Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

"Niin"
[QUOTE="vieras";22674123]No ne tontut ja metsämaisematko ovat sitten tuttuja?[/QUOTE]

Tonttu ja metsämaisema liittyy jouluun. Ventovieraat ihmiset ei liity. Voihan sitä käyttää joulukortin kuvituksena vaikka vappuhuiskaa jos haluaa, muttei muitten lapset mua saa mitenkään joulumielelle.

"hmm"
Kaveri oli menossa vanhemmilleen ja ainoa reitti menee mun asunnon ohi - olisi nähny että mulla on valot päällä sisällä. Ei viittiny sammutella valoja ja istua pimeässä pissi sukassa, ettei vain kukaan tule soittaan ovikelloa saati sitten valehdella kaverille mitään. Vai istutteko te illat pimeässä kotona, ettei vain kukaan tule käymään? Valehtelette kavereille suut ja silmät täyteen kaikkea kakkaa? Töykeästi torjutte kaverit kun ei teille passaa? Sitten itkette täällä kun ei kaverit kutsu kylään tai käy koskaan...
Miten ehdit leipoa ne pullat/piparit/tortut 10-15 minuutissa? Etenkin noita pullia ihmettelen..

erratic
Vähän kyllä ihmetyttää että yks hyvää tarkoittava valokuva, jonka pitäis tuoda iloista joulumieltä, voi aiheuttaa ihmisessä noin voimakkaan reaktion. Ja siitä pitää tulla vielä kertomaan jonnekin palstalle..

"Mia"
Täytyy tunnustaa, etten minäkään jaksa innostua noista kuvakorteista. Vaikka se oma kullannuppu ois omasta mielestä kuinka söpö, ei se aiheuta muissa samoja kiksejä. Taviskortit kunniaan!

"Satunnainen vierailija"
Joulukorteista puheen ollen; olin joskus köyhä opiskelija ja revin vanhoista korteista taustan irti, liimasin uuden paprun ja kirjoitin sitten siihen joulutoivotukseni. Hehhee, säästöä se on pienikin säästö. Postimerkit kuitenkin piti ostaa. ;)

ihmettelen
musta ainakin on kiva nähdä miten lapset kasvaa ja uskon et myös sukulaisii ja tuttavii kiinnostaa.
kaksi korttia on tullu postista molemmissa komeilee lapsosia =) tykkään

En vaan käsitä miksi välittäisin jonkun lapsen naamasta joulukortissa, onpa jouluista, jee ja ihanaa. Kiinnostaa ihan hirveästi miltä lapsesi nykyään näyttää.

Not.
Kiinnosti tai ei, roskiin heittäminen on älyttömän epäkohteliasta. Toiset kuitenkin vilpittömästi haluavat toivottaa sulle hyvää joulua.

Mutta jotenkin en ollenkaan ylläty, että just sä toimit noin typerästi.

[QUOTE="Joo";22675360]
Taidan laittaa joulukorttiin röntgenkuvat mun ranteesta, ai että sukulaiset ilahtuu kun se on parantunu tosi kivasti ja luutunu suoraan! Laitan vähän kimalletta ranneluuhun....[/QUOTE]
Tää idea saa multa kannatusta :LOL:

herramunjee
Pitää olla niin pikkusieluinen ettei voi edes yhtä joulukorttia (mauton tai ei) vastaanottaa ilman että kirjoittaa omalla nimimerkillään jollekin mammapalstalle kuinka "ei kiinnosta" toisten lapset. :O

Beep
Ihanaa että suurin osa on suorastaan järkyttyneitä ton aloittajan jutusta, (Phoebekö se oli?)

Hyvä fiilis tuli kun huomasin et tää ketju on näin pitkä ja täynnä tyrmistystä. :)

"jeba"
Mun puolesta kaikki sais siirtyä ekoaikaan ja laittaa vaikka vaan sähkösen tervehdyksen. Eli mua ärsyttää kaikki kortit mutta ei niin paljon, että oikein mielenosoituksellisesti ne heti heittäisin roskiin. Ja tulisin vielä aiheesta tänne skitsoilemaan.

JA usein ne kuvakortit on tyhmiä, mutta en siltikään hermostu kun sellasen saan.

Jotenkin taas huomaa, miten hyvin omat asiat on kun ei tartte joka asiasta suuttua. :)

"tollo"
Enpä enää tänä jouluna lastenkuvakortteja lähettänyt kun ei niitä saa kirveelläkään kuvaan enää. Piruuttani sitten yhdessä lasten kanssa askarreltiin ihan ite kortit. Toivottavasti ymmärrystä vastaanottajilla riittää.

Kuvakortteja lapsista on kiva saada ja kattoa, miten lapset muuttuu..

Tuli vain mieleen, et jos oma laps ois aivan hirveen ruma, niin sit vois käydä niin, että ne muiden lähettämät kuvakortitki näyttäis rumalta, en tiiä.

Mutta mielenkiinnolla kortteja odottelen, kaikki kelpaa.

Hitto ku tuli huonoolo ku pitikin avata tääketju, en kyllä lukenu ku ekan ja vikan sivun mutta tuonne jonnekin rintaan tuli tosi ikävä olo, just tänään lähetin meidän kaikista lapsista otetun kuvan joulukortin muodossa 31:lle sukulaiselle ja tuttavalle.. Nyt tuli olo että jos niitäkin vituttaa saada noita kuvakortteja ja mä olin kuitenkin niin tytyyväinen että sain joka muksun kuvaan (ei kylläkään jouluiset vaatteet ku jo syksyllä studiossa otettu) ja ajattelin että sukulaiset saa samalla kuvan lapsista kun täällä kaukana asutaan niin harvemmin ketään näkee, eikä mun tätikään kelle kuvan lähetin niin oo ees nähny ku tytöt... Huoh, no ens jouluna jos jättäs taa kortit lähettämättä...

Yhteistyössä