Linnanjuhlapukupino!!!

• Viestiketjun aloittaja töllöttäjä
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
No mut mä vaan ajattelin että oli siellä syvempiäkin kaula-aukkoja.. :p Tai ainakin melkein yhtä syviä, mutta miksi juuri Karitaa haukutaan? Tai sitten en mä vaan nähnyt kunnolla suorana sitä karitan kaula-aukkoa :D Esim. tää...

Karita Mattilan puku oli myös takaa hirveän avoin, joten se näytti siltä, kuin se voisi todella tippua. Ja sitten kun hän on vähän pyylevä, niin selkä näytti pullottavan asusta.

merikukan ei olisi kannattanut laittaa helmiä tolleen tiukasti kaulan ympärille, se näyttää vähän huonolta mielestäni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Karita Mattilan puku oli myös takaa hirveän avoin, joten se näytti siltä, kuin se voisi todella tippua. Ja sitten kun hän on vähän pyylevä, niin selkä näytti pullottavan asusta.
Okei. :D Mä en nähnyt sitä kunnolla telkkarista, kun puuhasin välillä muuta. Näin vaan vilaukselta edestä ja sitten tosiaan noista iltasanomien tms kuvista. Ehkä se sitten oli kamala. :D

[QUOTE="Kenguru";22609245]Kivimäen vihreä ei säväytä. Aina kun näkee Sinnemäen, niin kuulee mielessään kunka hän a r t i k u l o i :D[/QUOTE]

Tuo on kyllä niin totta. Mie en voi edes kuunnella sitä puhetta, koska se kuulostaa jotenkin niin oudolta.

merikukan ei olisi kannattanut laittaa helmiä tolleen tiukasti kaulan ympärille, se näyttää vähän huonolta mielestäni.
Mullekin tuli semmoinen olo, että Karitan puku tippuu juuri päältä. Vaikka eihän se voi. Läheltä tuo yhdistelmä näkymätöntä ja näkyvää pukua ei oikein ollut tyylikäskään.

[QUOTE="Kenguru";22609300]Usko pois, palstamammat tietää;) Mutta tosissaan, kyllä tuli vähän sellainen "apua, olet alasti" fiilis kun käveli sisään.[/QUOTE]

Kyl kyl, uskon toki. :D Tää palsta on ihan ylin auktoriteetti kun harkitsee mielipidettään johonkin. :D

Yhteistyössä