partylite,tupperit tms...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fffddd

Vieras
jos alan esim partylite konsultiksi niin mitä se meinaa? että mun on pidettävä kutsuja sukulaisilleni ja ystävilleni?? entä jos ei mulla ole juuri sukulaisia ja ystäviä? entä jos mieluummin esittelisin ihan täysin tuntemattomille? sain kerran kutsun työkaverilta partylite juttuun.. mutta tää työkaveri ei esitellyt mitään vaan joku muu nainen.. toki kaikki rahat meni sille toiselle naiselle, työkaveri sai vissiin vaan jonkun emännän lahjan...

nojoo ehkä nää ei oo mua varten.... ylimääräinen raha olis vaan tarpeen...

jos alan esim partylite konsultiksi niin mitä se meinaa? että mun on pidettävä kutsuja sukulaisilleni ja ystävilleni?? entä jos ei mulla ole juuri sukulaisia ja ystäviä? entä jos mieluummin esittelisin ihan täysin tuntemattomille? sain kerran kutsun työkaverilta partylite juttuun.. mutta tää työkaveri ei esitellyt mitään vaan joku muu nainen.. toki kaikki rahat meni sille toiselle naiselle, työkaveri sai vissiin vaan jonkun emännän lahjan...

nojoo ehkä nää ei oo mua varten.... ylimääräinen raha olis vaan tarpeen...
noilla hommilla ei valitettavasti tienaa, tutkittu asia, että rahallinen hyöty niistä on plus miinus nolla, eli jos haluua todella ylimääräistä rahaa, niin kannattanee hakea jotain muuta hommaa.

Siskoni alkoi myymään näitä partylite tuotteita ja sanoin heti että minä en sitten tarvitse niitä enkä halua olla pitämässä kutsuja. Kuitenkin nyt koko ajan tyrkyttää niitä ja vihjailee että olisipa tämä ja tämä koriste ihana tässä sinun pöydällä. Kerran on ihan suoraan vaatinut että pitää tilata että hän saa jonkun kiintiönsä täyteen. Ei kait tuollaista tehdessä voi olettaa että suku ja ystävät tilaa jatkuvasti että rahaa kertyy tarpeeksi. Että minun mielestä just parempi jos saa tuntemattomille pidettyä kutsuja. Sellaisille jotka tosiaan tahtoo ostaa.

Parempi ystävyys- ja sukulaissuhteiden kannalta jos kaupittelet ihmisille joita et tunne.

Mieti tilannetta: Jos sinulla on rahapula ja alat (pakko)myydä tutuillesi kynttilöitä, kippoja ja öljyjä, niin et kai halua että he ostaa sinulta tarpeetonta tavaraa säälistä että sun rahatilantees paranisi. Pyytäisit mieluummin suoraan lahjoituksia.