X
"xxx"
Vieras
Mulla on korkeakoulututkinto. Olen asunut lukuisissa maissa. Olen työni puolesta johtotehtävissä ja koen olevani työssäni hyvä. Olen hyvä organisoimaan, etsimään ja soveltamaan tietoa, verkostoitumaan sekä ratkomaan ongelmia. Pystyn nopeaan päätöksentekoon ja minulla on hyvät esiintymistaidot. Minussa on ripaus karismaa, joka saa ihmiset kuuntelemaan minua. Näissä olen hyvä. Mutta, sitten en ole erityisen hyvä matemaattisissa asioissa, puhun täydellistä enkkua mutten ole muutoin kielinero, olen keskivertoa musikaalisempi ja osaan maalata ja piirtää mutten ole mitenkään poikkeuksellisen hyvä noissa asioissa. Kuten en esim. käsitöissäkään.
Ihmiset ovat hyviä eri asioissa. En ole koskaan siis ajatellut olevani poikkeuksellisen älykäs vaikka minulla on omat vahvuuteni, joissa olen ehkä keskivertoa osaavampi. On kuitenkin osa-alueet, joissa en pärjää ja muut pärjäävät minua paremmin.
Ihmiset ovat hyviä eri asioissa. En ole koskaan siis ajatellut olevani poikkeuksellisen älykäs vaikka minulla on omat vahvuuteni, joissa olen ehkä keskivertoa osaavampi. On kuitenkin osa-alueet, joissa en pärjää ja muut pärjäävät minua paremmin.