On toi Karitan puku vielä avonaisempi, tai matalammalla ainakin.Oikeastaan ainakaan kuvien perusteella ei Karita Mattilan puku ollut sen avoimempi kuin Chisunkaan.
On toi Karitan puku vielä avonaisempi, tai matalammalla ainakin.Oikeastaan ainakaan kuvien perusteella ei Karita Mattilan puku ollut sen avoimempi kuin Chisunkaan.
Sen takia se varmaan linnassa onkin :headwall:Noista otsikoista vielä. Iltasanomat esittelee Nasima Razmyarin Tanssi-Nasimana...
Vuoden pakolaisnainenSen takia se varmaan linnassa onkin :headwall:
Niinpä.Vuoden pakolaisnainen
No mut mä vaan ajattelin että oli siellä syvempiäkin kaula-aukkoja.. Tai ainakin melkein yhtä syviä, mutta miksi juuri Karitaa haukutaan? Tai sitten en mä vaan nähnyt kunnolla suorana sitä karitan kaula-aukkoa Esim. tää...On toi Karitan puku vielä avonaisempi, tai matalammalla ainakin.
Ei aukea linkki, mutta onhan tuolla muutakin "mielenkiintoista" ollutNo mut mä vaan ajattelin että oli siellä syvempiäkin kaula-aukkoja.. Tai ainakin melkein yhtä syviä, mutta miksi juuri Karitaa haukutaan? Tai sitten en mä vaan nähnyt kunnolla suorana sitä karitan kaula-aukkoa Esim. tää...
No ei aukee ei kun mullakin tökkii. Merikukan pukua oli kuitenkin tarkoitus linkittää.Ei aukea linkki, mutta onhan tuolla muutakin "mielenkiintoista" ollut
Karita Mattilan puku oli myös takaa hirveän avoin, joten se näytti siltä, kuin se voisi todella tippua. Ja sitten kun hän on vähän pyylevä, niin selkä näytti pullottavan asusta.No mut mä vaan ajattelin että oli siellä syvempiäkin kaula-aukkoja.. Tai ainakin melkein yhtä syviä, mutta miksi juuri Karitaa haukutaan? Tai sitten en mä vaan nähnyt kunnolla suorana sitä karitan kaula-aukkoa Esim. tää...
Joo, ja kun se vielä käveli kuin saappaissa navetan pihassaNo ei aukee ei kun mullakin tökkii. Merikukan pukua oli kuitenkin tarkoitus linkittää.
Okei. Mä en nähnyt sitä kunnolla telkkarista, kun puuhasin välillä muuta. Näin vaan vilaukselta edestä ja sitten tosiaan noista iltasanomien tms kuvista. Ehkä se sitten oli kamala.Karita Mattilan puku oli myös takaa hirveän avoin, joten se näytti siltä, kuin se voisi todella tippua. Ja sitten kun hän on vähän pyylevä, niin selkä näytti pullottavan asusta.
Ihan samat, Laura kärjessä.Minna Kauppi ja Laura Lepistö mun suosikit tähän mennessä. Myös Taiveahon ja Karpelan puvut ovat hienoja.
Mullekin tuli semmoinen olo, että Karitan puku tippuu juuri päältä. Vaikka eihän se voi. Läheltä tuo yhdistelmä näkymätöntä ja näkyvää pukua ei oikein ollut tyylikäskään.Karita Mattilan puku oli myös takaa hirveän avoin, joten se näytti siltä, kuin se voisi todella tippua. Ja sitten kun hän on vähän pyylevä, niin selkä näytti pullottavan asusta.
merikukan ei olisi kannattanut laittaa helmiä tolleen tiukasti kaulan ympärille, se näyttää vähän huonolta mielestäni.
Usko pois, palstamammat tietää Mutta tosissaan, kyllä tuli vähän sellainen "apua, olet alasti" fiilis kun käveli sisään.Okei. Mä en nähnyt sitä kunnolla telkkarista, kun puuhasin välillä muuta. Näin vaan vilaukselta edestä ja sitten tosiaan noista iltasanomien tms kuvista. Ehkä se sitten oli kamala.