No sit se ei ole hyvä ajatus . Kampauksen pitää tuntua hyvältä, että se voi näyttää hyvältä.aika monikin on tuota sanonut, että lyhyet hiukset olisi paremmat, mutta omasta mielestäni näytän aika koomiselta lyhyessä tukassa
No sit se ei ole hyvä ajatus . Kampauksen pitää tuntua hyvältä, että se voi näyttää hyvältä.aika monikin on tuota sanonut, että lyhyet hiukset olisi paremmat, mutta omasta mielestäni näytän aika koomiselta lyhyessä tukassa
Olisipa kiva nähdä muutakin kuin sivuprofiili .No menköön. Paljastus.
Täällä on ollu harvinaisen suvaitsevaa porukkaa kun ei siihen kuva/bmi ketjuunkaan muistaakseni tullu mitää "kaamee läski, ei olis ihme jos ukkos pettäis" kommentteja..Tiiättekö, on tosi outoa kun ei tule koko ajan haukkuja. Mä oon niin tottunut siihen, että käyn nytkin vähän väliä kurkkimassa tätä ketjua, että joko se alkaa... eikä vieläkään .
Emmä kehtaaOlisipa kiva nähdä muutakin kuin sivuprofiili .
tämä onkin tosi hyvä kuva susta, olen nähnyt tästä värillisenkin version ja se on mielestäni vieläkin parempi
Siinä. Ja isolla .
Ai? Siis se värillinen parempi? Mä ajattelin, että tää mv olis parempi, häivyttää vähän kaikkia kauneusvirheitä.tämä onkin tosi hyvä kuva susta, olen nähnyt tästä värillisenkin version ja se on mielestäni vieläkin parempi
Kiitos .No tässä, mutta siis ilman meikkiä ja vähän erilaisella tukalla.. Ei saa ehkä kauheesti selvää..
Tulihan se palstan kauneinkin paikalle :heart:
Ihana, iloinen tytsi .
Nenä on kamala
Siinä. Ja isolla .
laitappa omastas kuva niin katotaan millanen nenä sulla on. son on tarve arvostella ulkonäköä niin ole hyvä ja laita oma kuvas kansAlkuperäinen kirjoittaja täh;22756686:Nenä on kamala
Tiedän. Mutta en anna sen häiritä, tähän ikään mennessä sitä on kuule oppinut hyväksymään itsensä nenineen kaikkineen .Alkuperäinen kirjoittaja täh;22756686:Nenä on kamala