K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tee jokin netistä löytyvä älykkyystesti niin monta kertaa että antaa sulle toivomasi tuloksen.:xmas: Eikös se ole vähän niinkuin tapana täällä plussalla.:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22689348:Jep. Testi kannattaa tehdä - sitten näkee plussaako vai ei, eli onko positiivininen vai ei-positiivinen. pitäis olla tuutua hommaa.
Sitä paitsi - sen voin nyt tässä sanoa ja vähän kehaistakin - minähän sain täydet 100 !!!
Tehkääpä sama perässä.
....
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22690418:Tripod osoittaa yllättävänkin perinaisellisia piirteitä tarpeellaan päteä muiden kustannuksella. Ilmeisesti omat rahkeet eivät kovin pitkälle kanna tai riitä.
Itse oon myos keskivertoviisas, lukemat menee siin viijenkympin luokkaa . No hyvanapaivana , jos on myotatuuli nin vois menna 55 alamakeen.Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22689348:Jep. Testi kannattaa tehdä - sitten näkee plussaako vai ei, eli onko positiivininen vai ei-positiivinen. pitäis olla tuutua hommaa.
Sitä paitsi - sen voin nyt tässä sanoa ja vähän kehaistakin - minähän sain täydet 100 !!!
Tehkääpä sama perässä.
Kuinkahan alykas allekirjoittanyt itse mahtaa olla?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22690782:No kannattaa kirjoitella tälle palstalle vähän säännöllisemmin ja jos alkaa vaikuttaa siltä että kaikki vihaa sinua ja haukkuu sua kusipääksi niin on jonkinmoiset mahikset sille että olet oikeasti melko älykäs! Tai sitten nämä kanssakirjoittajat täällä ovat oikeassa![]()
Kuinkahan alykas allekirjoittanyt itse mahtaa olla?
Tarkoitin kylla Sinun alykkyytta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22690894:Minä en osaa sinun älystäsi mitään kovin älykästä lausua ja se johtuu siitä että sinä kirjoitat lähes pelkästään yhden lauseen kommentteja. Pistä pitempää tekstinpätkää niin katsotaan sitten saanko puristettua esiin jonkunmoisen lausunnon älystäsi!
Voihan ap käydä jossain älykkyystestissä, jos asia kovasti kiinnostaa. Kusipäisyys ja älykkyys eivät kokemukseni mukaan riipu varsinaisesti toisistaan.
Voihan ap käydä jossain älykkyystestissä, jos asia kovasti kiinnostaa. Kusipäisyys ja älykkyys eivät kokemukseni mukaan riipu varsinaisesti toisistaan.[/QUOT
Alykkyystestit ovat niinkuin myytkin testit ,ne vain kertoo kunka selvisit kyseisesta testista. Siina kaikki.
Tarkoitin kylla Sinun alykkyytta.
En ou kiinostunt omasta alykkyydesta tai sen puutteesta.
Eiko ole mahdollista, etta kysymykseni oli tyhma?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22691001:Ai niinkö?
No, eiköhän se vastaus tuossa sivutuotteena saatu kun en kerta älynnyt edes kysymystäsi!![]()
Eiko ole mahdollista, etta kysymykseni oli tyhma?
Tietyste seolis mahdolliduuksien rajoissa , mutta miksi loukkaisit mua pelleilyllasi?Luuletko ,etta mulla ei ole tunteita?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22691064:Onko mahdollista että minä senkun vain tässä pelleilen sun kanssas?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22691064:Onko mahdollista että minä senkun vain tässä pelleilen sun kanssas?