<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

P-M, joo toivotaan ;) Plussatuulta sinne ja testaa nyt ihmeessä!

mimmu1984, kyllä oireista päätellen, mutta ei vielä testien ;)

ON. Aamu 5 aikaan tikuteltu nega! En ole varma odotinko 5 minuuttia, kun heitin sen roskiin. Väsytti niin paljon :D Eipä sillä. Aamusta samat taas, kuin eilen. Hetken heräämisen jälkeen huono olo, juilintaa ja nyt on nännien lisäksi myös rinnat kipeenä, mutta mistä ihmeestä tää turvotus tulee ja onko normaalia?? Tuntuu, että kädet(varsinkin sormet) ja jalat on yhtä pötköä!
 
Mikella Toivottavasti täti tulee pian, jos kerran testikin negaa vaan näyttää!

Annimu Tsemppiä testailuun ja plussaonnea! :)

InnoM Vaikuttaa kyllä lupaavalta..Toivotaan parasta! :)

Chiba Voi kun nuo säryt ei johtuiskaan tädistä! Ehkä sulla oli vielä unihiekkaa silmissä niin et nähny plussaa..;)

Mä oon ihan poikki töistä ja koulusta. Tuntuu et oon hullun väsyny ja työkaverikin siitä mulle mainitsi. Onneksi opinnoista pääsee lomille perjantaina. Työt jatkuu mut se ei oo niin paha. Ihanaa päästä joululomalle! :) Musta on tuntunu, että oon paljon mukavampi ja rauhallisempi jos näin voi sanoa! :D Oon tullu siihen tulokseen, että ehkä pillerit aiheutti mulle kiukkusuutta..Ompa hyvä etten enää niitä syö! Ihan niin ku miehenkin kannalta..:D
Alkukierto oli tosi vaikee. Sitä tuli vähän hulluksi ku koko ajan piti ajatella vaan vauva-asioita! Onneksi oon rauhottunu ja nyt otan ihan rennosti ja katon mitä tulee. Just mahdollisen oviksen aikoihinkin heiluteltiin peittoja työkiireiden takia paljon vähemmän ku aiemmin toivoin mut ei sekään mua ahista. Jos se on tarkotettu nii on ne simpat siellä eläny tarpeeksi kauan.
Ois ihana ku sais maailman parhaan joululahjan. Toisaalta jos plussa tulee tammikuussa nii saa ihanan lahjan uuden vuoden kuuniaksi. Jos taas helmikuussa niin saan itselleni synttärilahjan. Voihan sitä näin positiivisestikin ajatella! :D

Plussapuhurit kaikille! :)
 
Chiba: aijon pitää huolen et siellä ON simppoja odottamassa. Tässä saa nyt mies herätä yöllä (oon iltavuorossa) ja hoitaa hommansa :p Jännää vaan tää kova oireilu, nyt on tosiaan huonoa oloakin ollu oviksen aikaan, ei mulla normaalisti oo yhtään mitään tuntemuksia. Toivotaan et tästä nyt tulis kunnollinen tärppi, ku kerran oviskin näin hienosti itsestään ilmoittelee :)

Sonic Tervetuloa mukaan joukkoon mukavaan :wave:

Mikella :( Voi harminpaikka.Toivottavasti se täti tulisi nyt pikapikaaa paikalle ja pääsisitte sitte uuteen kiertoon. Täältä lähtee ainakin mahottomasti onnea, et seuraavassa kierrossa tärppäisi :) Toi on kyllä tosi ikävä vaihe vaan odotella et menkat alkais, mut mitäs muutakaan nyt vois tehä :(

AnniMu: mä oon käyttäny raskauskeijun ovistestejä ja oon kyllä sata varma et noi mun apteekin ovistestit näyttää paremmin ku ne davidin. Eli en oo kyllä sieltä ite enää tilaamassa ovistestejä. Voihan toki olla et ei noita hormoneja oo ollu tarpeeksi et ois kunnolla näkyny sit tulokset testeissä, mut näillä näkymin mä en oo enää noita tilaamassa vaan käyn ostaa (jos nyt enää ees tarviin) ni apteekin testejä


Puna-musta: Oman mielenrauhan takia suosittelen melkein testaamaan. Mutta itekki ku kattelin vanhempia kiertoja niin kyllä nyt oikeesti nauratti et mitenkähän hölmä sitä on pitäny olla ku on luullu et raskaus näkys testissä jo kp 20 :D Repesin itelleni oikeesti


Tein yöllä töistä tullessa ovistestin ja se hohti niin punaista ettei toista, eli ovis on nyt juuri käsillä. Mahtavaa ku näkyy testissäkin noin hienosti ettei tarvitse arpoa enää ollenkaa, vielä vois tälle aamulle tehä testin et joko alko haalistumaan. Oliko se niin et siitä plus-hetkestä pari päivää eteenpäin ni ois ne otolliset hetket? En oikein muista ku en oo näitä asioita niin tarkkaan pitkään aikaan seurannu. Hassua tää et nyt ekaa kertaa ovulaatio aiheuttaa päänsärkyä, huonoa oloa ja hassuja tuntemuksia. Ei mulla aikasemmin mitään tällasia oo ollu... mielenkiinnolla jään oottamaan :)
 
Memelisa, ovistestin plussasta 24-48h niin pitäis oviksen tulla. Että petipuuhiin vaan. :) Onko muuten kalliita noi apteekin ovistestit? Koska voisin itsekin kokeilla noita, kun noi davidit anto jotenkin hailua viime kierrossa, vasta kun testi oli kuivunut niin hoksas että jaa, ovis olis ollu tuloillaan.

Lilli, voi olla. :D vaikka olin kyllä omasta mielestäni ihan virkeä käytyäni koirien kanssa aamukusetuksilla kirpeässä pakkasilmassa.
 
Chiba: Kiitos tiedosta. Nyt pitää vaan raahata tuota miestä ahkerasti punkanpohjalle. Se ei oikein arvosta näin tiivistä tahtia, mutta nyt ei auta :D Noitten ovistestien hintaa en osaa oikein sanoa ku mies ne kerran mulle pyydettäessä toi. Mut veikkaisin et noi 7 puikkoa maksaa jonku 30-35 euroa. Aika kalliita mutta tuntuvat toimivan todella hyvin. Äsken tein vielä tälle aamulle uuden testin ja vielä vaan tuo testi tummenee... Iip :)
 
Sonic Tervetuloa mukaan pohtimaan ja vertailemaan raskautumisen saloja:)
Jomi ja chipa Tiedän niin tunteen, mun maha on kans niin turvonnut, että voisin olla kolmannella kuulla raskaana. Tosi tylsää..
Mikella Tosi kurjaa jos mensut nyt sit alkaa. Toivotaan ensi kierrolle plussaa!!
zophie Ite laskin myös heti pillereiden lopettamis kuukauden, koska sillon me yritettiin jo ihan tosissaan vauvaa. Laske siitä, miltä itestä tuntuu hyvältä:)

Omaa napailua: kp 1/35 yk 3, joten eipä kierron ovulaatio tuottanut tulosta vaikka kuinka pupuiltiinkin hyvin. No nyt sitten vaan uuteen kiertoon ja toivotaan taas parasta. Onneks tää kierto menee nopeesti, kun on joulu+uusi vuosi ja lähetään myös lomailemaan miehen kanssa tämmikuun ekoiksi 10 päiväksi Amerikkaan joten onneksi on muuta mietittävää. Ja positiivistä kierrossa myös oli kierron huomattava lyheneminen:) Pysyttelen täältä poissa kierron ekat viikot, jotta päivät menee nopeemmin.

Nyt plussatuulia kaikille ja toivotaan, että jouluksi/uudeksi vuodeksi syntyy plussia!!
 
mimmu1984 Kiitos tsemppauksista :) Luulen kyllä tosiaan tietäväni tuloksen jo etukäteen kun nuo oireetkin yllättäen hävis... Ainahan sitä voi toivossa elää :p

innoM Sen aikaa pitää vielä malttaa että eilen tilatut testit saapuvat. Mutta sitten testaan kyllä aivan varmasti :D

Memelisa Melko masokistista toimintaahan tää on vielä tässä vaiheessa ryhtyä testaamaan, mutta ku ei vaan pysty odottamaan! Sitä vaan toivoo niin kovin attä jospa nyt : / Ja oma pää kun ei jätä rauhaan ennen kun se valtava pettymys taas iskee... Jälleen kerran olen huomaamattani antanu itteni innostua liikaa. Täytyy vaan ryhtyä jo etukäteen asennoitumaan siihen minkä jo ennelta tietää tulevan ettei masentuisi ihan täysin.

Oon tässä miettiny, että miten siihen plussaan osaa suhtautua jos sellaisen joskus saa... Miten niitä tunteita osaa käsitellä. Kun on jollain tapaa tottunut ja etukäteen asennoitunut siihen "ei taaskaan" olotilaan. Itken jo nyt pelkästä ajatuksesta että pääsisin kertomaan miehelleni joskus iloisia uutisia surullisten sijaan. Voin vain kuvitella millainen ilonkyynelten niagara plussasta syntyisi :D En varmaan saisi sanaa suusta itkultani! Sitä autuutta odotellessa... : /

Mikellan kirjoituksen innoittamana ryhdyn viskelemään kaikkia plussapalloilla! ;)
*plop* *plop* *plop* *plop* *plop* *plop* *plop* *plop* *plop* *plop*
 
Kuinka aikasin raskausoireita voi tulla? Ihmettelen täällä kun tänään alkoi alavatsan kipuilut, tissit tuli kipeiksi, valkovuotoa ja elohiiri käväisi vatsanpohjassa. Mulla ei oo ikinä tissit kipeet nii siitä jotenki eka huomasin ajatella asiaa..En oo siis tosiaankaan hakemalla hakenu oireita ku niin kiire töissä, ettei näitä juttuja ehdi pohdiskeleen. Yhtäkkiä vaan työn lomassa alkoi näitä tuntemuksia tulla..Koko ajan on ollu semmonen olo, että ei mulla voi ekasta yrityksestä tärpätä mut nyt kyllä tuli vähän sellanen olo et kyllähän sitä voiskin..:) Jos nämä ei oo raskausoireita niin mitä ne on?
 
Sonic
Tervetuloa joukkoon! :wave:

HelenaM
Voi vitsit, ihanaa että "pääsette" matkalle ja Ameriikkaan asti jopa! =) Tosi mukavaa matkaa ja toivotaan, että matkailu ja muihin asioihin "keskittyminen" auttaa saamaan ajatukset vähäks aikaa muualle, jotta kroppa pystyy rentoutumaan ja auttais plussautumista… ;)

Puna-Musta
Itekin oon ajatellut kaikkien näiden menneitten negojen (ja tulevienkin) jälkeen, että miltäköhän se plussa sit OIKEESTI tuntuu… - jännä ajatella jo nyt! Luulen, että tuskin ensin uskon todeks, voi mennä jonkin aikaa ennen kuin tajuaa koko asian. Ja tietty alussa on aina suuremmat riskit että jotain tapahtuu…

ON: Voi mahoton, miten tää kierto venyy ja paukkuu!!! Tämän vuorokauden puolella (16.12.) on menossa kp 50 - että voi BLÖH!!!!! :headwall: Mut tiedän, ettei pikkuista oo matkassa, koska tässä kierrossa tuskin oli ovulaatiota ollenkaan. Odotan kuin kuuta nousevaa, et alkais uus kierto, koska nyt aloitan Clomit seuraavassa kierrossa. Jännää! Oon lukenut paljon muiden clomi-kokemuksia ja odotan innolla, minkälaisia tuloksia se mulla saa aikaan. Eli enpä usko että tän vuoden puolella enää voisin plussata, mut 2011 vuoden alkuun se olis paras lahja mitä voitaisiin saada. Kunhan se täti nyt hurjastelis tänne vihdoin.. Ainakin jomotukset on sitä luokkaa, että eiköhän se pian tuu.
|O
 
Huomenta vaan!

Ensi töikseen että sieltähän se täti kokoajan tekee tekoaan, nyt jo vähän tuhrua tulee. Että eiköhän ne hanat aukea tässä tämän päivän aikana tai huomenna. Noh, ilmoittelenpa sitte ku yykoo kasi alkaa. :/
 
Lilli88 Mulle tuli tollaisia oireita samoihin aikoihin kun sulla nyt, pillerien lopettamisen jälkeisestä tyhjennysvuodosta oli mennyt n. 2vkoa, kun tuli tissit tosi kosketusaroiksi, mahaan sattui ja oli huono olo. Jostain muistaakseni luin, että pillerien lopettamisen jälkeen jossain vaiheessa voi tulla tuollaisia tuntemuksia, kun itsekin silloin mietin, voisiko ne olla jo oireita jostain muusta :)
Mutta toivotaan, että sulla olis se "joku muu" syy ;)
 
Jomi, HelenaM., Chiba ja muut, Voihan täti sentään :( :hug:

BlueNote Kylläpäs on kierto venyny :eek: Mutta toivottavasti niistä Clomeista ois nyt sitten hyötyä ja ovis näyttäytyis ja pääsisitte sitten puuhiin! :)

ON kp 37/32. huhhuh. Aamulla tuli menkkakipuja taas, mutta eipä näy tätiä. Äsken tuntu oikein "lorahtavat" jotain, mutta tarkistettaessa ilmeni, että runsasta valkovuotoa se oli vain. Sitä riittää.. Mutta toivottavasti ois testit tänään tullu nii huomenaamulla tai lauantaina pääsis testailemaan :)

Paljon plussaonnea kaikille! :) +++
 
HelenaM., Chiba, Jomi, :hug:

ON. CB:n digi tuli postissa tänään.. Huiiii! Mies tutki sitä ihan innoissaan ja luki ohjeet todella tarkasti :D En tosin ajatellut, että vielä sitä "tuhlaan". Tikuttelin aamulla (1-2h pidätystä) taas negan. Eilen tilasin herkempiä liuskoja :D Edelliseen kertaan vertailen taas, mutta silloin ennen, kuin tulin raskaaksi oli kierto 44 ja oireet alkoivat kp 28 ja haamun sain apteekin omalla kp 32! Nyt kp 31/32-42. Oireet alkoivat jo 20, eikä haamun haamua noihin 25uML tikkuihin :O Hieman alan epäillä, että olen kuvitellut kaikki oireeni :D No, ehkä tässä on vielä toivoa.. Jos täti tulee niin sitten ens kierrosta ;)
 
pöppinen
Noooniiiiih ihanaiset :heart:

Sain ajan verikokeisiin maanantaille, peukut pystyyn että hormoonia on riittävästi! plussa pärähti testiin, eikä enää haamuilla. MUTTA, haluan varmistuksen varmistuksen niin siksi viel verikoe ja sitten uskon että tämä on totta. =)

Memelisa, ihana tuo sun juttus että olit kp 20 testaillu, joku muukin ollu yhtä innokas ku minä :D
Jomi, HelenaM, Chiba :hug: ilkeä, tyhmä täti tuli sit kylään! hyi hyi sitä..
AnniMu, itellä oli ihan samaa, kipuja ja sit just tunne että alko vuoto, mutta valkovuotoa vain. Pidetään peukkuja!! :)
innoM Tuu sit heti kertoon että mitä digi näytti!!! määki täällä iha innoissani!
Sonic, Teretulemas mahtavaan joukkoon =)
Mikella, oonko oikein ymmärtäny että aloitat ens kierrossa clomit? jos oon niin toivottavasti täti kurvaa pihaan niin pääset uuteen kiertoon ja pidän peukut ja varpaat pystössä että tärppää! :heart:

Kaikille plussapuhureita, tuolla näes tuulee kovasti, toivotaan että se sisältää paljon plussia!!! :heart: ++++++++++++++:whistle:

Muoks:
ON: oireet tuli rytinällä takas ja jotain uutta ilmaantui. Mun maha on niinku oisin syöny koripallon!! närästää ja kenkuttaa. Aamulla olin iha ihmeen kiukkunen ja hyvin harvoin olen ukolle kärttynen ilman syytä, mutta tänään oon sillekkin kiukutellu.... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen, Onnea plussasta!!! :) Ajattelin "tuhlailla" sen kp 35 :) Herkkiä liuskoja (10mIU) tuhlailen ekana huomisesta lähtien ;) Jännittää!! Kuitenkin, kun toi kierto on niin vaihteleva ja pitkä niin testailen varmaan ihan kp 42-44 asti, joten voi tätä odotusta :D

Tänään taas nivusissa juilintaa, repimiskipuja aivastaessa ja ylös noustessa, huonoa oloa(varsinkin lenkillä), lämpö koholla 36.9, väsymystä ja nännipihoissa kunnon näpyt! Ja voi hemputti tätä turvotusta! :x
 
innoM Voikun niin toivon että sulla tärppäis! :) Tääl jännitän yhdessä!

Pöppinen En aloita clomeja.. Tämä kierto oli ns yrityskerta 0, koska ei varsinaisesti oltu edes yritetty vaan jätetty "virallinen ehkäisy" pois (jo keväällä/alkukesästä) ja tarkoitus oli aloittaa heti vuodenvaihteen jälkeen toden teolla yrittäminen. Menkat vaan myöhästy, sit miehen kanssa toivottiin et ois tärpännyt.. :) Ja oikeen palio onnea plussasta :flower: :heart:

AnniMu Toivotaan plussaa, täällä peukut kovin pystyssä! :)

Halit kaikille (meille?) joilla täti kylässä / tuloillaan.. :hug: Tänne ei ole täti vieläkään eksynyt, HUOH.
 
AnniMu, millä testasit?? Joo tiedän tunteen. Tuntuu ihan tyhmältä, että jo tässä vaiheessa olen testannut pari kertaa, kun vasta nyt kp 31/32-42 :D No, onhan tässä vielä pari viikkoa "testiaikaa", joten en vielä heitä kirvestä kaivoon ;) Plussatuulta sinulle!! :)
 
10 herkkyydellä testattu negat (tein 2 testiä ja 3h pidätyksen jälkeen)! Olo vähän outo. Helpottunut ehkäpä. No, päiviä on vielä ja jos 42 kierron ja laskurin mukaan mennään oviksen kanssa niin eihän se vielä näkyiskään, kun vasta ens viikolla(?). Plussatuulia teille muille!! :) Oireet jatkuvat, mutta nyt pidän "vk.loppuloman" tästä tikuttelusta!! Jos maanantaina sitten tekis CB:n digin ;)
 
HelenaM: Kivaa reissua teille, pääsiskö itekki joskus reissun päälle, ehkä sit joskus häämatka häämöttää ;)

Puna-Musta: mä oon miettiny ihan samaa. Ku nyt tuntuu jo et mielialat heittelee noitten negatiivisten testien suhteen laidasta laitaa (tai kaikkien uutisten kanssa mitkä tähän asiaan liittyy). Ni mitenkä sitä pitää ittesä kasassa sitte ku se halutun tuloksen saapi :)

BlueNote: toivottavasti se täti kurvais paikalle ni pääsette uuteen kiertoon clomien kanssa. Oliko sulla seuranta-aika niille clomeille?

Chiba, Jomi: Pahoittelut tädin tulemisesta ja onnea uuteen kiertoon. Mä vinguttelen täällä paljon plussia matkaan.

Pöppinen: Onnea!!!!! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkalle mukaan. Ojennampa vielä tän porakoneenkin ja runkonaulaimen et kiinnittyy oikein tiiviisti kiinni :)


Annimu ja innoM: OijaVoi. Toivottavasti testit muuttus tässä päivien saatossa kuitenkin plussaksi. Puhallan sinne vähän plussatuulia ++++++++++++++++++


ON: Oijoi, nyt alkaa kyllä jännäilyt. Ovis meni sit eilen ja tilannetta ollaan kyllä ahkerasti käytetty hyväksi. Siimahäntiä on ollu jo pari päivää oottelemassa ja toissa- ja viime yönä ollaan laitettu vielä vähän lisää... kai se pitää vielä tälle illalle lähetys laittaa menemään ;)

Alamasu on aran oloinen ja siellä on välillä kummallisia tuntemuksia, epäilen et nää on vaan oviksesta johtuvia. Mutta hassua sinäänsä ku en oo ennen moisia tuntenu. Ja nännejä aristaa välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän. Näköjään lämmötkin vähän nousussa. Normisti sellasta 36,5-36,6 ja nyt näyttäs olevan 37 ja yli :p
Nyt siis kaikki peukut pystyyn ja toivotaan et tästä se nyt sit lähtis :)
 
Pikapäivitystä omaan tilanteeseen...
Testiliuskat tuli aamulla postin mukana. Pitihän se sitten testi tehdä ja täysin odotetusti se oli niin selvästi negatiivinen kuin vain voi olla. Oireet on siis omaa mielikuvitusta. Johtuneeko sitten tuosta omasta asennoitumisesta vai mistä, mutta tällä kertaa en ihme kyllä masentunut mitenkään kovin paljon. Täällä siis odotellaan tätiä jouluviikolle. Turhaa ryhtyä enää tässä vaiheessa elättelemään mitään toiveita. Uutta yritystä siis tiedossa!
 

Yhteistyössä