Haista itse, sinä yleistävä seksistinen sika.
:hug::flower:
Sä saat minut aina hyvälle tuulelle
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haista itse, sinä yleistävä seksistinen sika.
Mun mielestä se ei oo valehdellu sulle päin naamaa. ja mun mielestä sä nyt vähän ylireagoit. on ok jos tuntuu pahalta kun saa pakit ja joku toinen kelpaa miehelle paremmin mut en kyl tajua miks sä syytät sitä miestä/ oot sille vihainen.
Ensinnäkään mä en ole ollut naimisissa. Mä halusin erota koska en rakastanut miestä, mutta ei silti ollut helppoa.
Siis miksi ei saisi surra? Miksi pitääs heti unohtaa ja ettiä joku uusi? Miksi pitääs olla tunteeton?
Ja mikä hemmetin puoli vuotta? :O
Te jotkut meinaan vaikutatte tunteettomilta jos teille on noin helppoa unohtaa.
No kyllä todellakin valehteli!!!! Ja mulla on täysi syy syyttää miestä. Itteppä se edesauttoi todella paljon sitä, että luulin hänen olevan kiinnostunut. Olis stana vieköön miettinyt omaa käytöstään jos kerran olen pelkkä kaveri. No en ole kyllä enää sitäkään koska en halua olla sen tyypin kanssa tekemisissä.
No kyllä todellakin valehteli!!!! Ja mulla on täysi syy syyttää miestä. Itteppä se edesauttoi todella paljon sitä, että luulin hänen olevan kiinnostunut. Olis stana vieköön miettinyt omaa käytöstään jos kerran olen pelkkä kaveri. No en ole kyllä enää sitäkään koska en halua olla sen tyypin kanssa tekemisissä.
No kai sitä nyt asioita voi saada selville vaikka ei olisi väleissä enää. Kyllä kaverit mulle kertoo missä mennään.
Mähän saan olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään. Ette te voi määrätä mitä mä ajattelen. Mä saan ajatella, että parisuhde ja miehet ei ole mun varten. Ette voi määrätä sitäkään.
Ja miten mä roikun miehessä? Mistä sä muka sen tiedät? Miten mä roikun toisessa jos olen pistänyt välit poikki?
Tuotatuota. Jos saan sanoa oman mielipiteeni, niin en usko miehen sinua vedättäneen, olet etsinyt ihastuksen merkkejä ja käsittänyt hänen sanoistaan ainoastaan haluamasi asiat. Hän varmasti aluksi oli kiinnostunut, muttei se kantanut. Se on täysin normaalia, että ihastus lopahtaa, ei se ole kenenkään vika. Hän kuitenkin on sinusta sen verran välittänyt, ettei ole halunnut loukata sinua tarpeettoman paljon ja antanut pakit liiankin mukavalla tavalla ja siihen on jäänyt porsaanreikä, jota ihastuksesta sokeutunut mielesi piti mahdollisuutena. Anna sen miehen mennä. Itse olet itsesi saattanut tähän jamaan.
Kerran kuulin viisi vuotiaan suusta tuollaista: et säää oo mun äiti, et säää mua määrää.
Älä oleta kun et tiedä. Miehen käytöksen takia muutkin luulivat, että jotakin on meneillään. Ei kaverit käyttäydy niin.