TAAAAAAAAAAAAAAAS tää sama keskustelu. Joka vitun joulu!
Itse en tätä palstaa ennen edes tiennyt, että joku heittää joulun jälkeen saamansa kortit roskikseen! Minä en KOSKAAN heittäisi kortteja roskiin. Oma äitini on säästänyt kaikki saamansa joulukortit ja minä jatkan perinnettä
. Muutamaan kenkälaatikkoon mahtuu kymmenen vuoden kortit ja niitä on tosi mukava tutkia myöhemmin. Kyllä ihmiset paljon turhempaakin moskaa nurkissaan säilyttävät.
Minusta on raukkamaista, että jonkun ajatuksella kirjoittamat hyvänjoulun toivotukset nakataan ROSKIKSEEN!! Heittäkää edes takkaan tai silputkaa tunnistamattomiksi. Olisin TODELLA loukkaantunut, jos löytäisin paperinkeräyksestä tmv jollekin lähettämäni joulukortin.
Minusta valokuvakortit ovat kaikkein ihanampia. Tykkään katsella kuinka mm serkkujeni lapset (joita muuten näkee todella harvoin ) ovat muuttuneet.
Minusta on järjenköyhyyttä, että joku teettää kalliit korti rakkaista lapsistaan ja ajattelee läheisiään, postittaa korit, maksaa postimaksut jne ja joku pässi heittää korin pois samantien, kun se luukusta kolahtaa.
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla (ap ) ilmaiset!
Eikä tarvitse tulla vauhkoamaan, miten saatte joka joulu 500 kortia ja jos ne aaaaina säilöisi, ei rintamamiestalossanne enää pystyisi asumaan, kun joooka paikka notkuisi joulukortteja.
Joo.