Kepsis
no juu, menenpä nurkkaan häpeämään, ettäs kehtasin taas sanoa jotain positiivistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22766392:tarkkana nyt ettei kohta syytetä vonkaamisesta
no juu, menenpä nurkkaan häpeämään, ettäs kehtasin taas sanoa jotain positiivistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22766392:tarkkana nyt ettei kohta syytetä vonkaamisesta
täällä odotellaan joMä voisin ottaa teille kuvan mun duunilookista, muttei mulla ole vissiin mitään piuhaa tohon puhelimeen, et sais sen kuvan siirrettyä tähän koneelle... Olis todella hehkeetä luvassa liki 24h valvomisen jäljiltä.
Odottele vaan, mut ei oo piuhaa.täällä odotellaan jo
no perhana, luonnolliset kuvat on parhaitaOdottele vaan, mut ei oo piuhaa.
puhelimesta sähköpostina itelles ja sitten on kuva koneella käytettävissä..Odottele vaan, mut ei oo piuhaa.
hyvä, sie sanoit tuon, en ite kehdannu, ku mainitsit siitä vonkaamisestaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22766399:puhelimesta sähköpostina itelles ja sitten on kuva koneella käytettävissä..
ööö...puhelimesta sähköpostiin. en mä varmaan osaa..pitää testata...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766399:puhelimesta sähköpostina itelles ja sitten on kuva koneella käytettävissä..
Onhan toi nyt ihan kauhee.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766422:valtava väsymys ei välity kuvan kautta katsojalle. eikä aiheuta järkytystä.
ei se kyllä ole, ei pysty näkemään negatiivistä kuvassa, sori kauheestiAlkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766423:Onhan toi nyt ihan kauhee.
miten sen sieltä voi poistaa? en osaa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766582:eikös tuo tuosta häivy kun poistaa aijaasta ??
Olet nättiVaikka vannoin ja lupasin, ettei ikinä, mutta tässäpä tämä naamari sitte on
Ihan järkyttävän isona tuli mut en ossaa pienentää
Mä kuvittelin sinut blondiksi! Pysäyttävä katse.Vaikka vannoin ja lupasin, ettei ikinä, mutta tässäpä tämä naamari sitte on
Ihan järkyttävän isona tuli mut en ossaa pienentää
Mitääh, miksi?Mä kuvittelin sinut blondiksi! Pysäyttävä katse.
Varsinainen taistelutanner on tämä ketju yön aikana olluNo täällähän on käyty "mielenkiintoista" keskustelua yöllä..:O
En ymmärrä mitä tyydytystä joku voi saada siitä että haukkuu jotain toiselle tärkeää asiaa, oli se sitten lapsi tai mikä vaan.
Ja ylipäänsä, välillä mietityttää että minkähän ikäistä porukkaa täällä oikeen liikkuukaan, jotkut kun tuntuu jumahtaneen jonnekin ala-asteen paikkeille.
Kaikissa on jotakin kaunista, niin mie uskon.
Itessäni vaan on extrasupervaikeaa nähdä sitäkään vähää.
No siis jotenkin vaan sun nimimerkin takia, en tiiä.Mitääh, miksi?
Hahaa aijaa, hassuaNo siis jotenkin vaan sun nimimerkin takia, en tiiä.
kuvia kun kattelee niin näyttäis kuitenki just lukiosta päässeiltä suurin osaNo täällähän on käyty "mielenkiintoista" keskustelua yöllä..:O
En ymmärrä mitä tyydytystä joku voi saada siitä että haukkuu jotain toiselle tärkeää asiaa, oli se sitten lapsi tai mikä vaan.
Ja ylipäänsä, välillä mietityttää että minkähän ikäistä porukkaa täällä oikeen liikkuukaan, jotkut kun tuntuu jumahtaneen jonnekin ala-asteen paikkeille.
Kaikissa on jotakin kaunista, niin mie uskon.
Itessäni vaan on extrasupervaikeaa nähdä sitäkään vähää.