Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22757144:
Näytät kyllä ihan keijukaiskuningattarelta tai sitten yhdeltä mallilta, jonka nimeä en saa päähäni. Englantilainen supermalli :) Mutta onko tuo muuten se vauva-lehden kantoliina, näyttää ihan samalta kuin omani, jossa pieni asuikin sitten ekat 6 kk :)
Trkoititkohan Jodie Kiddiä?
 
xb
[QUOTE="vieras";22757150]mitävittua...seittemän sivua jauhettu ja sirkka ei irvistele vieläkään täällä!![/QUOTE]

Voi sua, taitaa sit sulla olla aika kova ihastus päällä ko. henkilöön kun noin ikävä tuli :( Hän taitaa kyllä olla varattu, joten etsi uusi kohde tunteillesi! Kyllä se siitä :)
 
ukikil
[QUOTE="vieras";22757150]mitävittua...seittemän sivua jauhettu ja sirkka ei irvistele vieläkään täällä!![/QUOTE]

:D Huomenna Sirkkis postaa kuvan jos toisenkin täjän ketjuun.
 
Non compos mentis
NCM on hitusen rekkiksen näköinen, mutta sehän tais olla tarkoituskin. Varmaa enemmän naiset iskee kuin miehet.
Olen enempi homomies kuin lesbo. Liian monta palstavuotta ovat tasan tarkkaan tehneet selvää mistään kiinnostuksesta naisia kohtaan. :LOL:

Ei, miehistä innostun, mutta se jääkin sitten siihen. Telaketjufemakkorekkalesbomaahiselta saatan kyllä näyttää. En meikkaa, en käytä koruja, kieltäydyn muodista ja en omista kampaa.
 
wautsi
Upeita kuvia! Minkä ikäinen olet mummeliisa???? Mun silmiin näytät n. 30-vuotiaalta mutta et sitä varmastikaan ole jos olet jo mummoksi ehtinyt =)

Musta olis kiva nähdä joskus sellainen kuvaketju missä kuvat on otettu niin että ette ole tienneet että teitä kuvataan =) tilannekuvia siis.. (vähän niin kuin tuo yksi kuva jos on takkia pukemassa päälleen) Ne on niin paljon aidompia kuin poseerauskuvat, omistakin kuvista näkee itselle tyypillisiä asentoja ja eleitä mitä ei ole tajunnut ennen kuvia =)
 
"vieras"
Olen enempi homomies kuin lesbo. Liian monta palstavuotta ovat tasan tarkkaan tehneet selvää mistään kiinnostuksesta naisia kohtaan. :LOL:

Ei, miehistä innostun, mutta se jääkin sitten siihen. Telaketjufemakkorekkalesbomaahiselta saatan kyllä näyttää. En meikkaa, en käytä koruja, kieltäydyn muodista ja en omista kampaa.
Jaa kun minä taas en pääse nyt yli siitä miten naiselliselta lopulta näytitkään (varsinkin kun tuijotellut Sheldon Cooperia tuosta kuvasta) :D.
 
[QUOTE="vieras";22757745]Oliko sulla aiemmin ihan erilainen tukka, tyyliin sivut kaljuna ja sitä rataa? Vai oliko se joku ihan muu tyyppi? Kiva kuva on.[/QUOTE]

Oli joo ennen ihan erilainen tukka. tai joskus vuosi sitten oli.

Kiva, jos tykkäät, että on kiva kuva. Yleensä laitan kyllä meikkiä naamaan, etten olis noin aneeminen.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22757740]Voi hyvänen aika! Siis hyvällä tavalla :D Aivan ihana. Ja toi punanen huulipuna tekee siitä vielä täydellisemmän.[/QUOTE]

Heh, no kiitos. :) Tuo on kylläkin huulikiiltoa, mutta koska koko kuva on noin tumma, niin näyttää varmaan huulipunalta.
 

Yhteistyössä