"aloittaja"
ei ole hänYLE:n sivuilla tämä nainen ainakin nimetään Hanna-Kaisa Heikkiseksi. Mun mielestä yksinkertaisuudessaan upea kokonaisuus.
ei ole hänYLE:n sivuilla tämä nainen ainakin nimetään Hanna-Kaisa Heikkiseksi. Mun mielestä yksinkertaisuudessaan upea kokonaisuus.
hmm... en muista nähneeni hänen kuvaansa tässä ketjussaHäh, enhän mä tuommosta kuvaa linkittänytkään. Vaan sen, jossa on se mustapukuinen nainen. Tää taitaa nyt olla jotain pilailua taas. Mutta joo, ketjusta löytyy jo aiemminkin kuva Hanna-Kaisa Heikkisestä.
Nyyti Korolainen (?) oli "se taekwondo-nainen" ja puolisonsa Minna Minkkinen.Hei ketä ne oli ne taekwondoo-mimmit vai oliko toinen vain, mut naispari kumminkin) ihan siinä kättelyn alussa? Niil oli molemmilla tosi upeat puvut.
Luonnottoman näköisiä nuo mies-ja naisparit. Niissä näkyy jotenkin epäonnistuminen konkreettisesti, kun ei pysty edes normaalisti pariutumaan.Söpö tuo äskeinen lesbopari
Psssst...Saarela unohtuMitä luulette, onko Tarja Vienonen-Karpela-Niinistö-Erjola töninyt rintansa tänäkin vuonna törrölleen?
Taidan muistaa senkuvan, jota tarkoitat. Mutta ihanko tosi siinä oli Hannakaisa? En kyllä tunnistanut siitä.Hänellä oli sellainen musta, pitkä mekko, puvun hihat olivat täyspitkät ja kaulus poolomaisen korkea. Kaulassa ja toisessa ranteessa oli hopeanväriset isot korut. Tummat hiukset laitettu ylös. Muutkin ketjussa kehuivat kyseistä asua, mutta nyt näyttää kuva puuttuvan YLEn sivuiltakin kokonaan. Tosiaan kaikkien niiden hänen kuviensa tilalla on tässä ketjussa nyt tuo ihan väärä kuva.
Ovelasti rajattu kuva, liekö puoliso jätetty tarkoituksella pois..? Aamulehden sivuilla näkyy myös Minkkisen puku, oli hieno.
Tässä se Nyyti Korolainen, valitettavasti ei näy asu kunnolla, eikä puolisoakaan ollenkaan.