<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heipparallaa tyttöset, ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :)

Kaikille plussanneille kasapäin onnea ja tarrasukkia! :) Ihanaa kuulla iloisia uutisia! :)

Ja kiitos teille kaikille ihanille, jotka tuette kun paha mieli valtaa :) Nyt on jo parempi mieli, täytyy vaan sulatella hieman asiaa, että kaikki ympärillä olevat pamahtelee paksusi! Toisaalta mukavahan se on.. :)

iseeyou Hyvä että ovis on hyödynnetty ;) *peukut pystyyn*

Chiba Voin kuvitella sun tunteen :/ Me kaikki ollaan täällä sitä varten, että saadaan purkautua toisillemme :) (kokemusta lauantailta on! kiitos teille) :hug:

Jomi Oireet kuulostaa lupaavalta, peukut pystyyn! :)

Hyppy Tottakai saat meidän seurassa olla niin pitkään ku haluat vain :) Mukava kuulla ensimmäisiä oireita ja kommentteja jo plussanneilta! :)

taiska87 Toivotaan et haamu vahvistuu! Tulis moooonta plussaa jo vähälle aikaa, ihanaa! :)

ON En oo vuotanu tänään tippaaka!!!! Miten voi olla mahdollista! 47 päivää tuli vuotoa putkeen! ei päivääkä etteikö ois jotai vuotoa tullu! Loppuajasta pariks päiväks vuoto muuttu punertavammaks, mut tänään ei oo tullu yhtää mitään! Outoa :eek: Noh, kp 27 jo.. Josko sitä keskiviikkona tekis jo testin, jos ei tätiä ala kuulua.. Maha on ollu iha päivittäin kipee edelleen :/ Mulla on todettu laktoosi-intoleranssi ja välillä luulin et tää kipu ois sen oireita, mut nyt oon maidotonta linjaa pitäny muutaman päivän eikä auta mitään :( Oisko sitten menkkaoireita jo (ei kyllä yleensä näin aikaseen ala kivut?!) Nyt sitten odotellaan vaan... :)
 
Huomenta!

Iha ensiks AnniMuIhanaa ku on edes yks päivä ku ei vuotoa!! Toivottavasti siellä tapahtuis jotain :whistle:

iseeyou Täällä pekutetaan!

Skooby Millon sulla oli ovis? Voihan siinä olla toivonkipinä että oletkin raskaana, jos testit ei vaan näytä sitä vielä ;) aina on toivoa nii kauan ku täti ei tule! tsemppiä!

Omanapailu,

Tilasin eilen Vauva -lehden. Oon harkinnu sitä tilaavani joskus aijemmin jo, mutta ostinki sitten irtonumeroita. Vaan nyt tilasin sitte itelleni sen, harmi ku tammikuussa vasta tulee ekanumero :D Ja tänään ajattelin soittaa neuvolaan, hitto että pelottaa.....

Paljon plussatuulia!! Jouluaatoksi viimeistään paljon plussa uutisia!! <3
 
Siis voi ihanaiset mikä plussapuhuri täällä on!!!!! :) Nannie, pöppinen, Hyppy ja taiska 87 ONNEA ONNEA tytöt! kohtahan meitä ei ole enää täällä paljoa! :D

innoM tervetuloa joukkoomme :wave:

HelenaM onnea oviksen bongauksesta! tosi upeeta :) nyt sit toivottavasti saatte hyödynnettyä sen kunnolla :)

Skooby toivottavasti sulla oliskin ovis ollut myöhemmin ja se olikin kiinnittymistä :confused:

Gabrielle ihanaa että meitä on kaks! :kiss:

Jomi kohtahan me päästään testailemaan jo!

mitenkäs muut yläpään tytöt??? :)

kaikille oikein antoisaa tärppikiertoa ja plussapuhuria +++++++++++++:whistle:

ON: piinaviikko alkaa! mulla kylläkin oli varmaan ovis aikaisemmin tai myöhemmin niin oon nyt sit ihan sekaisin koska vois testata, ehkäpä odotan sunnuntaihin saakka KP27 asti kun maanantaina me lähdetään reissuun etelän lämpöön :) pitää käydä tänää apteekin kautta, ostan tasan kaksi testiä ja sillä siisti! kun en viitti alkaa sit reissussa testailemaan, mutta en usko että tää on tärppikierto.. joten oon jo asennoitunut tädin tuloon, v*tuttaa vaan kun se osuu just tonne reissuun niin kiva mennä rannalle sitten kun perse vuotaa :D mut onneks on tamppoonit keksitty, mutta mulla on valkoiset bikinit :D ja nyt mietityttää kun pitäis ilman tukkaa olla siellä ihmisten ilmoilla kun on rannalla, pelottaa että jos mies häpeää mua, vaikka se itse sanoi mulle että "tukkaa et sit pidä siellä ollenkaan, hatun tai huivin saat ostaa ettei pää pala" :D heh heh
 
Hyppy ja Nannie: teille oli ainakin tullut hyviä uutisia!=) ONNEA :heart:

ON: Ovista en saanut tikkuun kai tässä kierrossa ollenkaan. Tissit on saakelin kipeet. Osaako kukaan sanoa, että tuleeko ovulaation jäkeisiä oireita, vaikka ovista ei tapahdukkaan? Miten ovuloimaton kierto eroaa ovulaarisesta (?) kierrosta, onko teillä kokemuksia?

Oltiin perjantaina yksissä bileissä, joissa tuttavapariskunta (heillä 6kk vanha poika), tulivat suoraan kysymään meiltä, että millon meinataan HANKKIA lapsi heidän lapsen kaveriksi....:kieh: Mun mies meni vähän vaikeaksi, mutta mä täräytin niille että: " no jaa, senkun tietäisi varmuudella. Mulle on joskus joku viisas sanonut, että lapsia ei välttämättä saa vaikka haluaisikin!". : / Ilmeet oli sillä pariskunnalla näkemisen arvoiset. Mä en ihan tosissaan ymmärrä, kuka idiootti kyselee tollasia. Ymmärtäisin paremmin, jos olisivat edes läheisiä ystäviä, mutta kun heidän kanssa nähdään max. 3 kertaa vuodessa.....
 
pöppinen
Huomenia ihanaiset :)

Ihan ensimmäisenä Chiba, tuo on hyvä että sanot ääneen sen mikä tuottaa pahaa oloa/mieltä, koska ei tuommoisia saa jättää painamaan!!! :hug: Täällä saa kyllä omanapailla mielensä mukaan ( ei kukaan ole meistä niin v-pää että ei tuommoista ymmästäisi )

Hyppy ja Nannie ONNEA!!!! :) :flower::heart:

tiuhti_ sulla on mies joka ymmärtää ja on sun tukena ! Joten nauti lomastasi täysin siemauksin ( eikä sitte osteta enempää ku kaks testiä, okei kolmekkaan ei oo paha ) ;) ja pidetään peukkuja että täti pysyy poissa!! d:)b

AnniSofia tuo on aivan totta, lapsia ei hankita vaan ne saadaan, jotkut saavat lapsen vaikkeivat sitä haluaisi, eivät olisi valmiita tai jokin muu asia olisi pielessä ja me jotka todella haluamme ja olemme valmiita siihen pieneen ihanaan ihmeeseen, emme välttämättä koskaan saa sitä ( raakaa, mutta niin totta. ). Ja itsekkin olen samaa kuullut viisaalta ihmiseltä.

ON: Eilen iha kummalliset alavatsa kivut, säikähin ihan hemmetisti ku jotain valahti housuihin että nyt se täti ryykäs paikalle. mut ei onneksi, valkovuotoa vain ... mutta pian on aika gynellekkin, ehdin varata ajan ennen haamuilua, toivottavasti siellä sais selkyyttä asiaan .... nimittäin tuntuu että jokin on pielessä nyt kohdun alueella :'(
 
t84
Moikkelismoi taas piiitkästä aikaa!
Ai että on tehny hyvää ottaa vähän etäisyyttä täältä :)
Käytiin jopa miehen kanssa lauantaina syömässä oikeen hienostopaikassa, siis ekaa kertaa, ja kuitenkin 10v oltu kimpassa... Oli tosi mahtavaa, me ei hirveesti juttuja tehä kahdestaan niin tää oli ihan mielenkiintosta. Sen jälkeen käytiin kattelemassa kaverin vauvaa joka on nyt joku pari kuinen, oli mies aika söpis se sylissä :heart:

Mitäs muuta, seksikin on maistunu kun en oo ovista pähkäilly ja tikutellu, tässä jo muutama ilta ollaan hommailtu ja päätettiin että nyt vielä viikon verran koitetaan joka ilta. Eilenkin piti "vaan pikaset" ottaa, mutta taisi siinä pari tuntia mennä :D Koopeeta en edes halua tietää, yritän nyt tosiaan ilman mitään stressiä.

Täällähän on oikeen ilouutisia ollu, tosi paljon onnea plussanneille! :heart:

Ja chiba, voin kertoa että painin ihan samojen asioiden kanssa, ja tuntuu tosi pahalta olla kateellinen muiden vauvauutisille, ei se niiden vika oo että meillä on vaikeeta... Mutta eipä omille tunteille mitään voi. Ja tätä pettymyksen ja jopa suuttumuksen määrää ei kyllä ymmärrä ketään joka tätä ei ole kokenut...

Koitan tässä päivän aikana lukea näitä viestejä että pääsen taas mukaan kärryille...
 
Huomenta, ja plussanneille suuret onnittelut :)
Tänään kp 32/34, ja menkkoja ei näy, nega testattu tänä aamuna. Että tätiä odotellessa. Kipujen perusteella oviksen tunsin aiemmin(ainakin luulen niin), ja seksiä harrasteltiin mutta eipä tärpännyt sitten. Jatketaan harjoituksia ;)
 
Apua! Äsken tein liuskatestin 5h rakosta olleesta virtsasta ja 5min sisään ei tullut mitään, mutta vartin kuluessa olin näkevinäni jotakin todella haaleaa viivaa. Suttasin testin ja heitin roskiin kun silmät alkoi jo valehtelemaan ja mielikuvitus laukkaamaan jo liiaksi. En tahdo nyt uskoa tuota "viivaa" jos kuvittelen vain omiani... Oireet ainakin osuvat ihan nappiin jos pieni olisi masuun jäänyt kasvamaan ja tätikin yli viikon myöhässä. Mutta nyt ei saa innostua liikaa ettei putoa sitten liian korkealta jos ja kun menkat alkavat :(
 
Kiitos vaan kaikille! :wave:

Tuonne listaan voi laittaa, että mulla on ensimmäinen yk!

Jotain venyvää limaa tuli pyyhkiessä, päänsärkyä, nivusissa nippailua ollut tänään!! :confused: Ei vaan ole mitään hajua milloin mun ovis on.. Nytkö? :whistle:
 
Moikat kaikille!

Ihania plussauutisia täällä!! :flower: Onnea Nannie, pöppinen, Hyppy ja taiska 87! + myös muut jos jonkun unohdin mainita! Täällä on taas tullu tekstiä niin paljon että en enää perässä pysy.

Annisofia
: Samaa oon myös täällä kuultu ja erityisesti sellaset satunnaiset tuttavat. Tosi monet läheiset ystävät myös kyselee et millos alotatte puuhaamaan meijän lapselle kaveria. Voi kun oliski niin helppoa. Miusta kyllä tuntuu että lähipiirin kavereista ei oo kukaan joutunu kovinkaan pitkään yrittämään ennen ku on plussa pärähtäny testiin.. Mut nyt on tullu kyl suoraan todettua et kyllähän sitä mielellään niitä kavereita yrittää saada.. Monet läheisimmät ystävät ja myös meidän vanhemmat tietää siitä että yritetään vauvaa ja näin ollaan saatu nyt rauhassa olla eikä tarvii kyselyitä kuunnella. Mut siis kaikista ärsyttävimpiä on nää anopille esitetyt kysymykset: miniällä tuo maha pömpöttää, millos se vauva syntyy?? ja sit anoppi aina muistaa jakaa ne miulle, tosin nyt kun kerroin tosta PCO:sta ni oon saanu olla rauhassa..

Kylläpäs on tää kierto menny muuten nopeesti ku ei oo niin paljon uhrannu ajatuksia koko hommalle. Seksiä tullut harrastettua hulluna (monta kertaa päivässä) ja ilman mitään yrittämistä! IHANAA!! Tosin yks päivä oli niin kipeenä paikat et oli pakko pitää taukoa muutamia päiviä! Huh!
Taiska clomeja en oo siis vielä päässy aloittamaan. Tuollahan tuo purkki keittiössä odottaa korkkaamista..
 
Paljon onnea plussanneille! =)

innoM tervetuloa myös minunkin puolestani!

Pahoitteluni etten jaksa nyt ruveta runoilemaan tämän enempää. Makaan kotona mahataudin kourissa, joten olo ei ole kovin kaksinen :x

Ovis tuli jaa meni ajallaan... Tästä se taas alkaa, tunteiden vuoristorata joka nousee ja nousee kierron loppua kohden, tullen jälleen rytinällä alas. Täytyy asennoitua pudotukseen jo valmiiksi. Pessimistihän ei pety, eihän?

Niin ja lisää plussia kehiin naiset! :p
 
NiQ
Täällähän on käynyt valtava plussapuuhka :flower: onnea kaikille uusille plussanneille <3 Tervetuloa kaikille tonne odottajien esikoishaaveista plussanneisiin :)

innoM mukavaa nähdä, että olet taas päässyt tolpillesi <3 kovasti voimia ja uskoa tulevaan!

NiQ & Pena 8+0 (joka jännittää huomista ekaa neuvolaa ja ultraa niin ettei kykee mihinkään normaaliin tekemiseen...)
 
NiQ, kiitos paljon ja juu päivä kerrallaan ja eteenpäin vaan :) Ihanaa, että nyt taas päästiin yrittämään! En haluis alkaa tikuttelemaan, joten nyt ainakin alkuun mennään ihan vain "kuulostelemalla" ja rakastelemalla, kun siltä tuntuu. Edelliset raskaudet (päättyneet tosin keskenmenoon) tärpänneet ekasta yk:sta, joten kai sitä jotenkin toivoisi tämänkin. Toivottavasti nyt edes vuoden sisään tärppäisi! :)

Puna-Musta, kiitos :)

Niin ja listaan voi myös korjata, että tänään mulla on kp 22!
 
Mulle voi laittaa listaan kp ykkösen(alkanut siis tänään 7.12). Kierto kesti 32 päivää nyt, joten lienee siis kp 1/32-34. Sikäli ok, että jos kierto pysyisi samana niin ei joulukuun yritykset menisikään ehkä ohi :) Yk 3 siis ja nää on toiset luomumenkat. Oon tyytyväinen kun kierrot säännöstyi näin nopsaan ja että osaan ovulaationkin ehkä nyt ennustaa ensi kerrasta :)

Muoks. ÄV!!
Älkääs päivittäkö vielä mitään. "Vuoto" jäi pieneksi ja rusehtavaksi, tuskin voi vuodoksi kutsuakaan. Joten katsotaan, onko nyt sama kuin viimeksi kun ensin tuli pikkuvuoto, sitten pari pvää ei mitään ja sitten alkoi "runsaampi vuoto", joka silloinkin niukanpuoleinen...
 
Viimeksi muokattu:
Skooby voi kun viiva vahvistuisi!!!! :) sullekkin iski sitten plussapuhuri! nyt tytöt perässä! tuu heti kertomaan kun oot testannut uudestaan, tsemppiä!

Zophie pahoittelut tädistä :hug: uutta matoa koukkuun! ;)

NiQ mukavaa ekaa neuvolareissua :) säkin oot jo 8 viikolla, hui kun aika menee nopeasti! :)

Puna-musta toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä! pessimisti ei pety, meinaan mulla ei ainakaan tässä kierrossa ole tärppikierto :D eli mun kohdalla katotaa ens kierrossa! sulle ihan hirmusti plussaonnea!

t84 mukava kuulla sinustakin "pitkästä" aikaa :) tänne tulee niin hirveesti tekstiä yhdessäkin päivässä ja jos on parikin päivää pois niin tippuu kärryltä äkkiä!

itselläkin vähän sama homma, miehen äiti heittää aina tälleen että "työkaverit jo tuossa kyseli et koska minusta tulee mummo" tai "ukki soitteli ja kyseli teidän kuulumisia, jokos on perheenlisäystä tulossa", musta se on aika ahdistavaa : / koska en halua todellakaan kertoa tästä kenellekkään että vauva olisi tosi tervetullut, mutta ei niitä niin vaan tehdä! ja sitäpaitsi ne saadaan jos suodaan! :)

kaikille plussapuhuria! ++++++:whistle:
 
Zophie, voin sanoa että älä vielä nuolaise ennenkuin tipahtaa noiden vuotojen kanssa. Voin sanoa että alkuun luultavasti kierto on tasainen mutta kyllä se siitä pitenee vielä. :D nimimerkillä kokemusta on. Nyt 1,5 vuoden lopettamisen jälkeen alkaa kierto olla jopa tasainen, paitsi että toinen munasarja on hitaampi ku menkat tulee yleensä kp 28 ja 30-? tahtiin. :D joka toinen kerta näin. Ja itsellähän alkoi muutaman kuukauden lopetuksen jälkeen se rasittava tiputtelu ennen menkkoja, saatoin tiputella kahdesta neljäänkin päivään ennenkuin hanat aukesivat.

tiuhti, toi on aika rasittavaa. Meillähän emäntä on kysellyt kauan ja sitte häiden jälkeen kysyi uudestaan, niin pamautin että on tässä keretty jo yrittää hyvä aika jo. Emäntä siis toitottanut koko kesän että "jos tulet yhtään minun sukkuun oot heti paksuna, ei tarvi ku likaiset bokserit nähdä niin johan sikiät!" no jo vain enpäs ole siinnyt (kuulostaapa hassulta, onko se oikein taivutettu? :D). Meni äiti vähän hiljaiseksi, mutta nyt se antaa jo lisääntymisneuvoja. Pitää kuulemma joka päivä ja kyselee että oonko käyttäny ovistikkuja. Juu en tietenkään ole. Hyväähän se tarkoittaa, mutta välillä se rasittaa.. Silti.. Äiti <3

ON: Eikait tässä, odotellaan että kierto menisi eteenpäin ja viikonloppuna ehkä voisi jo aikaisintaan testata. Alavatsa on jokseenkin ollut painavan oloinen, tai sitten kuvittelen. Alaselkää särkee, tissikipu nyt meni ohi jo. Välillä myös alavatsaa nippailee ja sattuu, mut jotenkin taas iski olo että ei siellä mitään ole. Noh, ehkä sitten ens kierrosta sitten tärppäis.

Mutta voih... RIP Kari Tapio <3
 
Chiba onneksi meidän äitillä ei ole vielä mummokuumetta, kun väänsi itse iltatähden joka on nyt 3 vuotias :D eli mun nuorin pikkuveli on kohta 3-vuotias vasta.. äiti on 45-v. siksi se ei varmaan vielä pode hirveää mummokuumetta.. mutta tosiaan, toi anoppi on kyllä sellanen luupää et tosissaan ärsyttää välillä ihan kunnolla sen utelut! meinaan toi ei ole ainut asia mitä se kyselee, meinaan se käy välillä meillä ollessaan meidän kaapeilla, viimeksi hävetti niin helvetisti, wc kaapissa oli kortsuja, seksilelu ja liukuvoidetta :D mutta mitäs meni kattomaan! sitte mun mies pamautti sille että et sä voi toisten kodissa mennä luvatta kaapeille kyttäämään toisten tavaroita tai muutakaan!

että näin meillä.. mutta muuten anoppi on ihan jees :)
 
tiuhti, arvaa nolottiko meikäläistä kun kesällä oli miehen vanhemmat täällä kylässä ja itse olin Lapissa kotona käymässä. Noh, olin heittänyt vessan roskikseen raskaustestin odottamaan, että kun vien roskia niin otan sen sieltä matkaan. Noh, olin unohtanut sen sinne ja anoppi käyny täällä vieraillessaan vessassa, ja vessan roskiksessa ei sillä hetkellä ollut pussia, vain ja ainoastaan se raskaustesti pakkauksineen. Tulin kotiin niin oli anoppi laittanu roskikseen pussin ja raskaustesti siellä. Ihmettelinkin että miksi se katsoo minua aina niin toiveikkaasti ja odottavasti. Selvisi sekin syy sitte. :D
 
Chiba :LOL: toi on jo aika paha! no, mutta ainakin sinun anoppi osaa nyt vähä odottaa jälkipolvea sitten, kunhan ei ala turhia kyselemään ja pahoittamaan mieltäsi.. mutta toivottavasti mulla ei käy ikinä noin! mä piilotan jo nyt raskaustestit niin hyvin pusseihin omaan vaatekaappiin ihan siltä varalta jos joku käy tutkii wc kaappeja ja käytetyn testin vien saman tien roskiin pussissa :D oonko vainoharhanen tai jotain??!!! :D on se kyl perseestä ku omassa kodissa joutuu moista tekemään, mutta en vaan halua että anoppi tai kukaan muu saa tietää näin henkilökohtaisesta asiasta..
 
Omanapailen: Täällä siis kp 29/32 ja eilen illalla tuli sellaset menkkakivut et olin satavarma et yön aikana täti kurvaa kylään.. No eipä sitten kuitenkaan ole näkyny! Hyvä niin ;) Eilen tein testin, puhdasta negaahan se näytti, huoh. Tänään ei oo kyllä minkäänlaista mahakipua eikä muitaka menkkaoireita ollu, missä lie viipyvät, vai venyykö kierto taas päälle kolmenkymmenen.. Pitää koittaa lauantaihin asti sinnitellä ja sit tehä testi jos ei sitä ennen tätiä kuulu :)
 
Tää on ihan hirvittävän kamalan ahistavaa. Testi vielki näyttää yhtä hailakkaa viivaa.. :( Pelottaa,että tää on vain jotain omituista vain.. Ovis-testi näyttää kyllä kahta vahvaa viivaa mutta r-testi vain haaleeta.. On niin omituinen olo. Kohdun kohalla jotain aivan järkyttäviä kipuja välillä,tuntuu,että taju lähtee.. Miten malttaa oottaa vielä muutaman päivän,että tehä taas uus testi.. Pitäis varmaan ostaa se digitaalinen niin ei tarviis arvailla vain..
 
Heh, hauskoja mutta noloja nuo kaapinpenkomis/roskisjutut :D Ihteäni kans hirvittää ku oon nii neuroottinen noista ovis ja raskaustesteistä kun niitä on kymmeniä, enkä oo malttanu heittää menemään ku pitää viivoja pääästä myöhemmin katselemaan, sittenku joku menee ja huomaa ne :D pitäs varmaan pitää siivouspäivä!

Annimu Ei toivota tätiä tulevaksi ;)

Chiba Äitit <3 jotenki just tutun kuuloista!

Omanapailua.. Neuvola aika varattu siis 27.12. IIK. pelottaa ihan sikana! jos siellä ei ookkaan mitään. Enkä tiedä miten meijän neuvolassa toimiivat, katotaanko sydän ääniä tai sisätutkimuksia tai mitään, niin kovasti haluisin. :heart: Jotenki tuntuu et kaikki ei oo kohdallaan kun taas välillä tuntuu et on. En tiiä tää on tosi raastavaa ja hermoja koettelevaa, kun ei oireitakaan oo juuri paljoo. Eniten mua pelottaa mennä sinne ja jos se terkka sanoo että ei näy/kuulu mitään nii mitä siihen reagoin.. "kyllä siellä piti olla".. :| Odottavan aika on pitkä.

Oon käyny kurkkimassa tuota odotuspuolta ja jotain sinne kirjottanu mutta vielä en tunne kuuluvani sinne. Täällä on kaikki tutut ja turvalliset ihmiset ja tänne on helpompi tulla...

Plussapuuuuuhhhhh kuitenkin kaikille tasapuolisesti!!!

Hyppy ja pieni 4+5 :heart:
 
taiska87 joo suosittelen sitä digitaalista, eipä tarvii arvuutella, mutta muista et hcg tuplaantuu joka toinen päivä (korjatkoon joku jos meni väärin), niin malttia malttia ;) mutta mä kyllä puollan tota digitaalista! eiköhän siellä ole pikkunen matkassa :)

AnniMu tsemppiä tsemppiä! *älä tule paha täti kylään*!!!!!!!!!!!!! :)
 

Yhteistyössä