljätoista vuotiaalle. Kaverini eivät tiedä näistä peloistani. Vain bestikseni tietää hahmosta ja varjoihmisistä, ei hänkään näitä muita tiedä. Ajattelin nyt jakaa nämä kokemukseni.
 
"miau"
ajattelimme neljän ystäväni kanssa kokeilla spiritismiä sillä se on kuulostanut niin naurettavalta ettei se voi pitää paikkaansa. menimme ystäväni huoneeseen, pystytimme pelialustan, sytytimme kynttilät, peitimme peilit ja pimensimme huoneen. aloitettuamme pelin huomasimme että lasi liikkui oikeasti ja olimme varmoja ettei kukaan liikuttanut sitä tahalleen. kysyimme 'hengeltä' muutamia kysymyksiä. huone kylmeni, kädet olivat kosteat ja punertavat, käsiin ilmestyi kuvioita, yhdelle ystävistäni ilmestyi teksti johon liittyi numero 666, kun teksti oli ilmestynyt ystäväni sai ajatuksen soittaa saatanalle. yritimme peloissamme lopettaa pelin mutta emme saaneet siihen lupaa, yritimme vähän ajan kuluttua uudestaan ja nyt saimme lopettaa. pelin jälkeen kaikki olimme ihmeissään ja kuviot ja tekstit näkyivät kehoissamme. kaksi ystävääni jotka olivat mukana pelaamassa lähtivät kävelemään kotiin päin, koko matkan heistä molemmista tuntui että joku olisi tökkinyt heitä selkään.
 
"vierailija"
tää tapahtu joskus vuos sitte ku makasin sohvalla ja sitte yhtäkkii alko sattuu sydämmen kohtaa ja en saanu enää henkee ja sit muistin et ukkini oli kuollu johonki ja menin kysyy mu faijalt et kuoliks ukki sydänkohtauksee ja sit se sano joo ja kysyin et mis se kuoli nii se oli kuollu siin samal kohal mis mä makasin:eek:ooo sit alko pelotuttaaa:D
 
Llamore
Vanhempieni talossa asui aiemmin vanha nainen, joka kuoli taloon. Muutettuamme taloon siellä tapahtui aivan käsittämättömiä asioita, joista viimeisin oli niin pelottava että meinasimme alkaa jo kiljua.... Istuimme äitini ja pikkuveljeni kanssa ruokapöydässä pari viikkoa sitten, iltapäivällä ja kaikki valot olivat päällä, juomalasini oli täynnä vettä, ja yhtäkkiä lasi alkoi liikkua pöydällä , siirtyi noin 10 cm keskemmälle ja palasi hiukan taaksepäin ääntäkään pitämättä ja katsoimme kaikki kolme että mitä ihmettä täällä tapahtuu.!! Ja tämä on ikävä kyllä täyttä totta :OO En ole järjellä kyllä onnistunut tätä selittämään, ja ikääkin jo kuitenkin 19 vuotta, että ei ihan mitään satuja vaan ole.
 
Meijän katit näkee monestiki joitaki, joita me ei nähä. Yhtäkkiä molemmat katsoo tarkkaavaisena ovelle tms.

Joskus iteki tuntenu jonku läsnäolon.

Täälä talossa on jotain omituista, selittämätöntä napsunaa vähän väliä. Ei oo oikeen mitään mikä sen selittäis, no toisinaan on, mutta ei läheskään aina.

Ja nyt sitte ku tulin raskaaksi (joka tosin päättyi ikävästi), yhtenä aamuna tuli semmone ajatus jostain muualta, "äiti, isä, täältä tullaan". :'(

Meilläkin kissa aina välillä tuijottaa pimeeseen eteiseen kynnet esillä ja murisee.
+ Ääniä, pauketta, askelia ja varjoja näkyy/kuuluu melko usein.
 
"vieras"
Muutimme nykyiseen asuntoon muutama kuukausi sitten. Olen useamman kerran nähnyt vaaleahiuksisen pikkutytön hahmon asuntomme rappusten luona. Aina rappusten ylä tai alapäässä menossa jonnekin. Kiinnostaisi tietää onko tässä kuollut joku pikkutyttö joskus. Ehkä rappuset liittyy tähän. Asunnossa on ollut muuttoliikettä jonkun verran joten ehkä jollakin on ollut pikkutyttö.
 
............
Asuin aikaisemmin vanhassa kerrostalossa ja siellä sain välillä outoja tuntemuksia makuuhuoneessa. Esim. jos vaikka istuin sängyssä lukemassa kirjaa, tuntui, kuin joku olisi tullut viereen. Joskus kun olin juuri asettunut sänkyyn yöunille, laittanut valot pois jne. tuntui, kuin joku kissoistani olisi hypännyt sänkyyn. Kun sitten katsoin, makkarin ovi oli kiinni ja kissat toisessa huoneessa. Päivisin, kun kissat nukkuivat sängyllä päiväunillaan, ne saivat välillä ihmeellisiä sätkyjä ja säikähtivät jotain olematonta. Tätä ei ole tapahtunut missään muussa asunnossa.
 
Jesus freak
Raamatun mukaan kuolleet ihmiset eivät pääse tuonpuoleisesta vierailemaan tänne eikä he edes tiedä enää mitään tämän maailman tapahtumista eivätkä läheisistään. Demonit kyllä ilmeisesti pystyvät ottamaan jonkun ihmisen muodon.
 
Sanku~
Miulla on vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia. En jaksa nyt kirjottaa paljoa (olen koulussa) mutta esimerkiksi toissapäivänä, nukuin päikkärit. (LUKIO ROCKS !!) Heräsin, ja huoneeni oli pimeä, kello oli puoli seittämän illalla. Pyörin sängyssä about puolituntia, ja luin kirjaa. Päätin lähteä keittiöön syömään jotain, ja nousin istumaan sängyssä. Olin laittanut yölampun kiinni ja huoneeni oli siis pimeä, erotin vain huonekalujen ääriviivat. Yhtäkkiä alle metrin päähän minusta, tuli soikea valopallo. Katoin sitä että mitä helvettiä. Sen keskelle rupesi hahmottumaan musta olio, joka muistutti kovasti alienia. Se oli pieni, ja lyhyt, mutta sillä oli iso pää, ja isot mustat silmät. Olio oli vähän sivuttain minuun päin, ja käänteli päätään seisoen siinä ehkä 5 minuuttia. Ajattelin että ei elämä, taas mielikuvitus laukkaa. Mutta ei, se ei lähtenyt siitä mihinkään. Yritin mennä lähemmäs sitä, mutta valo poltti, se oli siis kuuma. Sitten se vaan haihtu. Vielä seuraavana aamuna kirveli ihoa. :eek: Toi oli ensimäinen "ufokokemus" jos sitä siksi voi sanoa, jota minulle on tapahtunut mutta kaiken maailman henkiä oon kyllä nähny. :s
 
Sanku~
Raamatun mukaan kuolleet ihmiset eivät pääse tuonpuoleisesta vierailemaan tänne eikä he edes tiedä enää mitään tämän maailman tapahtumista eivätkä läheisistään. Demonit kyllä ilmeisesti pystyvät ottamaan jonkun ihmisen muodon.
That's true. Demonit tulevat helvetistä samoin kun muutkin saatanan henkivallat ja he todellakin voivat ottaa ihmisen muodon, niinkuin minä olen nähnyt murhanhengen erään tunnetun "Mary Tudorin" muodossa. Ja se EI ollut kiva kokemus. Olen siis uskovainen, ja äitini sanoi että päälläni pyörii murhanhenki. Se oli kyllä totta ... Mutta. Niin. :D ihan sama :D
 
Erilaista
Minulle on käynyt myös aika erikoisia juttuja, joiden todenperäisyydestä vieläkin emmin. Tässä muutamia noloimpia juttuja, joita en livenä halua kenellekään kertoa.

Eräässä kaukorakkaussuhteessa, tunsin toisinaan miesystäväni läsnäolon hyvin vahvasti, yksinollessani. Joskus tuntui, että hän tuli viereeni sohvalle ja hieman hyväili minua. Ihan tavallisten kotiaskareiden lomassa, tuli tunne, että hän tulee minua silittelemään.

Yölläkin sattui asioita. Yksi hämmentävimmistä on se, että heräsin yöllä tunteeseen, että minua hyväiltiin. Kävin ihan kuumana. Lopulta oli konttausasennossakin sängyssä ja minusta tuntui, että miesystäväni yhtyi minuun takaa päin. Sain jopa orgasmin, ilman että itse koskettelin itseäni mitenkään. Vaikka en olekaan helposti laukeavaa sorttia ja tarvitsen normiseksinkin aikana itse hyväillä klitoristani. Mutta tuntui kuin joku olisi tehnyt senkin puolestani. Lauenneen ja raukeana sängyssä maatessani mietin, onkohan minulla liian vilkas mielikuvitus, olenkohan edes hereillä ja oliko tuo oikeasti ollenkaan viisasta. Mitä se oli. Tuntuiko se vain miesystävältäni, olematta sitä. Petikö miestäni jollain selittämättömällä tavalla? Ihan omituista, mutta minua ei ollenkaan pelottanut.

Tällaisia seksikokemuksia minulla on useampiakin. Ja joskus nuo yölliset jutut on todella kiihottavia, toisinaan enemmän hämmentäviä. toiset tapaukset voin ihan hyvin selittää , enemmän tai vähemmän, märkinä unina, mutta tuo kerta, jolloin olin hereillä vielä pitkään jälkeenkin päin ja jopa olin kontillani sängyssä, on vaikeasti selitettävissä. Monesti näiden unien aikana käyn mielestäni ihan hereillä, mutta yleensä makoilen vaan lähetyssaarnaajassa tai sivuttain, enkä itse lähde poukkoilemaan sängyssä, vaan itsepäisesti makoilen ja oletan ihanan märän unen tulleen. Saan orgasmin, melkein aina noiden unien aikana ja jos en saa, niin tyydytän itseni, kun tunne yhdynnästä katoaa.
 
Erilaista
Niin se vielä jäi, että kun meidän suhde ei enää jatkunut, niin nämä seksiunet loppui pikkuhiljaa. Voi toki johtua mielikuvituksesta ja ikävästäkin.

Olen kuitenkin aina aistinut jonkin muunkin olemassa olon, kuin sen mikä näkyy. Unissani monesti ennustan tulevia tapahtumia ja jos mietin jotain asiaa, niin saan kyllä unessa ratkaisun siihen.
 
ärsyttäääää....
Ei ole olemassa mitään yliluonnollista.

Joo, itsellänikin on ollut ns. "outoja kokemuksia" joihin osaan on löytynyt luonnollinen selitys, kun taas osaan ei. Silti uskon ja tiedän, että mistään yliluonnollisesta ei ole koskaan ollut kyse vaan kyllä niille lopuillekin kokemuksille jokin selitys löytyy.

Eihän siinä, ihan mielelläni kokisin kaikkea yliluonnollista, miljoonalle dollarille olisi käyttöä ;) ;) ;)
 
"reko"
[QUOTE="miau";21923395]ajattelimme neljän ystäväni kanssa kokeilla spiritismiä sillä se on kuulostanut niin naurettavalta ettei se voi pitää paikkaansa. [/QUOTE]
Kuulostanut? Sekö oli teidän syy leikkiä asioilla joita ette voi tajuta? Ettekö todellakaan ymmärtänyt, että jos näytätte hengille oven, niin ne voi sen jälkeen aina sen löytää ja kulkea sen kautta?
Spiritismi on tieteen puolelta todistettu aidoksi, mutta selittämättömäksi jo 200 vuotta sitten, koska siinä pelleillään sellaisen asian kanssa mitä nykyihminen ei enää voi taantumansa jälkeen havaita. Nykyisillä surkastuneilla aisteilla ei voi havaita kuin aineellisen maailman ja senkin huonosti.
 
"reko"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttäääää....;23277160:
Ei ole olemassa mitään yliluonnollista.

Joo, itsellänikin on ollut ns. "outoja kokemuksia" joihin osaan on löytynyt luonnollinen selitys, kun taas osaan ei. Silti uskon ja tiedän, että mistään yliluonnollisesta ei ole koskaan ollut kyse vaan kyllä niille lopuillekin kokemuksille jokin selitys löytyy.

Eihän siinä, ihan mielelläni kokisin kaikkea yliluonnollista, miljoonalle dollarille olisi käyttöä ;) ;) ;)
Ei, ei ole olemassa mitään yliluonnollista, koska sellainen ei voi tapahtua tässä todellisuudessa. Sen sijaan on olemassa todella paljon sellaista, joka kenties vaikuttaa yliluonnolliselta, koska ihminen ei enää tajua kuin pienen osan siitä todellisuudesta missä elää.
Se ei silti ole yliluonnollista vaan täysin todellista, joka seuraa samoja lakeja kuin ihminenkin.
Mutta se ei ole turvallista ihmiselle joka syntyy silmät auki, mutta jonka yhteiskunta ja etenkin vanhemmat sokaisevat jo kokoajan nuorempana. Miksi te puhkotte lapsenne silmät?
 
Erilaista
[QUOTE="reko";23277388]Ei, ei ole olemassa mitään yliluonnollista, koska sellainen ei voi tapahtua tässä todellisuudessa. Sen sijaan on olemassa todella paljon sellaista, joka kenties vaikuttaa yliluonnolliselta, koska ihminen ei enää tajua kuin pienen osan siitä todellisuudesta missä elää.
Se ei silti ole yliluonnollista vaan täysin todellista, joka seuraa samoja lakeja kuin ihminenkin.
Mutta se ei ole turvallista ihmiselle joka syntyy silmät auki, mutta jonka yhteiskunta ja etenkin vanhemmat sokaisevat jo kokoajan nuorempana. Miksi te puhkotte lapsenne silmät?[/QUOTE]

Aika moni ajattelee tällä tavalla. Siis järkiperäisesti tarkastelee asioita, eikä usko yliluonnolliseen. Kuitenkin löytyy paljon niitä, jotka ei lopulta olekaan ihan varmoja. Jotenkin on IRL, noloa tunnustaa uskovansa johonkin yliluonnolliseen. Turvallisempaakin, keksiä syy ilmiöihin ja outoihin tapauksiin, kuin uskoa, että jotainn tapahtuu, näkyy tai kuuluu, jota ei vi nykytiedon, fysiikan tai kemian keinoin selittää.
 
"reko"
Aika moni ajattelee tällä tavalla. Siis järkiperäisesti tarkastelee asioita, eikä usko yliluonnolliseen. Kuitenkin löytyy paljon niitä, jotka ei lopulta olekaan ihan varmoja. Jotenkin on IRL, noloa tunnustaa uskovansa johonkin yliluonnolliseen. Turvallisempaakin, keksiä syy ilmiöihin ja outoihin tapauksiin, kuin uskoa, että jotainn tapahtuu, näkyy tai kuuluu, jota ei vi nykytiedon, fysiikan tai kemian keinoin selittää.
Ei kyse ole uskosta, vaan siitä että ei voi tapahtua yliluonnollista, koska se ei ole mahdollista. Se mikä vaikuttaa yliluonnolliselta on luonnollista, mutta vaan vaikuttaa muulta johtuen siitä että ko. henkilö on tietämätön.
Nykytiede ja nykyfysiikka ei voi asioita selittää, koska juuri kuten sanoit, on noloa tunnustaa uskovansa johonkin yliluonnolliseen. He pelkäävät aina maineensa puolesta eivätkä sen takia asioita tutki.
On helpompi sanoa että asioita tapahtuu, mutta eiu tiedä miksi. Fysiikka tutkii niitä muotoja mitä näemme, mutta ei voi nähdä aineen muita olomuotoja, eikä siten edes niitä tutki. Se että on vain 3 ulottuvuutta, niin niitä on useita muitakin, mutta on myös lukuisia muita aineen ulottuvuuksia. Ei kaikki ole niin selvää kuin vain silmillä näkee, etenkin kun silmillä ei näe mitään. Kuvahan muodostuu sun päässäsi ja siten aivot kertovat mikä on totta ja mikä ei. Koskaan ei kynttilän valo sun aivojen perimmäistä osaa tavoita vaan koko valo ja kuva siitä muodostuu pekästään sähköisesti sun aivojen takimmaisessa lohkossa. Ei kynttilässä. Sama koskee kukan tuoksua, tuoksua ei ole ellei sun aivot sitä tee todeksi ja kuka lopulta ikuista energian kenttää hallitsisi ja loisi muotoja siitä kuin ihmisen ajatus?!
 

Yhteistyössä