<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Chiba, Mirwu Joo, tiedän joulun aikaan syntyneenä kertoa että siin on menny monet synttärit pilalle, kun paketit tulee joululahjapaperissa ja periaatteella "täs on niinku joululahja samassa".. :D Oon syntynyt siis 21 pvä.. :) Mutta saapa nähä, jos ei tärpi ekasta tai tokasta.., malttaako sitä "yrittämistä" lopettaa kuitenkaan! ;)

Iih, äijä oli ostanut lapselle paidan. :eek: Selitteli kauhiasti, että "kun siinä oli kilpikonnan kuvia (mies tykkää kilppareista, omistaa itse kaksi punakorvaa) ja se sopis kummalle vaan ja ettei se haittaa vaikka se tärppi tulis myöhemminki, säilyttäähän monet vaatteita vaikkei oo lapsia tiedossa.." jne.. Itte kyl vähän hätkähin aluks, mut alkujärkytyksen jälkeen vaatekappalle on nyt pehmoeläimellä päällä eikä vaikuta niin.. hmm. Erikoiselta? En tiedä mitä sanaa haen, mutta se ei herätä enään mitään outoja tunteita vauvoihin liittyen :D

Ja pah, mäkö luulin et mies joutuu toppuutteleen mua.. :) Onneks ei ole muuta raahannut (eikä tarviikaan!), olkoon tuo kilpikonna juttu "hyvänä selityksenä".

Muoks.

Suttulii Kyl mahiksia aina tulee! :) Itse olen myös 19, ennen omaa äijääni en ollut seurustellut kenenkään kanssa ja täs sitä ollaan, ihan yks kaks yllättäen semmonen löytyi! :) Tosin olin 17 kun tapasin mieheni, mutta ikä on vain numeroita..
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle mulla ei tosissaan ole kun toi tissikipu ja sekin pientä.. ja selkää särkee, mutta sekin on aina ennen menkkoja, joten joten.. on muuten tosissaan hassua kun mennään samoilla :) tämän kierron oviksesta en voi varma kyllä olla yhtään kun en tikuttanut, tuntemusten perusteella mennään! kun mulla tuli viime tiistaina lusikallinen ruskeaa verta niin ajattelin et se liittyy ovikseen. eli mun DPO voi olla 12-10 väillä.. ja tuohon testaukseen, testasin tänään :ashamed: tyylipuhdas nega! eli mä jotenkin nyt odotan sit jo menkkoja alkavaksi! jos menkat ei ala maanantaina niin sitten testaan uudestaan, kun niiden pitäis alkaa su-ti välillä, näin mä uskoisin..

Puna-musta ei työttömyys tee kenestäkään huonoa äitiä! ;) saatika huonoa ihmistä! se on vain elämän tilanne.. muista se tytsy! :)

Angela88 tervetuloa! :wave: älä viihdy täällä pitkään! vaan äkkiä odottajien puolelle ;)

Mikella itse olen syntynyt 23 päivä joulukuuta! joten tiedän tunteen :D "hyvää syntymäpäivää ja joulua", ei se enää haittaa mut lapsena se kirpas ja kovaa :D

ON joo eli KP22 ja DPO 10-12, tänään aamulla testattu tyylipuhdas nega cb + testillä, sanokaa tytöt että testasin liian aikaisin! nyt meinaan vähä kirpas :ashamed: olis vaan pitäny oottaa niitä menkkoja.. eli su-ti pitäis alkaa..

muoks* ja nyt minä ääliö menin kaivamaan testin roskiksesta ja siihen on ilmestynyt se kuuluisia toooosi kapea pystyviiva, sen näkee ihan selvästi, mutta ei tosiaankaan ole yhtä leveä kuin kontrolliviiva ja tuli kauan testiajan jälkeen. en tiiä yhtään koska, ainakaan 15 min sisällä testauksesta ei ole näkynyt.. mutta tää tulkittakoon negaksi! (vaikken koskaan ole cb tällaista saanut vaikka oonki käynyt kurkkimassa roskiksesta, mutta kun niitä' on saanut moni joka ei ole ollut raskaana) :ashamed: tyhmä minä!!!!!!:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
suttulii, äläs nyt, koskaan ei tiedä mitä elämä heittää eteen :) mielestäni parasta/raastavinta on elää jännityksessä. :)

Mullakin oli aikoinaan vastaavanlainen tavoite että äidiksi ennen kun täytän 25 v. Synttäripäivääni on aikaa... reilu 9 kk, kiire tulee :p

Mikella, voi sinua, mitä ootkaan joutunu joulunlapsena kestämään! ;) Mies on laskeskellut että ei kuulemma todellakaan jouluksi kannata yrittää lasta, traumatisoituu raasu iäksipäivää kuulemma, kun ei saa koulussa karkkia synttäreidensä kunniaksi ku synskit sattuu loman ajalle ;) Itsellänsä on synttärit kesällä niin korpesi kuulemma kovaa... Ja totta puhut, ei varppina malta lopettaa sitä yrittämistä! ;) Meillä on vielä sekin "probleema" että miehellä alkaa opiskelut ulkomailla syksyllä ja tilanteesta riippuen saatan olla lähdössä jo silloin mukaan, eli muutto sijoittuisi elokuulle... Jos hyvin käy ja tulisin pian raskaaksi niin olisin viimeisilläni/pieni syntyisi melkoiseen härdelliin :whistle: voi kyllä, oon kyllä vauvabuumini ajoittanut oikein hyvin ;)

Hihi, kilpikonna -tarina herätti hyväntahtoisen hekotuskohtauksen :LOL: Mä luultavasti rupeisin oitis mittailemaan kuumetta jos mies alkais tuomaan beibivaatteita... Mutta hyvä vaan että jotain siellä sun miehen korvien välissä on ehkä kypsynyt? :p

tiuhti_, sanoisin että melko aikaiseen testasit, mutta kyllähän se tympii varmasti :hug: mutta jaksetaan odotella vielä vähän! Mun täytyy malttaa piiiiiitkälle ens vuoteen :headwall: mikä muuten on tosi kapea pystyviiva? :ashamed: tuleeko se aikojen kuluessa testin tuloksesta riippumatta? Taas aukko sivistyksessä...
 
Mirwu kun siis clear bluella on sellainen testi johon tulee heti - merkki kun pissit siihen (ja tietysti kontrolliviiva) ja sitten siihen pitäisi tulla pystyviiva jos oot raskaana jolloin siitä tulee + niin se pystyviiva siis oli mulla sellainen tooooosi ohut viiva joka tuli testiajan ulkopuolella, sen pystyviivan pitäis olla saman paksuinen kuin toisessa ruudussa oleva kontrolliviiva (mun testin pystyviiva oli ehkä 1/3 siitä kontrolliviiva paksuudesta), eli mitä todennäköisemmin se on reagoinut kemiallisesti se testi kuivuessaan, mutta kun taas yleensä testiin ei tuu väriä ellei pississä ole hormoonia :ashamed: mutta testiaika oli ummessa niin se on silloin negatiivinen.. nyt yritän malttaa maanantaihin asti testaamista!
 
pöppinen
Hei taas kaikille ihanaisille ja kiitos kaikille halauksista ja lohdutuksesta :heart:

Mirwu ja Epa_88 sekä muut uudet joita en välttämättä huomannut Tervetuloa :)

Gabrielle Yk 2 pärähti käyntiin, ja se hypätään yli eli luomumenkat ensin ja sitten taas yritetään.

Memelisa Km tuli viikolla 6... eli varhaisin, jos en olis edes asiaa miettinyt niin en olis edes tiennyt olevani raskaana..

ON: eipä ole hankalaa tämän kierron yli hyppääminen, meijän seksielämä on nollassa. Kysyin asiasta niin sain vastaukseksi että ei ole haluja. Tottakai ymmärrän tämän kaiken keskellä, mutta aloin ajatella että onko vika minussa kun ei ukko enää halua.....

Mutta positiivisia tuulia kohti mennään ja mä lähetän täältä plussatuulia valtavasti kaikille
++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
heips... kaikki :)

Pakko kommentoida tohon joulun aikaan syntyneisiin, mulla on kaveri joka on syntynyt just sopivasti 24.12 usein mainitsee siitä, että ihmiset unohtaa hänen synttärit joulun keskellä ja joskus pistää harmittamaan, mutta sano sitte vielä lopuks, että onneks oma mies ei ole kertaakaan unohtanu ja synttäri lahja ja joululahjat on aina ollu eripaketeissa.
Mun veljellä on synttärit 31.12 eli kivasti, kun kaikki juhlii uuttavuotta, mutta hän ei oo kyllä vielä valitellu kertaakaan:confused: itseäni kyllä ehkä harmittais, tai mistä sitä ikinä tietää...

tiuhti_ luulempa, että oot testaillu liian aikasin, koska jollaikin testi näyttää plussa vasta aika paljon myöhemminki,kun pitäs. TOIVOA ON!:hug:

lilli88 pahoittelut tädistä! :hug:

pöppinen toivottavasti se mies sieltä innostuis, joskus tosiaan stressi niin mieletön, että halut kaikkoaa täysin, tuskin sinussa mitään vikaa on! :hug:

sitten vähän ON: Täällä ei mitään kummia tuntemuksia vielä ole, tissit on mielettömän kipeet niin ku aina, en kuitenkaa usko, että meillä nyt sattuis niin hyvä tuuri olemaan, että heti tärppäis, jotenki yritän valmistella itseäni pitenpääki prosessiin, ettei tulis niin kovia pettymyksiä, VAIKKA niitä ihan varmana tulee kuitenki.

Meillä on muutto menossa, ihan kauheen likanen kämppä!!!!! siinä on asunukin meitä aikasemmin kulma henkilö, joka jättänyt vuokrat ja yms maksamatta, että tiedä sitten... ootan vaa, että tää ois väliaikanen ratkasu ja että saatais toinen asunto pian, koska toi asunto mikä kaupungilta saatiin nyt on ihan järkky! Tosi vanha ja epäsiisti, mutta tietenki pitää olla onnellinen, että on katto päänpäällä.
Huomena mennään ekaksi yöksi sinne.

Mun pitäis tilata aika papa-testiin viimeks, kun kävin se oli kakkos luokkaa, tosin mulla oli just menkat loppu silloin, että ei ole ihme, mutta pakkohan se on tarkistamassa käydä.
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat TO 30.12.2010



BlueNote..............kp 65/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 56/28.............................yk 6
AnniMu................kp 51/32.............................yk 2
Iloksi...................kp 50/32.............................yv 4+
soleigh................kp 48/28.............................5/10
Ella83..................kp 43/34.............................yk 3



Puna-Musta...........kp 39/26-28.......................yv 1,5



Gabrielle...............kp 29/31............................yk 4
tiuhti_..................kp 22/25-28.......................yk 3
Angela88..............kp 21/24-38.......................yk 0/1
AnniSofia..............kp 20/30............................yk 4
mimmu1984..........kp 20/31-38.......................yk 7



horrorpop..............kp 18/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 17/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 16/35............................yk 3
Jomi......................kp 15/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 15/30............................yk 3
Chiba.....................kp 14/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 14/25-29.......................yk 5
Mirwu.....................kp 13/28............................yk 1
Mikella....................kp 12/32-?.........................yk 1
t84........................kp 11/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 10/28-30.......................yk 2



Skooby................kp 8/28-31..........................yk 3
Lilli88...................kp 1/?.................................yk 2
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Mirwu Siirappinen suitsutus tekee kyllä toisinaan ihan hyvää :) Tosin liikaa on aina liikaa, mutta kohtuuden rajoissa voi aina lässyttää :D

tiuhti_ Kiitos rohkaisusta :)

Lilli88 :hug: Täältä tullaan perästä tänään tai huomenna...

ON: Soitin tänään terveyskeskukseen kysyäkseni verikokeiden tuloksia. Lopputulos on nyt siis se että raskaana en ainakaan ole ja täti onkin tehnyt olojen perusteella tuloaan eilis illasta lähtien. Samalla otetut kilpirauhasarvot, tulehdusarvot ja virtsatieinfektio näytteet olivat myös normaaleja. Nyt ei sitten muuta kuin odotellaan että menkat alkaisi ja pääsisi uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen, taas... En ole oikeastaan pettynyt, koska osasin aavistaa homman menevän juurikin näin. Ottaa vaan päähän melko rankasti tää oma kroppa, joka on nyt sitten päättänyt ryhtyä temppuilemaan. Ja toki tulee ajateltua, että eipä taaskaan ollut meidän vuoro. Alan olemaan melko väsynyt tähän yrittämiseen, mutta eiköhän tässä taas piristy kun saa uutta yritystä kehiin.

Ei oikein jaksa kirjoittaa nyt muuta kun juuri tultiin kaupasta ja pitäisi ryhtyä ruuanlaittoon. Eikä mielialakaan ole ehkä paras mahdollinen...

Plussa tuulia kaikille!
 
pöppinen :hug: voi muru, tietenkään se ei oo susta kiinni! Miehet vaan reagoi asioihin omalla tavallaan, ehkä suree sitä keskenmenoa. En nyt tiedä onko tokaissu noin suoraan vai tiivistitkö asian vaan meille? Väkisinkin pitkässä suhteessa ainakin meillä tulee aikoja jolloin toisen (tai joskus molempienkaan) ei tee mieli. Tietty sen vois sanoa nätisti... Mut siitä oon ihan satavarma, että susta se ei ole kiinni!

Lilli88 Pahoittelut tädistä... Tietty hyvä että sentään ettei kierto venyny enempää jos ei plussaakaan kuulunu mut kurjaa silti... Oot ansainnu jätskiä sohvan nurkassa!

tiuhti_
Sovitaanko kuitenkin että se oli vaan liian aikasin??? Tyhmä nega... Kyllä se sieltä vielä muuttuu!!! Ei niihin testeihin nyt mitenkään vakiona tuu minkäänlaista plussaviivaa, mä en oo ikinä saanu minkäänlaista vaikka kuinka oon tuijotellu jälkeenpäin. TSEMPPIÄ!! Jospa sulla oli vasta se dpo 10... Mullakin su-ti välillä jännityksen paikat, tässä inttailen testaisinko huomenna vai en...

Mikella IHANA mies!! Voi että miten oli tullut mieleenkin! Kyllä mä tiedän monia ihmisiä, jotka ostaa lapsillensa vaatteita etukäteen. Itte en oo sortunu mut kiva niitä on kattella! Ja itse asiassa siskolleni oon jo ostanu jotain vähän vastaavista syistä kun sun miehes osti teille, mun sisko ei vielä edes yritä lasta! :LOL: Mua naurattaa kun ajattelen sitä pehmolelua jököttämässä se paita päällä... Buahahaa!!

Mirwu Kuulostaa kyllä ovisoireilta et eikun peitot heilumaan! Päivienkin perusteella sulla vois hyvinkin olla ovis piakkoin! Ymmärrän ton yrittämis-sanan välttämisen, meillä tätä kyllä kutsutaan yrittämiseks kun ei sitä voi naamioida muukskaan! :p Paineiden ottamista koitetaan kyllä välttää!

Mun täytyy tunnustaa, että mulle on ihan sama milloin lapsi syntyy kunhan vaan saatais se alulle mahdollisimman pian! Kukaan mun lähipiiristä ei tosin ole syntynyt joulun tienoilla. Jotenkin silti uskon, että läheisimmät ihmiset kyllä tajuais silti muistaa lasta ihan molempien johdosta...
 
pöppinen
Gabrielle noin hän asian tokaisi, eli suoraan ja ytimekkäästi. takana uneton yö, paha olo ja ahdistaa. Tottakai mä ymmärrän että tämä kaikki stressi aiheuttaa haluttomuutta.... mutta että ei ole ollenkaan haluja ja sen huomaankin. saan joka kerta pakit kun yritän vähän enemmän saada kosketusta. Pakko ei ole seksiä saada mutta että ei edes hyväilyjä ole enää.
 
pöppinen Ompas ikävä juttu, itse tuntisin varmaan samoin jos mies käyttäytyisi noin, että itsessä olisi vika vaikkei olisikaan.. Toivottavasti tilanne muuttuu paremmaksi pian! :)

Mirwu No ompas vauvakuumeilut sattunutkin! :D Eiköhän asiat saa aina järjestettyä vaikka sattuis lapsen syntymä osumaan tuommoiselle hetkelle tai sen tienoille.. :) ja juu, pitäs varmaan mitata kuumetta tolta ukolta, vaikka näkeehän sen jo päälle että (vauva)kuume on kohollaan :p

Gabrielle Joo se pehmo on tosella hauska, tumman violetti jolla suuret silmät ja vihreä tupsu tukka. (Ja se kikatteleekin jos sitä kutittaa!) Päällänsä tosiaan valkoinen paita jossa ylt-ympäriinsä vihreitä, hupsun näköisiä kilpikonnia (joilla on tukka ja kummat ilmeet). :LOL:

Mä en itte ole raaskinut ostaa, ja tuntuu että katselen vain tyttöjen vaatteita (siivoan h&mllä ja tulee kateltua noitaki JOKA PÄIVÄ, väkisin =) ) joten ehkä parempi että malttais edes siihen asti että eka kolmannes ohi.. Vaikka tosin, meille on tulossa läjäpäin hyväkuntoisia lastenkuteita omalta äidiltäni kun jäävät sisaruksilleni pieniksi. (Velipuoli on 13kk ja siskopuoli 3,5 vuotta :heart: )
 
Lilli88, pahoittelut : / kökköjen kökkö. Mutta uudestaan, uudestaan!

tiuhti_ ahaa, okei kiitos infosta, höh, voipas olla monimutkaista tuo testaaminen! :| Ite oon vähä suutahtanu clear bluelle, toitotti ei raskaana -virttä viimeks ku oltiin tekemisissä. Niinku muutkin testit aiemmin. Murr. Testiä on helppo syyttää kun ei muutakaan voi :)

pöppinen, ei varppina ole vikaa sinussa! Ukkelisi varmasti käsittelee asiaa mielessään myös.
Ite olen monet itkut itkeny sille kun ukkelin kanssa niin erilaiset tarpeet, ja monesti tuntenu itteni naurettavaksi ku sitä huomiota kerjäämällä kerjänny... :'( Yhtä pusuakin saa toisinaan olla vonkaamassa...

Angela88lle habaa ja jaksamista muuttoon! Ja kämppä kuulostaa vähän yäkiltä, mutta toivottavasti pian pääsette siitä pois!

Puna-Musta, mä oon ollu kans eniten pettyny melkeinpä siihen että oma kroppa just tekee temppuja. Ja siihen halpaan vielä itse menee... :mad: Onneksi sulla kuitenkin kaikki arvot olivat normaaleja!

Gabrielle, joo, kieltämättä täällä on yritystä mutta minä yritän keskenäni :p mies on vaan vähä apuna... ja niinpä, uskoisin että ihmisillä on älliä pitää joulu ja synttärit erillään :)

Mikella, sano muuta, oon kyllä ajan valinnu... Mutta tosiaan kaikki järjestyy ja on sitä kummallisempiinkin tilanteisiin wauwoja ennenkin syntynyt. Ja sulla kätevä kun saat siitä läheltä vaatteet käyttöösi :) Olen kans haaveillut josko kirppareilta hommaisin suurimman osan, sitten joskus.

Täällä tänään ollut känkkäränkkä kylässä, ja todella etova olo tuli ruokailun jälkeen. Liekkö sitten jotain jännitystä vaiko mitä. Itku on ollut herkässä kaikenmaailman jutuista. Hohhoijjaa, kauhulla odotan sitä mahdollista raskausaikaa jos nyt jo mielentilat heittelee... :ashamed:
 
Mirwu Jooh, itsellä kans käynyt mielessä että mitä ihmettä keho sitten keksii kun oikeasti raskaana ollaan! :p Viimekierto veny ja paukku yli 2 viikon ja mitä ihmeellisempiä "oireita" oli melkein koko yli menneen ajan ja mielialat heitteli minne sun sattuun! Et jaa'a, sen näkee sitten joskus, mitä tuleman pitää kun tärpännee.. Ties vaikka kun on tosi kyseessä, ei tuukkaan sen kummempia oireita! :D

Plussamyrskyjä (meille) kaikille! ++++ :whistle:
 
Pöppinen:hug: Mulla oli ihan samat tunteet vähän aikaa sitte ku tuntu että mussa vika ku mies ei haluu, mut se vaan sano sit lopulta et stressaa ainanen "väkisin makaaminen", mutta nyt ku oli tosiaan taukoa niin kylläpä seksielämä valpastu. Meillä tosin on koko ajan ollu silleen et välillä on pikkusen aktiivisempia jaksoja ja sit saattaa olla montaki viikkoa taukoo että kumpaakaan huvittaa.. Nyt tosin sain mieheltä joululahjan ;) Hieman piristystä seksielämään, niin jopa on kumpaakin taas huvittanut ja paljon tuolla punkan pohjalla tehdä muutaki ku vaan pötkötellä!

Suttulii: Ite aloin miun murusen kanssa seurustelemaan 19 vuotiaana ja sitä ennen oli todella vauhikkaita sinkkuvuosia takana. Muistan että niin toivoin että löytyis se oikea, mutta aina löyty vaan yhen illan vonkaajia! mutta onneks hyvää kannatti odottaa ja se tosiaan nappas sillon ku vähiten etes yritti! Meillä tuli nyt joulupäivänä 7 vuotta yhdessäoloa täyteen :) Ite kans aattelin et menen naimisiin ja lapsia pitää olla ennen ku täytän 25. 25 olin ku menin naimisiin, mutta tätä vauvaa nyt näköjään joutuu vähän pitempään oottelemaan. Ikinä ei voi tietää mitä tää elämä tuo tullessaan. mutta on siulla vielä aikaa! Miun sisko painiskelee nyt kans hirmusen vauvakuumeen korvissa ja se on 25 ja miestä ei näy ei kuulu vaikkakin ehokkaita aina liiteleekin..

Katoitteko työ eilen muuten sen 45 dokumentin kuutosista?? Aika hurjaa ja hurjalta näytti kyllä todellakin raskausaika ja synnytys, mutta miten oikeesti siitä voi pärjätä? Mie tiiän et kaksosten kanssa pärjää ihan hyvin, mut minuu kyl hirvittää sekin jos oikeesti tulis kaksoset saamaan niin entäs sitten jos niitä oiski enemmän! hui! Miulla se on jotenkin nyt ajatuksissa ku tulee nähtyä uniakin et saan kaksoset, varmaan ku jänskättää mitä noi clomit saa aikaan.

Siihen adoptiogalluppiin: Itse olisin kyl valmis adoptoimaan, mutta mies vielä tänään sanoi ei kun asian otin ihan noin vaan puheeksi. On kyllä miulle tosi kova paikka sinä päivänä jos joskus kuullaan että ei biologisia lapsia voida saada. toivotaan että sitä päivää ei ikinä tule!

ON: Täällä kp20, ovista ei edelleenkään kuulu ei näy. Ovista oon tikuttanu ja tikuissa ei näy kuin haaleita viivoja ja ne ei näytä vahvistuvan. Voi itku!:'( Mie jo vähän liian suuria toiveita oon tälle kierrolle ajatellu ja nyt sit varmaan tullaan hyvin ylhäältä tippumaan.. Miusta tulee kyl aina tälleen loppukierrosta ihan karsee pessimisti....
 
pöppinen :hug: Tosi ikävää käytöstä, vaikka ymmärtäähän sen tavallaan kaiken stressin ja muun jälkeen mitä ootte käyny läpi, mutta saman (ja enemmänkin) myös sä oot käyny läpi. Tosin valvotun yön jälkeen ärtyneenä munkin mies saattais päästellä suustaan asioita mitä ei tarkoita. Torjutuks tuleminen tuntuu varmasti hurjan pahalta, varsinkin jos mitään hellyyttä ei saa vastakaikuna. Koita jaksaa, oon samaa mieltä mimmun kanssa, että johtuu kaikista noista asioista mitä itsekin mainitsit eikä susta. Ehkä sun mies ei oikein osaa käsitellä sitä keskenmenoa millään rakentavammalla tavalla.

Mirwu Selvästi ovisoireita liikkeellä, nehän voi muistuttaa menkkaoireita (kuin myös raskausoireet!), kyllä meijän naisten olo on tehty monimutkaseks...

Puna-Musta :hug: Pahoittelut negatiivisesta labratuloksesta... Hyvä että muut tulokset oli kunnossa... Tuntuu varmasti toivottamalta kun tuon verran kuitenkin yritystä takana ja yhtäkkiä kiertokin alkaa oikkuileen. Jaksamista ja tsemppiä!

mimmu1984 Vahvistuuko sulla yleensä viivat vähitellen? Mulla nimittäin tulee ihan puskista se plussa, ehkä edellisenä päivänä pienen pientä vivahde-eroa on jo oikein vertaa. Olikos sulla niin, että toiselta puolelta irtos myöhemmin kun toiselta? Jos tää oliskin se hitaampi puoli, ton pidemmän kierron mukaanhan ovis ehtis vielä hyvin tulla.

Mä toivottelen nyt jo kaikille hyvää vuoden viimeistä päivää, en ehdi huomenna varmaan käymään kun suoraan töiden jälkeen pitää laittautua iltaa varten. En oo vielä päättäny testaanko huomenna ennen lähtöä, tekis mieli mut jännittää...

Oikein plussarikasta ja hedelmällistä, vauvojen täyteistä vuotta 2011 kaikille!!
 
Omanapailen pikaisesti viikon tauon jälkeen: Elikkä kp 51/32 (kai?) mennään eikä tädin tulosta tietoakaan, rassaavaa aikaa :( Oon koittanu nyt täältä pitää vähä taukoa, ja koko ajatuksesta yleensäkin, ettei vaan stressin takia ne menkat viivyttele. Kumma juttu kyllä, kun neuvolan täti sanoi, että ultrassa näytti siltä, että täytyis parin päivän sisään menkkojen tulla, ja siitä on jo yli viikko. Mutta semmosta täällä siis, odottelua.

Pikaisesti lukaisin nuo mooonta sivua, mitä olette viikon aikana jutustelleet, mutta nyt väsyneenä en jaksa rueta kaikille erikseen kommentoimaan, joten
Halauksia tädin (tai keskenmenon) yllättäneille,
Onnea plussanneille ja
Tervetuloa uusille palstalaisille!

ja vielä tottakai plussarikasta uutta vuotta kaikille! +++
 
Kukkuu :)

Pitkästä aikaa taas tulin päivittämään omaa tilannetta. Kp:t huitelee taivaissa ja negaa näyttää. Siinäpä ne tärkeimmät kuulumiset. En tajua, mikä ihme tota mun kiertoa nyt venyttää. Musta toi on jo aika pitkä kierto, huomenna siis kp 44, huoh...

Plussapuhureita kaikille!! :flower:
 
Huomenta ja mukavaa vuoden viimeistä päivää :)

Gabrielle testasitko???? :D jänskättää sun puolesta! mulla oli eilen illalla 6 aikaa ihan varma olo et täti tulee, mahaan koski ja selkään särki tunnin verran iha hirveesti, mutta ei ole tätiä vielä näkynyt :D toivottavasti ei tuu! ja toivottavasti tänään olis siis DPO 11.. ja tuo perhanan selkäsärky on jatkunut yön yli!

pöppinen voi sinua :hug: luulenpa vaan, että tuo keskenmeno oli kova kolaus myös miehellesi ja siksi hän tarvitsee nyt aikaa sulatella asiaa! :) anna miehellesi hieman aikaa. ja varmana voin minäkin sanoa, että se miehesi haluttomuus ei ole nyt sinusta kiinni! :) koita jaksaa :heart: kyllä tilanne vielä korjaantuu!

Puna-musta, minulta myös pahoittelut negatiivisesta tuloksesta :hug: mutta jos jotain positiivista on, niin olet terve verikokeiden perusteella! eli nyt odotellaan joko plussaa tai sitten tätiä kylään (jolloin saat mahdollisuuden raskautua :)) usko mua, kyllä se vielä tärppää, vaikka olet varmasti kovin väsynyt tilanteeseen! kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa! tsemppiä :heart:

Ella83 huh huh, onpas sun kierto tosiaan venynyt! käy lääkärissä ja pyydä apua tuohon kiertoon josko ne saatais lääkkellä tasaantumaan! ellei sieltä plussa pärähdä ;)

AnniMu sinullakin kierto venyy! käy uudestaan lääkärissä jos täti ei ota tullakseen!

mimmu1984 tosiaan se ovis voi tulla ihan puskista! eli vaikka tikuttais joka päivä niin LH huippu saattaa kestää vain hetken, tai sitten se on tuloillaan :) onnea oviksen bongaukseen! :) itselläni käy yleensä niin että se pysyy koko ajan haaleana ja sitten yht äkkiä se onkin yhtä vahva kontrolliviivan kanssa, eli mulla se ei tummene pikkuhiljaa vaan tulee kertarysyllä!

ON joo elikkä KP23 ja dpo 11-13 (kai :confused:). eilen illalla joskus 6 aikaan alkoi siis ihan mahdoton mahakipu ja selkäsärky, joka meni noin tunnissa ohi, mutta tuo selkäsärky on jatkunut nyt eilisestä asti aaltomaisena.. masua nippaa silloin tällöin vasemman muniksen kohtaa (ihanku ovis :confused:), mahakipu ja selkäsärky tuntuu ihan samalta kuin kuukautisten alussa :( eli tätiä odotan kylään, eilen olin jo ihan varma asiasta! mutta lämmöt oli vielä eilen illalla 36,9 (normaali 36,4) niin ajattelin ettei täti vielä tuu, koska mulla lämpö romahtaa edellisenä päivänä.. eli kummiskaan en usko että tää on se tärppikierto..

kaikille ihan hirmuisesti ovisonnea ja plussapuhuria ++++++++++:whistle:
 
Tiuhti ja Gabrielle: Miulla kun ei ovista tulekaan kuin kerran vuodessa. Yhden ainoan kerran oon viime toukokuussa saanu ovisplussan, mut kaikissa muissa kierroissa missä oon tikuttanu niin ovis´testeissä mitään ei oo näkyny. Haaleita viivoja vaan, hieman tummuu ja sit ne taas lähtee vaalenemaan. Niin kuin myös nyt.

Annimu ja Ella: onpa teillä tosiaan kierrot venyny: / ei kun lääkäriin jotta sais jollakin lääkkeellä ne mensut taas tulemaan ja uutta yritystä kehiin!

Tiuhti: Toivotaan nyt kuiteski et tää se tärppikierto on!
 
no höh :( mimmu1984 testaatko kerran päivään vai miten? katsos jos sulla tummuu se joka kerta vähän ja sit jos testaat seuraavan kerran vuorokauden kuluttua niin se ovisplussahan on voinut mennä jo jos kerta haalenee! :) anteeksi jos en muista :ashamed: mutta oletko koskaan käynyt lääkärillä asian tiimoilta, eli onko se ihan todettu että et ovuloi ku kerran vuoteen?
 
Tiuhti: No eihän kaikkien meidän täällä kirjoittelevien juttuja voikaan mitenkään muistaa :)
Kerran vuorokauteen oon sitä testaillu. Pitäs varmaan käydä ostamassa niitä vielä enemmän että vois sit ens kierrossa kokeilla tikuttaa useemman kerrran päivässä. Kävin tosiaan gynellä marraskuussa ja sillon se PCO todettiin. Lääkäri sanoi että luonnollista ovulaatiota ei tapahdu olllenkaan, tosiaan ehkä sen kerran vuoteen ja siihenhän miulla nyt se clomifen lääkitys on ja eka kierto niillä menossa.
 
mimmu1984 no niih :) mä uskon et sun ovis tulee kyllä sieltä :) kannattaa testaa jopa kaks kertaa päivässä (jos rahat riittää :D) meinaan päivällä ja sit illalla joskus 9 aikaa vaikkapa (muistaakseni aamupisusta ei saa testaa). eli siis ihan hirveesti sulle tsemppiä oviksen bongaukseen tähän kiertoon! :heart:

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2011 :) Pitäkää lippu korkealla :D
 

Yhteistyössä