Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Mä laitan nyt musta ja systeristä yhteiskuvan, ku en nähnynnä VIELÄ Vartoojan kuvaa täällä :D



Punakka ja tanakka Morsian :D
Ihkuja olette molemmat :). Mä en vaan edelleenkään käsitä, miten nuo sun hiukset voi olla noin pitkät. Silloin kun nähtiin (okei, siitä ON aikaa...) ne ylettyi just ja just ponnarille... ihmisten hiustenkasvu ON erilaista :D.
 
Ihkuja olette molemmat :). Mä en vaan edelleenkään käsitä, miten nuo sun hiukset voi olla noin pitkät. Silloin kun nähtiin (okei, siitä ON aikaa...) ne ylettyi just ja just ponnarille... ihmisten hiustenkasvu ON erilaista :D.
Juu siis ihan vähän vaan on päässy kasvattaminen ryöstäytyy käsistä :D
Ja vaikka nuo hiukset on tuossa hiukan kikkuralla, nii näyttää omaankin silmään piiitkiltä... Mä oon kyl eri tykästyny näihin kutreihin :D
 
Minä taisin niihin (tapaamisemme aikoihin) alkaa kasvattaa omia kutrejani... ja tuloksen näet tästä ketjusta. Ei hyvin mee :D
Kävin nyt tässä syksyllä ekan kerran kolmeen vuoteen parturissa leikkauttaa hiukan lettiä... Pari senttiä vaan, ku en raaskinu antaa enempää leikata :D
Vaikka oon ihan helisemässä tän tukan kanssa, varsinkin näin talvisaikaan, ku on ihan koko ajan sähkönen jne.
 
[QUOTE="vieras";22756989]Totta. Rieputarallaalle sopii hyvin päältä pidemmät hiukset (niin kuin kuvassa tai vaikka pidemmätkin) ja korvien taakse/kasvoilta pois vedettynä. Samoin tuollainen avoin kaula-aukko sopii hyvin, koska hänellä on kaunis dekoltee-alue :)[/QUOTE]

Oho, kiitos :).

Tosin näin ylenpalttisesta positiivisesta kommentoinnista tulee skeptinen vittuileksämulle-olo. Yritän häätää sen pois.
 
Mulla oli ipanana ihan vaalea tukka, sävy säilyi tosi kauan, päälle kahdenkympin tummui hiukan. Ekan muksun jälkeen siitä tuli tuon värinen, jännään nyt, tummeneeko se entisestään tämän toisen muksun myötä.

Pitää oikein totutella tähän väriin, mun identiteettiin kuuluu luonnonvaalea, pitkä tukka
 
Alkaa olla jo aika wanha mut en oo saanu vielä uutta kameraani käytettyä tarpeeks... :)

Näytät kyllä ihan keijukaiskuningattarelta tai sitten yhdeltä mallilta, jonka nimeä en saa päähäni. Englantilainen supermalli :) Mutta onko tuo muuten se vauva-lehden kantoliina, näyttää ihan samalta kuin omani, jossa pieni asuikin sitten ekat 6 kk :)
 

Yhteistyössä