Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Nans.
Mä oon vaan palstan vakilukija, en juurikaan kirjoittele tai omista nimimerkkiä(voisin kylläkin rekisteröityä) mutta määkin kun kerran muutkin.

http://i8.aijaa.com/b/00953/7222865.jpg
 
[QUOTE="vieras";22766234]Kyllähän sitä vois laittaa naamaansa vaikka mitä, mutta sinä itse olet tosi pahan näköinen. Ihan kuin Leukistinenkin. Eihän kukaan naapuri voi kommentoida teidän kuvianne?[/QUOTE]

Kiitos samoin :)
Ja kyllä täällä on kauniita naisia. Jos sinä et ympärilläsi kauneutta nää on se vain sinun ongelmasi ei minun.
 
IhanaValo
No täällähän on käyty "mielenkiintoista" keskustelua yöllä..:O
En ymmärrä mitä tyydytystä joku voi saada siitä että haukkuu jotain toiselle tärkeää asiaa, oli se sitten lapsi tai mikä vaan.
Ja ylipäänsä, välillä mietityttää että minkähän ikäistä porukkaa täällä oikeen liikkuukaan, jotkut kun tuntuu jumahtaneen jonnekin ala-asteen paikkeille.

Kaikissa on jotakin kaunista, niin mie uskon.
Itessäni vaan on extrasupervaikeaa nähdä sitäkään vähää.
 
No täällähän on käyty "mielenkiintoista" keskustelua yöllä..:O
En ymmärrä mitä tyydytystä joku voi saada siitä että haukkuu jotain toiselle tärkeää asiaa, oli se sitten lapsi tai mikä vaan.
Ja ylipäänsä, välillä mietityttää että minkähän ikäistä porukkaa täällä oikeen liikkuukaan, jotkut kun tuntuu jumahtaneen jonnekin ala-asteen paikkeille.

Kaikissa on jotakin kaunista, niin mie uskon.
Itessäni vaan on extrasupervaikeaa nähdä sitäkään vähää.
Varsinainen taistelutanner on tämä ketju yön aikana ollu :D

Oon ihan samaa mieltä, ku moni muukin että jos ei jotain positiivista voi sanoa, nii olisko sillon parempi olla hiljaa. On ihan ok sanoa, että sulle sopis paremmin lyhyt tukka tahi erilaiset silmälasit. Koska ne on asioita, mihin voit vaikuttaa! Mutta se että sulla on pottunenä tahi hörökorvat, nii vaikeuttaa jo vähän enemmän muutoksen toteuttamista. Tähänhän joku tietty nyt kommentoi että RAHA ratkasee :D. Varmaan tämä kyseinen harmailija on saanut negatiivista palautetta joskus aikoinaan kuvista ja nyt sitten haukkuu muitten kuvia...
Mä ainakin otan riskin kun kuvia tänne laitan, mutta en todellakaan halua että joku tulee sanomaan susirumaksi, koska tiedän etten ole se kaikkein kaunein ilmestys :D
 
No täällähän on käyty "mielenkiintoista" keskustelua yöllä..:O
En ymmärrä mitä tyydytystä joku voi saada siitä että haukkuu jotain toiselle tärkeää asiaa, oli se sitten lapsi tai mikä vaan.
Ja ylipäänsä, välillä mietityttää että minkähän ikäistä porukkaa täällä oikeen liikkuukaan, jotkut kun tuntuu jumahtaneen jonnekin ala-asteen paikkeille.

Kaikissa on jotakin kaunista, niin mie uskon.
Itessäni vaan on extrasupervaikeaa nähdä sitäkään vähää.
kuvia kun kattelee niin näyttäis kuitenki just lukiosta päässeiltä suurin osa :whistle: :D
 

Yhteistyössä