<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Skooby, minä sanoisin että aivan normaalia tuo kierron venyminen. Vaikka et syönyt pillereitä kuin pienen hetken aikaa niin siltikin. Nimittäin isompi riski se on sekoittaa hormonitoimintansa syömällä pillereitä lyhyen aikaa ja sitten lopettaa, kun taas syödä vähän pitempi aika ja sitten lopettaa. Koska e-pilleritkin ovat sellaiset, että niitä ei suositella aloittamaan ja syömään pari kuukautta, ja sitten lopettamaan. Kun oma kiertohan siinä menee jäihin ja keholla menee oma aikansa, että saa oman hormonitoimintansa taas käyntiin.
Eli luultavasti sinulla menee se muutama kierto, että alkaa tasoittua. :)
 
AnniMu, Lilli88 Joo, meinaan kyl vaatia tutkimuksia jos mitään ei tapahdu, etenkin jos näinkin fyysiset oireet jatkuu.. Alavatsaan nipistelee / repii välillä tosi voimakkaastikin.. :(

Jomi Tässävaiheessa tätikin olisi jo tervetullut, saisi varmuutta epätietoisuuteen ja voisi aloittaa tosissaan yrittämisen... :)

Gabrielle Enemmän kysymyksiä kuin toiveita tämmönen venyminen nostattaa, vaikka aina takaraivoa jäytääkin se pirullinen ajatus, jospa mä sittenkin olisin...? Rankkaa tämmöinen arvuuttelu :|
 
Gabrielle ja Jomi Ompa helpottavaa kuulla, että noinkin kauan pikku siimahännät voivat elää! :) Luulin jo, että kierto meni hukkaan! Jospa ne ois ollu tosi kestäviä tapauksia, mikäli se ovis meni jo.

Semmonen olo kyllä, että ei kai sitä voi olla niin onnekas, että heti raskaaksi tulisi.
Tuntuu niin pahalta lukea pitempään yrittäneiden kirjotuksia. Ystäväpiirissäkin löytyy pari naista, joilla on endometrioosi. On ihan kamalaa ku monet jotka niin kauheesti haluaisivat lapsia ja olisivat loistavia äitejä, eivät voi saadakaan sellaista oman kehonsa ongelmien takia! :( Itse olen elämäni järjestänyt niin, että voin saada suurenkin perheen. Ainoa asia, mitä olen pienestä pitäen halunnut on perhe. Olis niin suuri järkytys, jos selviäis ettei se onnistukaan! Nyt siis elellään hyvinkin jännittäviä aikoja..

Haluankin nyt antaa erityisen suuret halit teille pidempään yrittäneille ja hiiiirveeen suuret plussapuhurit! :whistle: :heart:
 
Huomenta!
Täällä mennään kp 38/34, kroppa säätää omiaan. Viime viikon ke yhden pvän vuoto, sitten vuotovapaata, sitten tuli vissiin pe vai la puoli pvää vuotoa, ja nyt on ollut vain paperiin tarttuvaa pikkuista tuhrua. Mitä tästäkin ajattelis. Nega viime vkon tiistaina tehy ja ei tippaakaan oireita...
"Lohduttavaa" kuulla, että täällä on muitakin. Itse ajattelin omalle gynelleni soitella ke kun on soittoaika :)

Lilli88: Äidillä on ollut endometrioosi, minua odottaessaan häneltä poistettu munasarja ja raskautunut sen jälkeen yhdellä vielä kolmesti, joten ei se aina ole poissuljettua endometriooseillakaan :) Toki, niitäkin on lievempiä ja pahempia. Täten toki mun pitäis olla sikiävää sorttia, mutta enpäs sitten ihan samaa luokkaa olekaan ;)

Plussatuulia kaikille ja meille pitkäkiertolaisille jo vaikka tätiä kylään ;)
 
Zophie Ei se toki sitä välttämättä tarkoitakaan, ettei vois saada lapsia, mutta toinen ystävistäni on kolmikymppinen ja hän on jo vuosia käynyt lapsettomuushioidoissa. Toiselle parikymppiselle ystävälleni oli sanottu, että kannattaa heti hankkia lapset jos haluaa, koska myöhemmin voi olla tosi vaikeeta. Molemmilla tosi paha siis tuo endometrioosi.
 
Mulla olis sitten kp 34. Kovasti jänskättää ja aijon tehä keskiviikko aamuna ekan testin, mikäli täti ei ole vielä sillon saapunut. Tero kuurin viimesestä tapletista olis sitten viis päivää, joten lääkärin mukaan menkat pitäis alkaa viimesen tapletin ottamisesta viiden päivän sisällä. Miten teillä, jotka syötte teroja/ootte syöneet, on menkat alkanu? Sen verran oireita on tullut, että elohiiri alavatsassa aina välillä on ja väsy on todella kova. Myös nipistely aaltoja alavatsassa tuntuu. Mutta ei muuta, joten saa nähdä meneekö oireisto tädin tulemisen piikkiin ja olisiko sieltä joululahja tulossa=)

skoopy Kannattaa varata aika gynelle, jos kierrot on noin pitkiä.. Ootko varmistanut että ovuloit noin pitkien kiertojen aikana? Koska ite en luultavastikkaan ovuloinut pitkien kiertojen aikana, joten raskautuminen olisi ollut mahdotonta. Nyt sain terolut kuurin, jolloin kierto lyhenee lääkkeiden avulla ja ovulointi tapahtuu.
 
Kattelin kalenteria ja huomasin, että mulla on ollut myös 22 päivän kierto alkuvuodesta :O Sitä ennen pari 32 päivän kiertoa. Näiden jälkeen 19 päivän kierto ja sen jälkeen 44 päivän. No, sit tulinkin raskaaksi. Km ja tyhjennyksen (laskin siitä, kun otit napit naamaan) jälkeen kierto 47. Seuraava kierto 42.

Täytyy sanoa, että todella epäsäännöllinen kierto mulla TAI sitten olen merkannut väärin. En kyllä jälkimmäiseen usko, koska tapana on laittaa aina heti, kun kk alkavat merkki kalenteriin. Eli voin hyvinkin olla raskaana tai sitten en :D
 
Onnea Hyppy ja tasika87, tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan. Muistattehan kertoa meille miten jatkossa menee :)

Chiba: mä oon kans saanu muutaman kerran noita viivanpaikkoja, jotka on kadonnu sit kuivuttuaan, voiskohan ne olla niitä kemiallisia? Antas jotain toivoo et ehkä jossain vaiheessa vielä tärppäiski :)

InnoM: noihan sun uudet oireet on ihan klassisia raskausoireita, ettei vain ois pieni salamatkustaja kyydissä ;)

Helena: mulla meni ekalla terolut-kuurilla reilusti yli viikko ennen ku menkat alko, olin jo lääkärille soittamassa ku täti päätti sit kurvata paikalle. Mutta toivotaan et sullakin ois siellä salamatkustaja mukana ;) Tuosta Ovuloinnista haluan sanoa sulle yhen jutun. Mulla on kans näitä ovuloiti ongelmia, ja terolut kuuri ei oikeestaan sitä ovulaatiota tuo, ne aiheuttaa pelkästään kemiallisen tyhjennyksen. Terolut (keltarauhashormoni) tukee jo syntynyttä ovulaatiota, mutta itse ovulaation syntyyn se ei oikein auta. Ovuloimattomuuteen syyään clomifenejä, jotka on siis auttaa ovulaation tapahtumiseen.

Oma napaa: Taas mua vähän turhauttaa. Ikävä katella töissä työkaverin vatsan kasvamista ja unelmoida edes sellasta itelle. Välillä vähän hankalaa tekee, vaikka onnellinen hänen puolestaan olenkin. Vaikka vahinko tapaus kuulema tää on =( Ei oikein tuntunu kovin lohduttavalta ku sille just kerroin näistä meiän ongelmista, niin tää syystä tai toisesta kaivaa laukustaan esille ultrakuvat ja alkaa esittelemään niitä, sillo kyl vähän ihmetytti...

Toisaalta taas oon niin positiivisilla ajatuksilla. Viime torstaina sain siis ikäviä uutisia ku sain aukiolotutkimuksen myötä kuulla ettei munasoluja olis kypsymässä yhtään. Tein sit tänään kuitenkin ovulaatiotestin ja se näyttää kaunista kahta viivaa, ei vielä ihan h-hetki, mutta muutaman päivän sisällä ehkä tuoki testi helotta ku naantalin aurinko iltalaskussaan :) Oikein nyt jännittää mennä huomenna sinne ultraan. Toivon oikeesti et siellä ois jotain toimintaan, ainakin tuo ovistesti näyttäs nyt siltä. Ja mikäli siellä ei oo mitään ni sit kyllä lyön tuon testin sille lääkärille nokan eteen ja kysyn et mitenkä tän oikein selittää :p Oispa hienoo jos tästä kierrosta sais kiinni ni vielä kerkeis unohtumattomimman joululahjan saada ;)
 
Viimeksi muokattu:
Memelisa Toivottavasti sieltä ovis tuloillaan! :) Pidän peukkuja.

Peukkuja, plussapuhureita ja hirmusti onnea kaikille tasapuolisesti! :heart:

On: Täällä vieläkin mennään samassa tilanteessa. Eli kp 48/32 eikä tätiä tai plussaa kuulu, eikä varsinkaan näy.. :( Aloitin (siivous)työt tänään uudessa paikassa ja on tullut liikuttua reippaasti, nyt kotona ja jomottaa alamassua.. : / Taidampa soittaa lääkärille..

Muoks. Soitettu on, ja lähete labraan notta tekevät r-testin verestä.. Muutoin olivat edelleen sitä mieltä ettei muutako odottaa vain tätiä jos testi nega. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! :wave:

innoM Kuin myös sinnekin plussatuulosia! :) Mulla on muuten myös noita valkoisia näppyjä nännipihoissa. Viime kierrossa (kemiallinen) oli myös :whistle:

taiska87 Mä kans toivoisin yhtä vilkasta keskustelua näin lämminhenkisessä seurassa sinne odotuspuolellekin, jos sinne joskus itsekin pääsen. Jospa meitä tulis sinne tässä vuoden loppuun mennessä iso kasa juttelemaan :heart:

Memelisa No HUH, miten ajattelematon työkaveri sulla on :( Mä olisin varmaan pillahtanut itkuun, jos joku olis tuommoisessa tilanteessa läväyttänyt vielä jotain ultrakuvia naamalle :O Ihan olematon tilannetaju kyllä... Hienoo, että bongasit kuitenkin oviksen!! Nyt niitä simppasia sit matkaan ja paljon positiivisia ajatuksia!

Mikella Kurjaa, että joutuu vaan odottelemaan menkkoja... Kuinkahan pitkällä pitää kierron olla, ennen kuin aletaan tutkia tms.? Jaksuja sulle!

ON Kävinpäs testikaupoilla ja dippasinkin sitten varmaan ihan tarpeeksi tujusta päiväpissasta PregCheckin liuskan. Saattaa olla haamu tai sitten silmänlumetta, mutta kyllä mieskin sanoi jotain hyvinhyvin hailua näkevänsä... Testin kuivuttua löysin sen hailakan viivan vielä vähän helpommin. Mutta katsellaan nyt. Ei se vielä tosiaankaan mikään plussa ole ja saa nähdä muuttuuko sellaiseksi tässäkään kierrossa. Viivanpaikkaa noihin testeihin ei pitäisi tulla (on siis sama kuin Apteekin oma). Kurjaa vaan, jos taas on kemiallinen :confused: Vaan toivoa on niin kauan kuin täti ei paikalle paukkaa! :) Mulla on onneksi vielä yks liuska ja yks puikko, molemmat PregCheckejä, joten aamusella taas dippailen jos ei vuoto ala.
 
Lilli88: No höh, sitten onkin aina vaikeampaa : /
jomille onnea viivan vahvistumiseen :)
Mikella Olisipa testi positiivinen. Tylsää odotella vaan...

Mä tässä mietin, josko huomenna koettais gyneä kiinni tai saisi edes puhelinajan. En taida viitsiä terkkariin soittaa, siellä kun on välillä niin elämäänsä kyllästyneitä hoitajia, ja kun en halua minnekään sairaanhoitajan vastaanotolle, samalla voisin nimittäin ihan itseni luokse mennä ;) Kätilö olisikin sitten eri asia, mutta kyllä nämä venymiset mieluiten juttelen gynen kanssa...
Maha on kipeä. närästää ja huonoa oloakin on, mutta ne voi johtua myös epäterveellisestä joulunalusajan ruokavaliostani :stick:
Enpä ole ennen näin innolla kuukautisiani odottanut :LOL:
 
Onkos teillä muilla "oireilijoilla" ollut mitään mielitekoja ruokiin? Tajusin, että mullahan on aivan sama himo, kuin edellisellä kerralla. Kylmät nakit! :D


Jomi, kiitos ja "varovaiset" onnittelut ;) Jotenkin nyt vaan tuntuu, että en ole raskaana, että olen kuvitellut kaiken oireiluni, mutta oireet ovat ja nyt kuitenkin vasta kp 28. En ollut kemiallisesta edes kuullutkaan ennen, kuin tähän ketjuun nokkani tungin :O Toivottavasti se plussa huomenna sulle pärähtää ;) Mä tikuttelen taas kp 32.

Memelisa, no ei ainakaan vielä testin mukaan :D
 
Memelisa Melko töykeää käytöstä työkaveriltas :eek: Huh huh.. Toivotaan meille kaikille vielä maailman parasta joululahjaa! :)

Mikella Voihan pöh! Sais jo tulla se täti sieltä jos ei kerran plussaa! Mutta tiiä mitä se verikoe näyttääkään, pidän peukut pystyssä!

innoM ja Jomi Mä en oo tiennykä et ne valkoset näpyt nännipihoissa vois olla oire raskaudesta? Tosin mulla niitä on ollu jo monen monta vuotta, välillä enemmän ja välillä vähemmän :D

ON kp 34 jo :/ .. ja ei auta ku odotella. Lisää testejä tänään tilasin, eli niitä ei ole (onneks) kaapissa houkuttelemassa testaamaan. :) Närästää koko ajan, tai sillee röyhtäyttää. Kumma, en olevinaan oo mitää närästyttävää syöny. Ja mahan repeilyt senku jatkuu..välillä tuntuu ettei oo hyvä mitenkä päin ku tulee sellane vihlasu, mut onneks ne ei kestä ku minuutin-pari kerrallaan :) Tulis nyt ees se täti.. :/
 
Moi!

Onnea plussanneille ja peukut Jomille, InnoM:lle ja muille jännääjille (Jomin haamuset vahvistukoon!) :heart:

ON: Sain tänään oikein komean tuplaviivan ovistestiin kp 15/27-28! Jee! Pupusteltu on viikonloppuna ja tänään olis vielä tarkoitus kun ukko palaa harrastuksista... Joten kohta taas pääsee keksimään oireita :D Mä epäilen että viime kierrossa en ovuloinut ehkä ollenkaan, koska tällaista juilintaa ja vihlontaa ei masussa tuntunut. Nyt kolmannella yk:lla siis otin ovistestit käyttöön ja olipa kyllä hyvä päätös!
 
Miksi oi miksi menin avaamaan tuon ekat raskausoireet-ketjun...
Tietysti kuvittelen löytäväni itseltäni lähes kaikki mahdolliset oireet, vaikka tosi asiassa onnistun vain kuvittelemaan ne itselleni. Kaikki viimeisen viikon aikana koetut omituiset oireet sopisivat raskausoireiksi. Edelleenkään en usko, enkä varsinkaan yritä uskoa olevani raskaana, kun en kuitenkaan ole. En suostu uskomaan sellaista ihmettä todeksi ilman selkeää plussatestiä.

Seuraa joukko tyhmiä kysymyksiä: Dpo on oletettavasti lyhenne jostain, mistä? Mitä (selko kielellä) tarkoittaa kemiallinen raskaus? Mitä tarkoittaa tjottailu?

Kysykää nyt muutkin jotain tyhmää etten tunne itseäni ainoaksi hölmöksi :D

Gabrielle En tosiaan tällaisena ummikkona tiedä mitä tuo tjottailu tarkoittaa, mutta meillä homma lähti käyntiin ihan puhtaasti siitä, että pillerit oli lopussa. Kysyin sitten mieheltä, että mitä jos ei haettaisikaan uutta satsia ollenkaan ja vastaus oli välittömästi myöntävä. Päätettiin vain katsoa mitä tuleman pitää. Nyt puolitoista vuotta (tai oikeastaan jo hieman reilu puolitoista vuotta) myöhemmin ollaan tultu siihen tulokseen, että ilman "avustusta" mitään tuskin on tulossa. Olemme päättäneet katsoa tilannetta enintään kevääseen asti paneutuen asiaan paremmin. Siitä eteen päin en tiedä mitä tuleman pitää, kun en ole varma miten tuo mies suhtautuisi esimerkiksi hoitoihin. Toivon kovasti että sinne kevääseen asti ei tarvitsisi kärvistellä...

Millä ihmeellä ajan saa kulumaa? Kun vain pääsisi sen reilun viikon ajassa eteenpäin... En kestä tätä kroppaani kohta enää! Eiköhän sekin rauhoitu jälleen kun kp 1 läjähtää tauluun :/

Plussaa kaikille! :) (myös tuon ulkolämpötilan voisi minun puolestani kääntää plussalle)
 
Guuglailin vähän, eli

DPO = Days past ovulation, eli kuinka monta päivää oviksesta on kulunut.
Kemiallinen = Biokemiallinen raskaus ei ole ”huijariraskaus”: Raskaus on kyllä ihan oikeasti alkanut – siittiösolu on hedelmöittänyt munasolun – mutta hedelmöittynyt munasolut ei koskaan kiinnity kohdunseinämään eikä raskaus siten ei ehdi kehittyä kliiniseksi, ultraäänellä havaittavissa olevaksi raskaudeksi vaan seuraa erittäin varhainen keskenmeno.
Tjottailu = "Tulee jos on tullakseen" (Vauva siis :D )

Ihan kamala väsymys!! Huono ja turvonnut olo ollut koko päivän. Menis nämä päivät nyt nopeesti, niin viittis testailla taas.. Huoh..
 
Puna-Musta, tjottailu on "tulee jos on tullakseen" eli ei ehkäistä, mutta ei yritetäkkään aktiivisesti.
DPO = Days past ovulation, eli kuinka monta päivää oviksesta on kulunut. Tästä on ollut aikaisemminkin puhetta, että jos selailet vähän vanhempia viestejä niin saat selville, kuinka lasketaan. :)
Kemiallinen raskaus on sitten se, että munasolu on hedelmöittynyt mutta sitten jostain syystä ei kiinnity.

ON: Tässä olen vähän mietiskellyt ja tutkaillut, että voisiko minulla olla estrogeenin puutetta. Kun oireet ainaskin täsmäisivät siihen..

"Estrogeenin puutteesta johtuvia oireita ovat mm. kuumat aallot, hikoilu, mielialan vaihtelut, unettomuus, nivel- ja selkäsäryt, sydämen tykytys ja ulkosynnytinten limakalvon kuivuminen."

Ja tosiaan itsellähän on ollut ongelmana varsinkin tuo limakalvojen kuivuminen ja kirvely, nivel- ja selkäsärkyjä on, unettomuutta ja kuumia aaltoja. Myös sydäntä tykyttää useasti. Eli jospa tää tyttö menis heti uuden vuoden jälkeen gynelle kun tullaan reissusta. Sais samalla myös tutkia omat paikat, että kaikki on ok..
 
Jomi En tiedä kuinka pitkälle pitäis kierron venyä, että alkavat tutkia, ja vähänhän tuo tympii että niin huolettomina toitottavat sen olevan normaalia... tulee tunne että ajattelevat minun olevan pöhkö kun olen huolissani : / Kiitos jaksuista, kyl tää tästä viimeistään sitten kun täti tulee :)

Zophie Joo, toivon minäkin positiivista, toisi selkeän ratkaisun sillä jos on nega niin sitten jatkuu odottelu.. Ja vauvaahan tässä kovinkin toivotaan! :)

AnniMu Kiitos peukuista! :) Täällä vielä viimeiset toivonrippeet räpiköi, huomenna nähään hukkuuko nekin :| Mutta peukkuja sinne sinullekin! :)

Puna-Musta Mekin miehen kanssa jätettiin pillerit tietoisesti ja tarkoitus oli aloittaa toden teolla yrittäminen vasta vuoden vaihteen jälkeen. Nyt kp 48/32 eikä menkoista tietoakaan, testit on kylläkin näyttäneet negaa... : /

Mutta tsemppiä, ja plussa onnea! :)
 
Toivotaan, että Jomi:n haamunen sieltä vahvistuisi! :)

Täällä tein hätäisenä jo lauantaina ensimmäisen r-testin, kun olin juhlimaan lähdössä. Ihan vain varmuuden vuoksi. :D Siinä testissä ilmeisesti näkyi viivanpaikka, kun hävisi kuivuessaan.
Tänä aamuna tein uuden testin (kp 25/25-29) ja näin todella himmeän vaaleanpunaisen haamusen tai viivanpaikan. :confused: Ei kuitenkaan hävinnyt kuivuessaan. Nyt illasta tein apteekin oman testin 4-5h:n pidättelyn jälkeen ja nega tuli (yllätys yllätys). :(
Jos maltan, niin testaan seuraavan kerran vasta loppuviikosta jos täti ei ole kurvannut kylään. Ärsyttää vain tämä epätietoisuus.

Ja kaksi ensimmäistä testiä olivat RFSU:n raskaustestejä. Kellään kokemuksia? Googlettaa yritin ja löysinkin hyvin ristiriitaista tietoa niiden paikkaansapitävyydestä.

Odottelua, odottelua ja vielä kerran odottelua.
 
Mulle voi päivittää tänään kp 1. Täällä alkoi aamulla menkkakivut ja vuoto alkoi iltapäivällä. Ei mitenkään hirmuisesti vuoda, mut kuitenkin. Eipä ennen ole näin pitkää kiertoa ollutkaan (38pv), mut kertahan tuo on ensimmäinenkin. Ovulaatio tuli kuitenkin tässäkin kierrossa ihan normaaliin aikaan, mut joku kumma tädin tuloa viivytti. Nyt vaan toivon, et loppus ennen perjantaita. Pääsis hääyötä viettämään asianmukaisissa merkeissä...:p

Memelisa toivotaan et ois ovis tuloillaan ja pääsette hyödyntämään... Uskomattoman huono tilannetaju tosiaan työkaverillasi. Joskus tuntuu ettei ihmiset osaa ajatella yhtään toisen asemasta asioita.

Mikella ja Zophie jospa teillekkin sit se täti tulis, niin sais ainakin huokaista helpotuksesta. Tai mieluiten tietysti toivotaan sitä plussaa!!

Jomille varovaiset onnittelut haaleasta viivasta. Pidetään peukkuja että vahvistuu!

Arminen toivotaan et saatte oviksen hyödynnettyä. Mä en vieläkään meinannut alkaa ovista tikuttamaan, just tänään oli asiasta ukkokullan kans puhetta. Vielä yritetään ilman tikkuja bongailla...
 
Huomenta!

Horrorpop, mitä itse olen kuullut RFSU:n testeistä niin niillä kuulemma on tapana haamuilla tai näyttää viivan paikkaa. Mutta toivottavasti sinun kohdalla olisi oikeasti siellä jotain, ettei turhaan haamuilisi. :heart:

Voi Jomi, toivottavasti vahvistuu! Mie pietän muru sulle peukkuja! :heart:

ON: Ei ole enää yhtään raskausolo, mutta ehkä minä testailen huomenaamulla kun noita testejä tuolla on. Ei siellä tieten mitään ole, vaikka kyllähän tulis selitystä moneen asiaan. Kuten tämä minun vatsantoiminta, sai taas yöllä juosta pikaista vauhtia vessaan ja oli kyllä _niiiin_ tuskaa, taju meinas mennä, oksennus tulla ja olin yltäpäätä hikinen. Ja vieläpä menin ykspäivä lueskelemaan että joillain on ollut samankaltaista kun ovat alkaneet odottamaan, että jos nyt ei ole syynä salamatkustaja niin kai se täytyy mennä lääkäriin selvittämään että missä helvetissä se vika on. :headwall:

Plussia kaikille! +++ :whistle:
 
ON. Heräsin tänään kyllä niin "krapulaisen" oloisena, että ei oo tosikaan. Hienoista päänsärkyä, todella huonoa oloa (oksensin, mutta ei sieltä mitään tullut), turvonnut olo.. Nännit edelleen kipeenä ja heti aamusta kunnon juilintaa nivusissa ja oli/on edelleen tosi kylmä! :O En jaksanut edes tikutella, kun uni maistui oikein kunnolla. Huomenta vaan kaikille! :wave:
 
pöppinen
Hellouuuuuu..... :)

Gabrielle saat siirtää mut plussaneisiin kunhan tämä varmistuu. Pelko on nytten että kyseessä on tuulimuna tai että menee kesken. Ei olisi ensimmäinen kerta. :'(

Anteeksi, en ole kovin aktiivinen ollut nyt, mutta pian tämä asia selviää niin sitten jaksan taas olla aktiivinen täällä :heart:
Gynellä käyty, paikat kunnossa eikä tietoakaan kystista tms, jotka aiheuttas tuota kipuilua alavatsassa. Onneksi =)

Mites muilla menee näin yleensäkkin nyt joulua odotellessa ? =)

ON: Suurin osa oireista on kadonnut, joten nyt pelottaa toden teolla että täti kurvaa paikalle
 
Moikka!

AnniMu Käsittääkseni niitä valkeita näppyjä on aina, mutta raskaaksi tullessa ne voi muuttua jollain lailla, varmaan lähinnä suurenee tms.

Arminen Onnea ovisplussasta! :)

horrorpop Voi kurjuus :hug: Toivotaan, että hääyöhön mennessä on täti älynnyt kerätä kamppeensa ja poistua! :)

Chiba Mä taidan nyt keskittyä jännäämään sun huomista testailua, omalla kohdalla tais taas jännäilyt loppua...

innoM Hyvältä kuulostaa, aijai! :)

ON Testattu on aamupissasta ilmeisesti viivanpaikka sitten kuitenkin? En nyt oikein ymmärrä... Kyseessä siis edelleen nämä PregCheckin liuskat (eli käytännössä Apteekin oma). Tosin nyt useamman tunnin kuivuneena testissä näkyy samanlainen hailu juttu kuin eilenkin, joten kaipa siinä eilisessäkin on viivanpaikka :confused: Eilen illalla olo oli todella raskautunut - rinnat oli jumalattoman kipeät ja mies totesi niiden olevan suuremmat. Lisäksi alavatsa turposi aivan kaameaksi palloksi ja lievää närästystä olin tuntevani. Tuo närästys voi olla pääkopan tekosia, mutta en mä kyllä ajatuksen voimalla osaa tissejä ja vatsaa turvoksiin saada. Mutta siis tänä aamuna herätessä oli jo sellainen olo, ettei kyllä kannattaisi testatakaan, mut dippasin liuskan silti. Aattelin, ettei sitten päivällä iske testaushimo, kun olis parempi tehdä aamupissasta. Kaiken järjen mukaan en kyllä voi olla raskaana - jos noita lukuisia oireitani ajattelee, niin kai sen hCG-tason pitäisi jo olla aika korkea ja näkyä siten testissäkin (herkkyys noissa 25 yksikköä). Että eiköhän tämä olo vaan kuitenkin enteile tätiä. Laitoin jo pessimistinä siteenkin, niin ei ainakaan pikkarit sotkeennu, kun vuoto alkaa... :headwall: :LOL:

Mukavampaa tiistaipäivää teille muille!
 

Yhteistyössä