Miehet on yksiä v**un paskoja!

Mun mielestä se ei oo valehdellu sulle päin naamaa. ja mun mielestä sä nyt vähän ylireagoit. on ok jos tuntuu pahalta kun saa pakit ja joku toinen kelpaa miehelle paremmin mut en kyl tajua miks sä syytät sitä miestä/ oot sille vihainen.

No kyllä todellakin valehteli!!!! Ja mulla on täysi syy syyttää miestä. Itteppä se edesauttoi todella paljon sitä, että luulin hänen olevan kiinnostunut. Olis stana vieköön miettinyt omaa käytöstään jos kerran olen pelkkä kaveri. No en ole kyllä enää sitäkään koska en halua olla sen tyypin kanssa tekemisissä.

Kyl se siitä ajan kanssa ohitse menee. Ajattelet vaan, ettei kyseinen tyyppi ollut sulle tarkotettu. Turha sitä koko sukupuolta on tuon takia pannaan julistaa, se ihastuminen ei vaan aina ole molemminpuolista. Ja joskus sitä ei oikeen osaa sanoa, miksi joku ihminen ei kolahda. Siitä syystä sit voi kuulla tommosia tekosyitä ja valheita yksinolosta sun muusta. Toisaalta, sä varmaan kaverina olit tärkeä kyseiselle tyypille, kun ei kumminkaan ois sua halunnut loukata.

Siis sait vaan pakit ette edes eronneet.

Siun kannattais tajuta se, että tähän liittyy varmaan monia asioita siun menneisyydestäsi etkä varmana oikeasti sure tuon miehen perään vaan ihan muista syistä.

Minuukin aina ärsyttää jos joku sanoo, että mieti ihan ite, mut nyt vois sanoa niin itekin.

Oot nyt ihastunut ihastumisen tunteeseen et siihen mieheen.

Ensinnäkään mä en ole ollut naimisissa. Mä halusin erota koska en rakastanut miestä, mutta ei silti ollut helppoa.

Siis miksi ei saisi surra? Miksi pitääs heti unohtaa ja ettiä joku uusi? Miksi pitääs olla tunteeton?

Ja mikä hemmetin puoli vuotta? :O

Te jotkut meinaan vaikutatte tunteettomilta jos teille on noin helppoa unohtaa.

Ei se ole mullekaan ollut helppoa, olen ollut samassa tilanteessa. Siksipä näenkin niin hyvin, miten sekaisin olet. Yritä hoitaa itsesi (pääsi, mielenrauhasi, itsetuntosi) kuntoon niin muutkin asiat järjestyy.

Edelleen ihmetyttää tämä vihamielisyytesi kaikkia kohtaan, sä oot jotenkin vaan päättänyt, että koko maailma on sua vastaan.

No kyllä todellakin valehteli!!!! Ja mulla on täysi syy syyttää miestä. Itteppä se edesauttoi todella paljon sitä, että luulin hänen olevan kiinnostunut. Olis stana vieköön miettinyt omaa käytöstään jos kerran olen pelkkä kaveri. No en ole kyllä enää sitäkään koska en halua olla sen tyypin kanssa tekemisissä.

Ehkäpä mies oli alussa oikeasti kiinnostunut, mutta huomasi sitten, että ette sovi kuitenkaan yhteen ja kiinnostus lopahti. Näinhän käy usein kun tutustutaan paremmin ja huomataan, että ei se toinen olekaan sitä mitä alussa luuli.

[QUOTE="vieras";22568692]Siis sait vaan pakit ette edes eronneet.

Siun kannattais tajuta se, että tähän liittyy varmaan monia asioita siun menneisyydestäsi etkä varmana oikeasti sure tuon miehen perään vaan ihan muista syistä.

Minuukin aina ärsyttää jos joku sanoo, että mieti ihan ite, mut nyt vois sanoa niin itekin.

Oot nyt ihastunut ihastumisen tunteeseen et siihen mieheen.[/QUOTE]

Älä sä rupia sanomaan miten asiat on! :headwall: Siihen mieheen mä olen ihastunut äläkä jumaliste väitä muuta! Ja mitä helvettiä mun menneisyys tähän liittyy?! :O

Mutta eikö se mies tehnyt aikoja sitten selväksi ettei halua sinusta tyttöystävää? Nyt en ymmärrä. Silti kehottaisin jatkamaan eteenpäin ja unohtamaan miehen. Nyt tuhlaat ihan turhaan energiaa häneen ja pahoitat mielesi näissä ketjuissa, jotka on kiukun vallassa kirjoitettu.

Miten musta tuntuu että ap:n aloitukset on pääosin tosi negatiivisia ja katkeransävyisiä ja kommentit tosi ärhäköitä? Vastasitko siihenkään että miksi sä saat haukkua ja yleistää mutta kun osuu suhun, hyökkäät kuin yleinen syyttäjä?
Oletko sä koskaan ajatellut mennä itseesi ja miettiä että ehkä säkään et ole täydellinen?

Tuota... Mistä tiedät, että tämä mies on tavannut jonkun uuden naisen netistä, jos et ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä? Vai kyyläätkö sittenkin salaa hänen tekemisiään? :)

[QUOTE="Sama";22568702]Ei se ole mullekaan ollut helppoa, olen ollut samassa tilanteessa. Siksipä näenkin niin hyvin, miten sekaisin olet. Yritä hoitaa itsesi (pääsi, mielenrauhasi, itsetuntosi) kuntoon niin muutkin asiat järjestyy.

Edelleen ihmetyttää tämä vihamielisyytesi kaikkia kohtaan, sä oot jotenkin vaan päättänyt, että koko maailma on sua vastaan.[/QUOTE]

Siis mitkä muut asiat järjestyy? Mulla on lapsi, työ ja koulu. En mä tarvitte mitään muuta ja nuo pystyn kyllä hoitamaan vaikka tunnepuolella meneekin päin veetä nyt.

Mitähän rakas Scarlett haluaisit oikein kuulla täällä? Haluatko vaan avautua täällä ja innostut vaan kun jotkut jaksaa provosoitua sulle.

Oot niin kiihtynyt ettet pysty mitenkään asettamaan asioitasi perspektiiviin. Et ole kuitenkaan mikään 15v neitsyt vaan aikuinen ihminen.

[QUOTE="omo";22568750]Mistä tiedät että se mies on löytänyt uuden ja sen että miten vakava niiden suhde tai kaveruus on?[/QUOTE]

No kai sitä nyt asioita voi saada selville vaikka ei olisi väleissä enää. Kyllä kaverit mulle kertoo missä mennään.

Voi tätä ap:n tunteiden ristiriitojen sekamelskaa. Here we go again...
e045.gif

No kai sitä nyt asioita voi saada selville vaikka ei olisi väleissä enää. Kyllä kaverit mulle kertoo missä mennään.

Tuotatuota. Jos saan sanoa oman mielipiteeni, niin en usko miehen sinua vedättäneen, olet etsinyt ihastuksen merkkejä ja käsittänyt hänen sanoistaan ainoastaan haluamasi asiat. Hän varmasti aluksi oli kiinnostunut, muttei se kantanut. Se on täysin normaalia, että ihastus lopahtaa, ei se ole kenenkään vika. Hän kuitenkin on sinusta sen verran välittänyt, ettei ole halunnut loukata sinua tarpeettoman paljon ja antanut pakit liiankin mukavalla tavalla ja siihen on jäänyt porsaanreikä, jota ihastuksesta sokeutunut mielesi piti mahdollisuutena. Anna sen miehen mennä. Itse olet itsesi saattanut tähän jamaan.

Mähän saan olla sitä mieltä, että miehet on paskoja eikä niillä tee mitään. Ette te voi määrätä mitä mä ajattelen. Mä saan ajatella, että parisuhde ja miehet ei ole mun varten. Ette voi määrätä sitäkään.

Ja miten mä roikun miehessä? Mistä sä muka sen tiedät? Miten mä roikun toisessa jos olen pistänyt välit poikki?

Kerran kuulin viisi vuotiaan suusta tuollaista: et säää oo mun äiti, et säää mua määrää.

Tuotatuota. Jos saan sanoa oman mielipiteeni, niin en usko miehen sinua vedättäneen, olet etsinyt ihastuksen merkkejä ja käsittänyt hänen sanoistaan ainoastaan haluamasi asiat. Hän varmasti aluksi oli kiinnostunut, muttei se kantanut. Se on täysin normaalia, että ihastus lopahtaa, ei se ole kenenkään vika. Hän kuitenkin on sinusta sen verran välittänyt, ettei ole halunnut loukata sinua tarpeettoman paljon ja antanut pakit liiankin mukavalla tavalla ja siihen on jäänyt porsaanreikä, jota ihastuksesta sokeutunut mielesi piti mahdollisuutena. Anna sen miehen mennä. Itse olet itsesi saattanut tähän jamaan.

Älä oleta kun et tiedä. Miehen käytöksen takia muutkin luulivat, että jotakin on meneillään. Ei kaverit käyttäydy niin.

Yhteistyössä