Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Mä näytän pikaisesti..
Siitä ei kauaa ole kun näytin tältä:

Nyt mä oon lyhyillä (mutta ylipitkillä), rumasti roikkuvilla, juurikasvuisilla hiuksilla varustettu pandasilmäinen lihonut äiti...Kiva pikku isku vasten kasvoja, kiitos palsta.. :D
Kyllä mä silti luulen, että sä vaan kuvittelet, tai ainakin liioittelet :). Väriä hiuksiin ja hiukan meikkiä, niin hyvältä näyttää :).
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä silti luulen, että sä vaan kuvittelet, tai ainakin liioittelet :). Väriä hiuksiin ja hiukan meikkiä, niin hyvältä näyttää :).
Mä en oikein usko, nyt kun aloin oikee miettii niin isäntäkin on viime aikoina vihjaillu et voisitko tehdä itelles jotain..Mut siis täähän on vaan hyvä herätys, joo okei, on vähä lihaa ympärillä, ei se sano kuitenkaa et tarttis jätesäkki päällä kulkoo ja lakata käymässä parturissa.. :D Mä vaan jotenkin näemmä oon jämähtäny tähän verkkarivaiheeseen... :p
 
Mä en oikein usko, nyt kun aloin oikee miettii niin isäntäkin on viime aikoina vihjaillu et voisitko tehdä itelles jotain..Mut siis täähän on vaan hyvä herätys, joo okei, on vähä lihaa ympärillä, ei se sano kuitenkaa et tarttis jätesäkki päällä kulkoo ja lakata käymässä parturissa.. :D Mä vaan jotenkin näemmä oon jämähtäny tähän verkkarivaiheeseen... :p
Nyt sitten edessä uusi vuosi ja uudet kujeet :).
 
Mummeliisalla on upeanväriset hiukset :). Ja sie oot siitä hauska tapaus, että sut voi kuvitella yhtä hyvin katu-uskottavasti huivi päässä ja esiliina edessä paistamaan pullaa leivinuunissa kuin prätkörotsi niskassa heilumaan vaikka festareille. En tiedä, osasinko selittää oikein, mutta siis tuo on ehdottoman hyvä asia.
 
[QUOTE="vieras";22756893]NinaTT on ihan sairaan kaunis ja Mummeliisa on tosi nuoren näköinen ikäisekseen! :)[/QUOTE]

Kiitos :heart: Mua ihan hämmentää miten kilttejä ja kivoja kaikki tässä ketjussa on :D

Orion, todella nätti kuva! :)
 
"vieras"
[QUOTE="Katariina";22756943]Jotenkin tästä kuvasta välittyy sellainen hyväsydäminen, aito ja helposti lähestyttävä fiilis. :)[/QUOTE]

Totta. Rieputarallaalle sopii hyvin päältä pidemmät hiukset (niin kuin kuvassa tai vaikka pidemmätkin) ja korvien taakse/kasvoilta pois vedettynä. Samoin tuollainen avoin kaula-aukko sopii hyvin, koska hänellä on kaunis dekoltee-alue :)
 

Yhteistyössä