Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hmm... Mitä saat ilkeiden olettamusten sanomisesta? Mähän olen sanonut, että se on mun ystävä. Joko kannattaa luottaa mun sanaan ta sit voi keksiä mitä tahansa tarinoita, koska mielikuvitus tosiaan on rajaton.

Olettamus se olikin. Ei kuitenkaan mielestäni mitenkään ilkeä, tai sitten meillä on erilainen käsitys ilkeydestä. Tämänpäiväisessä keskustelussa muistaakseni vasta mainitsit tripodin olevan ystäväsi, tai aiempaa mainintaa en minä ainakaan ole huomioinut. Sanaan luottaminen tarkoittaa usein luottamista toisen näkemykseen/kokemukseen asioista. Todellisuus on subjektiivista meille kaikille. Ja oikeasti, minä en ole alunperin tarkoittanut sinulle ilkeillä - yksittäiset mustavalkoiset mielipiteet, oman mielipiteen jankkaamalla jankkaaminen tai "toisten yläpuolelle asettuminen" vaan on saanut persvillani pystyyn kohdallasi. Jollain tavalla. Jollain tavalla olet kuitenkin mielestäni ihan ok, kaikessa suloisuudessasi, kuten jo jossain aiemmassa ketjussa mainitsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22695730:
Mutta aika kauan puheenvuoroni lukemiseen (ymmärtämiseen) näyttää kuitenkin kuluneen ;)

Sorry, en voinut vastustaa kiusausta pieneen läppään :laugh:

Sori, mutta miten sä voit olla varma että mä täällä silmä kädessä tankkaan koko ajan sun tekstejäsi enkä esimerkiksi tee kasvokuorintaa ja paskata koiria välillä?

Sä olet ainakin huono vittuilemaan, se on pakko sanoa jo tämän näytön perusteella mutta ilmeisesti sun vahvuutesi ovat testien ja ammatti-ihmisten lausuntojen perusteellakin muualla?

En ole tyhmä en, ja mulle on vieraita nuo tuollaiset facebookin testit. En ole lukenu sun viestiä.
Ja totta taidamme molemmat aikuiset tässä perheessä kuulua tuohon vaivaiseen 2 prosenttiin, tai toinen jopa 1 prosenttiin. Eipä se Einsteinkään ollut niin fiksu, että sitä kannattaa ylistää..

Kerros tähän taas se, että olet älykäs sen perusteella mitä nettitestit näyttivät :laugh: Voi elämän kevät...

Miettisit jotain hyödyllisempää kuten miksi pidät erityisen ilkeistä naisista.. ja millaisen kuvan annat itsestäsi kun nuoleskelet heitä :)

Jep jep, jos olen yksittäisissä keskusteluissa samaa mieltä kuin Lunis ja äiti 44v, niin pidän erityisen ilkeistä naisista ja nuolen heitä. :D Entäpä ketjut, joissa olen samaa mieltä kuin vaikkapa vakava sosiaalitapaus, tytsi, Aurinkokunta tai Keittiönoita; mitä ne kertovat minusta? Olenko ystävällinen ja maailmaa syleilevä ihminen? Entä ketjut, joissa keskustelen Loden kanssa Minna Parikan laukuista? Entä keskustelut, joita itse avaan liittyenpä nyt vaikka lävistyksiin, päivän uutisiin tai lapsen suksiin? Huoh, huoh ja vielä kerran huoh. Yksinkertaisuutta tosiaan on monenlaista.

Eikö jo todettu että jouduit tähän väärinkäsityksen takia. Toisessa ketjussa näytti erehdyttävästi siltä että annat tukesi Lunaticille ja äiti 44 veelle juuri kun ovat v*ttumaisimmillaan.

Pahoittelen jos loukkasin ensimmäisen sivun viesteillä, ne oli tarkoitettu sellaiselle joka ei näe mitään väärää Lunaticin käytöksessä.

Ja minä todella pyydän, ÄLKÄÄ ANTAKO TUKEANNE MINULLE SILLOIN KUN OLEN VITTUMAISIMMILLANI! Selviän yksinkin.

Persjoku, sun viesti on liian pitkä lainattavaksi koska oon puhelimelta. Mut eikö sun viesti sisällä minkäänlaista yläpuolelle asettumista? Jankkaamisesta sen verran, että olin liki 2 vuorokautta vastaamatta näihin, mutta nyt koin tarpeelliseksi tulla vastailemaan.

[QUOTE="heh";22695876]Siis tähän että kun sun äo on huomattavasti alempi kun tt:n ,niin ei kannate leukhia[/QUOTE]

Jos nyt ymmärsin lauseen oikein... :D Niin tuskinpa se mulla on se alempi äo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22695836:
Kiitos selvennyksestä. Pohdin asiaa ihan tosissani ja kiva, kun tuli vastaus. Jokaisella on todellakin omat hupinsa, eihän sille mitään voi...

Ei, sille ei todellakaan mitään voi. Pitäiskö sille sitten sun mielestäsi jotain voida?

Persjoku, sun viesti on liian pitkä lainattavaksi koska oon puhelimelta. Mut eikö sun viesti sisällä minkäänlaista yläpuolelle asettumista? Jankkaamisesta sen verran, että olin liki 2 vuorokautta vastaamatta näihin, mutta nyt koin tarpeelliseksi tulla vastailemaan.

Jankkaaminen liittyi aiempiin viestiketjuihin, mm. siihen Abu-Hanna -ketjuun. Yläpuolelle asettumisesta; ei sisällä. En asettele ihmisiä lokeroihin tai tasoille.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22695940:
mä en nuole ketään. tuliko selväks :vampire:

sä puret? on tää netti vaan ihana, mäkin sain mulle miehen täksi illaksi valkkaamaan mulle biisejä langoille. hyvä nukahtaa kavereideni seuraan, hyvän musan soidessa. <3 öitä. purkaa toisianne!

Ok. Asettelenko minä sinun mielestäsi ihmisiä eri tasoille? Jos, niin miten mun kannattaisi toimia, että en antaisi sellaista vaikutelmaa?

En osaa antaa vastausta tähän. Mun mielestä sä vaan olet joissain (huom! joissain) ketjuissa antanut ymmärtää olevasi ylempänä kuin muut. Mutta se on vain minun subjektiivinen näkemykseni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä