partylite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hurahtanut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hurahtanut"

Vieras
mua puri partylite kärpänen, ja olen aivan koukussa näihin kalliiksikin haukuttuihin, ylihinnoiteltuihin somisteisiin. Kynttilät ostan halvemmista paikoista, mutta nämä vie jalat alta :p

mitäs kaikkea ihanuuksia sinulta mamatsu löytyy?
minulla reflections prisma, muutos, ja havittelen nuorekkuutta huutonetistä, ja aivan pakko on saada vielä symmetria keskikokoisena :p

Odottelen omaa pakettia... nykyään myös myyn niitä! Haukkukoot kuka ihan mitä tahansa, mutta kun niihin tulee, laitan ihan miten paljon mun omia rahoja niihin kuin haluan! Ja somisteita myös löytyy!

Osaisko joku sanoa mikä on nimeltään partyliten tuollainen 3-osainen somiste, jossa siis 3 kpl eri korkuisia rautaisia telinenitä/kehikkoja, joihin tulee lasikupit?
Haluaisin laittaa sen myyntiin, mutta mulla ei ole hinnasta mitään hajua.
Eli kun sais sille nimen, voisi sitten etsiä sille hinnankin jostain.

Osaisko joku sanoa mikä on nimeltään partyliten tuollainen 3-osainen somiste, jossa siis 3 kpl eri korkuisia rautaisia telinenitä/kehikkoja, joihin tulee lasikupit?
Haluaisin laittaa sen myyntiin, mutta mulla ei ole hinnasta mitään hajua.
Eli kun sais sille nimen, voisi sitten etsiä sille hinnankin jostain.

Olisko se se verona-pöytäsomistetrio?

Kuvaile vähän enemmän.

Onko teillä osa niistä sitten kaapissa vai kaikki esillä?
Mulla on 1 kori sieltä ja siinä oli iso kynttilä. Mutta en mä raaski niitä ostaa ja ei meillä ole kauheasti edes tilaa.

Minä en oikein muuta poltakaan kuin partylite-kynttilöitä ja somisteitakin löytyy vaikka mitä. Ystävänpäivänä kävin viimeksi kutsuilla ja paloihin sinne taas jokunen euro rahaa.
Lisäksi ihastuin uusin joutsen-somisteisiin, vaikka normisti en sellaisista pahemmin välitäkään, mutta ne oli hienot, en tosin niitä nyt tilannut,vaan niitä kukkia mitä sai 2 kolmen hinnalla tällä hetkellä.

Onko teillä osa niistä sitten kaapissa vai kaikki esillä?
Mulla on 1 kori sieltä ja siinä oli iso kynttilä. Mutta en mä raaski niitä ostaa ja ei meillä ole kauheasti edes tilaa.

Mul on osa kaapissa. Tosin paljon on myös sellaisia somisteita, jotka on katossa tai seinällä killumassa.
Meillä on kohta 2-vuotias tyttö, joten en uskalla ihan niin paljon poltella kynttilöitä pöydillä kuin ennen. Niitä oli mulla ihan joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23170757:
Olisko se se verona-pöytäsomistetrio?

Kuvaile vähän enemmän.

No ne telineet on jotain 20cm, 18cm ja 15cm korkeuksiltaan, niissä on jaloissa vähän kuin lehden mallisia juttuja muutamat ja sit samoin pari pientä mustaa palloa, kuvastaisko ne joitain marjoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23170846:
Kuulostais edelleen siltä veronalta, mun mun muistin mukaan (en oo kyl ihan varma) sitä ei oo saanu ostaa kuin emännät.

Just! Nyt muistinkin, että se keneltä ostin sen, sanoi, että se vain emännille oli ollut myynnissä.
Eli tämä se varmaan on! Kiitos ystävällisestä avusta :)

Ja vielä olisikin kolme sellasta pientä tuikkukuppia, kuin liljankukat, huurrelasia..
Olisko tietoa mitä ne mahtais olla nimeltään ja mitä niistä vois pyytää..

Yhteistyössä