Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

"harmaa"
Sulla oli tuossa alussa aika vihanen hymiö, mikä viittais, että tunteet on kuohahtanu. Miksi muuten tehdä tätä alotusta? Ja jatkoit kyllä muutenkin varsin lapselliseen ja tympeään tyyliin. Mitä oikein kuvittelit? Nyt vedät takaisin ja toteat vaan että kukaan ei tiedä taustoista mitään ja oikeestio oot tosi hyvä tyyppi.

Siis mitä halusit tällä alotuksella sitten tuoda ilmi? Ihan vaan että ärsyttää?

"heh"
No niin, nyt onkin sitten hyvä ottaa se marttyyrin kruunu päähän...voi hohhoijaa.
Sait tällä ketjulla aikaan just sen mitä haitkin, joten that's it. Ole tyytyväinen itseesi.

[QUOTE="harmaa";22682370]Sulla oli tuossa alussa aika vihanen hymiö, mikä viittais, että tunteet on kuohahtanu. Miksi muuten tehdä tätä alotusta? Ja jatkoit kyllä muutenkin varsin lapselliseen ja tympeään tyyliin. Mitä oikein kuvittelit? Nyt vedät takaisin ja toteat vaan että kukaan ei tiedä taustoista mitään ja oikeestio oot tosi hyvä tyyppi.

Siis mitä halusit tällä alotuksella sitten tuoda ilmi? Ihan vaan että ärsyttää?[/QUOTE]

En vedä takaisin mitään, eilen todella tunsin yhden vihaisen hymiön verran ainakin jotain muuta kuin jouluiloa.

äiti 44 v
En vedä takaisin mitään, eilen todella tunsin yhden vihaisen hymiön verran ainakin jotain muuta kuin jouluiloa.
Sinuna minä repisin yhden uuden kuvakortin tänään, kuvaisin kortin palaset ja linkkaisin kuvan joulukortin jäännöksistä tänne :D

Mä voin tehdä täällä samoin kunhan nyt se yks porukka ensin taas lähettää sen jokajouluisen kammottavan valokuvakortin lapsistaan...

Ihan kivan väännön saitte aikaiseksi, kun ottaa huomioon etten missään kohdin itse haukkunut ketään, sanoin ettei kiinnosta ja että heitin kortin roskiin. Taustoistahan te ette tiedä mitään.

Lopun te kuvittelitte ihan itse, vihasta siihen että haukkuisin jonkun lasta. Hyvää joulua teillekin.
Eli tuohon liittyi jotain taustoja?

Kenties isompi syy kortin roskiin heittämiseen oli joku sinun ja kortin lähettäjän välinen "ongelma", ei ehkä niinkään se että sinua ärsyttää ihan yleisesti ajatus lapstenkuva korteista niin että ne pitää heti heittää roskiin...

*jäi vaan keskenään miettimään*

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682394:
Sinuna minä repisin yhden uuden kuvakortin tänään, kuvaisin kortin palaset ja linkkaisin kuvan joulukortin jäännöksistä tänne :D

Mä voin tehdä täällä samoin kunhan nyt se yks porukka ensin taas lähettää sen jokajouluisen kammottavan valokuvakortin lapsistaan...
eikö lapsen naama miellytä?Vai mikä risoo?

"utelias"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682394:

Kerro miksi? Ärsyttääksesi kanssapalstailijoita? Todistaaksesi oman ärsytyksen tason? (tai jonkun muun tason..)

äiti 44 v
[QUOTE="harmaa";22682383]ok, mutta oikeesti niin paljon että piti täällä avautua? Siis yhdestä kortista? Vai onko se tyyppi jotenkin muutenkin ärsyttävä tms. Mun on vaan niin vaikea tajuta.[/QUOTE]

No hyvänen aika! Jos Phoebsilla EI KERTAKAIKKIAAN OLLUT kokkareista valkovuotoa tai mitään limavuotoakaan alapäästä tai edes ukkonsa ei ollut tartuttanut häneen klamydiaa, niin silloin on keskustelu avattava vaikka joulukorttiaiheesta kun tämän palstan vakioaiheita ei kerta ole saatavilla!

Oisko ap:n pitänyt keksiä (=valehdella) että häneltä tulee jotain kummaa vuotoa ja alkaa sitten vaan jutskata teidän kanssanne siitä? Tai pitänyt pissat lirauttaa tikkuun ja sitten yhdessä oltais ihmetelty onko siinä plussa vaiko eikö?

äiti 44 v
[QUOTE="utelias";22682406]Kerro miksi? Ärsyttääksesi kanssapalstailijoita? Todistaaksesi oman ärsytyksen tason? (tai jonkun muun tason..)[/QUOTE]

Tai ihan vaan siksi että mun miestäni ottaa aivoon kun mä säästän vuosia vanhoja joulukortteja. Olisipa edes yks kortti vähemmän ja ukko hitusen tyytyväisempi mun siivouskykyyni :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682416:
No hyvänen aika! Jos Phoebsilla EI KERTAKAIKKIAAN OLLUT kokkareista valkovuotoa tai mitään limavuotoakaan alapäästä tai edes ukkonsa ei ollut tartuttanut häneen klamydiaa, niin silloin on keskustelu avattava vaikka joulukorttiaiheesta kun tämän palstan vakioaiheita ei kerta ole saatavilla!

Oisko ap:n pitänyt keksiä (=valehdella) että häneltä tulee jotain kummaa vuotoa ja alkaa sitten vaan jutskata teidän kanssanne siitä? Tai pitänyt pissat lirauttaa tikkuun ja sitten yhdessä oltais ihmetelty onko siinä plussa vaiko eikö?
:0 sekositko :D
phoebsin ymmärrän mut sua en...ainakaan vielä.

"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682416:

Ok, jos ollaan tällä tasolla sitten.
Ilmeisesti en saa siis ihmetellä tätä asiaa, kun se ei koske kokkareita tai vuotoja?
Sun maailma on niiin suppea.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22682441:
Kuvien laatu on ihan perseestä vuodesta toiseen. Valot ja varjot leikittelevät kersojen naamalla niin että joskus niiden ilmeet ovat kuin suoraan kummitustalosta! Niitä kuvahirvityksiä aina naureskellaan mieheni kanssa, ovat sellainen jokajouluinen vakiohuumoripläjäys :LOL:
:D apua:LOL:
Päätin että mä en kyllä kuvaa lapsiani mihkään korttiin :D

äiti 44 v
:D apua:LOL:
Päätin että mä en kyllä kuvaa lapsiani mihkään korttiin :D
No mikä ettet?

Eikö joulukortin tarkoituskin ole tuottaa vastaanottajalle iloa?

Jos joku vuodesta toiseen nauraa vedet silmissä aina kun saa kortin tietyltä tuttavaperheeltä niin eikö kortti ole silloin tuottanut jouluiloa?

Me ukkoni kanssa hirnutaan jo siinä vaiheessa kun posti tuo tietyllä käsialalla kirjoitetun kirjekuoren ja molemmat tiedämme että kohta näemme vuoden hauskimman joukukortin :D Sitten kun kuori on saatu auki niin voimmekin ratketa täyteen nauruun ja riemuun :D :D :D

äiti 44 v
[QUOTE="harmaa";22682439]Ok, jos ollaan tällä tasolla sitten.
Ilmeisesti en saa siis ihmetellä tätä asiaa, kun se ei koske kokkareita tai vuotoja?
Sun maailma on niiin suppea.[/QUOTE]

Mun maailma on jalkovälissä ja siksi minä tällä palstalla viihdynkin :)

"ahaa"
Mun mielestä nuo kuvakortit on ihan parhaita ja niitä eniten juoluisin odotan :) Onhan tavallisetkin kortit ihan jees, mut ne on sellaista massaa eikä erotu joukosta mitenkään. Arvostan tosi paljon sitä, kun jotkut jaksaa noita kuvakortteja lähettää!

Mullakin oli ajatuksena, että tänä vuonna olisin lapsista laittanut kuvakortin menemään sukulaisille ja harmitti kovin, kun en saanut sitä aikaiseksi. Nyt kun luin tämän ketjun ei harmita enää niin paljon. Eipä ole tullut mieleenkään, että jotkut inhoaisivat kuvakortteja, kun itse pidän niistä juuri eniten.

Yhteistyössä