<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Iltoja!

Tiuhti:
Voi ihana mikä mies sulla! Mieki haluun lähtee jonnekki reissuun. Miulla tuli koko viime viikonloppu vilkuiltua finnmatkojen veronpalautusmarkkinoita ja nyt huomasin että joulumarkkinatkin on menossa. Lentoja 3 tähden hotelleihin alkaen 295€/vko. Vähänkös haluisin lähtee mut miun mies on ihan tyhmä eikä haluu lähtee talvella minnekkää matkalle ku pitää vaan päästä kelkkailemaan! Tyhmää, ku mie joudun sit yksinään kotona olemaan :(

Kiitos Tiuhti siulle miultakin kauniista ajatuksesta! (vaikkakin eihän miulla etes oo niin pitkää yritystä takana ku mitä monella muulla) Mie valitettavasti joudun ainakin varmaan odottamaan vielä seuraavia kiertoja ennen ku tulen raskautumaan. Olis se lääkäri varmaan sillo kp 7 nähny jos siellä ois ovulaation suuntaan merkit näyttäny.. Kun ne menkat tulis nyt vaan ajoissa, eik tarviis nyt niitä niin pitkään ootteleen et pääsee ne clomit alottaan. Pien teille muille kuiteski hurjasti peukkuja et nyt kierrossa pärähtäs plussa testiin ja myös ne ovisviivat löytys :)

Huomenna miula muuten ois yhdet pikkujoulut ja mietin pitäskö ottaa vai ei?? Nyt siis kp 30, pitäs varmaan varmuuden vuoks se testi tehdä vaikka tiiänki ettei siellä mitään oo.. mut sit jos vetäsin hirmuset lärvät ni varmasti oiski ihme tapahtunu...

Memelisalle hali:hug: toivotaan et se lääkäri oliski nähny vaan huonosti siellä ultrassa ja siellä oiski kypsymässä kunnon munis :)
 
Oikein paljon onnea kaikille plussanneille!! :heart:

Tiuhti: Ihana mies sinulla kyllä on! :) Voi kun oma mieskin olisi varannut minulle salaa matkan etelään. Jouduin aika kovasti suostuttelemaan ja kinuamaan, että lähdettäisiin helmikuussa ystäväpariskunnan kanssa Egyptiin. Onneksi viimein suostui :D 8.2 kutsuu siis Sharm El Seikh! :)

mimmu: Itse varmaan tekisin aamusta sen testin. Jos olisi nega niin saattaisin muutaman juodakkin illasta jos mieli tekisi. =)

Täällä on ihan sellainen olo, ettei ole tästäkään kierrosta tärpännyt. :(
Olo ei ole mitenkään tavanomaisesta poikkeava. Mitä nyt yrittää ilmeisesti flunssaa pukata päälle. Rinnat kylläkin tänään olleet hieman aristavat, mutta saattaa olla ihan miehekkeenkin vika. :ashamed: Tuli ehkä pupuiltua hieman rajummin viime yönä kuin normaalisti :whistle: :D

Olisipa siinä joululahjaa kerrakseen, kun sen plussan testiin saisi. :heart:

Plussatuulia kaikille ja yritetään saada se paras joululahja jokainen! ++++++++++++ :whistle: :heart:
 
pöppinen
Onnea kovasti plussapuolelle siirtyville !! :):heart:

Mikella, olisin minäkin vihainen, en anna ukon puhua kenellekkään asiasta ennen 1/3 mentyä ku suurin km riski on ohitettu.

Memelisa :hug: toivotaan että lekuri on vaan ollu sokiana sillon. eiköhän siellä ole munis kypsymässä :heart:

anteeksi en kauhena nyt jaksa ajatella, en oo vielä aamukahavia saanu ( testin tekoon menossa ) :D palailen asiaan kun oon kunnolla hereillä niin jaksan enemmän vastailla :)
 
Osaako kukaan sanoa kuinka kauan yleensä oviskivut kestää??

Nyt 6 päivä, kun nännit kipeenä, juilimista nivusissa, päänsärkykohtauksia välillä(lyhyitä), huonoa oloa.. :x VTI alkaa helpottaa, kun sain siihen lääkkeet! :)
 
Täällä koopee 1 :wave:. Kyllä, mulla olikin nyt sit 28 päivää pitkä (lyhyt) kierto vaihteeksi. En tiedä mitä ajatella....yht'äkkiä näin lyhyt kierto, onkohan se muuttumassa lyhyeksi vai alkaako se nyt heittelehtiä ja olla mitä sattuu...?:headwall:

kp 1 YK 4
 
Osaako kukaan sanoa kuinka kauan yleensä oviskivut kestää??
Kivut voivat johtua keltarauhasesta, itsellä tulee yleensä tissit/nännit kipeiksi oviksen jälkeen ja riippuen kierrosta voivat olla kipeinä menkkoihin asti, tai sitten hellittää viikon kipuilun jälkeen, jonka jälkeen muutama päivä kivutonta tilaa ja sitten taas kipeytyvät menkkoihin.
Itsellähän on myös tuota mahan juilimista oviksen jälkeen, ihan kuukautisiin asti. Joten itse en enää edes lue sitä miksikään oireeksi kun sitä on. :D enkä tissikipuakaan kun sitä on aina ollut.
Mut hyvä että helpottaa jo VTI! :)

Hyppy&Taiska, paljon onnea teille murut. :heart:

ON: Voisihan tuota itsekin huomenna testailla, ehkä. Koitan kyllä olla testaamatta mutta luultavasti en malta. Olis sitte kp 27. Ihmeellisen oireeton tää kierto ollu. Yleensä sitä on kaikenmaailman oireita, nyt sitä vaan on välillä semmonen euforinen olo että raskaana ollaan, mut välillä iskee sitten että ja paskat siellä mitään ole. Että enpä usko ennenkuin on plussatesti kädessä. :D
 
Kivut voivat johtua keltarauhasesta, itsellä tulee yleensä tissit/nännit kipeiksi oviksen jälkeen ja riippuen kierrosta voivat olla kipeinä menkkoihin asti, tai sitten hellittää viikon kipuilun jälkeen, jonka jälkeen muutama päivä kivutonta tilaa ja sitten taas kipeytyvät menkkoihin.
Itsellähän on myös tuota mahan juilimista oviksen jälkeen, ihan kuukautisiin asti. Joten itse en enää edes lue sitä miksikään oireeksi kun sitä on. :D enkä tissikipuakaan kun sitä on aina ollut.
Mut hyvä että helpottaa jo VTI! :)
Okei. Ei ennen ole ollut ilman, että olisin raskaana tuota kipuilua rinnoissa, saati nivusissa näin kauaa :) Ihan tuskaa oli kyllä tuo VTI! Jos sitä testailis tässä vk.lopun aikoihin.. :whistle:

Kyllä se sinullakin vielä tärppää! :)
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen Joo, ja vihainen varsinkin siksi että plussaa ei ole edes tullut ! Nyt oon sitte saanu selitellä ettei mulla ole kuin menkat myöhässä.. :|

innoM Toivotan kovasti plussaonnea! ++++ :heart:


Muuten täällä tilanne jatkuu samana kuin aikaisempina päivinä.. :) Nyt siis kp46/32
 
Mä vielä täällä pyörin,kun en osaa siirtyä mihinkää noista odottavien keskusteluista :(
Mutta tulinpa vain kiittäämään teitä ihanaisia jolta sain kamalasti vertaistukea ja apua kaikessa. Toivottavasti tekin kohta jo kaikki plussaatte <3
 
Hyvää sunnuntaiaamua muruset!

Taiska, voi sua. :) Mutta eiköhän me täältä perässä tulla, ihan varmasti. Tavalla tai toisella sitten.

ON: Joku oli tänään hyyyyvin malttamaton ja teki aamuyöstä raskaustestin, vaikka on vasta kp 27 ja ei varmaan ole edes kuin dpo 7-8. Tyylipuhdas nega kuivumisen jälkeen, MUTTA enpä ole koskaan nähnyt noissa Davidin liuskatesteissä viivanpaikkaa ja nyt se oli siinä silmien edessä. Tietenki sitte ku testi kuivui niin se viivanpaikkakin katosi mutta ihmettelin suuresti. Noh, katotaan jos testaisin seuraavan kerran keskiviikkona. Tissit on ainakin kipeät jos ei muuta, mutta sekin voi kieliä kuukautisten tulosta. En mie tiiä kyllä nyt mitä ajatella, vai pitäiskö ajatella olleskaan.
Vatsantoiminta on kyllä ollut niin pyllyllään, ettei toista. Kauheat ilmavaivat (iltaisin tuntuu että vatsa räjähtää kun turvottaa niin paljon) ja joutunut vessassa istumaan useasti. Nyt taas tuntuu vähän painetta alavatsalla mutta tuntuu että voisin kuvitella tämänkin oireen ja häntäluu on kipeä vaikka en ole tehnyt mitään erikoisempaa. NOH, sen näkee sitte keskiviikkona. Mutta voiskohan meille olla tulossa jouluplussa.. Saa nähdä. :heart: Mutta luultavasti tuun taas tippumaan hienosti naamalleni. :D

Jospa sitä parin tunnin päästä jouluostoksille! :heart:
 
Chiba Toivottavasti plussaat! :)

AnniMu Itsellä menossa nyt kp 47/32, ja torstaina vielä näytti negaa eli kp 44/32.. Tätiä ei kuulu eikä näy, ja raskausoireet jatkuuu.... :| Huomenna (tai ehkä jo tänään, malttamaton kun oon) uus testi ja jos vielä negaa niin käyn ja vaadin toimenpiteitä jotka selvittäis tätä tilannetta.. Aina ollut säännöllinen kierto, niin haluan tietää että missä mennään :|
 
Mikella Mukava kuulla (sori vaan :D) että jollain muullakin kierto venyy.. tai eihän se mukava ole, mutta kiva että joku on samassa tilanteessa mun kanssa :) Onneks mieltä helpottaa, et neuvolan täti sanoi et jos kierto venyy yli neljänkymmenen, niin täytyy sinne soittaa uudestaan :) Mukavaa kuulla, että jotain edes kiinnostaa selvittää mikä mättää.. :) Toivottavasti säki saisit selvyyden tohon hommaan! :)
 
Chiba Jospas se vahvistuis muutamassa päivässä ihan oikeaksi plussaksi. Toivotaan! :)

Mikella Ikäviä tommoset kauheet kierron venymiset! :( Kannattaa vaatia, että lääkärit ottavat tosissaan ja tutkivat mikä hätänä!

Mua vähän eilen ahisti kun työkiireiden takia me ei oltu peittoja heiluteltu edellisen kerran ku keskiviikkona. Nyt eilen sitten oli onneksi aikaa toisillemme. Kiva ku alkukierto meni hyvin ja nyt sitten just kriittiseen aikaan tuollanen väli. Onko teidän mielestä liian pitkä aika? Ovulaation merkkejä en oo huomannu oikeen..Eilen oli maha kipeenä vasemmalta puolelta mut ei mitään muuta. Hankala kun ei pillereiden takia tunne omaa kehoaan. Kaipas sen ovulaation ois pitänyt mennä jo..
 
The Esikoisesta Haaveilevat SU 12.12.2010



yina.....................kp 50/33-35........................yv 1,5
Mikella..................kp 47/32.............................yk 0
BlueNote..............kp 45/29-?..........................yk 4
Skooby................kp 42/28-31........................yk 2



horrorpop............kp 38/27-34........................yk 4
Karoliina87...........kp 38/28.............................yk 6
Zophie.................kp 37/34.............................yk 2
AnniMu................kp 33/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 33/48.............................yk 2
mimmu1984.........kp 32/31-35........................yk 6
Iloksi...................kp 32/32.............................yv 4+
soleigh................kp 30/28.............................5/10



Jomi....................kp 29/27-35........................yk 4
Chiba..................kp 27/30-35........................yk 7
innoM..................kp 27/42.............................yk 1
Ella83..................kp 25/34.............................yk 3
iseeyou................kp 24/25-29........................yk 4
Puna-Musta..........kp 20/26-28........................yv 1,5



t84......................kp 17/28............................yv 2
Lilli88...................kp 17/?..............................yk 1
Arminen...............kp 14/27-28.......................yk 2
Memelisa..............kp 13/?..............................yk 6
Gabrielle...............kp 11/31............................yk 4



tiuhti_..................kp 4/25-28.........................yk 3
AnniSofia..............kp 2/35-37.........................yk 4
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT


pöppinen.............kp 38/28-30........................yk 1


TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
 
Viimeksi muokattu:
Taiska87 ja Hyppy Tuhannet onnittelut vielä plussien johdosta!! Taiska87, tottakai saat olla meidän kanssa niin pitkään kun haluat, katot rauhassa jonkun kivan pinon sieltä odottajien puolelta! Laita meille tänne oirepäivityksiäkin, niin saadaan samoja sit etsiä itsestämme oikein urakalla! :p

Chiba Laitanko sut haamuilijoihin? Peukut tiukasti pystyssä viivan vahvistumiselle! Mullakaan ei oo KOSKAAN ollu yhtään minkäänlaista viivanpaikkaa noissa Davideissa vaikka kuinka oon tihrustanu mihin aikaan tahansa ja kaikista mahdollisista kulmista eli kovin lupaavalta vaikuttaa!

Lilli88 Ei välttämättä vielä ovis menny, voi olla käynnissäkin! Mulla ainakin noilla päivillä on silloin kun kierto on 30-32 päivää. Siittiöthän elää ainakin sen pari päivää, mun tuttava tuli varmojen päivien käytöllä raskaaks niin, että pystyi kellontarkan kiertonsa takia laskemaan, että se siittiö oli säilyny hengissä 6 päivää...

AnniMu Sais tulla sieltä sullekin se plussa eikä mikään tättäräinen!!! Ja samat sanat myös Mikellalle... Kurjia nuo venyvät kierrot muussa tapauksessa... Nostattavat kovasti toiveita siihen suuntaan, toivotaan ettei ole turhaa!

innoM Mullakin oli edellisessä kierrossa ihan järkyttävät nivuskivut, jatkuivat vielä tämänkin kierron puolelle, muistaakseni jonnekin kp 5 asti ainakin. Tisseissä ei tosin ollu mitään tuntemuksia ja yleensä ovat menkkojen aikoihin tosi kipeät. Mulla voi tosin noi terot aiheuttaa kaikennäkösiä oireita... Toivottavasti sun oireet oli merkkejä plussasta!

pöppinen Mitä testi näytti??? Toivottavasti vahvistuneita viivoja, kovin mielelläni siirtäisin sut tonne plussanneisiin! =)
 
AnniMu ja Mikella sama tilanne myös täällä... Kierto venynyt pidemmäksi kuin koskaan ennen, nyt jo kp 38, yleensä max 36 ollut. Ei mitään oireiluja suuntaan eikä toiseen, eikä mitään viitteitä menkkojen alkamisesta.
Pe tein testin ja puhdas nega oli. Ens viikolla teen uuden jos ei mitään kuulu. Olen lähes 100% varma, ettei tässä kierrossa ole tärpännyt, mut en vaan käsitä mikä venyttää tädin tuloa. Oviksen bongasin ihan normaaliin aikaan, mut ei päästy oikein kunnolla hyödyntämään kun mies oli töissä. Ärsyttää tällanen oottelu, mut eipä tässä muukaan auta.
 
Gabrielle, älä vielä. :D en minä vielä haamuilijana uskalla olla. Voihan se olla että näin väärin mutta kyllä siinä minusta oli viivan paikka.

ON: Alavatsaa on kyllä tämä päivä hieman jomotellut, ja mies tuossa halasi minua niin jokseenkin otti alavatsalle. Välillä on tuntunut tosiaan pieniä elohiiriä alavatsalla mutta on niitä muissakin kierrossa tuntunut. En uskalla mitään nyt toivoa, välillä kun oireita on niin on fiilis että kyllä siellä jotain on, mutta välillä taas tulee se että vitut siellä mitään ole. Eli keskiviikkonapa sen näkee sitte. :)
 
Moikat kaikille muruille! :)

Tulin pikaisesti päivittämään. Tänään kp2/31-38 yk 7. Huomenna otan ensimmäisen clomin, jänskättää! Olin muuten tosi ilonen eilen ku täti tuli, ei tullu pitkä kierto ja nyt toiveet katossa tämän kierron suhteen. Toivottavasti clomit toimii! Mukavaa illanjatkoa kaikille!
 
Heippa taas, ihanaiset!

Mikella Toivotaan plussaa tai sitten tätiä, jotta pääset uuteen kiertoon taas! :) Ja huh, miten se miehes noin möläytti äidilleen… Mä olisin kyllä aivan raivona vastaavassa tilanteessa!

taiska87 Pysy vaan meidän seurassa niin kauan kuin hyvältä tuntuu! Mä oon odotuspuolella lueskellut useampaakin pinoa ja se ”meidän” pino vaikuttaa kyllä kaikkein kivoimmalta :D Nimi taisi olla Esikoishaaveilijoista plussanneet tms. Onnea odotukseen! :heart:

Chiba Heiheihei, mä oon saanut Davidiin jotain hailua näkymään ainoastaan viime kuussa, kun mulla oli kemiallinen :whistle: Pidän sulle peukkuja niin hartaasti, ettei veri kohta kierrä enää sormissa :D

Lilli88 Siittiöthän voi elää kai 3-5 vrk, joskus jopa viikon, joten en usko, että tauosta oli haittaa :) Toivotaan parasta!

mimmu1984 Kiva että pääset nyt kokeilemaan, miten Clomit tehoaa. Tsemppiä!!

ON Sain noustua epätoivon alhosta ylös ja nyt on pää taas pilvissä… Hohhoijaa. Lueskelin eilen mun kiertopäiväkirjaa ja ynnäilin siinä, että kun tein testin kp 27 niin se saattoi hyvin olla vasta dpo 10. Testi oli siis negatiivinen/viivanpaikka, mutta a) tein sen päiväpissasta ja b) näyte oli tosi laimea, olin juonut kahvia ja limsaa ja käynyt pissalla ehkä tuntia aiemmin. Eli vielä voisi olla plussaan mahdollisuudet. Vettä myllyyn lisää tietysti se, että tänään on alavatsalla ollut erikoista jomottelua ja paineentunnetta, välillä vähän menkkamaista ja välillä taas ihan muunlaista, jollaista ei ennen muistaakseni ole tähän aikaan kierrosta ollut. Nyt sitten iltapäivällä havahduin siihen, että vasen rinta on todella herkkä ja kipeä ja mun tissit ei kyllä yleensä reagoi pahemmin mihinkään :D Nännit mulla saattaa olla välillä kovinkin kipeinä, mutta nyt taas ei tunnu nänneissä mitään erityistä. Tehtiin pitsaa päivällä miehen kanssa ja vedin sitä hyvällä ruokahalulla, kunnes se alkoi yhtäkkiä ällöttää ja väkisin sain palaseni syötyä loppuun. Kahvi maistui vähän kummalle myös aiemmin, ja nyt on vähän ällötysolo, mutta se voi johtua kyllä nälästäkin. Lisäksi tänään on pariin otteeseen huimannut hetken aikaa (tosin on varmasti sitä asentohuimausta), eilen särki päätä todella kovasti (niska-hartiaseutu on kyllä jumissa) ja oon ollut hurjan väsynyt pari päivää (mut myös valvonut sitä ennen piiiitkään). Nolottaa ihan miten paljon löydän taas kerran itsestäni oirehdintaa, mutta kyllä silti tiedän, etten ihan joka juttua ainakaan oo päästäni keksinyt. Esim. tää tissikipu on täysin todellista. Huomenna ajattelin käydä hakemassa testin tai pari, jos vielä on aihetta. Tiistaina vois aamupissasta testata.

Olis niiiin ihanaa saada se joululahjaplussa meille kaikille, siispä oikein paljon tärppituulosia! +++
 
Viimeksi muokattu:
Noista kierronvenymisistä kun teillä oli puhetta, niin täällä menossa nyt kp 42/29-30 ja yk2. Aluksi olin aivan varma että olin raskautunut! Kaikki oireet oli, ja olin ottanut rennosti ilman stressiä koko kierron ajan. Kuitenkin kierto vaan venyt ja venyi, edelleen kaikista herkimmätkin testit puhtaasti negatiivisia. Ajattelin mennä varata ajan lääkärille kun ja jos kierto venyy yli kp50. Myönnän että e-pillerit voivat vaikuttaa asiaan mutta ensimmäinen kierto oli täställeen samanlainen, enkä ole kovin kauaa niitä syönyt.
 
Jomi, plussatuulta sinne! :) Kaikille muille myös! :)

Tosiaan aamupäivällä (noin tunti edellisestä pissaamisesta) tikuttelin negan! Nyt kp 27/(32)42. Edellisellä kerralla (sain km) sain haamun 32. Oireet jatkuvat kyllä edelleen, MUTTA tänään pari tuntia särkenyt/jomotellut oikein kunnolla nivusiin! Jopa liikkuminen sattui. Laskurin mukaan 42 päivän kierrolla ovikseni olisi huomenna. No, en tiedä, mutta "pikkumadot" on ainakin laitettu matkaan, joten toivotaan, toivotaan! ;) Uusimpia "oireita"

- Aftoja suussa?? (jos tää voi edes olla oire?)
- Nännipihoissa valkoisia näppyjä
- Väsymys, mutta musta tuntuu, että mua väsyttää AINA :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa :) Kiitos onnitteluista,vaikka vielä niitä vähä pelottaa ottaa vastaan,kun kaikki on niin pelottavaa ja uutta!
Oirepäivitys: Ainainen krapula-tunne. Ei kivaa. Ja nälkä. Mietinkin,että kummasta johtuu,siitä kun heitin viimeiset tupakat roskiin heti kun plussa tuli,vaiko tästä itestään? :D

Chiba Nyt peukut pystyyn! Ei kait auta muu kun toivoa parasta ja pelätä pahinta :p

mimmu1984 kerrothan sitten mitä oireita clomit tuo tullessaan,jos tuo ollenkaan.. Ja kyllä ne ainakin mulla hyvin toimi. Toisella kierrolla jo!

Jomi Mä kävin sitä kattelee ja nyt jo jotain kirjotinkin,mutta siellä oli aika hiljasta ja täällä niin mukavasti aina tekstiä tulee (miten niin oleilen kotona liikaa tietokoneella`?) :D Olispa hienoo jos sullekin (kuten kaikille muillekin toivon)tulis joululahjaplussa!!

No mut jos nyt yrittäis selvittää vihdoin ja viimein,että millä paikkakunnalla nyt oon kirjoilla.. (yritin sen perjantaina muuttaa tänne,mutta en tiedä osasinko.. lisää stressiä) :D

Plussapuhurit ja :hug:
 

Yhteistyössä