"vieras"
Mä katoin tosta pikkukuvasta, että siinä on joku elukka päässä mutta olikin jännittävä kampaus.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;23216406:
Mä katoin tosta pikkukuvasta, että siinä on joku elukka päässä mutta olikin jännittävä kampaus.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;23216406:
ihanan muhkea vatsa ja mukavasti sekainen sänky
No sepä just :flower:.No hei, on paljon tärkeämpiä asioita kuin siivous. Niin kuin vaikka himomeikkaaminen että pääsee ottamaan peilin kautta itestään KUVIA nettiin.
No voithan sä olla niinkin omituinen, että tuppaudut naapurin makkariin pällistelemään, en tiiä.No sepä just :flower:.
Mistäs tiedät onko tuo kuva edes mun kotoa?
Ihana toi sänky taustalla. Sotkunen peti on aina ollut musta kutsuvampi.
Sinulle sopisi paremmin hiukan lyhyemmät hiukset
Kiitos. Olen itsekin ihan tyytyväinen omaan kroppaani kyllä.Siis onko tää tanko palstamammojen vakiovarustus? Mäkin haluun. Ja jumankekka Lode missä kuosissa sä olet. Nostan hattua!
Katos uusimmassa Seiskassa oleva tähtityttö. Se on aika paljon sun näköinen, ja yksi sama harrastuskin, ja ikäkin muistaakseni melkein sama. =)
Varsinkin kasvokuva on kyllä aika prikulleen sun näköinen. Jouduin oikein katsomaan että ettet se vaan kuitenkin olis sä. =)Katos uusimmassa Seiskassa oleva tähtityttö. Se on aika paljon sun näköinen, ja yksi sama harrastuskin, ja ikäkin muistaakseni melkein sama. =)
Heh, pitää kattoo joku päivä.. Mulla on muuten vaikka ja mitä tapahtunut tässä elämässä lyhyen ajan sisään, pitäis nähdä..Katos uusimmassa Seiskassa oleva tähtityttö. Se on aika paljon sun näköinen, ja yksi sama harrastuskin, ja ikäkin muistaakseni melkein sama. =)
Tässä linkkiHeh, pitää kattoo joku päivä.. Mulla on muuten vaikka ja mitä tapahtunut tässä elämässä lyhyen ajan sisään, pitäis nähdä..
mitä sä tulkitset?
Mä en näe taas tuossa itseäni yhtään, mutta sehän on niin katsojasta kiinni sekin, että kuka näyttää keneltäkin.Tässä linkki
http://www.seiska.fi/c/87840/2975_JENNI03.jpg
Joo nähdään vaan, ois kiva kuulla sun kuulumisia!
Katri Helenaamitä sä tulkitset?