äiti 44 v
No ketkä vetää globaalit kipinät pilakuvista?Voi lol. Pienessä elämässä ei muuta ollut kuin tulla palstalle tilittämään kortista. Mut oikeesti, kuka vetää kipinät toisten JOULUKORTEISTA??!!
No ketkä vetää globaalit kipinät pilakuvista?Voi lol. Pienessä elämässä ei muuta ollut kuin tulla palstalle tilittämään kortista. Mut oikeesti, kuka vetää kipinät toisten JOULUKORTEISTA??!!
Taitaapa sittenkin..jäit nalkkiin mokoma.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682513:No eipä taidakaan!
No joulu nyt alkaa muutoinkin olla varsin kyseenalainen juhla nykyään, sen vietto nimittäin LOUKKAA yllättäen rauhanuskontoisia. Mikäpä ei heitä loukkaisi?Älä ny perkele pelottele:O
Vattu meni koko joulufiilis
Nykyään kaikki muuttuu. Se on tämä kulttuurimme rikastuminen nyt käynnissä ja ilmenee käytännössä myös tällälailla.Mä en jaksanut lukea koko ketjua (kun on kuitenkin jotain ihme vänkäystä) mut miten tää muuttui rauhanuskonto-keskusteluks?
asiaa turiset.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682551:No joulu nyt alkaa muutoinkin olla varsin kyseenalainen juhla nykyään, sen vietto nimittäin LOUKKAA yllättäen rauhanuskontoisia. Mikäpä ei heitä loukkaisi?
Oletko sinäkin muuten mies? Siis minä en ole mutta viime yönä täällä selviteltiin millaisia sukuelimiä itse kullakin on ja yllättävän moni nikki on mies. Jotenkin tuntuu kuin olisin tätä sinulta joskus kysynytkin mutta kysynpä uudestaan.
Kurkkaas uudestaan vielä ihan käsipeilillä... varuiltaasiaa turiset.
Mutta joo kysytty on monta kertaa mutta nainen mä olen.
Toosa löytyy "kurkkasin ihan varulta"
Kokeilin.Kyllä se oli toosa katoin peililläkin oli seAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682661:Kurkkaas uudestaan vielä ihan käsipeilillä... varuilta
Minua luullaan / uskotaan monesti teinipojaksi mutta luulo ei ole tiedon väärtti!
Ai että ihan järkkärillä otettiin, sittenhän se on pakko olla UPEA!!Meistä vanhemmista lapsi oli suloinen kuvassa. Valoa oli hankala saata ja paikalle raahattiinkin kaks jalkalamppua lisää joita ilman kuva ei edes olisi onnistunut. Ja ps. se otettiin järkkärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27392977:eilisessä erityislapsi ketjussa sä annoit ymmärtää että olet herkkä ihminen.
MIksi ihmeessä susta sai nyt kyllä niin HIRVEEN kuvan?
Tyypillinen kaksnaamainen