Onnea Hyppy ja tasika87, tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan. Muistattehan kertoa meille miten jatkossa menee
Chiba: mä oon kans saanu muutaman kerran noita viivanpaikkoja, jotka on kadonnu sit kuivuttuaan, voiskohan ne olla niitä kemiallisia? Antas jotain toivoo et ehkä jossain vaiheessa vielä tärppäiski
InnoM: noihan sun uudet oireet on ihan klassisia raskausoireita, ettei vain ois pieni salamatkustaja kyydissä
Helena: mulla meni ekalla terolut-kuurilla reilusti yli viikko ennen ku menkat alko, olin jo lääkärille soittamassa ku täti päätti sit kurvata paikalle. Mutta toivotaan et sullakin ois siellä salamatkustaja mukana
Tuosta Ovuloinnista haluan sanoa sulle yhen jutun. Mulla on kans näitä ovuloiti ongelmia, ja terolut kuuri ei oikeestaan sitä ovulaatiota tuo, ne aiheuttaa pelkästään kemiallisen tyhjennyksen. Terolut (keltarauhashormoni) tukee jo syntynyttä ovulaatiota, mutta itse ovulaation syntyyn se ei oikein auta. Ovuloimattomuuteen syyään clomifenejä, jotka on siis auttaa ovulaation tapahtumiseen.
Oma napaa: Taas mua vähän turhauttaa. Ikävä katella töissä työkaverin vatsan kasvamista ja unelmoida edes sellasta itelle. Välillä vähän hankalaa tekee, vaikka onnellinen hänen puolestaan olenkin. Vaikka vahinko tapaus kuulema tää on =( Ei oikein tuntunu kovin lohduttavalta ku sille just kerroin näistä meiän ongelmista, niin tää syystä tai toisesta kaivaa laukustaan esille ultrakuvat ja alkaa esittelemään niitä, sillo kyl vähän ihmetytti...
Toisaalta taas oon niin positiivisilla ajatuksilla. Viime torstaina sain siis ikäviä uutisia ku sain aukiolotutkimuksen myötä kuulla ettei munasoluja olis kypsymässä yhtään. Tein sit tänään kuitenkin ovulaatiotestin ja se näyttää kaunista kahta viivaa, ei vielä ihan h-hetki, mutta muutaman päivän sisällä ehkä tuoki testi helotta ku naantalin aurinko iltalaskussaan
Oikein nyt jännittää mennä huomenna sinne ultraan. Toivon oikeesti et siellä ois jotain toimintaan, ainakin tuo ovistesti näyttäs nyt siltä. Ja mikäli siellä ei oo mitään ni sit kyllä lyön tuon testin sille lääkärille nokan eteen ja kysyn et mitenkä tän oikein selittää
Oispa hienoo jos tästä kierrosta sais kiinni ni vielä kerkeis unohtumattomimman joululahjan saada