<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Mikella Melko törkeää käyttäytymistä terveyskeskuksen väeltä :eek: Kyllähän nyt pitäis vähän reagoida jos yhtäkkiä kierto venyy noin pitkäks ja yks testi näytti haamua.. Höh..

ON Oonpa saanu tänään vessassa juosta oikein urakalla.. vaikka en ole edes juonu normaalia enempää. Yleensä käyn (jos jotain kiinnostaa :D) vessassa korkeintaan 4 kertaa päivässä, tänään oon käyny jo kuudesti tähän mennessä :eek: ja taas on hätä xD Ja yölläki jouduin nousemaan vessaan.. Toivotaan nyt että tärppäis. Huomenna ollaan mun vanhempien luo lähdössä kyläilemään nii siellä en ilkee testien kans rueta leikkimään, joten pakko vaan sinnitellä sunnuntaihin asti :)
 
Viimeksi muokattu:
Oksettaa, paleltaa, nälkä, itkettää, juilii.. :x Mä käyn normaalisti öisin myös vessassa, joten omalla kohdallani siellä ravaaminen tulee tuskin muuttumaan raskauden takia :D Eilen illalla taisin käydä varmaan 10krt ennen, kuin nukahdin! Täytyis muistaa, että en juo mitään paria kolmea tuntia ennen nukkumaan menoa.. Aamulla alkanut "outo pissahätä juttu" on poissa, ihanaa! :)
 
innoM Joo, pitäis itekkin koittaa olla juomatta ennenkuin menee nukkumaan, vaikea vain kun tuppaan unohtamaan asian kun tapana kaffitella iltaisin. Nytkin taas "tuhottu" kupillinen ja päälle tunnollisesti saman verran vettä.. Saa rampata vähän väliä wc:ssä :)

AnniMu Kyllä itsekin vähän häkellyin tuosta vastaanotosta mitä sain, tuntui että pitävät minua hysteerisenä pentuna joka kerran harrastanut seksiä ja nyt pelkää "turhaan". Painottivat kovin sitä että olen niin kovin nuori.. Mitä mielestäni ei voi edes ottaa huomioon kun kuukautiseni on alkanut jo ennen kuin täytin 9! :eek: Olisihan se kiva saada lääketieteellisiä todisteita, mitä nyt kehossa tapahtuu...

Soleigh Tääl peukut pystyssä! :) :hug:
 
innoM, kannattaa muistaa että stressaaminen ja itsensä kovasti tutkiminen voi aiheuttaa noita oireita. Kannattaa yrittää ottaa rauhassa vaan ja koittaa itselle löytää muuta ajateltavaa. :)

ON: Kyllä tuota itsekin yrittää tutkia omia oireitaan, mutta olen ollut jo niin monta kertaa valeraskaana että nyt oikeastaan on vähän jäänyt. En usko vasta kun plussatesti on kourassa. Vaikka välillä kyllä sorrunkin miehelle selittämään että nyt on tämmöstä ja tämmöstä, mutta sitte tulee taas ajateltua järkevästi ja ajateltua, ettei siellä mitään kummiskaan ole. Saa nyt nähdä, sunnuntaina vois testailla ehkä ekaa kertaa. Ja tosiaan kp 24/32 menossa.
 
Chiba Iseäkin hirvittää, että keksin itselle oireita ressaamalla. Kyseessä kuitenkin ensimmäinen kerta, kun edes epäilen raskautta niin on vaikea kuvitella millaisia temppuja mieli tekee ja mitkä sitten on oikeita oireita..

Tosin aikasemmin kävin koiraa ulkoiluttamassa ja pyrähdin juoksuun, niin oli pakko pysähtyä kun alavatsaan "repäs" ikävästi. Maanantain uudestaan soittoa ja sitä lääkärin mielipidettä kehiin, menee näinki nuorelta pasmat kun joutuu arvuutella... :|
 
Viimeksi muokattu:
innoM, kannattaa muistaa että stressaaminen ja itsensä kovasti tutkiminen voi aiheuttaa noita oireita. Kannattaa yrittää ottaa rauhassa vaan ja koittaa itselle löytää muuta ajateltavaa. :)
Joo, tiedän :D Jotenkin en vaan millään voi/jaksa uskoa, että tärppäisi taas heti ekasta yk:sta! Silti elättelen toiveita noiden kahden km jälkeen.. No, ei auta. Aika näyttää. On vaan niin outoa, että jos ei olekkaan vaikka raskaana, niin on näitä oireita silti ja mistä ne sitten johtuu ja ja ja.. :eek: Mä en ole koskaan ollut "valeraskaana". Jotenkin sen vaan tietää, että nyt sitä ollaan, mutta nyt voi käydä toisin! Oireet on aina viitanneet raskauteen ja sen takia pää on vähän pyörällä. Jep samoilla päivillä mennään :) Normaalisti kiertoni on myös tuon 32, mutta km jälkeen (ja välillä sitä ennenkin) ollut 40 molemmin puolin, max 42.
 
innoM, eli jos sinulla on oletettu tämä kierto 40-42 niin ehkä alkio olisi jo saattanut kiinnittyä. Koska se ovis tosiaan puolessa välissä kiertoa tapahtuu. Eli siis aika näyttää. :) Ovisoireinakin tosiaan voi olla pahoinvointia, palelua yms samankaltaisia oireita kuin raskausoireetkin. Ja puhuit muistaakseni venyvästä kirkkaasta limasta, niin yleensä se on niitä ovislimoja, jotka ovat kaikista hedelmällisimpiä eli ovis on tulossa ihan niillä hetkillä.

Mikella, joo onhan tuo aika stressaavaa kun miettii että mitä jos onkin raskaana jne. Mutta kai sitä itse on jo tarpeeksi monen pettymyksen jälkeen oppinut vähän huokaisemaan ja odottelemaan sitä tätiä.

Vaan onpas mukava, nyt on lapsuudenkaveri raskaana ja ilmeisesti hormonaalinen ehkäisy pettänyt. Olen toki iloinen ja onnellinen hänen puolestaan, mutta toisaalta taas masentaa ja turhauttaa oma itseni. Toiset tulee näköjään raskaaksi vaikka ehkäisyäkin on käytetty aivan oikein, ja minä en sitte millään. Pöh.
 
Viimeksi muokattu:
Chiba Joo, tuntuiskin että olisin etuoikeutettu, jos nyt tärppäisi. Varsinainen ehkäisy (pillerit) on lopetettu jo keväällä, mutta keskeytetty ollut käytössä. Tarkoituksena tosiaan oli alkuvuodesta aloittaa toden teolla yrittäminen..

Eniten minua huolettaa jos en olekaan raskaana, että miksi kierto olisi venynyt ja viikkokaupalla alavatsa kipuilee ilman että siitä mitään "seuraa" , eli joko menkat tai plussaa.. Tuskinpa tässä vielä mitään aihetta huoleen, olen vain hermoheikko ja selvyys pitäisi saada heti nyt. :D Tooosi ikävä puoli ihmisessä, kun ei löyty malttia... Tuntuu että mieli ja tunteet vie voiton järjestä. :)
 
Chiba, eräs hyvä ystävänikin on nyt raskaana ja pillahdin itkuun (onnesta?), kun hän minulle ensimmäisten joukossa kertoi. Kyllä se silti kirpaisi ja hän pelkäsi kertoa, koska tiesi tilanteeni, kun muutama kk sitten sain keskenmenon. Olen kuitenkin todella onnellinen hänen puolestaan ja tähän asti kaikki mennytkin hyvin ja 12vk ohitettu.

Juu, tosiaan mä epäilinkin noita oireita aluksi oviksena, mutta sitten jotkut täällä sai mun pään ihan pyörryksiin.. :D No, kuten sanoin. Aika näyttää :) Kauan noi ovisoireet edes kestää? Nyt sunnuntaista asti ollut näitä oireita.. Juilimista joka päivä! :eek:

Tajusin tossa vielä oireista, että muutama jättifinni(joita ei oikeestaan ikinä tule) on tullut juuri naamaan! En tykkää sitten yhtään :D Ruma olo :D
 
Onnea Valtavasti kaikille plussanneille ja haamujännityksessä eläjille!

Mä vähän omanapailen ku on hieman kökkö fiilis taas vaiheeksi. Kävin siis tänään aukiolotutkimuksessa. Kaikki oli hienosti mallillaan ja munatorvissa virtasi hienosti varjoaineet. Siinä mielessä oikein mukavia uutisia tälle kierrolle. Mutta mutta... sitten taas vetästiin mattoa mahan alta ja päivä meni paskaksi... Viime kierrossa ku söin niitä clomifenejä ni nehän aiheutti sen kolmen munasolun kypsymisen. Clomifenien pitäs sit auttaa tähänki kiertoon, mutta nyt ku mennään kp 10 ni munatorvissa ei näkyny yhtään, ei siis YHTÄÄN kypsyvää munasolua... Kyllä alko harmittaa ja kovasti et ku kaikki muut on nyt sit kunnossa niin nyt ei taaskaan munasoluja kypsy... nyt pitää sit taas kerran ravata munasolujen ultraääneen ens viikolle aika... bye bye satanen :( Pitää vaan pitää sormia ristissä et munasolut ois kypsymässä hieman myöhemmin (ois pitempi kierto tulossa) ja ens viikolla ois jotakin munasolua kypsymässä, ei taas jaksas ns. tyhjää kiertoa...

Tehtiin miehen kanssa myös sellanen päätös et siirrytään tuonne kunnalliselle ku rahat alkaa loppua siihen et juostaan tuolla väestöliitolta, saatiin lääkärikin kirjoittamaan meille lähete, haikee mieli on kyllä mutt ei voi mitää...
 
Mukavaa perjantaita kaikille :wave: mulla reissu lähenee, maanantaina olis lähtö aamusta ja sitten olenkin viikon poissa näistä maisemista!

Memelisa voi sua :hug: mä niin toivon kovin, että sun kiertosi vaan venyy ja ja sieltä on kypsymässä kunnon iso munis ja tärppi kävis tästä kierrosta! :heart:

t84, iloksi, Chiba, mimmu1984, Puna-musta ja karoliina87, teillä on yritystä pidempää takana, ja mä niin kovin paljon toivon, että plussa pärähtäisi teille tässä kierrossa! jos ei tässä niin sitten seuraavassa! :) ihailen suunnattomasti teitä pitkämatkailaisia, mulla ei kantti kestäisi noin kauaa ja olisin heittänyt hanskat tiskiin jo monta kertaa, älkää te tytöt luovuttako!

mä uskon ja luotan siihen, että kaikille meille esikoista haaveileville se kaunis ihme suodaan ja joku päivä me kirjoitellaan täällä uudemman kerran pikkukakkosen toivossa, eiks joo?! :heart: kaikista meistä tulee hienoja äitejä, lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan :)

plussaonnea innoM, Mikella, Chiba ja kaikki muut loppukierrossa olevat, sekä onnea oviksen bongaukseen ,tsemppiä meille kaikille tähän kiertoon! :) nyt ulkona tuulee kovasti, eiköhän sieltä yllä pari kunnon puhuria myös meille ;) ++++++++++++++:whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

tiuhti_, nuolee haavojaan ja ponnistaa uuteen alkavaan kiertoon, YK3 ja KP2 :)

muoks* ja vielä kerran onnea kaikille haamuileville ja plussanneille! :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
t84
Huomenta muruset!
Ihan ensin pakko vähän valittaa, ihan kauheet kivut ollu koko aamun, en tiiä voisko olla ovis? Siinä tapauksessa harmittaa ihan älyttömästi ettei eilen jaksettu hommailla, mies nukahti sohvalle ja mä kattelin makkarissa telkkaria ja sammuin sinne :/ No, ilmotin äsken ukolle että sietäis tulla töistä suoraan kotiin käymään, seksiä tarjolla, toivottavasti kerkee vielä jos tää nyt ovis on...

Eilen kun kävin muuten koirien kanssa lenkillä niin yhtäkkiä mutkan takaa tallustaa pieni tyttö, väittäisin että joku 2v? Reippaasti tulee ja hihasee että koira! ja tulee niitä moikkaamaan. Ei näy ketään muuta ja koitan kysellä että missäs äiti on, mutta tyyppi oli niin ihastunu noihin koiriin etten saanu siitä mitään irti. Pää lyö ihan tyhjää, mitä mun pitää tehdä? Koitan vielä huudella että onks joku jossain, ja vihdoin, siis varmaan joku 10min(!) päästä lapsen vissiin isä tulee kaukaa että "jaa tänne sä menit". Siis oikeesti, lapsi on kateissa 10min ja toinen ottaa ihan iisisti? Suututti ihan pirusti, mut enpä saanu mitään sanottua.

tiuhti mä oon kyllä vähän kateellinen, haluun kans reissuun! :D Me ei ikinä käydä muualla kun mökillä, mä haluisin edes laivalle käymään, mut ei me saada ikinä aikaseks, ja toiseks ei nyt ihan kahdestaan jaksettais mennä, muttei saada ketään mukaan. Ja tosin nyt ei varmaan olis tilaakaan kun on pikkujouluaika...
 
chiba tuohon ovulaatioasiaan vaan, kun sanoit sen olevan puolessa välissä kiertoa, niin itse olen aina luullut(ja netistä lukenut) sen tapahtuvan n. 14 päivää ennen kuukautisten alkua, riippumatta kierron pituudesta. :confused:

ON: Täällä ei tapahdu mitään, kp 35/34, ei menkkoja,takana negatiivinen testi. No, odotellaan.

Memelisa::hug:
tiuhtille hauskaa matkaa :)
t84 toivottavasti teille nyt vihdoin tärppäisi =)

Plussaonnea kaikille loppukierrossa oleville, chiba, innoM, PunaMusta ja muut :)
 
Huomenta! |O

Memelisa, voi kurja! Mutta älä nyt luovuta olleskaan, jospa ne clomit kumminkin tekis tehtävänsä. :hug:

tiuhti, Mitä, reissuun lähdössä? Höpöti höi, miksi sinä reissuun lähtisit kun voisit viettää mukavan viikonlopun MEIDÄN kanssa ja turista joutavia? Kyllä se mies yksin pärjää. :D (vitsi) .... Mihin päin ootta suuntaamassa? :) Ja kivaa reissua ;)

t84, voi olla, mutta kyllä te vielä kerkiätte jos se ovis on. Sopivasti itseasiassa harrastelette koska munasoluhan voi olla minimissään sen 12h hyvänä ja vähän huonommat siittiöt voivat kanssa aika nopeasti kuolla naisen putkistoissa, niin kato jos se munasolu on irtoamisvalmiudessaan tai juuri irronnut, niin ehkä ne simpat sitte kerkeää! Mutta muista, ei paineita... vaan helkkarin hyvää seksiä vaikka keittiön pöydällä, ettette ihan kaavoihin kangistu koko homma! :) :D (mähän kuulostan jo joltain seksiterapeutilta :D)

Zophie, itselleni on opetettu tällainen sääntö ja olen myös itse lueskellut netistä, että aina kierron keskivaiheilla olisi ovis. Mutta voi olla hyvin mahdollista, ja kyllähän toi pätee ainakin siihen 28 kiertolaisille tuo sääntö. Omasta mielestäni se ei ole koskaan pätenyt minulle, mut täytyypä alkaa oikeasti tarkkailemaan että onko tämä näin. :D Mutta periaatteessaan noitahan voi kumpaakin soveltaa, että jos nyt kumminkin alkaa pupuilut keskellä kiertoa (ajatellaan nyt 30pv kierroksi) ja ovis tapahtuu 14vrk ennen kuukautisia, niin ainakin ollaan ajoissa liikkeellä. :D

ON: Voi kauhea, eilen kyllä tuli niin hassu olo ettei toista.. Illalla silittelin alavatsaa ennen nukkumaan menoa ja oli niin euforinen olo, ihan kuin tunne että olen raskaana ja tällaista euforiaa ei koskaan ole ollu. Ei jumatsuikka näitä tunnetiloja taas, meni sitte koko yö pohtiessa ja jännäillessä asiaa. Nyt on taas olo, että vitut siellä mitään ole, uskon vasta sitten kun plussatesti kädessä. :headwall:

Ihanaa, meki saadaan kahden viikon päästä maiseman vaihdos reiluksi viikoksi, kun lähetään kotia Lappiin. <3 Pääsee näkemään äityliäkin pitkästä aikaa. :heart:

Hyvää perjantaiaamua kaikille ja nauttikaa viikonlopusta! Ja plussapuuuuuh +++++ :whistle:
 
Huomenia ja hyvää viikonlopun alkua naiset!

En oo täällä ehtinyt nyt vieraileen kun päivät on täynnä koulua ja töitä! Siinä mielessä hyvä juttu, että on todellakin saanut muuta ajateltavaa! Kierron keskivaiheilla mennään ja seksiä on nyt ollut pakko harrastaa keskellä yötä kun se on ainut hetki ku nähdään. No tää kiire on väliaikasta onneksi..Miten nää kaikki hommat kasaantuu tähän joulua ennen..Onneksi loma on jo tulossa!

Oikein paljon onnea plussanneet ja haamuilijoille vahvistuvia viivoja! Rentouttavaa viikonloppua! Puuh :whistle:
 
Kyllä se pissa juttu taitaakin olla VTI. Illalla helpotti, mutta aamulla taas sama juttu. Saan tänään siihen lääkkeet. En nyt sit testaillu aamulla, kun haluan tämän hoitaa ensin alta. Oireet kyllä edelleen jatkuvat. En sitten tiedä onko juilimiset tuosta VTI:stä, mutta rinnat, pahoinvoinnit ja muut tuskin ainakaan.. No, aika näyttää! :)

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Anteeks,omanapailen taas :( Mutta se on totta! Meille tulee vauva.. Tai ainakin siis odotan vauvaa.. (Tuntuu tyhmältä sanoo,että mä oon raskaana :O) Kiitos onnitteluista ja paljon Plussapuhureita kaikille!

pöppinen mites siellä mennää?
 
Chiba me mennään Lanzarotelle viikoksi :) eli kanarialle, mies järkkäsi yllärimatkan! kertoi noin kk sitten kun kinusin etteikö voitais ottaa äkkilähtöä ja lähteä, sit uhkasin et varaan, niin joutui sit kertomaan mulle et on varannut jo ajat sitten :ashamed: meni ylläri silleen pilalle tai joutui ennenaikaisesti kertomaan! :D mua alkoi kovasti naurattaa toi et " höpöti höpö, et sä mihkään reissuun lähde vaan jäät turisee meidän kanssa...." :LOL:

t84 oltiin viime vuonna 2 viikkoa kreikassa, korfun saarella, kaunis paikka ja ihan tavallinen 3 tähden hyvä hotelli, 2 viikkoa, 2 henkeä niin 1100€, eli ei kallista :) eiku lentokentälle kyttäämään äkkilähtöjä! ja tuo meidän kreikan matka ei edes ollut äkkilähtö, finnmatkoilla on hyviä kohteita halvalla! ja se oikeesti tekee terää kun pääsee kokonaan uusiin maisemiin edes viikoksi tai viikonlopuksi! :) ja kyllä ne simpat ehtii sinne vielä! 24h pitäis munasolun olla hedelmöityskelpoinen, tsemppiä ;)
 
Oikein paljon onnea plussanneille, halauksia tippuneille ja tervetulotoivotukset uusille!

Olen viettänyt vähän palstahiljaisuutta tässä, vaikka aina olen käynyt lueskelemassa juttujanne. Nyt on vaan vähän hankala lähteä kommentoimaan, kun näitä uusia juttuja on tullut niin hurjasti. Siispä jätän tasapuolisesti kommentoimatta yhtään mitään! :D

Mulla on tänään menossa kp 27/27-35. Välillä tuntui, että kyllä siellä kohdun seutuvilla jotain tapahtuu ja tää voisi olla tärppikierto, mutta nyt taas oon ihan varma, että en oo raskaana. Ja voi argh, silti piti tuhlata juuri se ainokainen raskaustesti, joka mulla jemmassa oli. Negatiivista näyttää ilmeisesti... Tosin avasin testin mielestäni vielä testiajan sisällä ja ehkä näin häivähdyksen jotain siinä, mihin arvelen testiviivan tulevan. Mutta eiköhän se ollut ihan vaan viivanpaikka taas kerran. Jotenkin tuli ihan käsittämättömän paska fiilis tuosta :( Jospa se täti kurvailis paikalle huomenna, niin pääsis häntä koipien välissä uuteen kiertoon... Yritän vähän paremmin kommentoida taas tästä eteenpäin teidän pulinoita, nyt ei vaan irtoo mitään :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
taiska87 Onnea ja kiitos plussapuhurista! :flower:

Täällä minä vieläkin odottelen, plussaa tai tätiä..Kun jompi kumpi tulisi ja loppuis tää jossittelu! :( Tänään kp 45/32.. Jos ei menkat ala, niin maanantaina vielä testi ja jos sekin vielä näyttää negaa niin haluan jo keskustella asiasta jonku ammatti ihmisen kanssa :eek: Kuitenkin kun oireet jatkuu hyvinkin fyysisinä, eilen illalla alkoi rintoja jomottaa ja tänään sama homma, tuo kaiken sen muun lisäksi mitä on tullut aikaisemmin listattua..
 
tiuhti_ Kiitos kauniista sanoistasi! Tippa tuli linssiin väkisinkin :) Onhan tää ollu melkoisen rankkaa varsinkin viime aikoina. Mutta jos tästä joskus vielä raskautuu niin se on kyllä paras palkinto koko koettelemuksesta! Ja meillä tämä tilanne on vahvistanut ennestään vahvaa parisuhdetta.
Hyvää lomaa sinulle! =)

Kiitos muillekkin kommenteista! Olen ollut hieman laiska vastailemaan viime aikoina kun kone tökkii niin pahasti :p

Pikaisesti vielä omaa napaa. Luulemani vatsatauti ei sitten ilmeisesti ollut kuitenkaan sitä miksi sitä luulin... En kyllä tiedä että mitä se sitten oli. Mieli tekee taas kepposiaan kun kuvittelen koko ajan voivani pahoin ja muitakin oireita saan helposti keksittyä tarpeen vaatiessa. Vatsa on ollut monta päivää sekaisin mutta silti ruoka maistuu. Näistähän saisi helposti raskausoireita mutta olen päättänyt keksiä aina jonkin muun selityksen näille oireille, ettei pääse pettymään. Mitähän sitä keksisi ettei tutkailisi koko ajan itseään...

Hyvää perjantaita kaikille! Onnittelut jälleen kerran kaikille plussanneille (näitä lisää!!!) ja tsemppiä kaikille muillekkin! Nyt täytyy ryhtyä valmistautumaan pikkujouluihin :)
 
The Esikoisesta Haaveilevat PE 10.12.2010



yina.....................kp 48/33-35........................yv 1,5
Mikella..................kp 45/32.............................yk 0
BlueNote..............kp 43/29-?..........................yk 4
Skooby................kp 40/28-31........................yk 2
horrorpop............kp 36/27-34........................yk 4
Karoliina87...........kp 36/28.............................yk 6
Zophie.................kp 35/34.............................yk 2



AnniMu................kp 31/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 31/48.............................yk 2
mimmu1984.........kp 30/31-35........................yk 6
Iloksi...................kp 30/32.............................yv 4+
AnniSofia.............kp 28/35-37........................yk 3
soleigh................kp 28/28.............................5/10
Jomi....................kp 27/27-35........................yk 4
Chiba..................kp 25/30-35........................yk 7
innoM..................kp 25/42.............................yk 1



Ella83..................kp 23/34.............................yk 3
iseeyou................kp 22/25-29.......................yk 4
Puna-Musta..........kp 18/26-28.......................yv 1,5
t84......................kp 15/28............................yv 2
Lilli88...................kp 15/?...............................yk 1



Arminen...............kp 12/27-28.........................yk 2
Memelisa..............kp 11/?................................yk 6
Gabrielle...............kp 9/31................................yk 4
tiuhti_..................kp 2/25-28...........................yk 3
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT


pöppinen.............kp 36/28-30........................yk 1
Hyppy.................kp 36/28.............................yk 2
Taiska87..............kp 35/??.............................yv 2



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
 
innoM Joo, se on ollut melko tasaisesti tuo 32, lukuunottamatta ihan ensimmäistä vuotta ja pillereiden aikaan. Ainoat heitot menee alaspäin; joskus on voinut yllättää menkat jo kp 30 tai 31..Toivottavasti venynyt jostain kummasta syystä, ( esim. vuoden vaihteen jälkeisen yrittämisen suunittelun stressaamisen vuoksi? Tulipa kamala lause..), kumma vaan kun en ole tottunut tämmöisiin tempauksiin kehossani! Vaikka paljoon taitaa joutua varautumaan yrittämisen sekä mahd. tulevan raskauden aikana :)

Toivotaan parasta, alavatsan vihlomiset jatkuu.. Jos ei täti tuu ennen maanantaita niin sit miettii uudestaan :)


Ai niin, perhanan äijä oli mennyt anopille sanomaan, että odotan JO vauvaa. Arvaa olinko (ja olen edelleen) vihainen... :( Oon muutenkin yrittänyt selittää, että vaikka plussaa tulisikin ettei siitä kannata huudella. Yritti selitellä sillä että äitinsä toivonut niin kauan lastenlapsia.. ÄRGH.
 

Yhteistyössä