<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

No joo, eiköhän nää vuotoasiat ja kiertojen tasaisuus ole aika yksilöllisesti menevää, toivon tietenkin, ette ne lähde venymään missään vaiheessa, ja mulle se on toisaalta sama, jos ovulaation tunnen ja "nappaan" :LOL:
Mulla on kaikilla raskautuneilla kavereilla kierto tullut nopeasti aika säännölliseksi, tosin, eivät nuo montaa yrityskertaa ole tarvinneetkaan.
 
Aivan mahtavaa lukea näitä plussauutisia!! Hirmuisesti onnea plussanneille ja vauvaliimaa valtavasti! :hug:

Ärsyttäviä, mut silti niin huvittavia osaa nuo uteliaat anopit ja äidit olla. :D Mun äiti on ootellu mummotettavia multa jo useita vuosia, hieman rauhottui taas hetkiseksi kun isoveljeni sai perheenlisäystä. Ja kyselihän tuo anoppikin yks kerta onko meillä syöttötuolille tarvista, kun varastossa kuulemma yks ylimääräinen. Kukaanhan ei tiedä meidän vauvatoiveista, mut enpä nuista osaa loukkaantua. Mun anoppi on muuten aivan mahtava ja ainakin mulle maailman paras anoppi. :heart:

Mulla alkaa kierto olla lopuillaan, mut epäilen kyllä edelleen ettei tässä kierrossa tärpännyt. Mitään oireilua ei oo ollu eikä oikein kyllä viitteitä tädinkään tulosta... Mut edelleen muita murheita mielessä, niin vauva asia hieman taka-alalla. Eilen jouduin irtisanomaan itseni töistä ja aikalailla tuo taloudellinen toimeentulo hirvittää ja ihan eri lailla on sit miettinyt vauvajuttujakin... Mut jos se onni siunaantuis, niin kai sitä jollain rahalla kituuttelis eteenpäin.

Ystäviltä on tullut useita vauvauutisia ja keväällä on taas tulossa oikein vauvasuma. Nyt marras-joulukuussa on syntynyt jo 4 uutta ihmistä tähän maailmaan ihan lähipiiriin... Mut maanpinnalle on taas tiputtanut erään läheisen ystävän vauvansaantiongelma ja taas uusi keskenmeno heillä. :'( Eipä tätä omaa muutamien kuukausien yrittämistä vielä kovin epätoivoisesti osaa ajatella, kun heillä useiden vuosien yritys ja hoidot takana.

Mut täällä on kiva käydä lueskelemassa muiden plussauutisia ja kuulla jo aiemmin plussanneistakin. Saa muut asiat aina hetkiseksi mielestä. =)
 
Heippa kaikille!

Olen uus täällä, mutta tilanne taitaapi olla sama, eli siis esikoisesta haaveilen. :) nyt menkat myöhässä vaik ei varsinaista yritystä ole ollut ( tarkoitus oli aloittaa yrittäminen vasta vuoden alusta!). Toivottakaa nyt niitä plussia, neljä negaa on jo tullut kp 36/32, kp 38/32, kp 41/32 ja kp 42/32 joista yks "roskishaamu" mutta toivo elää että nappaisin sen plussan. :heart: Nyt siis menossa kp 43/32 eikä menkkoja kuulu eikä näy, valkovuotoa tulee jatkuvasti ja alamahan juilimiset alkanut kp 37/32..

Jos nyt ei tärpi (mikä olisikin melko hyvää tuuria! niin yritellään enskierrossa sitten :)
 
Täällä haikein mielin kirjoitellaan. Eipä siinä testissä tainnut olla haamua, ehkä viivanpaikka. Herkkäkin testi nega. Ei enää pysy oman kropan perässä alkuunkaan, jatkuvasti tulee todella paljon sellasta ehkä häivähdyksen vaaleanpunaista limaa ja menkkakipuja oli eilen illalla oikein kunnolla. Välillä tuntuu että alavatsa "poreilee" ja kuin olisi elohiiri. Äklö olo on myöskin, eikä ruoka maistu. Ja tänään jo kp38... :( Ja noita menkkakipuja ollut siitä asti kun tädin olisi kuulunut saapua. Lisäksi vielä vatsaa turvottaa. Joo, mutta odotellaan nyt niitä menkkoja. Plussia satelemaan naiset! :)
 
Laitan tän vielä tähänkin ketjuun, kun edelleen nippailee!! Tää on täysin samanlaista, kun viimeksi, kun tuli ilmi, että olen raskaana! En muista ikinä ennen, kuin viimeksi olleen näitä oireita.. Aivastin niin kauhea repäisykipu tuli oikeelle puolelle nivuseen. Ihan samanlailla, kun viimeksi. Ehkä mieli alkaa tehdä jo tepposia.. Listaan nyt kuitenkin oireita, joita olen haivannut muutamana päivänä ja jotka ovat täysin samanlaisia, kuin edellisessä kerralla(kun olin raskaana):

- Nännit arat ja niiden ympärillä pahkuroita
- Päänsärkykohtauksia (lyhyitä onneksi)
- Nivusista nippailee (molemmat puolet) ja nyt tullut aivastuksen myötä 1 kunnon repäisykipu + venytellessä sama homma
- Huonoa oloa oli pari päivää (eilen ja tänään ei juurikaan)
- Eilen pyyhkiessä tuli venyvää limaa, mutta tänään en ole sitä enää havainnut

Nyt tuossa ainakin jotain. Mites muilla? Nyt kuitenkin vasta 23/(32)42!! Ehkä nämä ovat vaan oviskipuja olleet, mutta kauan ne yleensä kestää? Luulis menevän jo ohi.

Ja piti vielä kysyä, että milloinkohan sitä viittis testailla? :whistle: Raskaustestejä on tossa läjä, mutta ei viittis turhaan liian aikaisin. Viimeks taisin saada plussan 32/(32)42.
 
Moikka,

En malta olla taustailijana, kun kuitenkin joka päivä tuun aina seuraamaan teidän kaikkien kuulumisia ja kyllähän me edelleen yritetään sitää omaa pienokaista. Ehkä mun pitää vaan oppia malttamaan mieleni ja jaksaa olla kärsivällinen, kun tosiaan, eihän tämän asian kanssa voi kaikki tapahtua nyt ja heti, vaan tulee sitten kun on tullakseen.

Mut hei -
SUPER-ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! =) :flower:

ON:
Kävin tuossa jokunen aika gynellä, joka määräsi mullekin clomit ovulaation avuksi. Mulla ei oo pitkäääään aikaan ollut ovulaatiota ja kierto on muutenkin tosi epäsäännöllinen. Söin syksyllä 3 kiertoa Terolutteja, jotka auttoivat kyllä mutta laittoivat muuten mun koko kropan niin sekaisin, etten pystynyt jatkamaan niiden syöntiä. Kierto siis silloin helpottui ja tuli "normaalin" mittaiseksi, mut nyt (pari kiertoa Terojen jälkeen) on taas kierron pituus venynyt ja venynyt...

Tällähetkellä on menossa kp 43/29-?, yk 4 (Tän voisi päivittää listaan, jos pääsen taas mukaan? :wave:)
 
Hellou kaikille ja tervetuloa Mikella :wave:

Bluenote heipparallaa! mukavaa että saat nyt apua :) toivottavasti clomit auttaa ja nyt olis se tärppikierto! :)

innoM kuulostaa todella lupaavalta!!!! :) toivotaan parasta!

ON täällä varmaan tänään muuttuu kierto KP1, meinaan eilen tuli pyyhittäessä tuhrua paperiin, yöllä ei mitään ja nyt on tullut pari tippaa siteeseen! ihmetyttää vaan et missä on kovat menkkakivut (nippailee vähä masua) ja oviksen bongasin muistaakseni viime viikolla, et mites ne nyt jo tulee!!!! tai sit se ovis oli jo aikaisemmin niinku arvelin silloin.. ja nyt olis KP25.. ja oviksen mukamas sit bongasin KP15 tikun kanssa, oli saman vahvuinen kuin kontrolliviiva ja mahaa nippasi KP16 aamulla siihen malliin et munis ois irronnut, mutta hyvä näin, meneepähä ohi sitten reissun alkupäivinä.. niin ajattelin et kierto olis ollu 30 päivää.. noh mutta näillä sit mennään, aika lyhkäseks jää kierto!
 
pöppinen
Hei taas ! :)

taiska87, sama homma täällä. Pelottaa että on tuulimuna tai jotain muuta kummallista, koska viiva ei vahvistu. Noh, huomenna sitten lääkärin kanssa turisemaan. Ja ostamaan digitaalinen.
Mikella tervetulemasta joukkohon :)
AnniMu Tsemppiä myöäs täältä!
Scooby sulle :hug: pidetään peukut ja varpaat pystössä, jotta sieltä se viiva paukahtas =)

Anoppikeskusteluun itellähän on aivan mahtava anoppi! Ei oo liian utelias, mutta kyllähän tuo monesti kattelee siihen malliin että voi ku sais lissää lapsenlapsia :D Ihana ihminen kaikin puolin, ku voin puhua sille asiasta ku asiasta. Oma äitiniki on samanlainen, avosydäminen ihminen. Mutta ku menin sen ekan haamukaisen sille näyttämään niin johan sille iski mummikuume, yks päivä muka ohi mennen mainitsi että "sattumalta löysi" mun ja siskojen vanhat satukirjat kun komeroa siivosi ... :LOL:

ON: vähä oire listaa mitä oon huomannu. En siis ole miettinyt raskautta vaan oon huomannu ne ihan muissa tilanteissa eli en todellakaan ole etsimällä etsinyt mitään raskauteen viittaavaa oiretta. Enkä edes tiedä millaisia ne voi oikeasti olla
- nenä tukossa
-vessaralli alkoi eilen siis ihan koko ajan pissatti. Luulin eka että on pissatulehdus tulossa mutta mikään muu oire ei viittaa tulehdukseen. (monesti ollut pissatulehdus )
- eilen kauhia näläkä, sit ku sain ruuan valmiiksi niin "YÖK en syö"- olo
- lämmöt puol astetta koholla
-alavatsa nippailua, aina säikähän että menkat alakaa.
-hampaiden harjaus takaa/kielen pesu, niin tulee yökkäysrefleksi (ei enne ole ollut noin herkkä )
- nänneihin ei passaa koskea, ja ukko kun tykkää pupuilessa niillä leikkiä, EI leiki enää. prkl ku ei voi rintsikoitakaan kunnolla pitää ... :ashamed:
-maha toimii niin ja näin. ja ne hemmetin ilmavaivat ..... :ashamed:

Tämmöistä täällä :LOL:

Lisäys; onnea, plussapuhureita ja peukkuja kaikille tasapuolisesti. Tämä neiti on viel niin unenpöpperössä ettei osannu kaikille vastata :heart:
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti, pahoittelut tädistä! Uutta matoa koukkuun vaan. :hug:

Bluenote, hienoa että päätit tulla takaisin! Parempi se on täällä olla meidän seurassa, kun me kaikki halutaan sitä yhtä ja samaa, ja ymmärretään tää tunteiden vuoristorata. :)

Onnea kaikilla plussanneille! Jospa sitä sitte ens kierrossa meille muillekin suotaisiin tuo ihana onni.. :)

ON: Minä elän jo seuraavaa kiertoa, tai ajattelen sitä. Koska ei tässä kierrossa kummiskaan ole mitään tapahtunut niin mitä sitä suotta stressaamaan (nii vissiin!). En edes itseasiassa tiedä mikä kiertopäivä nyt on menossa. Oisko joku 24? En tiiä, eikä oikeastaan kiinnosta. Tulis se täti niin pääsis kokeilemaan taas uudestaan!

Tulipa tuossa miehelle todettua, että pitäis varmaan siementää taas lisää, kun tää laji näyttää olevan aika hankala kasvatettava. :D Mikä kyllä on ihan tottakin. Ja jokseenkin söpöä kun tuntuu, että miekkonenkin on alkanut ottaa tän vauvan teon todesta, ku aikaisemmin ollu asenteella että "no eihän me olla vielä kauaa edes yritetty kyllä se tärppää". Nykyisin nostaa aina meikäläisen takapuolta seksin jälkeen ylös ja kuulemma haluaa kasvattaa miun mahaa. :D Höppänä. <3
 
Chiba Mukava kuulla, että mies on innolla hommassa mukana! :) Meillä se oli ekassa kierrossa kovin innoissaan, mutta nyt sitä taitaa jo kyllästyttää mun intoaminen ja selittäminen :/ ..Mutta siitä voin olla varma, että jos plussa pärähtää, niin seki taas innostuu asiasta :)

ON kp 30/32 ja JÄNNITTÄÄÄ! Mahakivut senku jatkuu.. ja koko ajan maha tuntuu tyhjältä vaikka pää sanoo että ei oo nälkä :D Valkovuoto ilmesty eilen..onko se joku oire? :D
 
Aamulla alkoi "kauhea pissahätä = ei tuu, kuin liru" meininki ja pissaaminen tuntuu melkein, kuin saisi orgasmin?? :eek: Ei kirvele tai tule mitään vuotoa. En muista oliko viime kerralla samanlaista, mutta jossain välissä ainakin oli. Huonoa oloakin ollut tänään ja nännit huutaa hoosiannaa.. Okei, en ole niitä räplännyt, mutta jos vähänkin hipaisee niin sattuu. Nivusista juilii vaan. Onkohan tää ihan normaalia enää? :eek: Nyt kp 24/(32)42! Viimeksi tosiaan sain haamun 32/(32)42 ja oireet tunsin 4 päivää ennen testin tekemisestä ja tajusin jo niistä olevani raskaana :)

Anoppikeskusteluun , että itselläni ei sitä ole, enkä appiukkoonkaan ehtinyt tutustua :(

AnniMu plussatuulia!! :)
 
AnniMu, sanoppa se :D En halua liian ajoissa, mutta ei oikein malttais odotella. En nyt kuitenkaan usko, että vielä mitään edes näkyisi. Onhan noita testejä tossa 19kpl, mutta sellaista digitaalista ajattelin kokeilla. Oliskohan kp 32 hyvä päivä ;)
 
t84
Heippa kaikille! (hyvin on pitäny tää että kerran päivässä saan luvan tulla täällä käymään :D)

tiuhti voi sinua :( :hug:

Mä oon vieläkin vähän sekasin mitä täällä on tapahtunut mutta hyppy ja pööppinen vielä tsemppiä että kaveri pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin :heart:

AnniMu Voi, sulla on jännät päisät! Ootko testannu jo :D

innoM Mulla alkaa ainakin virtsatulehdus tolleen, että tuntuu melkeen kun orgasmilta : / Mutta toivotaan että toi on oire jostain ihan muusta!

ON: Ei edelleenkään hajuakaan mikä kp menossa, vois olla joku 14-15? Oon yrittäny tunnustella ovista (kun tosiaan päätin etten tikuta) mutta ei ihmeempiä ole tuntunut. Selkä on ollu vähän kipee jo ehkä 3 päviää mutta mä luulen että se johtuu jostain ihan muusta. Seksiä on ainakin tullu harrastettua, nyt jo 4s päivä putkeen, vielä koitetaan jaksaa viikonlopun yli. Eilen meinas jäädä välistä kun miehellä oli menoa ja tulis vasta myöhään kotiin, mutta sepä yllätti tulemalla välillä käymään kotona ja ilmotti että nyt otetaan pikaset ja hän jatkaa matkaa :D
 
t84, joo nyt alkanut jo helpottamaan.. En sitten tiedä mikä oli, mutta ohi näyttäisi menevän, mutta saa nyt nähdä taas. Pidätkö kirjaa kuukautisista? Mulla on tapana laittaa puhelimen kalenteriin kk:tiset ja seksikerrat :D

Tänään muutes tajusin, että mulla meni viimeks melkein samanlailla, kuin nyt!! Kk alkoivat 14.6, oireet tunsin 12.7, eli 4vk kk:sista ja haamun sain 16.7!! Nyt edelliset kk alkoi 15.11 ja oireita aloin tuntemaan 5.12, eli 3vk kk:sista!! :eek: No, jos aamupissasta testais tikulla, vaikka TUSKIN mitään vielä näkyy edes :D
 
En sitten malta pysyä teidän luota pois! :popcorn:

t84 :heart: kiitos. Mä niiiin toivon että saat sen plussan tässä kierrossa!!! et uskokkaan! Wink, miekää en tikuttanu ovista, yritin kuullostella sitä mutta sekosin sit ihan totaallisesti :D ja näköjään se riitti. Toivottavasti näin myös sullekkin.

Mie nyt kirjotan tähän näitä oireita mitä mulla oli ennen plussaa ja sen jälkeen, jos jotakuta kiinnostaa "vertailla"..

Ennen plussaa...
- kuplinta alamahassa ns. elohiiri tunne ihan reippaanlaisesti
- menkkakivut tuli myöhemmin kun yleensä
-lämmöt ei ollu koholla
- tissit ei ollut kipeät
- oli vaan tunne että ei tärpännyt..

Haamuviivan & plussan jälkeiset oireet... (eli sinä päivänä kun kuukautiset ois pitäny alkaa..)
- Menkkatuntemukset lievinä
- Huimaus
- repäisykivut/juilinnat
- tissit TOSI kipeet ja turvonnu
- palelu

Vasta nyt tullu lämmönnousu 36.9 - 37.0

Eli tällä tarkotan sitä että ei mulla ns. klassisia oireita oo ollu, et se plussa voi pärähtää tikkuun oireettomuudesta huolimatta! En halua siis pahottaa kenenkään mieltä tällä, ihmiset on niiin erilaisia.. mutta tarkotus on antaa toivoa että oireettomuus voi olla oire ;)

Plussatkaas nyt immeiset rakkaat :heart:
 
Heippa taasen kaikille!

Chiba Hienoo et mies mukana täysillä! :D Meille tämä "eka yritys kerta" tuli vähän ylläripyllärinä, kun menkat vain jäi uupumaan ilman varsinaista yritystä. Tarkoitus ois ollut siis vuoden alusta aloittaa yritys. Mies on ollut vähän niin ja näin ja negatiivisten testien jälkeen on vähän alku innostus laantunut.. :)

Tällähetkellä kyl itselläkin vähän toivo mennyt, kp 44/32, ja vaikka menkkoja ei näy ja oireitakin on oletetusti, testi näytti taas puhdasta negaa... :| Oireina ollut siis (en tiedä onko virallisia oireita) muun muassa..

- Rusehtavaa, erittäin erittäin niukkaa vuotoa kiertopäivinä 32/32 ja 33/32
- Jatkuvasti joutuu käymään pissillä, tiheimmästi jopa puolen tunnin välein. Öisin myös täytyy kävästä, vaikka kävisi illalla ihan nukkumaan mennessä (koskaan normaalisti en ole käynyt öisin).
- Jatkuvasti väsyttää ja en saa mitään aikaiseksi. Silti uni ei tule kovin aikaisin vaan joskus pyöriskelen monta tuntiakin. (Meillä ollut jo monta vuotta tapana pitää radiota hiljaisella auki öisin kun nukun paremmin, siitä kuulee kätevästi kellonajan :D )
- kp 36/32 eteeenpäin olen mittaillut kuumetta, normaalisti ollut 36,6 , nyt ollut 37,1 paikkeilla, korkeimmillaan 37,4. Kumma kyl ei ole flunssainen olo päivisin (jolloin olen siis mitannut), vaikka aamuisin päätä jomottaa ja limaa on kertyny.
- Alavatsaa nipistellyt kp 37/32 lähtien päivittäin, eli nyt viikon ajan. Nipistely tuntuu jos istun kauan aikaa esim tässä koneella tai katsoessani televisiota, tai lenkillä koiran kanssa tai portaita kiivetessä. Aivastaessa jännitän vatsaa lähes automaattisesti, sillä kerran aivastettuani tuntui hirveä rusahdus ja otti tosi kipeää enkä halua kokea sitä uudestaan :p
-valkovuotoa tullut kokoajan runsaasti, ja on ollut täysin kirkasta ja hajutonta.

Pahoinvointia on esiintynyt kertaluontoisesti, ja rintoja olen koettanut kuulostella mutten ole havainnut mitään sellaista joka ei voisi olla minun mielikuvituksen tuotetta. :p Ja minulla melko isot rinnat ja normaalistikin sattuu juokseminen/hyppely.

Silti testit näyttävät negatiivista :| Alkaa toivo loppua, vaikka se nostaakin päätä kun noita oireita miettii. Kun tulis vaikka sitten ne menkat niin ei tarviis miettiä, juupa eikö jaapa, ja pääsis toden teolla yrittämään :)

Tsemppiä kaikille! =)
 
Mikella, oletko kokeillut eri testejä, entä käynyt labrassa verikokeessa? :) Vaikuttais ainakin hyvältä noi oireesi. En tosin ymmärrä tuota radiota, kun itse haluan täyden hiljaisuuden, kun menen nukkumaan :D Hyvä, että mies kuulee telkkarista edes mitään, jos jää vielä sitä katsomaan :D Ja sen takia mä hankin meille langattomat kuulokkeet jokunen aika sitten!! :D :LOL:
 
innoM Joo, minulla on varmaan radio ollut jo 3 vuotta öisin auki :) Kätevää se on lopulta, jos vain pystyy nukkua. :D Jos ei saa unta niin kuulee uutiset ja säät ym ym aina ensimmäisenä. Äitini mukaan olen lapsena ollut samanlainen; Nukuin parhaiten tasaisessa möykässä kuten vaikka imurin huristessa, ja heräsin heti kun ääni loppui. Vielä nykyäänkin herään miltei välittömästi jos radio sammuu vaikka sähkökatkon takia :D

Olen testannut kaksikertaa apteekin omalla, toiseen tuli haamu n. puolen tunnin jälkeen (juu, vaikkei sais niin katoimpa kumminki :ashamed: ) ja kaksi kertaa rfsu:n testeillä.. Ja tänään taas. Terveyskeskukseen soitin, nainen vain naurahti ja sanoi ettei ole tavatonta että näin nuorella heittää kierto, että pitää vain odotella kuukautisten alkamista.. Ei kuunnellut, vaikka tuumasin että minulla kuukautiset ollut säännölliset jo yli 8 vuotta.. Pitää sinne soitella uudestaan jos ei tää tästä mihinkään suuntaan muutu.
 

Yhteistyössä