H
"hurahtanut"
Vieras
mua puri partylite kärpänen, ja olen aivan koukussa näihin kalliiksikin haukuttuihin, ylihinnoiteltuihin somisteisiin. Kynttilät ostan halvemmista paikoista, mutta nämä vie jalat alta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Osaisko joku sanoa mikä on nimeltään partyliten tuollainen 3-osainen somiste, jossa siis 3 kpl eri korkuisia rautaisia telinenitä/kehikkoja, joihin tulee lasikupit?
Haluaisin laittaa sen myyntiin, mutta mulla ei ole hinnasta mitään hajua.
Eli kun sais sille nimen, voisi sitten etsiä sille hinnankin jostain.
Onko teillä osa niistä sitten kaapissa vai kaikki esillä?
Mulla on 1 kori sieltä ja siinä oli iso kynttilä. Mutta en mä raaski niitä ostaa ja ei meillä ole kauheasti edes tilaa.
Onko teillä osa niistä sitten kaapissa vai kaikki esillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23170757:Olisko se se verona-pöytäsomistetrio?
Kuvaile vähän enemmän.
No ne telineet on jotain 20cm, 18cm ja 15cm korkeuksiltaan, niissä on jaloissa vähän kuin lehden mallisia juttuja muutamat ja sit samoin pari pientä mustaa palloa, kuvastaisko ne joitain marjoja...
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23170846:Kuulostais edelleen siltä veronalta, mun mun muistin mukaan (en oo kyl ihan varma) sitä ei oo saanu ostaa kuin emännät.