<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Memelisa Ei tullu kyllä mieleenkään, että ovulaatiosta vois olla kyse.. Mutta onneks on peittoja heiluteltu nyt suunnillee jokatoinen päivä :) Mut en kyllä usko että ovulaatiota on, kuitenki kp 43 jo. Ei kertonu lääkäri niiden kokoa.. Eipähän tässä kiirettä ole sen raskautumisen kanssa, pääasia et tiedän et siihen on mahdollisuus! Ens kierrossa sitten ;)
 
Kiitti Gabrielle ja Bluenote tsempeistä! :) Kiva kuulla Blunote että en oo ainut joka on näin hullun malttamaton testailujen kans! :D

Skooby On kyllä nyt kierto venyny! Uskon että on tosi rasittavaa tollanen. Ja alkaa varmasti pyöriin ajatukset että mikä on ongelmana kehossa. Nyt tosiaan lääkäriin ja perusteelliset selvitykset asiaan!

Pöppinen Eikä! :( Oon pahoillani sun puolesta! Jospa se tosiaan ois vaan harmitonta alkuraskauden vuotoa! :hug:

AnniMu Nonni, ei muuta ku peittojen heiluttelua tosi ahkerasti ens kierrossa! ;)

Huomenaamulla ajattelin testata. Jäi vaan siitä hoppuilu negasta niin paha maku, että ei paljon oo itsellä toiveita plussasta..: / Oisimpa väärässä..Kaksi yötä enää jouluun! Huomenna alotan pienen joululoman töistäkin, tosin välipäivinä jo takasin sorvin ääreen. Ihanaa rentoutua! Kun vaan tietäs onko sitä raskaana vai ei kun ois kiva aattona juoda viiniä jos sitä ei raskaana ole. Mut vaikka huomenna on kp 28 niin eihän se välttämättä vielä testissä näy..Ärsyttävä tilanne.

Plussapuhurit! :)
 
Pöppinen, eikä!! :( Nyt lepoa ja otat ihan rauhassa. Itellä jo 2 km takana ja nyt melkein tässä huomaan "odottelevani" sitä kolmatta. Tiedän! Kauheelta varmasti kuulostaa, mutta tilanteeni on siinä mielessä "hyvä", että pääsen sitten tutkimuksiin. Jo 2 km jälkeen totesin, että "tarviiko mun tosiaan vielä 1 km kärsiä, että pääsen tutkimuksiin".. Voihan se olla vaaratontakin ja varmasti onkin!! :hug: Käy lääkärissä, jos se laittais sulle lähetteen ultraan!
 
Gabrielle, kiitos vinkistä. Terveystalon palveluita olenkin katsellu, ainoa vaan että jos ensikertaa menee sinne niin pitää soitella. :D Osaatko suositella ketään gyneä sieltä, että olisi mukava ja asiansa osaava?

pöppinen, voi eikä! No mutta voihan kivut olla ihan raskaudesta johtuvaa, että kohtu laajenee. Meidän emännällä kun alkoi minua odottamaan niin tuli ihan kirkasta verivuotoa ja oli varma, että menee kesken, mutta lääkärissä käydessään oli kuulemma paikat ihan kiinni ja mistään ei löytyny vikaa eikä vuodon syytä löydetty. Toivottavasti olisi vain väärä hälytys! :hug:

ON: Jaaha, tää tyttö lähtis hakeen miekkosta pian töistä ja pistetään elukat ja tavarat autoon ja nokka kohti Lappia. Täytyy koittaa olla luova ja saada kellistettyä mies jossain vaiheessa, kun alkaa olla tärppipäivät lähellä. :D Ihanaa kun vuotokin alkaa olla jo loppu puolella, vaikka onkin vasta kuudes päivä, mutta ei minua haittaa. :)

Eli varmaan parin päivän päästä tulen taas kurkistelemaan miten täällä menee. Kaikille plussatuulia ja oikein hyviä joulunodotuksia! :heart:
 
Heips kaikille ja onnea innoM, ja kaikkea hyvää! :heart:

Pöppiselle halirutistuksia, olen rukoillut että kaikki olisi hyvin, molemmilla.... :hug:

Kaikille tasapuolisesti hyvää, rauhallista joulua! Ei stressata turhia :) Plussapuhurit kaupanpäälle, + + + :whistle:
 
Hellou tyttöset :)

nyt on reissu takana ja muutama kunnon lepopäivä päälle! täällä on varmaa 10 sivua tullut tekstiä! huh huh :D luen kaikki kunhan ehdin..

t84 voi sinua :hug: näin joulun alla! kovasti jaksamista sinne päin :) parane!

pöppinen onnea plussasta, mutta toivotaan parasta ettei kipu ja vuoto ollut mitään vakavaa! tarrasukkia ja liimaa kovasti sinulle!

innoM onnea plussasta :) eiköhän tälläkertaa kaikki mene hyvin? joohan? :) älä murehdi turhia, kyllä aika näyttää kuinka käy, ja minä uskon, että tämä päättyy siihen kun saat pienen nyytin syliisi! tarrasukkia ja vaaviliimaa kovasti sinulle :heart:

kaikille joilla täti tuli kylään, iso iso iso :hug: *rutistaa*

Skooby mene ihmeessä lääkäriin kun kiertosi on noin venynyt! ehkäpä he osaavat auttaa sinua ja antavat kuurin, jotta saavat edes menkat käynnistettyä! :)

Gabrielle toivotaan toivotaan!!!!

kaikille tytöille kovasti tsemppiä :)

ON ovis varmaan tullut ja mennyt jo KP10-11 tienoilla.. nyt vaan ihmettelen kun toissayönä ja eilen koski mahaan niin pirusti, luulin jo että täti tulee kylää, sitten tuliki ihan lusikallinen ruskeaa tuhnua housuihin :x oliskohan jotenki ovikseen liittyvää??? :confused: illalla kans koski ja poltteli mahaan, en tiedä yhtään koska ovis on tarkalleen ollut mutta uskoisin että se olis ollut la, su tai ma..
 
Pöppinen mikäs sun tilanne on? oon koko yön heräilly ja miettiny et toivottavasti sulla on kaikki kunnossa, ihmeellinen huolehtiminen vaikka en sua tunnekkaan :/ Sanothan et kaikki on kunnossa!

Sit pikasesti omaa napailen: Kylläpä ärsyttää... on melkein koko ajan sellanen normaali olotila, ettei mitään kyytiläistä ois matkassa, mutta sit on sellasia outoja oireita joita ei oo ennen ollu. Eilenki kesken autolla ajamisen tuli sellanen sarja kipeitä viiltokohtauksia kohdun alueella. Pari yötä oon heränny keskellä yötä, ekana yönä sain unen päästä kiinni ja viime yönä alko niin heikottaa et piti käydä syömässä ja vessassa. Samalla öisin oon tunnostellu mun masua ja se on tuntunu paljon piukeemmalta ja turvonneelta ku päivisin, näinä hetkinä oon ollu varma et meillä odotellaan. Aamulla herätessä oli kans aika etova olotila, joka helpottaa ku syö. Lämmöt edelleen vähän koholla. Aamupäivisin 36,6-36,7 ja iltasin pomppaa jopa tuonne 37 ja yli sen. Tisseihin ei oo sattunu enää moneen päivään, yks päivä nännit oli ihan verenpunaiset, mut neki on nyt normalisoitunu... ja vasta kopee 24 ääh ei jaksas enää päivääkää... onneks tuo mies piilotti mun ostamat raskaustestit ni en pääse liian aikasi niitä tekemään :D
 
Mikella, kiitos :)

tiuhti_, kiitos :) Toivotaan parasta!! En murehdi. Pysyy jos pysyy :) Sitten tutkimuksiin, jos ei pysy tai on jotain muuta. Kyllä tässä mennään ihan päivä kerrallaan ja otetaan rennosti ja nautitaan elämästä :)
 
niin ja OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA RAKKAAT TYTÖT :heart: plussapuhuria +++++++++++++++++++++:whistle:

meikä tyttö lähtee mökille päin ajelemaan joulunviettoon niin en ota konetta mukaani ollenkaan! harmi kun monikaan ei meistä saanut sitä joululahjaplussaa (ja minä en saanut synttäriplussaa, tänään täytän huimat 21 vuotta!), mutta josko uusi vuosi ja uudet kujeet? :D
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat TO 23.12.2010



BlueNote..............kp 57/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 49/28.............................yk 6
AnniMu................kp 44/32.............................yk 2
Iloksi...................kp 43/32.............................yv 4+
soleigh.................kp 41/28.............................5/10



Ella83..................kp 36/34............................yk 3
Puna-Musta..........kp 32/26-28.......................yv 1,5



Lilli88...................kp 28/?..............................yk 1
Arminen...............kp 25/27-28.......................yk 2
Memelisa..............kp 24/?..............................yk 6
Gabrielle...............kp 22/31............................yk 4



tiuhti_..................kp 15/25-28.......................yk 3
AnniSofia..............kp 13/30............................yk 4
mimmu1984..........kp 13/31-38.......................yk 7
horrorpop.............kp 11/27-34.......................yk 5
Zophie..................kp 10/34-39.......................yk 3



HelenaM...............kp 9/35..............................yk 3
Jomi....................kp 8/27-35.........................yk 5
Chiba...................kp 7/30-35.........................yk 8
iseeyou................kp 7/25-29.........................yk 5
Mikella..................kp 6/32-?...........................yk 1
t84......................kp 4/26-28.........................yv 2
Skooby................kp 1/28-31.........................yk 3
Uuve............................................................yk 1
Sonic...........................................................
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
pöppinen 11.12.2010 yk 1
innoM 20.12.2010 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp 28 ja nega aamulla testattu. Noh minä vietänkin joulun sitten ihan normaalisti ja otan viiniä ja glögiä jos siltä tuntuu! Ens kierrossa sitten! Hankitaan se plussa uuden vuoden kunniaksi!

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua ihanat naiset! :heart:
 
Ihanaa Joulunaikaa kaikille naisille täällä!

Mä sain tänään O-plussan, joten mun kierto tulee taas olemaan alle 30 päivää! Jee, viime kiertohan oli jo 28=)

:attn:Mulle voi seuraavaan listaan laittaa kierron pituudeksi vaikka jonkun keskiarvon 30, kun ei toi 35-37 oikein enää päde...:attn:

AS kp 13/30
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen EI!!! Toivottavasti veren tulo on lakannu, inhottavaa pelottelua vaikka täysin vaaratonta voikin olla. Saitko mistään lääkäriä ettei tarvi pyhien yli murehtia? Pidetään peukut pystyssä että pikkusella kaikki hyvin!

Lilli88 Plussan tuleminen ei vieläkään ole mahdotonta kun täti ei vielä ole tullut! :hug:

Chiba
Hyvää matkaa! Kirjotellaan niistä gyneistä kun tuut takas! Pari nimeä on, joita voisin suositella.

tiuhti_ Tervetuloa takaisin! Toivottavasti aikainen ovis (kateudesta vihreenä, tulispa munkin noin reippaasti!) on hyödynnetty tehokkaasti ja reissu oli rentouttava! IIIIISOT SYNTTÄRIONNITTELUT JA HALAUKSET! :kiss:

Memelisa Toivotaan että sieltä se plussa tulee kun jaksat muutaman päivän vielä odottaa!! Lupaavia oireita sulla kyllä on! Mulla ei oo muuta kun vihlomisia tuolla muniksissa mut ens viikolla vasta voisivatkin johtua jostain toiminnasta tuolla kohdussa.

AnniMu Hyvä että siellä oli kaikki kunnossa ja tätikin vois olla tuloillaan ettei tarvi enää pidempään odotella. Mä käsittäisin että niitä follikkeleita on siellä koko kierron ajan ja sit joku niistä vaan kasvaa isoks ennen ovulaatiota.

Skooby Hyvä että piina päättyi ja pääset uuteen yritykseen!

Nyt vetäydyn joulun viettoon ja päivittelen seuraavan kerran aikaisintaan tapanina, ehkä vasta maanantaina!

:xmas:RAUHALLISTA JA RENTOUTTAVAA JOULUA KAIKILLE!!! JOULUN JÄLKEEN OTETAAN SELLASETKIN PLUSSAKEKKERIT ETTÄ!!! :xmas:
 
Tervehdys teille naiset!
Ajattelin tulla päivittämään omaa tilannettani vielä tässä ennen joulua sen verran, että edelleen samaa kiertoa mennään. Testejä olen tehnyt läjäpäin. Parissa viime testissä olen nähnyt viivanpaikan... Itse viivaa vaan ei näy. Tänään kävin ostamassa digitestin, jonka ajattelin joulun kunniaksi huomenna tehdä. Minulle tällainen kierron venyminen on täysin epänormaalia, eikä mikään viittaa siihen, että sieltä olisi mitään vuotoa tulossakaan. Toivotaan nyt sitten että tämä on sitä itseään, eikä mikään häiriö kierrossa.

Valitettavasti en jaksa kirjoitella tämän enempää, koska olen aivan kuoleman väsynyt.

Hyvää ja oikein rauhallista joulua tasapuolisesti kaikille!
Pahoittelut ja tsempit kaikille niitä tarvitseville! Ja jälleen sitä plussaa kaikille! :)
 
Hyvää joulua kaikille!

Mä plussasin tänä aamuna dpo11/12! Haalea mutta selkeä viivanen ilmestyi tikkuun! Tosi alussahan tässä ollaan mutta ei auta kuin toivoa parasta... :)

Yk 3 tuotti siis tulosta (tuossa listassa on näköjään jäänyt yk2, mutta kolmas kierto pillerien jälkeen on menossa.) Aloin epäillä tärppäämistä kun tiistaina ilmaantui yhtäkkiä suuhun paha maku, johon ei auta mikään, ainoastaan syöminen helpottaa vähän. Myös jano, iltapäivästä alkava väsymys, hurjat unet ja lievät mahavihlonnat herätti toiveet.

Toivon kovasti että Pöppisellä on kaikki kunnossa! :heart:

Plussaonnea kaikille muillekin! :flower:
 
Apuva!!!!! Tein tänään raskaustestin, ja sain jo alle parin minuutin päästä siihen haaleampaa haalemman viivan, mieskin sen näkee... Värit ja kaikki!!!! :D ei oo totta nyt tää meiän odotus sitten vissiin palkitaan :) Tein jo yhen testin jouluaattona, ja olin jo sillon varma et jotain väriä näin siinä testiliuskassa pisteenomaisena, mutta ajattelin rauhotella itseäni ja hajotin testin 15 minuutin jälkeen. Nyt tästä ei voi enää erehtyä!!! :) Vielä pari päivää ja sit teen vielä uuden testin + tuon digin!!!! Toivottavasti tää ei oo mikään virhetesti!!!! :)
 
pöppinen
hei vain kaikki..

Memelisa Surulliseksi muuttui joulu, km ja sain muitakin suru-uutisia lähipiirissä.. :'( Kiitos kun olet ajatellut mua ja rukoillutkin :heart:

Gabrielle voitko poistaa mut plussanneista, yritys jatkuu taas...

Miten keskenmenon jälkeen lasketaan kp:t ? ensimmäisestä vuotopäivästä? Anteeksi en nyt jaksa lukea mitä kaikkea olette kirjoittaneet, itkusilmä ei oikein nyt vain jaksa.

Ja onnea teille jotka olette plussanneet tai haamuilette:heart:
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen, voi teitä, paljon jaksamisia teille. :hug: pahoittelen km:sta, mutta kyllä teillä vielä onnistaa ihan varmasti! :) Tietääkseni suositellaan että annetaan yhdet normaalit kuukautiset tulla, ennenkuin aloitetaan yritys uudestaan. Tai näin ainakin olen kuullut. Helpompihan se niinkin on, että pystyy aloittamaan kierron laskeminen ns. normaalisti kuukautisten ekasta päivästä.

Memelisa
, varovaiset onnittelut!

ON: Ehkä tämä hymiö/hymiöt kertoo kaiken oleellisen eikä muuta lisättävää ole: :kieh: :'( :(
 
pöppinen, :hug: Jaksamisia sinne!! Katotaan tulenko "pian" perässä.. :confused: Oliko tämä sun ensimmäinen km? Suosittelen myös pitämään edes yhdet kuukautiset välissä ennen uutta yritystä. Saa kroppa levätä ja raskauskin voi sujua paremmin. Ite pidin kahdet (+ se km vuoto).
 

Yhteistyössä