Höpö höpö. Tää palsta on täynnä erittäin kauniita naisia.Tulihan se palstan kauneinkin paikalle :heart:
Höpö höpö. Tää palsta on täynnä erittäin kauniita naisia.Tulihan se palstan kauneinkin paikalle :heart:
Kauniita on, mutta sä oot kaunein.Höpö höpö. Tää palsta on täynnä erittäin kauniita naisia.
ja pakko tunkee niitä kuvia tänne?Tiedän. Mutta en anna sen häiritä, tähän ikään mennessä sitä on kuule oppinut hyväksymään itsensä nenineen kaikkineen .
Ei, ei ole pakkoa .ja pakko tunkee niitä kuvia tänne?
sun avatar kyllä kuvaa sua hyvin
Eikä ole .En osaa, ei jymmarra..ennen sai profiiliin lisättyä kuvan, nyt se niin pieni ettei siitä näe mitään joten jää mun naama näkymättömäksi...no, ehkä ihan hyvä niin
Palstan kaunotar
Siinä. Ja isolla .
Eihän niitä kuvia tarvitse katsoa...laittaa vaan luukut kiinni, ei tule sitten vetoakaan.ja pakko tunkee niitä kuvia tänne?
sama täälläEn osaa, ei jymmarra..ennen sai profiiliin lisättyä kuvan, nyt se niin pieni ettei siitä näe mitään joten jää mun naama näkymättömäksi...no, ehkä ihan hyvä niin
Mulla kävi toisin päin. Mielestäni näytän nyt paremmalta kuin muutama vuosi sitten. Vinksahtamista tämäkin .Hui hemmetti, selasin koneelta vanhoja kuvia ja oikeasti tajusin kuinka hemmetin kulahtaneelta sitä nykyään näyttääkin! :O Mä tilaan huomenna parturin ja meikkaan...
no mun mielestä se on parempi mitkä ihmeen kauneusvirheet ? Sullahan on tosi kaunis iho, ei mitään näppyjä tai sellaista, eikä ryppyjäkään oleAi? Siis se värillinen parempi? Mä ajattelin, että tää mv olis parempi, häivyttää vähän kaikkia kauneusvirheitä.
Mä en viitti enää ku on kaks jo mut mäki kyl haluisin lisää kuvia kattella täällä on niin kauniita immeisiäLisää kuvia?
Mulla kävi toisin päin. Mielestäni näytän nyt paremmalta kuin muutama vuosi sitten. Vinksahtamista tämäkin .
sanoisin että aika nuoren näköinen mummeli !Väsynyt mummeli:
Heh. No kiitos, jos olit tosissasi.sanoisin että aika nuoren näköinen mummeli !
No vaikka se iso nenä ja pienet silmät ja...no mun mielestä se on parempi mitkä ihmeen kauneusvirheet ? Sullahan on tosi kaunis iho, ei mitään näppyjä tai sellaista, eikä ryppyjäkään ole