H
"huhhuh"
Vieras
Jep, mä tiedän että pojat on poikia ja tytöt tyttöjä.
Mun lapset on yksilöitä. Jokainen omanlaisensa.
Jos poika haluaa olla prinsessa naamiaisissa, hän saa olla.
Hän saa myös leikkiä batmania kera viitan ja mielikuvituksen. Tyttö saa leikkiä roboteilla poikien kans ja pojat saa leikkiä barbeilla ja nukeilla. Ihan mitä mielikuvitus vaan kehittää.
Itsetunto ei kehity mihinkään jos mä kiellän poikia tekemästä jotain tyttömäistä, koska siitä saatetaan kiusata.
Meillä saa jokainen olla sellanen ku haluaa.
Ihmisellä joka kiusaa toista on jotain vialla. Anteeks nyt vaan.
Lueppa tekstisi uudelleen. Kumoat toiseksi viimeisellä lauseella koko tekstisi. Eli sinä saat kuitenkin sanoa sitten minulle että minussa on jotakin vikaa kun kiusaan toisia?
Eli siis sinä voit tässä muutaman muun kanssa haukkua minua ja minun mielipiteitäni, vaan sinun poikaasi eikä hänen mielipiteitä voi arvostella?
Mietihän nyt uudelleen