Heippa taasen kaikille!
Chiba Hienoo et mies mukana täysillä!
Meille tämä "eka yritys kerta" tuli vähän ylläripyllärinä, kun menkat vain jäi uupumaan ilman varsinaista yritystä. Tarkoitus ois ollut siis vuoden alusta aloittaa yritys. Mies on ollut vähän niin ja näin ja negatiivisten testien jälkeen on vähän alku innostus laantunut..
Tällähetkellä kyl itselläkin vähän toivo mennyt, kp 44/32, ja vaikka menkkoja ei näy ja oireitakin on oletetusti, testi näytti taas puhdasta negaa... :| Oireina ollut siis (en tiedä onko virallisia oireita) muun muassa..
- Rusehtavaa, erittäin erittäin niukkaa vuotoa kiertopäivinä 32/32 ja 33/32
- Jatkuvasti joutuu käymään pissillä, tiheimmästi jopa puolen tunnin välein. Öisin myös täytyy kävästä, vaikka kävisi illalla ihan nukkumaan mennessä (koskaan normaalisti en ole käynyt öisin).
- Jatkuvasti väsyttää ja en saa mitään aikaiseksi. Silti uni ei tule kovin aikaisin vaan joskus pyöriskelen monta tuntiakin. (Meillä ollut jo monta vuotta tapana pitää radiota hiljaisella auki öisin kun nukun paremmin, siitä kuulee kätevästi kellonajan
)
- kp 36/32 eteeenpäin olen mittaillut kuumetta, normaalisti ollut 36,6 , nyt ollut 37,1 paikkeilla, korkeimmillaan 37,4. Kumma kyl ei ole flunssainen olo päivisin (jolloin olen siis mitannut), vaikka aamuisin päätä jomottaa ja limaa on kertyny.
- Alavatsaa nipistellyt kp 37/32 lähtien päivittäin, eli nyt viikon ajan. Nipistely tuntuu jos istun kauan aikaa esim tässä koneella tai katsoessani televisiota, tai lenkillä koiran kanssa tai portaita kiivetessä. Aivastaessa jännitän vatsaa lähes automaattisesti, sillä kerran aivastettuani tuntui hirveä rusahdus ja otti tosi kipeää enkä halua kokea sitä uudestaan
-valkovuotoa tullut kokoajan runsaasti, ja on ollut täysin kirkasta ja hajutonta.
Pahoinvointia on esiintynyt kertaluontoisesti, ja rintoja olen koettanut kuulostella mutten ole havainnut mitään sellaista joka ei voisi olla minun mielikuvituksen tuotetta.
Ja minulla melko isot rinnat ja normaalistikin sattuu juokseminen/hyppely.
Silti testit näyttävät negatiivista :| Alkaa toivo loppua, vaikka se nostaakin päätä kun noita oireita miettii. Kun tulis vaikka sitten ne menkat niin ei tarviis miettiä, juupa eikö jaapa, ja pääsis toden teolla yrittämään
Tsemppiä kaikille! =)