<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Pöppiselle Haleja. :hug: Ikävä juttu :(


ON. Täällä ehkä jännittävin kierto ikinä. :) Tuntuu et masussa myllertää kun olen niin innoissani. Onneks mies rauhoittelee ja toppuuttelee, onko muilla ihan eka yk ollut yhtä innokas olo? :D

Kovasti plussa onnea ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :heart:
 
pöppinen
Chiba kiitos neuvoista:hug:

innoM juu, ensimmäinen km. Tuulimuna oli joskus "kauan sitten".

Eli pidetään yhdet luomumenkat välissä, mutta tuo ehkäsyhomma onki sitte ongelma, kumi ei sovi mulle yhtään, saan siitä jostain syystä hiivatulehduksen ( oon muutenkin herkkä tuolta alhaalta ) häätyypi jottain keksiä jotta kroppa saa levätä.. paska vaan ku oon ite semmonen pupu, ihme etten ukon jalkaa jo nylkytä ku ei ole tuon vuodon takia ollut seksiä... Outoa, seksi on aina ollut mulle sellainen piriste, silloin ei ajattele mitään "pahaa/ inhottavaa" vaan voi nauttia täysillä.
 
Onnittelut plussanneille ja haamuileville! Ja tervetuloa kaikille uusille myös minun puolestani! :)

pöppinen Voimia sinulle ja miehellesi! :hug:

Meillä tilanne on edelleen sama kuin ennen jouluakin... Tätiä ei näy eikä kuulu, mutta myöskään testit ei lupaile mitään hyvää. Jouluaattoaamuna tein digitestin, joka ilmoitti tylysti että "ei raskaana". Jos ei huomiseen mennessä tapahdu mitään, niin käyn hakemassa jonkun testin. Mikäli tulos on sama kuin tähänkin mennessä niin täytyy alkaa soittelemaan varmaan lääkäriaikaa tai jotain. Ärsyttävää tällainen! Minulla ei koskaan ole kierto venynyt yli 29 päivän... Niinä harvoina kertoina kun se on johonkin suuntaan heittänyt, on se lyhentynyt päivän tai pari. Edelleenkään ei ole ollut minkäänlaisia oireita tädin saapumisesta, mutta ei kyllä mistään muustakaan. Tai raskausoireita on jos oikein kuvittelen :kieh:

Plussatuulia kaikille! Ja niille onnellisille, jotka ovat jo plussanneet paljon onnea odotukseen! :)
 
Pahoittelut ja jaksamisia pöppinen... :hug:

Memelisalle onnitteluja ja hirmuisesti vauvaliimaa!!

Puna-Musta mulla oli viime kierrossa sama juttu. Kierto vaan venyi ja venyi, eikä mitään oireiluja tai mitään. En käsitä miksi venyi, kun oviksen bongasin ihan normiaikaan. Mut toivotaan et sulla se ois sitä itteensä ja tulis se plussa...

Toivottavasti kaikkien kuumeilijoiden joulu sujui mukavasti. Täällä ainakin syöty niin hyvin, että näyttää melkein jo vauvamahalta ihan vaan ruuan ja herkkujen määrästä johtuen... :p
Hääbileetkin sujui odotetusti ja täti häipyi ennen hääyötä. Muutenkin ihan mukavasti menny, en oo taas osannu yhtään stressata vauvajuttuja ku on ollu niin paljon kaikkee muuta... Tosin ehkä liian aktiivisesta honeymoonista johtuen on viime päivinä ollut hieman hiivatulehduksen oireita...ärsyttää ihan kympillä.

No, mut kaikille oikein mahtavaa tulevaa vuodenvaihdetta ja alkavaa vuotta. Ens vuonna ainakin jokainen meistä plussaa!!!

Niin ja tervetuloa uusille!! :wave:
 
Hyvää huomenta rakkahimmat!

pöppinen en osaa sanoa mitään, koska itse en ole noin kauheaa koskaan kokenut, mutta toivottavasti tämä voimahali lohduttaa sinua edes hieman :hug: *rutistaa todella kovaa*, olen pahoillani!

Arminen voi onnea onnea onnea :flower: tarrasukkia ja vauvaliimaa hirmusti sinne!!!!!

Memelisa voi ihanaa!!!!! kyllä odotus palkitaan ja kova uurastus, onnea ihan kamalasti sinulle (ja miehellesi) :heart: sinullekkin vauvaliimaa ja tarrasukkia kilotolkulla!

Gabrielle mä tosissaan toivon, että saatiin ovis hyödynnettyä! ainakin viikon ajan keskimäärin puuhasteltiin joka toinen päivä! miehellä kun ne simpat ei kehity varmastikkaan normaalisti niin mua kyl jännittää kun oviksen aikaan puuhattiin kerran tai kaksi päivässä :D noh, mutta yk3 vasta menossa niin en odota vieläkään ihmeitä! kiitos onnitteluista :) sinullahan alkaa piinaviikko! :D

Skooby tuntuu hassulta sanoa mutta onnittelut menkoista :D toivotaan ettei kierto enää veny ja tää on tärppikierto!

AnniSofialle onnittelut oviksen bongauksesta :)

Kaikille mukavaa alkanutta uutta viikkoa!
 
Viimeksi muokattu:
horrorpop voi ihan ohi mennyt nuo sinun häät, onnittelut :) :flower:

voisinkin laittaa ihan Galluppia pystyyn, vastatkoon ken tahtoo (on aikas henkilökohtainen) :)¨ eli kuinkas moni teistä on naimisissa? onko aikomuksia?

itse olen avoliitossa (kihloissa 4 vuotta), naimakaupoista ei olla vielä puhuttu miehen kanssa, ainakaan vakavasti :) mutta näin me ollaan vähä suunniteltu, että jos ja kun meidän esikoisen ristiäiset on niin mennään samalla kertaa naimisiin :) sukulaisille yllärinä :D eipä tarvii ihmeitä alkaa järkkäileen..
 
G: Ei olla, eikä mennä! Emme näe (ainakaan tällä hetkellä) mitään tarvetta/syytä. Yhdessä kohta 4 vuotta (avoliitto). Kihloihin meno on aivan turhaa, jos ei olla naimisiin menossa, joten ei olla kihloissakaan. "Teinikihlat" sitten erikseen, eli ei ole ns lupausta avioliittoon = turhaa :D Jokainen tietysti tyylillään, mutta suhteemme pysyy kasassa/olemme onnellisia ilman rinkuloitakin sormessa :heart:
 
Hei vaan! :wave:

Galluppiin ensimmäisenä että avioliitossa ollaan, elokuussa oli häät ja yhdessä siis 3,5 vuotta ollaan oltu. Mies kosi puolitoista vuotta sitten ja itse olen ollut sitä tyyppiä, että en ala kihloissa olemaan montaa vuotta, koska en näe järkeä. Joten häät sitten pidettiin. Ja eipä tule AU-lapsia sitten. :D
 
Heippa!

Pääsisköhän tänne yksi kuumeilija mukaan? Olen muutamassa muussakin pinossa mukana, mutta sieltä tuo porukka alkaa vähenemään ja olen teidän pinoa lueskellut siitä asti kun tänne kirjauduin. :) Eli olen 22 vuotias ja kihlattuni on 30 vuotias, nyt on menossa kp 12/30 ja yk 3. Ja Galluppiin heti että naimisiin aiotaan mennä kun esikkomme syntyy niin siinä ristiäisissä sitten samalla.
 
pöppinen Iso osanotto ja :hug: Jaksamista!
Arminen ja Memelisa varovaiseniloiset onnittelut :)

Uusille tervetuloa ja kaikille muakvaa joulun jälkeistä aikaa ja uuden vuoden odotusta :)

Itsellä kp 14/34-39, äkkiä se aika taas vierähti ja nyt olen koettanut olla ajattelematt sen ihmeemmin tärppejä tms, kunhan nyt vaan koetan parin kolmen päivän välein päästä touhuamaan ;)
Me olemme olleet 4,5 yhdessä, syksyllä mentiin naimisiin. Itse olen aina halunnut naimisiin, jos oikea löytyy ja hänhän se on löytynyt :heart: Ja sitten itsellä toki on se järkeväkin ajatus, että jos(kun...) lapsia tulee, on se juridisestikin fiksua olla naimisissa, mikäli sattuisi käymään niine ttä toinen poistuisi ennen aikojaan muiden seurasta...
 
Galluppiin: Me ollaan oltu yhdessä helmikuussa 8 vuotta ja vuosi kihloissa. Naimisiin mennään 7.7.2012 joten niitäki pitäs alkaa ajattelemaan.

Mutmut.. tässä taitaa tulla ihan oikeesti paljo muuta mietittävää!!!! Digitesti sano tänään RASKAANA 1-2 viikkoa!!!! Voi vitsin pimpulat, nyt se on sit oikeesti totta. Nyt vaan jännittää ja pelottaa et kaikki menee hyvin ja ettei ois kohdun ulkopuolisesta kyse. En oikein osaa ajatella mitää, oon ihan et "OK" :D JaijJai... Tää on ny niin jännää ettei osaa ees sanoiksi pukea! Onkohan näitä nyt tulossa yks vai kaks ku oon kahdet viiltävät ns. kiinnittymiskivut tuntenu... Apuva! :O

... Niin et kai mut saa siirtää sinne plussanneisiin =) ja mitenhän tästä uskaltaa lähtee kurkkimaan tuonne odotuspuolelle :D
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen
Memelisa,Onnea ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:

Kiitos kaikille, kyllä tämä tästä. Mieskin sanoi että nyt ainakin tiedetään että vikaa ei ole kun raskauduin. Lohdutti paljon nuo sanat kun mietti asiaa, ainakin hedelmöittyminen onnistuu. Ihana mies kun on ollut tukena toisesta surustamme huolimatta. :heart:

Gallup: kihloissa ollaan onnellisesti, hääpäiväkin ollaan sovittu :) Itse kosin, tiesin että ukko oli aikeissa kosia, mutta mä jostain syystä halusin tehä sen:D
 
Puna-Musta Mulla myös veny ja paukku kierto, vaikka ennen ollut säännölliset.. Sit se täti vaan ilmesty kauppareissulla.

Galluppiin voisin vastata että yhdessä ollaan miehen kanssa oltu kohta (maaliskuussa) kaksi vuotta, kihloissa kohta (tammikuussa) vuoden ja avoliitossa (virallisesti) ollaan oltu melkein puolitoista vuotta :)

Lisäämpä tähän että ensimmäisestä päivästä lähtien ollaan ehkä n. 5 kertaa oltu erossa 2 vuorokautta pisimmillään :D Pienempiä aikoja kuten yön yli ja työpäivät tietenkin ollaan erillään.. Mut astuttiin yhteiselämään melkeinpä samantien!

Ukko on kohta 33, minä täytin juur 19 :)

Ja onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä meille vielä yrittäville :heart:
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat MA 27.12.2010



BlueNote..............kp 62/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 53/28.............................yk 6
AnniMu................kp 48/32.............................yk 2
Iloksi...................kp 47/32.............................yv 4+
soleigh.................kp 45/28............................5/10



Ella83...................kp 40/34............................yk 3
Puna-Musta...........kp 36/26-28.......................yv 1,5



Lilli88...................kp 32/?..............................yk 1
Gabrielle...............kp 26/31............................yk 4



tiuhti_...................kp 19/25-28.......................yk 3
AnniSofia...............kp 17/30............................yk 4
mimmu1984...........kp 17/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 15/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 14/34-39.......................yk 3



HelenaM...............kp 13/35..............................yk 3
Jomi....................kp 12/27-35.........................yk 5
Epa_88................kp 12/30..............................yk 3
Chiba...................kp 11/30-35.........................yk 8
iseeyou................kp 11/25-29.........................yk 5
Mikella..................kp 10/32-?...........................yk 1
t84......................kp 8/26-28...........................yv 2
Skooby................kp 5/28-31...........................yk 3
pöppinen.............kp ?/?...................................yk ?
Uuve..............................................................yk 1
Sonic...........................................................
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Onnea Arminen ja Memelisa!!! :heart: Arminen, saiko sut siirtää jo plussanneisiin? Memelisa, haluatko päiväksi jotain muuta?

pöppinen Ihana kuulla että osaat ajatella noin positiivisesti, ei ole helppoa... :hug:

tiuhti_ Kiitos! Mäkin pidän sulle peukkuja, että simpat on tehneet tehtävänsä! Tervetuloa piinaviikoille... ;)

G: Ollaan oltu yhdessä noin 9 vuotta. Viime kesänä mentiin naimisiin, kihloissa ehdittiin olla kolme vuotta. Mä tykkään rouvana olosta!! :whistle:

Paljon plussatuulia kaikille!! Ihanaa, että saatiin plussia vielä tämän vuoden puolelle, vieläkin ehtii!!! Ovisonnea ja plussatuulia!!!
 
pöppinen
Gabrielle kp on nyt siis 8/28-30. Oon jotenkin sellainen persoona etten jää "kierimään" pahaan oloon enää. Olen joskus käynyt syvän masennuksen läpi menetettyäni mulle todella tärkeän ihmisen, joten terapian kautta opin että aina on positiivista olemassa. :)
 
Hei vaan kaikille! :wave:

Gallup: Naimisiin tuli mentyä heinäkuussa :) Aika tarkalleen kuukauden päästä tulee täyteen kaiken kaikkiaan 3 vuotta yhteiseloa.

horrorpop ja Mikella Kiitos kommenteistanne! En tosiaan usko olevani raskaana vaikka sitä toivonkin. Harmittaa tällainen hukkaan heitetty aika ja turhan päiväinen kierron venyminen : / Olen pyrkinyt jo aiemmin mainostamaani "pessimisti ei pety" asenteeseen, etten liiaksi pääsisi mitään ruusuisia kuvia maalailemaan mielikuvituksellani :LOL:

Epa_88 Sekaan vaan! Tervetuloa :)

Huomenna meinasin tehdä vielä yhden testin... Edellisen olen tehnyt siis jouluaattona. Jos ei siihen rupea mitään piirtymään niin sitten soittoa paikalliseen arvauskeskukseen. Täytyy tunnustaa että olen melko yllättynyt omasta reagoinnistani vallitsevaan tilanteeseen. En osannut odottaa olevani vielä tässäkin vaiheessa näin tyyni ja rauhallinen.

Laitetaas taas plussaten naiset! ;)
 
Onnea Memelisa! Aivan mahtavaa!!!

Kiitos tiuhti_ onnitteluista. Me miehen kans mentiin vaan muodollisuuden vuoksi kihloihin pari vk ennen häitä, mistä ei tienny ku muutama ihminen. Hääpäivä oli sovittu jo ennen kihlautumista, eli periaatteessa mennä päräytettiin suoraan vihille. Ja salassa tietysti. Sit vaan järkättiin tutuille bileet pikkujoulujen varjolla, jossa uutinen paljastettiin.

pöppinen ihana mies sinulla. Osaa ilmeisesti just löytää ne oikeat sanat ja tukea ihan täysillä. Vaikka onhan tilanne varmasti hänellekkin raskas. Voimia teille molemmille!

Meillä koiranpentu, 4,5 kk oksennellu eilisestä asti. Ruoka ei tunnu maistuvan, aamulla viimeksi syöny... Hieman huolettaa onko suolitukos tms. Huomenna lääkäriin jos ei tilanne muutu. Vauva parka on niin reppana...:'(
 
Täällähän moni (kaikki) vastasi mun G :) itselläni ei ole mikään hoppu mennä naimisiin, ukko halusi kihloihin ja enhän mä halunnut sanoa että ei, koska kyllä me naimisiin mennään, kunhan ehditään :D heh heh.. vitsi..

horrorpop juu lääkäriin vaan koiran kanssa!

meidän jästipää söi pienenä KIVIÄ ja repi sänkynsä ja söi siitä VAAHTOMUOVIT niin sillä oli paha suolitukos! ja nyt kun oltiin reissussa, se oli sit päättänyt vetästä suihinsa 120cm nahkaremmistä -> lääkäriin ja oksepiikki persiiseen, oli koira taas ku mikäki reppana ollut kun oksensi puoli tuntia sitä remmiä ulos! ja mä vähän suutuin meidän anopille kun tää oli tapahtunut perjantaina, soitin lauantaina et onko kaikki ok niin sanoi et kaikki hyvin.. ymmärrän kyllä ettei halunnut lomaa pilata mutta jos mun lapsi on hoidossa siellä niin kyllä mä haluun tietää jos jotain sattuu! ja mä en tajuu sitä koiraa, :confused: miksi se söi sen ihan mahaansa asti (koira kohta vuoden ikäinen) ku ei ole pitkilleen syönyt edes keppejä yms. mahaansa. se remmi oli toisen koiran, olisko sillä jotain vaikutusta siihen? oli muuten koira ollut surkeena kans ku viikon joutui olemaan mammasta ja papasta erossa :D nyt sen jälkeen se on ollut niin kiltti ku olla ja voi kotona! ja oli muuten helvetin kallis paukku viedä perjantai iltana koira päivystävälle eläinlääkärille, 100€!!!!! mutta onneksi veivät, mutta olis seki saanut jäädä tekemättä kun tuota rahaa ei hirveesti ole näin joulun jälkeen kun tammikulle pamahtaa taas vakuutuslaskut ja tv-luvat yms..!!

Mulla on muuten jo dpo7-9 :D aika menee äkkiä! pitäsköhän hakea testejä :whistle: vai oliskohan kokonaan hakematta ku musta kyl tuntuu ettei tämäkää ole tärppikierto :ashamed: ei ole mitään oiretta! mut luin jostain, että jos oviksen aikaan tulee ihan vertakin (jos se nyt johtui siitä) niin silloin olis tooooosi hedelmällinen :D

Epa_88 tervetuloa! :wave: kyllä meidän joukkoon mahtuu kun aikas tiuhaan meitä menee tonne odottajien puolelle ;) HYVÄ TYTÖT!

Memelisalle ja Armiselle vielä onnea kovasti :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

horrorpop
, nyt kyllä täytyy vähän nusaista pilkkua että kyllä te kihloissa olisitte olleet menemättäkin, kerta jos hääpäivä oli sovittu jne. Sillä kihlaus on lupaus avioliitosta, jos olette lupautuneet toisillenne niin sitten olette kihloissa, ei siihen mitään rinkuloita tai vastaavia tarvita. ;) Eli lupaudutte naimisiin päivänä X, olette kihloissa sen välisen ajan jolloin lupaus on lunastettu. Näin sanoo ihan lakikin.
Myös koiranpentu asiaan, niin jos koira tuntuu apealta niin suosittelen käymään lääkärissä. Muuten kannattaa aloittaa kotihoito, että apteekista koiralle lääkettä ja ruuaksi esimerkiksi riisiä ja riisin keitinvettä, missä on tärkkelystä ja on helposti sulavaa ruokaa.

tiuhti, nahka on vähän semmonen että koirat tykkää järsiä, varsinkin nuoria koiria se kiehtoo. :D ja täytyy sanoa että 100e on halpa päivystysreissu (Tampereen päivystävälle soitat näillä hinnoilla: ( 4,93 €/puhelu + 1,98 €/min. klo 8 - 20 ja 9,94 €/puhelu +2,86 €/min. klo 20 - 08.)" ja taksat on myös sen mukaiset, että satasella ei kyllä pärjää). Tämän takia mie pidän aina pientä "hätävaraa" säästössä, että jos jollekin koirista tulee jotain niin eipä tarvi sitte kituutella laskujen sun muiden takia. :D

ON: Ilmeisesti ovis on alkanut pikkuhiljaa lähestyä, kun pientä limottumista havaittavissa ja järkyttävää panettamista. Eilen olin vielä anoppilassa yötä niin pitihän se illalla hiljaa köyriä. :D varsinkin kun tuntuu että seinät on kuin paperia, vaikka me kyllä ollaan yleensä hyvin hiljaisia. Välillä naurattaa ku mies pukkaa menemään hiljaa ja itsekin makoilen hiljaa. Kun itsehän en osaa ymmärtää sitä, että pitää kiljua ja huutaa kurkku suorana. :D

Mie taas höpisen joutavia. :D
 
Moikat kaikille!

Olin lomalla viime viikon joten vasta nyt kerkesin joulutohinoiden jälkeen Internetin ääreen.

Ihan ensiks Memelisa Ihana uutinen!! oon niin onnellinen siun puolesta et siulla tärppäs!
Ja armiselle kanssa onnea!

Galluppiin: Naimisissa ollaan oltu nyt 1,5 vuotta ja kihloissa 5,5v. Mulle on naimisiinmeno ollut todella tärkeä juttu, ja ihanat häät tuli kyllä vietettyä! ja on vaan parisuhde parantunut naimisiinmenon jälkeen! <3 ja samaa mieltä oon kun joku jo mainitsikin: Rouvana olo on ihanaa!

Pöppinen :hug: Ihana kun on mies joka oikeesti löytää sanatkin tuollaiseen tilanteeseen ja tosiaan positiivista että oot ylipäänsä raskautunut. Toivoa siis on jatkossakin :) Tsemppiä ja jaksamista sulle!

ON: Täällä odotellaan ovista, jota ei varmaan sit tulekaan:( jotenki aattelin et noi clomit toimis, mut eipä mitään tuntemuksia eikä limoja! huoh! Onhan mulla pitkä kierto nyt yleensäkin tosin viime kiertohan oli vaan 30päivää. Onko tietoa et minä kiertopäivinä oviksen pitäs tulla jos noi clomit on apuna? eli nyt siis kp 18/30-38
 
Chiba oikeessa oot tuossa kihlautumisasiassa, eihän ne sormukset sitä tee. Lähinnä ite ajattelin tuossa sitä "virallista" kihlautumista, kun saatiin ne rinkulat sormeen ja niille muutamille ihmisille asia paljastettiin. Sitä ennen ei asiasta tienny kukaan. No anyway nyt ollaan sit naimisissa, mikä oikeesti on aika hankalaa välillä käsittää. Ja miten kauheen vaikee on muistaa oma uusi sukunimi! :)

Koiruli ei edelleenkään suostu syömään, edes tuota riisiä, mut ihan virkee on muuten. Tavaraa tulee molemmista päistä vaihtelevasti... Soitin lääkäriin ja kehotti tän päivän vielä seuraamaan kotona tilannetta mikäli koira on edelleen virkeä. Mut heti hoitoon jos tilanne muuttuu. Ilmeisesti joulun herkuttelujen jälkeen ei mitenkään epänormaalia koirien vatsavaivat.

tiuhti_ eikös se joku maininnut aiemmin, et oireettomuuskin voi olla oire... Eli plussia vaan testaamaan. :p

ON:Mulla on vähän hakusessa oman kierron vaihe ja pituus, kun on jo useammin venyny kierto normaalia pidemmäksi. Kävin laskemassa perhesuunnittelun kotisivujen ovistestillä kiertoa, niin ovis ois kai tuossa vuodenvaihteen paikkeilla tulossa. Vieläkään en aio ovista tikuttaa!! Jotenkin tuntuu et tuo laskuri ois vähän ees suuntaa antava, ku ottaa huomioon usemmat aikaisemmat menkat. Aika ajoin on ollu pientä juilintaa munasarjoissa jo kierron alusta asti, mut tuskin mulla merkkaa mitään...

Kävin yks päivä ostamassa niitä multivitan raskaus vitamiineja, mut en oo vielä edes purkkia avannu. En oikein tiedä alkaisko niitä syömään vai ei. Joku vaan suositteli ja höyrähdin sit apteekkireissulla...
 
Galluppiin: Miehen kanssa ollaan yhdessä oltu vajaat 2 vuotta, joista kihloissa 8kk. Naimisiin mennään "matalalla profiililla" jossain vaiheessa, eli maistraatissa kahdestaan tai ehkäpä esikon "nimijuhlan" yhteydessä... ja mies on 30-vuotias ja ite olen 26-vuotta =)
 
Gabrielle, juu, kiitos, sai siirtää! Viiva on vahvistunut eilen ja tänään mukavasti ja toivotaan että jatkokin sujuu hyvin!

Pöppiselle :hug::hug: :heart: - toivottavasti tärppää pian uudestaan! Itsekin olen ajatellut niin että jos tämä menee kesken, pystyn ainakin todistettavasti tulemaan raskaaksi... Vaikka onhan se varmasti aina ihan kauheaa!

Plussaonnea ja iloista vuodenvaihdetta kaikille!
 
horrorpop voi kun oliskin se oireettomus oire :ashamed: ja hyvä että koira on jo paremmassa kunnossa, jos kakka tulee niin se on hyvä merkki :D ei ole tukossa! yks mikä kannattaa olis hakee parafiiniöljyä apteekista ja antaa sitä koiralle, onko minkä kokoinen koira? meinaan se ei liukene suolistossa vaan tulee sellasenaan ulos ja ottaa kans mukaan tavaraa jos on tukossa!
 

Yhteistyössä