<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

pöppinen Ärsyttävä on tilanne täällä päin. Kp 41/32 jo, eikä menkkoja kuulu. Huomenaamulla teen testin, ja sit soitto neuvolaan, ku silloin käskivät soitella jos kierto venyy yli neljänkymmenen. Valkovuotoa tulee melko paljon ja mahaan sattuu vähänväliä. Pelottaa et mikä lie.. :/
 
The Esikoisesta Haaveilevat MA 20.12.2010



BlueNote..............kp 53/29-?..........................yk 4
Skooby................kp 50/28-31........................yk 2
Karoliina87...........kp 46/28.............................yk 6
AnniMu................kp 41/32.............................yk 2
Iloksi....................kp 40/32............................yv 4+



soleigh.................kp 38/28.............................5/10
Ella83...................kp 33/34.............................yk 3



Puna-Musta..........kp 28/26-28.......................yv 1,5
Lilli88...................kp 25/?..............................yk 1
Arminen...............kp 22/27-28.......................yk 2
Memelisa..............kp 21/?..............................yk 6



Gabrielle...............kp 19/31............................yk 4
tiuhti_..................kp 12/25-28.......................yk 3
AnniSofia..............kp 10/35-37.......................yk 4
mimmu1984.........kp 10/31-38........................yk 7



horrorpop............kp 8/27-34.........................yk 5
Zophie.................kp 7/34-39.........................yk 3
HelenaM...............kp 6/35..............................yk 3
Jomi....................kp 5/27-35.........................yk 5
Chiba...................kp 4/30-35.........................yk 8
iseeyou................kp 4/25-29.........................yk 5
Mikella..................kp 3/32-?...........................yk 1
t84......................kp 1/26-28.........................yv 2
Uuve............................................................yk 1
Sonic...........................................................
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT


pöppinen.............kp 46/28-30........................yk 1
innoM..................kp 35/32-42........................yk 1

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
 
Viimeksi muokattu:
t84 Iso rutistus! Ihan kamalaa että oot joutunu sairaalaan ja sitten vielä täti tulee tommosella rytinällä... Parane pian ja koita jaksaa... :hug:

Puna-Musta ja Lilli88 Pahoittelut negoista... Kyllähän se vielä hyvinkin voi plussaksi muuttua molemmilla, Lillillä ei tosiaan vielä päivätkään täynnä. Voi Puna-Musta, iso halaus, tiedän tuon mieli maassa tunteen kun ei jaksa oikein olla toiveikaskaan. Jaksamisia...

AnniMu Voi kun toi tilanne selviäis, tietty mieluiten edelleen sillä plussalla mut jollain tavalla joka tapauksessa... Ei oo yhtään kivaa tommonen odottelu. Mullakin pillereiden lopettamisen jälkeen oli pari normaalia kiertoa ja sit perään joku lähelle 50 päivän kierto...

pöppinen Jännittää, mitä sun verikoe sanoi??? Onhan siellä pikkuinen onhan???

innoM Kyllä niissä hailakkaa viivaa näkyy!!! Onnittelut! :heart:

Candicen Tervetuloa! Kiva että ootte pääsemässä yrityksen alkuun pitkän kuumeilun jälkeen!

ON: Tän päivän ovistestin viivat on jo menny ihan haaleeks ja menkkamaisia kipuja ja pistoksia on alavatsassa. Mietin kovasti pitäiskö tänään vielä vähän talletella varmuuden vuoks vai onko kaikki tehtävissä oleva jo tehty... :D
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen
Gabrielle On siellä öppimöppinen ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:

pöppinen ja öppimöppinen 6+3:heart:

Eikö viikot lasketakkin viimeisten menkkojen alkamispäivästä ?? tai sit ymmärsin väärin .... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille tasapuolisesti! En oo vähään aikaan käynyt täällä, joulutouhut on vieneet naisen mennessään :) Mutta onneks nyt oli aikaa istahtaa ja lukaista kuulumisianne, ihanaiset! :popcorn:

Memelisa: Joo, muistankohan nyt oikein, että clomisatsin jälkeen pitäis viikon päästä käydä seuranta-ultrassa. Voikohan olla…? Pitänee tarkistaa sitten vielä varmuuden vuoks. Alkais nyt vaan nää tulevatkin mensut ensin, että pääsis aloittelemaan uutta kiertoa ja niitä clomeja… Huoh...

pöppinen: Voi mahoton, suuronnittelut! Sait parhaimman joululahjan, minkä kukaan voi ikinä saada! :hug:

t84: onpas sulla ollut rankkoja aikoja vielä joulun alla.. : / Rutkasti tsemppiä ja jaksamista!

Candicen: Lämpimästi tervetuloa!

Lilli88: No niin, ihmisiähän me vaan ollaan! :D Täysin yhtä malttamaton mäkin aina oon, kun "varmat" raskausmerkit härnäilee - eihän sitä millään malta odottaa muutamaa hassua päivää kun päässä pyörii että "jos..." Toivotaan, että muuttuu plussaksi vielä ennen joulua! Ja jos ei, niin heti uuden vuoden alkuun sitten, eiks vaan? ;)

ON: ÄÄÄäääähhhh! Miten voi tää kierto nyt venyä ja paukkua näin mahdottomasti! Nyt on kp 55! Mä en millään jaksa enää odottaa, että täti tulis! Veikkaan, että saatan stressata jonkinverran alitajuisesti tulevaa joulua, kun ollaan perheen ja siskoni perheen kanssa mun & mieheni uudessa kodissa ekaa kertaa ja mun pitää emännöidä -> "paineita"... Vaikka en kuitenkaan luonteeltani oo mikään superstressaaja, niin ehkä sit kroppa on jotenkin hiukan lukossa, eikä täti pääse tulemaan. Höh!

Anteeks, että tuli hirvee vuodatus, mut johonkin näitä fiiliksiä pitää päästä purkamaan ja täällä tuntuu niin kivalta, kun ollaan samassa veneessä kaikki. :xmas:

Mut joo, jatkan nyt joulutouhotuksia ja unelmoin vaikka tulevan vuoden 2011 pikkuisesta piiperöisestä... :rolleyes:
 
pöppinen
innoM Onnea ja matkaan lähti iso läjä tarrasukkia ja vauvaliimaa !! :) ja niinku Memelisa laittoi mulle niin mä laitan sulle; täältä tullee myös runkonaulain ja paineilmanitoja niin pyssyy masuasukki mukana :heart: Tuosta stressivatsasta viel. Mulla ei mene mahan toiminta sekaisin, vaan jos stressaan niin kärsin todella kovista vatsakivuista ja ne kohdistuu mahalaukun paikkeille.

lilli88, maltahan odotella niin ei tule pahempia pettymyksiä :hug:

Candicen Tervetuloa meidän haaveilijoiden joukkoon :)

Puna-Musta, mä pidän peukkuja että sullakin se täti pysyy pois ja plussa pärähtää! ite voin sanoa että meinas pelottaa kun hCG nous niin hitaasti että alussa ei näkynyt mitään liuskoissa, onneks tilanne on nyt eri :)

AnniMu koitahan jaksaa, ja käy lekurissa jos testi ei näytä YHTÄÄN mitään ja tätiäkään ei kuulu. :hug:

BlueNote samaa kuin AnniMu:llekkin, koita jaksaa ja olla stressaamatta, stressi ei ole kenenkään keholle hvyäksi :hug:

Pittää taasen myöhemimin käyä tarkemmin lukemassa mitä ootta kirjoitelleet :) Ja kiitos onnittelijoille:heart:

ON: onpas muikia aamu... Ensimmäinen kunnon aamupahoinvointi, kahvi jäi juomatta jopa MINULLA ja oon niin paatunut kahvisieppo ettei mitään järkeä. Jotenkin haju etoi kun aloin kaataa kahvia kuppiin... Hajuaisti voimistunu, eilen tajusin että kui hyvälle ukon dödö haisee ku se käveli ohi. :LOL: Oon myös jotenkin herkistyny, herkemmin itkettää ja kiukuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen :heart: Jättisuuret onnittelut, ihanaa!! :heart:
Muistahan kertoa meille kaikki oireet ja muut kuulumiset! Milläs dpo:lla aloitkaan haamuilemaan? Siirränkö sut plussanneisiin?

innoM :heart: Hirmuiset onnittelut myös sulle!!! :heart:
Joko sut siirretään?

Paljon vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikkea tahmaista molemmille!!!

BlueNote Mietinkin päivittäessä mitä sulle kuuluu, joko on kierto katkennut. Ikävä kuulla, että ei... Täällä saa ilman muuta purkautua ja pitääkin! Ymmärrän hyvin sun stressiä, mulla oli ihan sama tilanne et piti ekan kerran emännöidä joulua. Meijän remontin viimeistely on sen verran kesken ettei oltais millään saatu yhtä makkaria sisustettua siks ja stressasin sitä. Yms työpaineita et vakinaistetaanko mua vai ei. Pelkäsin et jää koko ovis tulematta sen stressin takia... Toivottavasti pääset uuteen kiertoon oikein pian!
 
Kiitos kaikille! :)

Gabrielle, juu :)

ON. Juuri neuvolan varasin. 10.1 olis aika :) Jännittää! Toivottavasti kaikki menis nyt hyvin!! Ihana toi neuvolantäti. En vielä kysellyt mistään ultrista mitään, koska ollaan niin alussa vasta :)
 
Pöppinen ja innoM, paljon onnea plussasta! Onneksi edes jotkut plussaavat, ja vieläpä ensimmäisestä kierrosta. Pitäisikö tässä olla kateellinen jo vai jotain. :D (vitsi) Paljon tarrasukkia ja liimaa mukaan, varsinkin innoMille, jotta kyytiläinen pysyis kyydissä nyt loppuun asti! :heart:

Gabrielle, minä jo tuossa mietin että mihin neiti on hävinnyt kun ei ole näkynyt, vai onko minulta mennyt jotain ohi ja oletkin plussannut ja mennyt odottajien puolelle. :D

ON: Ei mitään sen lisättävää tähän tai puhuttavaa. Eipä varmaan tässä kierrossakaan kerkeä lapsia puuhailla ku laskeskelin että oltais just Lapissa otollisten päivien aikana, ellei sitte käydä jossain salaa pikaisia puuhastelemassa. Noh, minkäs teet.. :(

Hei kysymys, jos täällä on Tampereelta päin porukkaa, että missä olette käyneet gynellä tutkimuksissa?
Pitäisi vuodenvaihteen jälkeen itse mennä mutta oon niin käsi ajanvarausten ja kaikkien kanssa, ja haluaisin semmosen hyvän paikan, muttei kummiskaan sellaista että lompakko itkis sen jälkeen verta.
 
Pöppiselle ja innoMille aivan valtavat onnittelut, toivottavasti ite plussaisin ens viikolla ja tulisin perässä tuonne odotuspuolelle. Valtavasti jarrusukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan pienelle :) Kertokaapa nyt mulle NE oireet... mä täällä vielä joudun jännäilee ja oottelee :/

BlueNote: Joo, suositeltavaa on käydä ultrassa joskus vähän ennen ovulaatiota tyyliin kp 12. Nimittäin mulla oli se eka satksi kasvattanu kolme munasolua, jotka sit ois voinu kerralla hedelmöityä... ja mullehan riittää oikeesti yks kappale kerrallaan. Ois aika kauhua jos kolmoset pärähtäs. Et suosittelen lämpimästi sitä ultraa.

Candice tervetuloa mukaan :)

ON: taas on sellanen päivä ettei oikein uskos et on raskaana, jännä et nää päivät vaihtelee ihan ääripäästä ääripäähän. Tänään ei ainakaan suuremmin vielä oo oireita ollu, mitä nyt tuo kohdun alue vähän tykyttelee (ja tuntuu painetta). Onneks kaapissa ei ollu yhtään liusketestiä oisin tänään hätäpäissäni tehnykki sellasen, mutta onneks tuota digiä ei viiti tuolta vielä tuhlata :p No voihan tää raskauden alku olla vähemmän oireellinenkin, mut mut... tahtoo tietää tahtoo saada sen maagisen plussan!!!!
 
pöppinen
Gabrielle aloin haamuilla siinä dpo 11 ( 29.11) paikkeilla jos en ihan oo väärin merkannu kalenteriin... :ashamed: silloin oli kp 25, ku olin nii pölijä että tein ennen aikoja testin. mutta siitä se haamuilu sitten lähti ja 11.12 sain selkeät viivat (prkl ku en ottanut silloin kuvaa )

Mut pääasia että pikkuinen on matkassa! :heart:
 
Chiba, kiitos paljon!! Onhan tämä tosiaan jo kolmas raskaus ekasta kierrosta, mutta ei ole vieläkään sitä omaa pikkuista :( Toivon todella, että sulla tärppää myös pian (ainahan sitä paikkoja on puuhasteluun ;) )!! :hug:

Memelisa, kiitos ja toivotaan, että tuut perässä!! :) Niin paljon oireita, etten tähän niitä jaksa listata. Kurkkaa tuonne "raskausoireet, tuliko plussa" ketjuun. Sinne taisin oireitani listata aikamoisen listan :D

pöppinen, oletko siis jo käynyt ultrassa? :) Minkä kokoinen nassikka siellä näkyi? Mä en uskalla vielä edes sanoa, että ketään on matkassa, ennen kuin näen :D Varhaisultraan aion todellakin mennä, mutta en vielä moneen viikkoon :)
 
Voi apua!!!! Oikeesti nyt tuli melkein hätä. Onko jollain kokemusta et oviksen jälkeen rintarakenne muuttuu? Kävin äsken suihkussa ja tuntuu et rinnat on täynnä pieniä marmorikuulia tms. Iski oikeesti paniikki et voikohan tää olla ihan normaaliin kiertoon kuuluvaa, raskauteen kuuluvaa vai pitääkö mun mennä lääkäriin et tutkitaan ettei oo rintasyöpää!!!! Siis oikeesti apua, nyt iski ressi!!!!
 
Memelisa, ihan normaalia tietääkseni on että rinnat muuttuvat kierron mukaan. Sen takia aina suositellaankin, että aina kuukautisten jälkeen pitäisi rinnat tutkia koska yleensä ovulaation jälkeen alkavat rinnat turvota ja semmosta. Sinuna ottaisin ihan rauhassa, jos vielä kuukautisten jälkeen on samaa niin sitten suosittelen käymään. :)
 
Voi että, ihania nuo plussauutiset! Toivotan kaikkea hyvää innoMlle ja pöppiselle! :heart:

ja sitte omaanapaa Elikkäs kp 42/32 ja kolmas nega testattuna.. Soitinpa sitten neuvolaan ja siellä oltiin sitä mieltä, että ois hyvä käydä perusteellisesti tarkastuttamassa, että onhan kaikki kunnossa. Lääkäriin on kuulemma pitkät jonot, mutta olipas meikäläisellä niin hyvä tuuri et huomisaamulle oli peruutusaika, elikkä huomenna tiedän sitten jos joku mättää :) Toivotaan ettei ois mitään vikana, saapahan ainaki mielenrauhan tähän asiaan!

Paljon jouluisia plussatuulahduksia kaikille! :)
 
The Esikoisesta Haaveilevat TI 21.12.2010



BlueNote..............kp 55/29-?..........................yk 4
Skooby................kp 51/28-31........................yk 2
Karoliina87...........kp 47/28.............................yk 6
AnniMu................kp 42/32.............................yk 2
Iloksi...................kp 41/32.............................yv 4+



soleigh.................kp 39/28.............................5/10
Ella83...................kp 34/34.............................yk 3



Puna-Musta..........kp 29/26-28.......................yv 1,5
Lilli88...................kp 26/?..............................yk 1
Arminen...............kp 23/27-28.......................yk 2
Memelisa..............kp 22/?..............................yk 6
Gabrielle...............kp 20/31............................yk 4



tiuhti_..................kp 13/25-28.......................yk 3
AnniSofia..............kp 11/35-37.......................yk 4
mimmu1984..........kp 11/31-38.......................yk 7



horrorpop............kp 9/27-34.........................yk 5
Zophie.................kp 8/34-39.........................yk 3
HelenaM...............kp 7/35..............................yk 3
Jomi....................kp 6/27-35.........................yk 5
Chiba...................kp 5/30-35.........................yk 8
iseeyou................kp 5/25-29.........................yk 5
Mikella..................kp 4/32-?...........................yk 1
t84......................kp 2/26-28.........................yv 2
Uuve............................................................yk 1
Sonic...........................................................
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
pöppinen 11.12.2010 yk 1
innoM 20.12.2010 yk 1
 
innoM Yritän lueskella taaksepäin mikä olis sun plussauspäivä, ilmoittele jos muutetaan! Onnea vielä ja pidetään peukut pystyssä että kaikki menee nyt hyvin!! :heart: Kuin myös pöppisellä!!

Chiba Voi kiitos ihana kun kaipailet mua!!! Tulipas hyvä mieli ja välitetty olo kun mietit mua!! Mä oon Tampereelta ja käyn Terveystalolla gynellä. Oon ollu tosi tyytyväinen mut mun gyne on kyllä hinnakas. Sielläkin eri gynet on vähän eri hintaisia, kannattaa kysellä! Siellä on kiva kun saa itte varata ajan netistä, näkee ne vapaat ajat. Ja muutenkin oon ollu tyytyväinen!

AnniMu
Onneks sait ajan näin nopeesti, eipähän sit tarvi joulun yli miettiä mikä siinä on ettei plussaa tai tätiä tule. Me peukutetaan täällä, että kaikki olis kuitenkin hyvin, tuu kertoon mitä sulle sanottiin!

Memelisa Aika lähekkäisillä kiertopäivillä mennään, sulla tais tosin ovis olla aikasemmin ja saat jo tunnustella tuntemuksia!! Mulla ei oo vielä kiinnittymispäiväkään kovin lähellä, joten mitään raskauteen liittyviä oireita ei ole, oviksen jälkeisiä sitäkin enemmän!

ON: Nännit on tullu araks ja munisten kohdalta kirvelee ja pistelee. Epäilisin keltarauhasoireiks... Toivottu kiinnittyminen ajoittuu joko jouluaatolle tai joulupäivälle... Nyt toivotaan toivotaan! Kai mä ne terot tänään aloitan kun oon lukenu ettei niistä mitään haittaakaan ole...
 
AnniMu, kiitos :) Toivotaan, että saat selvyyden asiaan!

Keiju123, :) Täytyy tulla varovaisesti kurkkimaan ;)

Gabrielle, joo toi käy ihan hyvin :) Kiitos paljon!! :)

Huh, mikä väsymys. Muuten kaikki ok. Ehkä eniten mua ottaa päähän noi järkyttävän isot ja kipeet finnit selässä, rinnassa (1) ja naamassa! : /
 
Täällä menossa nyt kp52, eikä mitään muutosta näkyvissä... :/ Olen aikalailla jo unohtanut vauvajutut päiviksi, mutta kyllä täällä vierailen usein. Mikähän nyt on vikana? :( Mies on nyt ihan innostunut vauva-asiasta ja sanoi haluavansa perheen ja hyvän elämän kanssani ja täpinöissään katseli vauvanvaatteita jne. :) No mutta ei meille muuta, kirjoittelen jos jotakin tapahtuu.
 
Skooby No onpas kierto venynyt :eek: En nyt jaksa ettii noita sun aiempia kirjotuksia, en muista ootko lääkärissä käyny, mutta jos et, niin kannattaisko? Ite kävin just ja sain mielenrauhan ku kaikki oli kunnossa ja näky, että tädin pitäis lähipäivinä ilmestyä. :) Jospa se siitä, toivotaan niin :hug:

pöppinen VOI EI! Toivottavasti ei oo pienelle mitään sattunu :/ Vaikkakin normaaliahan se alkuraskauden vuoto on, mutta tuo kipu ei kuulosta hyvältä. Raportoithan jos tilanne muuttuu! :hug:

ON Lääkärissä siis käyty, ja kaikki oli täydellisesti kunnossa :) Ultrasivat, ja lääkäri oli sitä mieltä että lähipäivinä pitäis menkkojen alkaa.. Toivotaan niin, pääsis sit uuteen kiertoon. Sit yks tyhmä kysymys: lääkäri sano, että toisessa munasarjassa näkyy 3 follikkelia ja toisessa 2. Miten niitä voi olla tähän aikaan kiertoa? Eikös ne pitäis näkyä siellä vasta sitte ku menkat on alkanu? Oonko nyt käsittäny jotai väärin? No kuitenkin, niiden perusteella ois kuulemma täydelliset mahdollisuudet raskautua ens kierrossa.. Täytyy nyt vaan saada vähän ajatuksia jonneki muualle, etten liikaa stressais. :)

Hyvää joulun odotusta kaikille! :xmas:
 
AnniMu: Mulla oli sama homma ku kierto viimeks veny. Gyne tosiaan mainitsi tuosta mun follikkelista, mutta ei käskeny mitenkää seuraamaan sen kehitystä. Sit ku väestöliitossa juttelin lääkärin kanssa ni se vähän ihmetteli sitä touhua, hänestä niiden kehitystä ois pitäny seurata, koska olivat kadonneet seuraavassa kierrossa. Joten sullaki taitaa olla vaan myöhänen ovulaatio, joten nyt vaan peittoja heiluttelemaan!!!! Kertoko lääkäri et minkä kokosia ne on? siitä vois päätellä mahollisen ovis ajan :)
 

Yhteistyössä