Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

tip of the day
Tiedättekö mitä? Ensi kerralla laitatte harmaana niitä kuvia pinoon niin tuskin enää haukkuja tulee. (Paitsi nyt niille ketkä jo tunnistetaan). Ei täällä oikeesti haukuta ulkonäköä (kun ei siinä mitään vikaa ole) vaan halutaan loukata nikkiä. Ei tarvi enää montaa sivua tapella asiasta kun nikit jätetään pois niin eipä ole enää haukuttavaakaan.
 
Leukistinen aksolotli
Onhan mulla etuhampaat silleen ulkonevat, mutta ei mun hampaissa mitään muuta vikaa ole. Ihan vaan kun tuo yksi harmaa tossa niitä haukku karseiksi. Mulla ei ole edes vikaa purennassa.
 
Onhan mulla etuhampaat silleen ulkonevat, mutta ei mun hampaissa mitään muuta vikaa ole. Ihan vaan kun tuo yksi harmaa tossa niitä haukku karseiksi. Mulla ei ole edes vikaa purennassa.
Pakko myöntää, mutta en oo huomannu sun "ulkonevia" hampaita... Harvemmin katon kuvaa niiiiin ykstyiskohtaisesti, kokonaisuus ratkaisee :)
Monesti jopa joutuu kattoo kuvaa uudestaan, ku joku on kommentoinut jostain "virheestä" tai hassusta yksityiskohdasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765235:
Voi kiitos ystävällisistä ja kauniista sanoista :kiss: mutta kadehdit aivan turhaan :LOL: Minulla on maantienharmaa tukka, joka vain vaalenee kesällä poltetun oljen väriseksi ja muutenkin niin naapurintyttömäinen ulkonäkö, että sitä voi vain hyvin ystävällinen ihminen kuvailla freesiksi. Edes minun tuliset poikaystäväni eivät ole koskaan olleet mustasukkaisia, aviomies sentään hiukan kohteliaisuussyistä ;) Laitan todisteeksi rillipöllö-kuvan, se palauttanee katu-uskottavuuden palstan pinkona :wave:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7222337.jpg][/URL]
Tosi kaunis olet!
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766839:
mulla on nuo ulkonevat hampaat, öisin.. :vampire:
Mielenkiintoist. Lait kuvaa. Tuo on kai se sama harmaa joka väittää nähneensä mut livenä monesti ja tietävänsä et mulla onkin kuulemma karseet hampaat.:)
 
Huh, illalla tämä ketju oli ihan mukava, yön aikana meno muuttunut jokseenkin villiksi...kannattaisi mennä nukumaankin välillä jos alkaa niin hirveästi ketuttaan, aamulla elo voi näyttää ihan mukavalta taas kunnolla nukutun yön jälkeen :) .
 
Leukistinen aksolotli
AI niin, tää neiti tekopyhä meni illalla NUKKUMAAN. Nyt kirjottelen puhelimelta, eikä tää oo niin vaivatonta, mut ootte kaikki ihania. Penaalin terävimmällä on tosiaan ihanan näköinen iho ja muutenkin kaunis.
 
Lode "nyt harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766748:
kuvia kun kattelee niin näyttäis kuitenki just lukiosta päässeiltä suurin osa :whistle: :D
No mä olen ainakin lähempänä kolmeakymppiä kuin sitä lukioikää. Toisaalta onhan niitä aikuislukioitakin. Hehheh. :)
 

Yhteistyössä