Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

vauvakuvat rokkaa!
Me saatiin kaverilta tänään kortti, jossa on kuvana ultra-kuva, jolle on laitettu sitten tonttulakki päähän, eli askarreltu punaisesta paperista lakki. Taisi olla rakenneultrakuva.

Tulin tosi iloiseksi, tutut saa vauvan ensi keväänä! Ihanammin ei voisi asiaa kertoa. Suloista kun vielä äidin masussa oleva muksu laittaa joulutervehdykset, allekirjoituksessa kun oli "Itu" + tulevat vanhemmat XXXXX ja YYYYYY

Ne toimii itseasiassa lituskanakin, eli voi myös laittaa seinälle. Ja kyse ei ole uskontoaiheesta vaan joulumaisemasta, melko neutraali, mutta silti iloisen värikäs. Sen verran kivan näköinen ja laadukas, että aika outoa, jos ei jollekulle kelpaa :)
No onhan tässäkin ketjussa kommentoitu, että paras kokonaan ilman korttia. Mä en oikeasti kyllä tajua, kuinka joulutervehdys, oli se sitten millainen tahansa voi kiihdyttää ihmisiä näin paljon.

uuuuuh
Me saatiin kaverilta tänään kortti, jossa on kuvana ultra-kuva, jolle on laitettu sitten tonttulakki päähän, eli askarreltu punaisesta paperista lakki. Taisi olla rakenneultrakuva.

Tulin tosi iloiseksi, tutut saa vauvan ensi keväänä! Ihanammin ei voisi asiaa kertoa. Suloista kun vielä äidin masussa oleva muksu laittaa joulutervehdykset, allekirjoituksessa kun oli "Itu" + tulevat vanhemmat XXXXX ja YYYYYY
Tollaista korttia EN HALUA SAADA. Kyllä lasten kuvat ovat kivoja, mutta ultrakuva :-x Harmi sitten jos raskaus meneekin kesken :/

Oi kamalaa, postissa tuli joulukortteja.

Pitääkö Itellan postimerkkiyksikön lähettämä joulukortti säästää ja laittaa muiden korttien rinnalle.?Jotenkaan en usko että minua on oikeasti ajateltu. (Ps. no mä laitoin sen vielä, kun kortteja on niin vähän, mutta uhkaan hävittää sen jos tila loppuu kesken).

EI HITTO!

toi on jo paha!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D pakko olla vähän tyhmää porukkaa

9-N
En minäkään ymmärrä miksi joulukorttiin laitetaan juuri lasten kuva. Tai että joulua sanotaan jotenkin erityisesti juuri lasten juhlaksi. Kyllä minä vielä kolmekymppisenäkin joulua innolla odotan, vaikken itseäni enää lapsena pidäkään. Muistan hyvin, että kun meillä ei vielä ollut lapsia, nuo lapsikuvat olivat vielä käsittämättömämpiä kuin nykyään, en ole koskaan ollut erityisen lapsirakas, varsinkaan ennen omien syntymää. Saati tuo ultrakuvakortti! Huh. Lähettävätkö ne sen sitten pomoilleen ja naapureilleenkin. Apua.

"vieras"
Tuskin olisin sittenkään säästänyt. Ärsytti vain se, kun pitää tulla kortti tuomaan. Soitetaan noin 10-15min ennen ("ootko kotona jos tuun kahvilla käymään") ja sitten isketään kortti käteen. Kaveri säästi postimaksut mutta mulla menee pienestä rahasta sitten kun pitää ostaa kahvia ja tehdä pullaa/piparia/torttuja tarjottavaksi. Olisi postissa laittanut niin olisi multa kahvinkeiton vaivan säästäny! Ei jaksa migreenissä alkaa vieraita kestittämään...
:LOL: Ei helvetti mikä nysvä :D "Käykö huomenna,mä oon kipee?" oisko ollu vaikeeta? Ja onko sulla aina tapana pistää täys kestitys pöytään jos kaveri tulee pistäytymään? Ei meidän piireissä ainakaan ole tapana hyvien ystävien kesken laittaa pöytää koreaksi jos joku tulee pikavisiitille. Osaamme myös sanoa jos ei sovi tulla,eihän siitä voi loukkaantua kun varoitusaika on noin lyhyt.

Hyi ap
Mikäyhdessä kortissa voi ärsyttää??? Mä oon pari kertaa teettänyt kortit lapsen/lasten kuvista...mut tänä vuonna päädyin lasten syöpätyön hyväksi myytyihin kauniisin kortteihin..

"uumama"
[QUOTE="Niin";22673550]Ei se vaikeeta ole, tokihan mä mielelläni ihmisiä ilahdutan, mutta eikös sen joulukortin ideana ole että vastaanottaja ilahtuu eikä toisinpäin?

Ehkä lähetänkin kuvakortin itsestäni kellimässä nakuna lampaantaljalla tonttupipo päässä ja sitten soittelen perään että eiks ollu upee kroppa, enhän ollu yhtään läski enhän? Ei oo yhtään vaikee vastata että et ollu, mitäs miehelle kuuluu.[/QUOTE]

Ketjun järkevin joulukorttiehdotus, pointsit tuolle!

"Joo"

No lapsikuvat vielä ymmärrän mutta toi on jo mauton...

Taidan laittaa joulukorttiin röntgenkuvat mun ranteesta, ai että sukulaiset ilahtuu kun se on parantunu tosi kivasti ja luutunu suoraan! Laitan vähän kimalletta ranneluuhun....

Yhteistyössä