Onpas täällä illalla juttua tullut. Meillä netti pätki enkä päässyt edes vilkasemaan.
Rominas Mies tuli kotiin puol kahdeksan maissa, söi, luki lehtiä, kävi kanssani saunassa, minä tosin livahdin lauteilta ku systeri soitti, mutta ihan oli ok fiiliksillä hän, vaan minä en. Niin vi**tti ku aina joudun olla täällä yksin, kun hän vain harrastaa. Mies meni nukkumaan puol kymmenen aikaan, kun minä kipusin vintille pizzan ja siiderin kanssa töllöttämään. Siinä olis tietty ollut mulla shaans jos olisin mennyt perään, vaan minkä luonnolleen voi.
Aamusta ku soffalta heräsin (klo 6.00) ja otin lääkkeet, niin mies kimpos yhtä aikaa ylös ja lirkutteli kuinka mukavaa onkaan kun olen yht'aikaa hereillä. En siihen sanonut kuin, että on hullu jos suosiolla nousee kuudelta lauantaina ja menin sänkyyn nukkumaan. Mies koluutteli ja juoksi portaita edestakas ja piti huolen, etten vain nukahda, paitsi ett nukahdinhan minä sitten kun hän oli lähtenyt. Aamulla käytiin skaba lumenluonnista. Hän aikoi luoda lumet täällä ennen lähtöään, minä sanoi n, että antas olla vain, että minullakin olis jotain tekemistä. Silloin syytti minua omien sanojeni syömisestä, mutt väitänpä edelleen, ett väitteeni olivat loogisia.
Eilen tuon lumenluonnin kanssa ihan oikeasti alkoi kyllä tuntua, ett jos sitä enää yhtään teen, niin jokin päässä naksahtaa, niin ykstotista touhua se on kun käy samoin liikkein pihaa läpi monta kertaa peräkkäin. Mutt mukavaa liikuntaa se on
.
ON Nyt mulla on auto jo lämpenemässä eli kun tästä koneelta toinnun, lähden käymään mökillä ja kattomassa onko se simppasäkki siellä. Yritän vähän hyvitellä josko sittenkin simppoja saisin, ettei mene Clomi-satsi harakoille.
Eilisen hymynaamakuvan jätin kameraan ja illalla mies musta yhden kuvan otti ja kuvia samalla selasikin, vaan ei tainnut bonjata mitä se hymynaama tarkoittaa. Eri liinakin kuvassa on kuin edellisessä hymynaamakuvassa, joten luulis hänen sen erottaneen. Mutt en siis oviksesta puhunut sanallakaan. Ku olis kiva ku joskus jutut sujuis ihan luonnollisesti :ashamed:. Minä kuvittelin, ett ovis olis ollut vasta su tai ma, ett seksi olis ollut ns. normaalia ku miestä näyttää alkaneen sunnuntai-aamun talletukset kiinnostamaan.
Ja vielä omaa napaa
, sori: Aamusta hoksasin miksi mies vouhkaa ja touhuaa taas niin mahdoton. Näyttää olevan
tipattomalla tammikuulla =), jee
. Tuostahan olen täälläkin varmasti joskus marmattanut, että kun sillä on tasan kaksi vaihdetta vapaalla, joko 1) juo tai 2) häslää niin maanperusteellisesti, ettei sitä jaksa katella. Aamusta miehelle ääneen sanoin, ett olen kyllä lukenut kortisonin sekoittavan herkillä ihmisillä pään, mutta että nyt sen vasta eka kerran nään
. No joo, mutt jos mulla arkena on herätys kahdeksan/ seitsemän maissa, on epistä, ett vapaalla pitäis sitten nousta kuudelta viihdyttämään toista tai sen kaveriks muuten vaan
, vaikka se toinen olisikin oma mies.
Putunen Jokos olet tältä aamusta testaillu? Kuvaa pliis =).
Rominas Toivotaan sen oviksen olleen sittenkin myöhemmin. Ymmärrän varsin hyvin, ett sua ei myöhäinen plussa nappaa ollenkaan. En kukaan sitä sinulle totisestikaan toivo.
mur-mur Minäkin olen samankaltaisen hyrinän ollut joskus tuntevinani. Voipi olla, ett just oviksen aikaan, mutt en mene vannomaan. Kai siellä paikat vaan hyräjää ihan sillä, ett olisivat valmiit simppaset vastaanottamaan.
Harmi, että jäi sullakin nyt sitten kuitenkin talletukset tekemättä :hug:. Toisaalta voi tehdä ihan hyvää elää yksi kierto piinailematta plussaako vai ei.. ainakin mulla, vaikka toisaalta harmittaakin :ashamed:.