Ihkuja olette molemmat . Mä en vaan edelleenkään käsitä, miten nuo sun hiukset voi olla noin pitkät. Silloin kun nähtiin (okei, siitä ON aikaa...) ne ylettyi just ja just ponnarille... ihmisten hiustenkasvu ON erilaista .
Juu siis ihan vähän vaan on päässy kasvattaminen ryöstäytyy käsistäIhkuja olette molemmat . Mä en vaan edelleenkään käsitä, miten nuo sun hiukset voi olla noin pitkät. Silloin kun nähtiin (okei, siitä ON aikaa...) ne ylettyi just ja just ponnarille... ihmisten hiustenkasvu ON erilaista .
:heart: iihana
Minä taisin niihin (tapaamisemme aikoihin) alkaa kasvattaa omia kutrejani... ja tuloksen näet tästä ketjusta. Ei hyvin meeJuu siis ihan vähän vaan on päässy kasvattaminen ryöstäytyy käsistä
Ja vaikka nuo hiukset on tuossa hiukan kikkuralla, nii näyttää omaankin silmään piiitkiltä... Mä oon kyl eri tykästyny näihin kutreihin
Kävin nyt tässä syksyllä ekan kerran kolmeen vuoteen parturissa leikkauttaa hiukan lettiä... Pari senttiä vaan, ku en raaskinu antaa enempää leikataMinä taisin niihin (tapaamisemme aikoihin) alkaa kasvattaa omia kutrejani... ja tuloksen näet tästä ketjusta. Ei hyvin mee
aikas ihana pikku veijari :heart:
Kiitos Kuva on otettu muutama päivä ennen kuopuksen syntymää :heart:kaunis !
Kaunis äiti ja ihana pieni poika :heart:
Ogelissa olen sut nähnyt
Asutko Järvenpäässä?
En.Asutko Järvenpäässä?
Eka mä katoin, että blondit, sitten että tummanvaaleat ja lopuksi että punaiset. Apua, en mie osaa sanoa .
Aha, siellä asustaa samalta näyttävät siskokset.
Näyttäis keskiruskealta
Heh, meitäkin on monta siskosta ja kovin ollaan samannäköisiä, mutta ihan SavostaAha, siellä asustaa samalta näyttävät siskokset.
En vittuile! Oot muutenkin palstan ainoita oikeasti fiksuja tyyppejä.Oho, kiitos .
Tosin näin ylenpalttisesta positiivisesta kommentoinnista tulee skeptinen vittuileksämulle-olo. Yritän häätää sen pois.
Tukan väri on "strawberry blond"!
Näytät kyllä ihan keijukaiskuningattarelta tai sitten yhdeltä mallilta, jonka nimeä en saa päähäni. Englantilainen supermalli Mutta onko tuo muuten se vauva-lehden kantoliina, näyttää ihan samalta kuin omani, jossa pieni asuikin sitten ekat 6 kk