Linnanjuhlapukupino!!!

• Viestiketjun aloittaja töllöttäjä
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Meinasin etten kato, mutta sitten kuitenkin katoin. :headwall:

Eniten tykkäsin Satu Taiveahon puvusta, ja siitä seeprapuvusta. Jutta Urpilaisen puku oli myös upea.

Hehheh, kävi melkein vähän harmittamaan, huomasin että siellä oli yksi mies, jonka kanssa mulla oli yhdenillan juttu ennen kuin siitä tuli kansanedustaja. Se olisi halunnut tavata sen jälkeenkin mutta minä en halunnut. Hitsi, mä olisin nyt voinut olla tuolla. :rolleyes: Ei vaineskaan. Mä olen ihan tyytyväinen että ölen täällä kotona, nukanenäisenä jättipaidassani ja legginseissäni, kun tuolla linnan juhlissa. :cool:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lol
[QUOTE="Santtu";22609438]Mua jäi vaivaamaan se Tukiais-juttu. En nähnyt sitä, taisi olla puppua että olisivat siellä. Vai näkikö joku muu?[/QUOTE]

No oli puppua, milläs meriitillä meinaat että se ois päässyt sinne? :D

sjk
en jaksanut lukea kaikkea, mutta mun mielestä Karita Mattilan asu on aika törkeä. Ihan liian paljastava ja vihjaileva arvokkaaseen juhlaan, ehkä jonnekin vapaampiin juhliin sopis.
Pitää lainata itseäni, mutta kyllähän Karpelankin tissivako näky vähän liikaa. Mielestäni vaon esittelykään ei kuulu arvojuhliin. Sillä on tainnut melki joka vuosi se kyllä vilkkua, kait se on sen joku juttu. Itse en kehtaisi, yökerhossa kyllä mutta en presidentin silmien edessä.

Yhteistyössä