Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

äiti 44 v
Älä ny perkele pelottele:O
Vattu meni koko joulufiilis :(

:LOL:
No joulu nyt alkaa muutoinkin olla varsin kyseenalainen juhla nykyään, sen vietto nimittäin LOUKKAA yllättäen rauhanuskontoisia. Mikäpä ei heitä loukkaisi?

Oletko sinäkin muuten mies? Siis minä en ole mutta viime yönä täällä selviteltiin millaisia sukuelimiä itse kullakin on ja yllättävän moni nikki on mies. Jotenkin tuntuu kuin olisin tätä sinulta joskus kysynytkin mutta kysynpä uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682551:
No joulu nyt alkaa muutoinkin olla varsin kyseenalainen juhla nykyään, sen vietto nimittäin LOUKKAA yllättäen rauhanuskontoisia. Mikäpä ei heitä loukkaisi?

Oletko sinäkin muuten mies? Siis minä en ole mutta viime yönä täällä selviteltiin millaisia sukuelimiä itse kullakin on ja yllättävän moni nikki on mies. Jotenkin tuntuu kuin olisin tätä sinulta joskus kysynytkin mutta kysynpä uudestaan.
asiaa turiset.
Mutta joo kysytty on monta kertaa mutta nainen mä olen.
Toosa löytyy "kurkkasin ihan varulta":LOL:

"..."
Tämähän on sopivan ajoissa nostettu, kohtahan se joulu on jo ovella... :D

En ehkä heti roskiin tuollaista korttia heittäis, mutta jonnekkin pimeään piironginlaatikkoon kylläkin. Tavallisia kauniita joulukortteja sitävastoin pistän seinälle nököttämään joulun yli.
En käsitä noita lapsikuvia, miksi sitä ei voi lähettää jotain nättejä kortteja?

Tzacazaa
on noi kortit kivoja kunhan on hyvällä maulla tehtyjä :) vaikken noin erityisesti lapsista pidäkkään.
Toki kelpaisi myös aikuisista tutuista otettu joulukorttikuva. Ei se joulu oo pelkästään lasten juhla!

"juup"
Mussa ne kuvakortit ei herätä yhtä suuria tunteita kuin ap:ssä, mutta onhan ne silti yleensä aika mauttomia. Lapset istuu jossain keinutuolissa/takan edessä/sohvalla tonttulakit päässä sen näköisinä ettei todellakaan halua olla siinä, ja kuva on usein tökerö ja huonolaatuinen.

Mun kaveri jolla ei ole lapsia laittoi kerran korttiin kuvan itsestään tonttulakki päässä. Jotkut tajusi vitsin, jotkut ei :D.

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27392977:
eilisessä erityislapsi ketjussa sä annoit ymmärtää että olet herkkä ihminen.
MIksi ihmeessä susta sai nyt kyllä niin HIRVEEN kuvan?
Tyypillinen kaksnaamainen

Musta taas tyypillistä herkän ja impulsiivisen ihmisen toimintaa suuttua ällön ihmisen lähettämästä kuvakortista.... muistaakseni tossa oli taustalla joku riita?? Vai? (En jaksa lukea ketjua alusta)

Yhteistyössä