Alkaa jo naurattaa tämmöset. Ei kukaan voisi olla oikeasti noin kamala. Voi apua.mä inhoon muiden lapsia ja niiden kuvia. minua ei kiinnosta pätkääkään kuka muuttunut rumaksi ja kuka ei.
Tämä olisi kyllä ihan kamala! Ei kai kukaan oikeasti sellaista lähettäisi?Alkuperäinen kirjoittaja hög;22679116:En kyllä haluaisi joulukorttia kenenkään raskausmahalla varustettuna. .
Olet kyllä aika paska tyyppi.En vaan käsitä miksi välittäisin jonkun lapsen naamasta joulukortissa, onpa jouluista, jee ja ihanaa. Kiinnostaa ihan hirveästi miltä lapsesi nykyään näyttää.
Not.
Mitäs jos kertoisit tuon kortin lähettäjälle itselleen etkä täällä siitä valittaisi?En vaan käsitä miksi välittäisin jonkun lapsen naamasta joulukortissa, onpa jouluista, jee ja ihanaa. Kiinnostaa ihan hirveästi miltä lapsesi nykyään näyttää.
Not.
Mä en tajua miks pitää heti haukkua paskaks tyypiks jne. jos nyt ei vaan satu kumminkaiman lapsista otetut joulukuvat kiinnostaan? Ei muakaan kiinnosta yhtään miten jonku sukulaisen/tutun lapsi on vuodessa muuttunut, jos mua kiinnostas olisin heidän kanssa tekemisissä. Kuvalliset joulukortiti nyt vaan menee roskiin, mitä sitten? Miks pitää aina arvostella?Olet kyllä aika paska tyyppi.
Jos joku vilpittömästi haluaa lähettää joulutervehdyksen lasten kuvilla niin sen roskiin heittäminen ja siitä kailottaminen täällä osoittaa musta kyllä maininnanarvoista ääliömäisyyttä.Mä en tajua miks pitää heti haukkua paskaks tyypiks jne. jos nyt ei vaan satu kumminkaiman lapsista otetut joulukuvat kiinnostaan? Ei muakaan kiinnosta yhtään miten jonku sukulaisen/tutun lapsi on vuodessa muuttunut, jos mua kiinnostas olisin heidän kanssa tekemisissä. Kuvalliset joulukortiti nyt vaan menee roskiin, mitä sitten? Miks pitää aina arvostella?
nojoo, ehkä sitä ei tarvi kailottaa, mut eikös täällä kuitenkin ole oikeus kertoa omista ajatuksistaan ja tuntemuksistaan..Jos joku vilpittömästi haluaa lähettää joulutervehdyksen lasten kuvilla niin sen roskiin heittäminen ja siitä kailottaminen täällä osoittaa musta kyllä maininnanarvoista ääliömäisyyttä.
PeesaanJos joku vilpittömästi haluaa lähettää joulutervehdyksen lasten kuvilla niin sen roskiin heittäminen ja siitä kailottaminen täällä osoittaa musta kyllä maininnanarvoista ääliömäisyyttä.