mamukas
oon aina kuvitellut et NCM on mies, eli kuulostaa kyllä lesbolta kun on nainen..NCM on hitusen rekkiksen näköinen, mutta sehän tais olla tarkoituskin. Varmaa enemmän naiset iskee kuin miehet.
oon aina kuvitellut et NCM on mies, eli kuulostaa kyllä lesbolta kun on nainen..NCM on hitusen rekkiksen näköinen, mutta sehän tais olla tarkoituskin. Varmaa enemmän naiset iskee kuin miehet.
Joo, no makuja on monia. Mulle tuo paikka oli ainoa oikea - ihan sama, mitä muut ajattelee.Nättejä naisia!
Paitsi että pakko sanoa tosta Riepun tatuoinnista. Veikkaan että olet ajatellut sitä ottaessasi tyyliin 'pakko saada tatska johonkin näkyvään paikkaan jotta kaikki varmasti huomaa sen. No laitetaan tähän vaikkei se näytä yhtään hyvältä tässä mutta kunhan näkyy!'
No mutta mähän olen.Miten täällä voi olla muijat toinen toistaan paremman näköisiä?Eiks mammojen pitäis olla kulahtaneita....?:xmas:
Ei, et ole. Ja sulla on hyvä ihoNo mutta mähän olen.
Helppo . Vaan en kerro jotta toiset saa arvaillaEn kumpikaan.
aika monikin on tuota sanonut, että lyhyet hiukset olisi paremmat, mutta omasta mielestäni näytän aika koomiselta lyhyessä tukassaSulle vois sopia älyttömän hyvin lyhyet hiukset, tyyliin Sharon Stone tai Halle Berry. Sun kauniit silmät pääsisi paremmin esille.
Mietinkö kaksi sekuntia, että mistä seurakunnan seinästä Mutta tulihan se sieltä, kun vähän potkiarvatkaa kuka: muistan sun aiemmat kuvat tosta "seurakunnan seinästä", mut nimimerkki hukassa...Liittyikö jotenkin sosiaalitapaukseen?